Over restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Elisabeth V. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Laatste keer viel erg tegen. Qua bediening maar ook qua schotel. Vlees was niet denderend. Jammer hoor. Ga niet zo gauw weer hier naartoe.
Gverhoef . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie. Het menu was uitstekend samengesteld, met als extra spareribs vooraf. Deze waren heerlijk. Tonijn als hoofdgerecht was ook boterzacht.
Wij hebben gegeten in de tuin, dit is een aanrader, net of je in Griekenland op een stadspleintje zit.
Annet.uitentuis . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
gezellig restaurant en sfeer mooie tuin je kon binnen of buiten zitten
voor maandag lekker druk
de knoflook soep is lekker.. de rest ook gewoon een goede keuken
lekkere fles wijn smaakt goed bij de gerechten
bediening was goed
Maddy.p . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een dikke 10, als altijd. Meiden wij voelen ons altijd zeer welkom bij jullie.
Of je nu met de AH restaurantactie komt eten of als gewone gast, de service is top, bediening is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk !!
Maurice R. Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben met de Ah bon hier gegeten.. Konden in Amsterdam niet slagen voor een leuk restaurant en de Gachita in Purmerend viel gelijk op door de kaart en de gezellige foto van de tuin.

We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen door een lieftallige dame en deze wees ons de plek waar we konden zitten.. Was een gezellig ingericht terras met prachtige druivenbomen en een onzettende grote vijgenboom rest qua inrichting vond ik tegenvallen maar goed daar kom je niet echt voor..

We begonnen beide met de insalade de con carne met brood en smeerseltjes, ons hoofdgerecht Pincho con carne en chimichanga con pollo.. Deze gang wederom heerlijk alleen 2 opmerkingen de patatjes vonden wij iets te zacht en de tortilla lag onherkenbaar op het bord. De salade bar was mooi klein gehouden. We sloten af met de Caipirinha banana en deze was ontzettend lekker had er nog wel een gelust ..en hebben afgerekend en zijn met veel plezier naar huis gereden .. Hier komen we absoluut nog een keer terug met gezelschap
Anton S. Fijnproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het AH keuzemenu is echt superlekker! De bediening vriendelijk en attent, heel persoonlijk ook. Toetje was verrukkelijk en zelfs de cappuccino was geweldig! We gaan zeker terug!
Bovanholstein_5 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk met z'n vieren onbeperkt spareribs gegeten. Dit zijn naar onze mening de beste die wij hebben gegeten... weinig vet en vallen zo van het bot af
Little_larissa18 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het voorgerecht was geweldig. Iets met een salade met rund en geitenkaas. Ik en mijn opa hebben genoten. We zaten heerlijk in de tuin en zijn goed bediend!
Davadeli . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk eten, goede service en gezellige sfeer. Top avond. We hadden onder andere de vleesspies. Heerlijk rare gebakken en daardoor super mals.
Ellen G. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten: 2 x driegangen, een salade vd saladebar, nachos en een bier en icetea. Dit vd Albert Heijn actie, voor 35 euro. Echt zo lekker!!! We zaten lekker achter buiten.
Diana H. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Een echte aanrader en zeker de moeite waard. Precies genoeg, aardig personeel en het ziet er gezellig uit.
Carla K. Gastronoom (15 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Samen met mijn wederhelft hier gegeten. Was lang geleden dat wij hier waren. Via AH restaurantactie geboekt. Je hebt een beperkte keuze om uit te kiezen. Dit kan ook een voordeel zijn want soms weet je gewoon niet wat te nemen. Keuze uit 3 gangen menu's ruim voldoende. Tortillachips met 2 dips om de eetlust op te wekken. Wij hadden gezonde trek aangezien wij duik hadden gemaakt. Vooraf had ik de gerookte biefstuksalade en mijn man de chorizoworstjes met BBQ saus. Smaakte erg goed.....De gegrilde spies en gemarineerde lamskoteletten waren ook heerlijk. Friet erbij en het gebruik van de saladebar maakte het feest compleet. 3 bolletjes ijs met slagroom en limoenijs met mangostukjes als toetje was prima! Bediening was vriendelijk en vlot ondanks dat het erg druk was. Volgende keer een biefstuk van de kaart misschien.
Claudiatax62 . Fijnproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten , lekkere wijn , buiten in de tuin gezeten ,net of we in Spanje waren .
Bediening ging vlot en was erg vriendelijk . Was hier voor de tweede keer kom zeker weer terug ?
Janenmichele . Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Door het mooie weer hebben we heerlijk in de mooie tuin mogen eten en men had voor ons speciaal een tafel buiten vrij gehouden. Alle gerechten waren erg lekker van smaak, zowel het vlees als de vis gerechten. Het enige min puntje vinden wij dat je met de AH actie niet veel keus hebt helaas. De gerechten waaruit je kunt kiezen zijn net zo lekker en smaakvol en mooi opgediend als alle andere gerechten op de kaart. Het was een gezellige avond.
Lisbeth V. Gastronoom (47 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Besson . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ondank enorme drukte in het restaurant, toch die persoonlijke aandacht en informatie over het eten...

Ruime keuze uit het AH 3 gangenmenu, porties voldoende, heerlijk eten!
Vlotte bediening en gezellige sfeer!
Lkerkhof . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gezellige ambiance. Prettige bediening en uitstekende Service.
Wij hebben genoten van het eten.
Kortom een heerlijk avondje uit.
Ton Z. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Toen wij aankwamen voelde wij ons gelijk thuis door de prettige ontvangst !
het was lekker weer dus besloten wij buiten in de tuin te eten .
het eten was heel goed en erg smaakvol . dus wij gaan daar zeker nog meerdere keren terug komen om weer lekker te genieten van het lekkere eten en de goede sfeer !
EdPrince . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eten was erg lekker. Ondanks dat wij via iens ah actie hadden geresveerd was het niet helemaal duidelijk wat er van het menu gekozen kon worden. Pas nadat wij dit vroegen werd duidelijk dat de keuze werd ingeperkt. Desalnietemin was het eten erg lekker en zullen we zeker weer gaan.