Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Xavier M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hebben met zijn tweeën heerlijk gegeten bij Gachita. De bediening was zeer vriendelijk en hartelijk. Als voorgerecht hadden wij verschillende tapas voor twee personen genomen, gevarieerd en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de onvermijdelijke Ossenhaas genomen, dit blijft ons favoriete gerecht in een grill restaurant! Medium bereid en erg smakelijk, als bij gerecht waren er gegrilde groenten die het geheel goed complementeerde. We hadden een fles Shiraz' die lekker wegdronk en goed paste bij de smaken op het bord. Al met al blijft Gachita voor ons een van de betere restaurants van Purmerend.
Sabrina2807 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Vorige week wezen eten na zo een 6 jaar niet te zijn geweest.
Het eten was toen niet verkeerd maar nu hebben we overheerlijk gegeten!
Nieuw decor wat een stuk lichter maakt en de bediening heel goed.
Enige minpuntje is dat de chocoladefondue van de kaart is maar met de Grande Dessert (met zijn tweeën van gegeten) hebben ze een hoop goedgemaakt!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Samen met mijn vriendin en twee vrienden heerlijk gegeten bij Gachita. Altijd een moeilijke keuze tussen een lekker stuk gegrild vlees en de beroemde spareribs, haha. Beiden stonden op tafel en beiden waren erg lekker. Aangevuld met een maiskolf, gepofte aardappel en saladebar is het helemaal compleet.

De nieuwe kaart bevalt me goed. De klassiekers aangevuld met nieuwe gerechten en vlees bestellen op gewicht. Ik ben benieuwd naar het nieuwe uiterlijk, aangezien er binnenkort wordt verbouwd.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Eten werd te koud geserveerd. Gambas waren ongepeld terwijl dit vooraf gevraagd was. Zou alleen een staartje aan zitten. Vleesspies was qua smaak goed, alleen koud!

Spareribs waren ongelooflijk taai. Bij de supermarkt zijn ze nog beter. Saladebuffet was heel klein, weinig keus en kaalgeplunderd. Jammer, Gachita op zijn retour. Ook de menukaart sprak me niet aan. Vroeger hadden ze heerlijke mini tortillas met kip enzo. Nu zogenaamde culinaire kaart. Blijf daar weg, laat dat aan de betere restaurants over.

Laatste keer voor mij geweest. De heer die ons bediende was overigens wel zeer klantvriendelijk.
Jefrem H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Boterzachte ossenhaas, knapperige aardappels, verse, schone saladebar en een aardige bediening. Ik ben blij dat ik hier eindelijk eens gegeten heb, het is goed nassen hier!
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Interieur is gedateerd en erg donker, dat is overduidelijk. Maar de ossenhaas was prima, gewoon een uitstekend stukje vlees, goed gegrild met lekkere patatjes en gegrilde groenten, een heerlijk biertje, prettige bediening en een gratis tequila voor vaderdag (mij). Hele gezellige avond. Niks mis mee!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Zaterdag 26/1/2013 gegeten bij Gachita. Voorgerechten waren prima maar alle hoofdgerechten waren verprutst door de keuken. De bestelde Gamba's waren veel te gaar waardoor ze niet meer te eten waren. Aangezien ze ongepeld waren zou je ook wel een bakje citroenwater voor je vingers verwachten maar ook die ontbrak. Alle vier de ossenhaas gerechten waren koud en rauw van binnen ook al hebben we ze medium besteld. Het leek wel of ze onder de warmtelampen bereid waren, slap, zonder lekkere gebraden stevige rand etc etc... Voor een Surf and Turf gerecht van bijna 27 euro is dit echt een belachelijk slecht restaurant. Ik mag alleen maar hopen dat de kok zich die avond ziek had gemeld en dat ze iemand van de straat hebben geplukt om in te vallen..
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Gewoon een goed zuid Amerikaans (grill) restaurant.
Niet al te veel poespas, en het personeel is zeker niet te opdringerig, maar doet wel altijd goed zijn best.

De geserveerde maaltijden zijn naar onze eigen ervaring
altijd goed verzorgd en smaakvol, alleen is de menu kaart
ietswat eentonig en zijn de uiteindelijke menu prijzen (omdat je zelf de salade en friet apart moet bijbestellen) relatief iets aan de hoge kant

Verder tijdens onze bezoekjes nooit een echt minpuntje kunnen vinden
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Inderdaad, je schrikt bij binnenkomst van het achterhaalde interieur. Super saai, ouderwets, oud. Jaren 70 meubilair met zogenaamde zware steunbalken die Spaans aan moeten doen. Tijd om te vernieuwen. Daar zal men zeker meer klanten gaan binnen halen. Omdat het vlees goed is, ook al mag het iets heter zijn van binnen. Of komt dat omdat het van de grill afkomt en ik het rood wil hebben? Ik kan het bijna niet geloven. Ook het versierinkje op het bord, laat het achterwege. Niemand eet het op, gewoon niet doen. Het gaat toch om het hoofdgerecht? De frites of de mais en de aardappeltjes zijn er heerlijk bij. De dames van de bediening waren enthousiast en vlot. Prima.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
afgelopen vrijdag hebben wij hier heel verrassend gegeten. leuke bediening, lekkere wijn en het eten was perfect. de ossehaas was zo mals, heerlijk! zeker voor nog een keer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heerlijk gegeten bij Gachita.den bediening was erg goed, ondanks dat het een drukke zaterdagavond was. Een deel van onze tafel had een mixt grill gekozen. Die was erg goed, vooral de spare ribs. Heerlijk geh
Kruid en gegrilleerd, gewoon naturel en niet met van die zoetige marinade. Ook een visschotel kon de toets der kritiek
doorstaan, ondanks andersluidende berichten toch besteld en zeker geen spijt van. Ook de vleesgerechten waren erg goed gegrild. En een prima saladebar.