Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Zaterdag 26/1/2013 gegeten bij Gachita. Voorgerechten waren prima maar alle hoofdgerechten waren verprutst door de keuken. De bestelde Gamba's waren veel te gaar waardoor ze niet meer te eten waren. Aangezien ze ongepeld waren zou je ook wel een bakje citroenwater voor je vingers verwachten maar ook die ontbrak. Alle vier de ossenhaas gerechten waren koud en rauw van binnen ook al hebben we ze medium besteld. Het leek wel of ze onder de warmtelampen bereid waren, slap, zonder lekkere gebraden stevige rand etc etc... Voor een Surf and Turf gerecht van bijna 27 euro is dit echt een belachelijk slecht restaurant. Ik mag alleen maar hopen dat de kok zich die avond ziek had gemeld en dat ze iemand van de straat hebben geplukt om in te vallen..
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Gewoon een goed zuid Amerikaans (grill) restaurant.
Niet al te veel poespas, en het personeel is zeker niet te opdringerig, maar doet wel altijd goed zijn best.

De geserveerde maaltijden zijn naar onze eigen ervaring
altijd goed verzorgd en smaakvol, alleen is de menu kaart
ietswat eentonig en zijn de uiteindelijke menu prijzen (omdat je zelf de salade en friet apart moet bijbestellen) relatief iets aan de hoge kant

Verder tijdens onze bezoekjes nooit een echt minpuntje kunnen vinden
RobvanderWoerdt .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Mijn ervaring met Argentijnse restaurants: donker, niet heel persoonlijk, wel lekker eten. Bij Gachita heb je het idee dat je in een huiskamer binnenloopt. Personeel is heel vriendelijk en het eten is goed. Geen poespas, gewoon een fijn restaurant.
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Inderdaad, je schrikt bij binnenkomst van het achterhaalde interieur. Super saai, ouderwets, oud. Jaren 70 meubilair met zogenaamde zware steunbalken die Spaans aan moeten doen. Tijd om te vernieuwen. Daar zal men zeker meer klanten gaan binnen halen. Omdat het vlees goed is, ook al mag het iets heter zijn van binnen. Of komt dat omdat het van de grill afkomt en ik het rood wil hebben? Ik kan het bijna niet geloven. Ook het versierinkje op het bord, laat het achterwege. Niemand eet het op, gewoon niet doen. Het gaat toch om het hoofdgerecht? De frites of de mais en de aardappeltjes zijn er heerlijk bij. De dames van de bediening waren enthousiast en vlot. Prima.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
afgelopen vrijdag hebben wij hier heel verrassend gegeten. leuke bediening, lekkere wijn en het eten was perfect. de ossehaas was zo mals, heerlijk! zeker voor nog een keer
Szpark .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Heerlijk gegeten. Vooraf pasteitjes gevuld met gehakt en groente. Bij het hoogdgerecht heel mals vlees, netjes gepresenteerd. Geen alledaagse deserts (witte chocola met baileys creme). Zeker aan te raden. Decor is klassiek misschien een tikje ouderwets, veel hout en wandschilderingen. Vriendelijke bediening.
ebooke .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heel lekker gegeten, hartelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel. Ribbekes à volonté voor 18 euro, en ze kwamen zelf aanbieden om er nog wat bij te brengen. Voor het 2de jaar op rij dat we daar gaan eten, en volgend jaar weer als we in Volendam zijn. (waar ze allemaal hier eens een vb moesten aan komen nemen)
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten bij Gachita.den bediening was erg goed, ondanks dat het een drukke zaterdagavond was. Een deel van onze tafel had een mixt grill gekozen. Die was erg goed, vooral de spare ribs. Heerlijk geh
Kruid en gegrilleerd, gewoon naturel en niet met van die zoetige marinade. Ook een visschotel kon de toets der kritiek
doorstaan, ondanks andersluidende berichten toch besteld en zeker geen spijt van. Ook de vleesgerechten waren erg goed gegrild. En een prima saladebar.