Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Gachita

Mia B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Nadat het restaurant is verbouwd ziet het er zeer smaakvol en gezellig uit. Het eten is heerlijk en verrassend en de ontvangst hartelijk je voelt je hier altijd thuis. Het personeel is vriendelijk en staat direct voor je klaar.
De saladebar was weer perfect je eet heir altijd teveel van. In een woord een zeer geslaagde avond en op naar de volgende.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben weer heerlijk en gezellig zitten eten bij Gachita. We komen hier graag als vleesliefhebbers. Vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de ossenhaas die altijd precies goed (bij ons heel rood) wordt geserveerd. Heerlijke patatjes en aardappeltjes erbij en je kan gebruik maken van het saladebuffet. Wij doen dat weinig, omdat we al goed vol zitten van ons voor- en hoofdgerecht. Als toetje hadden we een aardbeiensoepje en een ijstrio en dat was ook een succes. Afgesloten met een lekkere cappuccino en we vertrokken weer zeer voldaan.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hadden alle voorgerechten gevraagd en hebben we met elkaar gedeeld alles was voortreffelijk,
Hoofdgechten waren top en dessert was erg lekker, gehele restaurant zat vol.
Bediening en keuken werken samen, top team
Aanrader!!!
henk R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Wij hadden onze bruiloft (49) te vieren en met zijn zessen en hebben wij van het eten genoten. Er is niets om aan te merken!!
dianasylvia D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Hele fijne avond gehad en werd gehoor gegeven aan verzoek voor een tafeltje. Het eten is net geen 10, maar zeker een dikke 9!
J. L.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten. Vlees goed gebakken en samen met de aardappeltjes meer als voldoend. Ook met het voor-en nagerecht was niets mis. Leuke bediening en goede sfeer.
sandra S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
fantastisch eten,en super vriendelijk personeel
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar wij hebben heerlijk gegeten.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hadden al eerder bij Gachita het Menu gegeten.Het voorgerecht vond vorige keer lekkerder.Nu veel groen en weinig kip.Beetje jammer.Het hoofdgerecht was wel goed. Heerlijk zachte ossehaas.Het dessert van chocola en sinaasappel vond ik ook minder.Hele slappe mousse.
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten in goede ambiance en goede service. En ja, met de AH actie is zelfs de rekening een feestje. Maar met of zonder AH actie, we blijven hier komen.
Petrie R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben met een groep van 8 personen gegeten bij Gachita. We zaten samen aan een mooie grote tafel. Heel gezellig.
Verder was alles naar wens, het eten heerlijk. Voor de grote eters in mijn familie, was er ook voldoende te eten.
B.M. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten en de bediening waren prim, alleen was het erg rumoerig maar dat kwam omdat er veel grote groepen aanwezig waren.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De verbouwing is erg mooi geworden en het ziet er weer perfect uit. Zoals altijd heerlijk gegeten, weer keuze genoeg. En alles vers en perfect.
corsibbel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Weinig woorden, zeer goed en gezellig, heel fijn personeel. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en goed en de nieuwe inrichting is heel mooi.
Kortom altijd goed en gezellig
Groeten
Rob
Richard B.
Keuken was heel goed.
Service prima, vanaf binnenkomst tot vertrek. Bediening met aandacht voor de klant, goede uitleg van menu.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Gachita. Voor het eerst sinds de verbouwing en het ziet er fantastisch uit. Ik had gereserveerd voor de AH-restaurantactie en daar bij de opmerking gezet dat wij met 9 volwassenen en 1 kindje (1,5) zouden komen. Bij een vorig etentje de reservering gecheckt of het duidelijk was over gekomen en dat was het geval. Bij aankomst echter was een tafel gereserveerd waarbij geen rekening gehouden was met dit aantal. Wij vroegen om een kinderstoel en deze werd direct gehaald en neergezet. Echter, het was een hoge tafel en de kinderstoel was daardoor te laag en een hogere was niet aanwezig. Wij hebben toen zelf gezegd dat dit verre van ideaal was. Beetje jammer dat de ontvangstdame dit niet zelf ook opmerkte. Het is wel prima opgelost en een andere zitplek voor ons vrijgemaakt. Een aantal gasten moest daarvoor wel van tafel switchen wat fijn was dat zij daaraan meewerkten! Het eten is echt voortreffelijk. Ik heb nog nooit iets hier gegeten dat niet goed was klaargemaakt. Wel moest ik voor het eerst apart betalen voor een nagerecht dat niet in het AH-menu zat. Voorheen is dit nooit doorberekend.
akrabbenbos .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was prima alleen de wachttijd was erg lang omdat er een grote groep aanwezig was en deze waren erg luidruchtig
Zeker voor herhaling vatbaar.
brouwerpg .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
wij hebben hier wederom zeer lekker gegeten.en komen ook zeker weer terug.prijs kwaliteit is prima.
zeer vriendelijke eigenaresse, en vriendelijk personeel.
G K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017