Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,1
Fransnan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk en we zaten heerlijk buiten in de tuin. Gewoon prima en we gaan er zeker nog een keer eten.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijke gerechten. Wij hadden kipsalade en chorizo kroketten als voorgerecht, echt super. Als hoofdgerecht de tortilla en de biefstuk, allebei specialiteiten van Gachita, altijd goed dus. Jammer dat de spareribs niet in het AH menu zaten, want deze zitten in de top van NL. Als desert aardbeiensoep met sorbetijs van citroen, erg verrassend! Kortom. Gachita is altijd goed, kwaliteit van eten en bediening zijn altijd op hoog niveau!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten, weekendje weg in Noord Holland en via ahrestaurantactie bij Gachita terecht gekomen vanwegen de goede recensies.... Niets teveel gezegd... Heerlijk eten, heerlijk vlees. Misschien als enige minpuntje de beperkte keuze bij de actie. Personeel heel betrokken en aardig....mochten we weer eens die kant op gaan, gaan we zeker terug naar Gachita
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Met mijn kleinzoon een dagje Noord Holland gedaan en na afloop bij Gachita het AH/Iens diner gegeten. Bediening erg vriendelijk en zorgzaam. Dinerkaart gaf voldoende keuze. Wij kozen beide voor een verschillend voorgerecht maar namen wel de Argentijnse biefstuk als hoofdgerecht. Zowel voor als hoofdgerecht werden uitstekend geserveerd en was in een woord geweldig. Ook het nagerecht, ik had een aardbeien soepje met sorbetijs was uitstekend.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten, lekker voorgerecht en een uitstekende biefstuk.
Toetje aardbeiensoep was verrassend lekker. Bediening prima, voor herhaling vatbaar.
Henriette S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar maar dan gewoon a la carte ( nu een voorkeuze driegangenmenu en daarbij was de keuze beperkt)
Sabrina2807 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Wederom bij Gachita gegeten maar nu via de AH zegelactie. Beperkte a la carte kaart waar helaas de chorizokroketjes niet meer aanwezig waren, hiervoor werd een heerlijk runderpasteitje aangeboden!
Toen ik aangaf zwanger te zijn werd hier ook prima rekening mee gehouden en extra gevraagd of alles voldoende doorgebakken was. Niets te klagen dus!
Binnenkort toch maar weer eens terug want de chocoladefondue is terug op de kaart!
R R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Hier gegeten met de AH actie kaart.
Je kunt hier een keuze maken uit een speciale kleine kaart, maar de gemaakte selectie ( uit bestaande gerechten ) door het restaurant is ruim voldoende.
Zo kunt u zelf een menu samenstellen uit een variatie van meerdere voor en hoofd gerechten en een dessert. Daarnaast mag u gebruik maken van de saladebar.
Het eten was zeer smakelijk en werd goed verzorgd opgediend.
Het menu voor deze AH actie heeft een standaard prijs (voor, hoofd, en nagerecht)
Alles buiten dit concept moet je uiteraard gewoon afrekenen.
"Denk hierbij aan drank of koffie"
Het algemene plaatje is heel compleet, en ik kan u dit restaurant dan ook echt aanbevelen om een keer te bezoeken.
k.coolen1 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het eten was heerlijk, de bediening en de sfeer goed. Wij vonden alleen frites bij de steak wat karig. Bij weggaan kwamen we erachter dat er een saladebuffet was wat we hadden mogen gebruiken. Beetje slordig dat de bediening dit niet zegt wanneer ze het eten serveren.
Angela E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij vonden het eten erg lekker zeker een aanrader. De bediening is beleefd en vlot in de service.
Geslaagde avond gehad!
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Heerlijke spareribs en goede varkenshaas.

Kindermenu was wel niet echt bijzonder qua prijs/kwaliteit.

Verder erg goede service.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Het eten is altijd uitstekend. De koks doen enorm hun best en de inkoop vsn vlees is goed. Zelfs met een allergie voor smaakstoffen en -versterkers kunnen ze omgaan. De porties zijn goed in geschat.

De bediening was vrij nieuw, maar Teddy zorgde dat het toch gladjes verliep. We zullen zeker weer komen en onze vrienden meenemen.
Dwight Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Favoriet stuk vlees was de ossenhaas, is de ossenhaas en blijft de ossenhaas. De bediening is uitstekend. Een echte aanrader !!!
Gerrie W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Gachita in Purmerend. De super opgewekte en fijne bediening maakte de avond helemaal af.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wat een heerlijke vleesgerechten! Spontane bediening, die ons direct liet weten dat de kinderen ook welkom waren. De overige gasten maakten aanzienlijk meer herrie dan onze kroost :). De gerechten waren goed, het vlees perfect bereid en de wijnen waren heerlijk.
Voor perfectie zou er wat meer variatie in groenten op de kaart kunnen, het saladebuffet viel wat tegen.
Prettige ambiance en goede prijs. Wijk komen nog eens terug!
mjlust .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Ruime menukeuze, de fajitas en de spare ribs waren smakelijk, het toetje was riant en de bediening was voorkomend. Parkeren in de buurt was lastig i.v.m. het feit dat het koopavond was (i.e. vrijdag). Ondanks dit logistieke dingetje, een prima restaurantje!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Super lekker gegeten. Het vlees is echt uitmuntend! Ik had zelf een Bife de Lomo (Aberdeen - Argentijnse ossenhaas) en hij was heerlijk mals. Mijn vrouw nam de Chimichanga con pollo (knapperig gevulde bloemtortilla) en ze vond het ook heerlijk. Prettig gekruid en zacht vlees.
Echt een aanrader, en niet alleen omdat ze 's maandags geopend zijn! Kom zeker terug.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten. Zeer goedgehumeurde, attente, professionele bediening. Alleen jammer dat we wat koude tocht voelde (terwijl wij heel ver van de deur zaten), dus kwam waarschijnlijk ergens bij het raam vandaag. Het heeft de avond niet verpest.
Vanessa M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Ik had de vegatarische schotel die was super lekker.Me partner had de spare rib maar vond hem matig,je proefde erg de houtskool...Ik kom zeker een keer terug
Marleen O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Er lekker gegeten, leuk restaurant en zeer goede bediening. Lekkere steaks en de saladebar was goed verzorgd!
Zeker een aanrader.