Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Carina V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Niet te veel, precies goed.
Malse biefstuk en een lekker saladebuffet.
Vriendelijk personeel.
Een aanrader!!
Olga R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Alles was prima in orde. De bediening, de sfeer en het eten.
en ik vond het fijn dat in de saladebar niet zo veel met knoflook was gewerkt. Ik ben er nl allergisch voor,
e.jochems .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede kwaliteit en hoeveelheid van eten. Gezellige gastvrouw en vriendelijke bediening.
Na de aanstaande verbouwing zijn we benieuwd in september hoe het geworden is.
K D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was prima. Leuke bediening. er was niets op aan te merken. Ik heb geen suggesties voor verbetering. Ik zou niet weten welke op- of aanmerking ik nog kan maken.
Didy V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en lekker op ons gemak gezeten. Aardig en vriendelijk
personeel
Wij komen zeker nog eens terug.
mary H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Bij binnenkomen, meteen gezellig, kwamen ons meteen tegemoet. Leuke bediening heel vriendelijk.
Kaarsje werd meteen aangestoken. Hebben heerlijk gegeten. De heren hadden biefstuk, je kon je gebit er bij uitnemen zo zacht, geweldig. Top.
Voor herhaling vatbaar.
Hele gezellige avond gehad met onze vrienden.
anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met de AH bon gegeten. Vlees was uiteraard uitstekend, maar de voorgerechten wat flauw en kleine porties. De chocolade-mousse was erg teleurstellend, dat was meer een milkshake van vla. Zullen er niet meer met een AH-bon eten, maar gewoon weer a-la-carte, dat was vorige keer uitstekend bevallen.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zondagavond hier voor de 2e keer gegeten. Twee van ons namen de carpaccio. Deze was smakeloos. De beloofde blauwe kaas was niet terug te vinden en de truffeldressing amper aanwezig. Daarna op naar de Argentijnse biefstuk van 175 gram. Deze was erg lekker, maar aan een goed stuk vlees is niet veel te verpesten. Als bijgerecht konden we van de saladebar gebruik maken. Wat een zielige vertoning. Deze was niet goed aangevuld en de variatie was minimaal. Ook was het jammer dat de patat pas 5 minuten na het opdienen van de biefstuk werd geserveerd en bijzonder slap was. Al met al worden wij hier niet blij van. Absoluut geen aanrader en zeker niet als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt!
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Dit is ons favoriete restaurant in Purmerend vanwege het lekkere eten, de gezellige sfeer en het vriendelijke personeel.
Alwin W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Hebben wederom een heerlijke ossenhaas gegeten. Super lekker, het voorgerecht en nagerecht waren top! Bediening was ook zeer vriendelijk. Kortom een echte aanrader!,
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zaten bij een deur naar een buitenplaatsje,werd gebruikt door rokers en personeel wat in en uit liep. Even open is niet erg maar we zaten voortdurend op de tocht de deur sloot niet goed.En ik vindt de houten stoelen te hard,je zit er toch een paar uur op.
KSchleich .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Goede service, prima eten en drinken, vriendelijk personeel.
Voor iedereen die van zuid Amerikans eten houd is dit een aanrader.
K.Schleich.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, het is en blijft een aanrader, elke keer weer
E. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Kok die weet wat hij doet. Goede producten en heerlijk klaargemaakt op de grill.
Attente bediening. Gewoon een mooie avond en komen zeker keer terug.
Kibri .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte en leuke bediening. Alles komt wel in een rap tempo, maar als je vraagt om het tussen twee gangen even rustig aan te doen is dat prima. Een hoofdgerecht was verkeerd. Werd meteen opgelost en er werd als excuus een gratis drankje aangeboden. Top service
Gachita is een echte aanrader.
Tosca K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Albert Heijn keuze menu was zeer goed. Vriendelijk en gastvrij personeel.
Bij mooi weer kun je in de mooie tuin zitten.
zilverrug .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met mijn broer weer uit eten. We konden buiten zitten wat de vakantiestemming natuurlijk goed doet. Het was alleen jammer dat er buiten gerookt mocht worden en dat had ik als niet roker niet meer verwacht in een restaurant. Kan nadelig zijn!
Joop
Ria I.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Uitstekende ossehaasbiefstuk en het overige ook van prima kwaliteit. Vriendelijke ontvangst en bediening. Allen het geluidsniveau zou, wat ons betreft, wat minder mogen zijn.
Loovers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de varkenshaasspies was perfekt bereid. Tussen de gangen nogal lang moeten wachten. Voldoende keuze op de menukaart.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten zo als altijd. Het was weer een genot. De aardbeiensoep was overheerlijk, zo als de rest van het diner.