Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

ABje B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit vlees en lekker gekruid. We komen zeker terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Prima restaurant , zo ook op de maandag avond lekker bezet
Ada H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
we waren met z'n vieren, en twee vrienden hadden bij jullie nog nooit gegeten. maar zijn over en ze zullen nog regelmatig terug komen.
René K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Na een vriendelijk ontvangst werden wij gedurende avond heel fijn geholpen. Het eten was van een uitstekende kwaliteit en heel erg lekker. Er is voldoende keus op de menukaart waarbij je ook nog zelf kunt varieren. Het is een prima restaurant die aan iedereen is aan te bevelen.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
zeer aangenaam ontvangen . jas aangenomen naar tafel gebracht ( restaurant was vol wat voor mij nu hoogst begrijpelijk is ) .
Erg lekker gegeten .
vergeet niet te reserveren om teleurstelling te voorkomen.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, groetjes!
Brigitta S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg leuk en knus restaurant goed eten en gevarieerd eten hier graag en vaak
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben in dit pas verbouwde restaurant erg lekker en gezellig gegeten. Het personeel was vriendelijk en de bediening was vlot. We komen zeker nog eens terug!
Siebe D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het voorgerecht, gegrilde paprika met geitenkaas en honing en hoofd gerecht Ossenhaas op steenkool gegrild was perfect, bediening aan onze tafel kan iets persoonlijker (meer aandacht). Het geluid kan iets meer gedempt. (akoestiek) je kan elkaar slecht verstaan!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik had ijs met ananas en rum. De ananas was verbrand en verdronk in de rum. Dit is aangegeven bij de ober maar die reageerde niet eens. Verder is het restaurant erg gehorig.
Sven K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Lekker plekkie. Heerlijk eten. Onbeperkt spare ribs is een aanrader. Eerste gang is al het geld waard en je krijgt er zomaar nog tig achteraan. Top tent en de bediening is het puntje op de i. Wij komen weer terug.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Alles was top van ontvangst tot het eten en het naar huis gaan. Ze nemen je jas aan en wijzen ze je netjes naar je tafel. De momenten van drinken aanbieden was ook dik in orde. Kwaliteit van het vlees was erg goed. De sfeer was ook erg fijn. Genoeg ruimte om te zitten en voldoende loopruimte. De beniening was enthousiast en professioneel. Wij komen zeker nog een keer.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ontvangst was oke! Medewerker die onze bestelling opnam was niet erg vriendelijk / spraakzaam en onze bestelling was niet helemaal zo als we besteld hadden. Er zou nog patates bravas volgen en het toetje was niet helemaal correct. Ik had een andere parfait besteld !,,
Phyllis V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was lekker. We hadden een alerte serveerster. Alleen vragen ze niet of je voor het eerst komt. Dan kun je even een babbeltje met de nieuwkomers maken. Dat heb ik wel gemist
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Jammer dat er niet iets vaker gevraagd werd of we nog wat wilden drinken.
De dessertkaart klopte niet met wat er op de internetsite stond. (Dit ook aangegeven)

Gastvrouw zeer gastvrij, compliment! Keuken is top!
Jeffrey O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ontvangst was prima, vriendelijk personeel en meteen geholpen. De jassen werden netjes aangenomen en opgehangen en we werden direct naar een tafel geleid.

Het eten was heerlijk en tijdens het eten was het personeel telkens aanwezig om te checken of we nog wat nodig hadden en of alles naar wens was. Top.

Enige minpuntje dat ik kan opmerken is dat de biefstukken, de ene medium rare en de andere rare, niet helemaal warm waren overal. Dit had iets beter gekund. Desalniettemin smaakten ze prima.

Wij komen hier ongetwijfeld terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De heerlijkste biefstuk ever! Leuke ambiance zeer vriendelijke bediening en in de zomer kun je er buiten eten in de besloten stadstuin.
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten voor goede prijs.
Marit S.
Goed gegeten
René V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Altijd fijn om hier weer terug te keren. vriendelijke bediening en heerlijk eten