Over restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
J.wezel .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Er was een gezellige sfeer , het eten was goed , het personeel was zeer vriendelijk. De prijs leek ons redelijk maar omdat we een vast 3 gangen menu , (waar we wel uit gerechten konden kiezen) hadden kan je de prijs niet zo goed vergelijken.
Wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bediening was vriendelijk de soep had iets warmer moeten zijn
Hoofdgerecht en nagerecht waren zonder meer goed
een restaurant om terug te komen
Wil en marian
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met 4 vrienden onze verjaardagen gevierd, gebruik gemaakt van de AH bonnen. Genoten van heerlijk 3 gangenmenu,met voldoende keuze, ieder at iets anders en alles was bijzonder smakelijk!
Zelfs bij het dessert werd er een spuitfontein geserveerd voor onze verjaardagen, door de proactieve, adequate en vrolijke serveerster. Gachita is een echte aanrader voor Purmerend!
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wat hebben we weer zalig gegeten. Ik heb diverse intoleranties van te voren doorgegeven en de kok heeft voor mij een fantastisch menu gemaakt, petje af! Zalig wijntje erbij na het eten koffie / thee om af te sluiten, helemaal perfect!
Anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben hier met 5 personen heerlijk gegeten. Mooie ronde tafel bij het raam onder een hoog plafond. De sfeer is informeel en laagdrempelig. De dames van de bediening waren ook erg gastvrij. Heerlijk vlees-voorgerecht gehad en de chorizo-kroketjes waren ook prima. Bij de hoofdgerechten hadden we veelal de Aberdeen ossenhaas , mooi rood waar gevraagd. Zeer goede kwaliteit en heerlijk mals. Samen met de Papas Bravas een heerlijke maaltijd genuttigd!
Zeker voor de vleesliefhebber een aanrader!
Jjblume .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vriendelijk personeel, leuk en gezellig restaurant. het AH-menu had 3 keuzes. Het was perfect en lekker. Het personeel liet genoeg tijd vrij tussen het serveren van het volgende gerecht , zodat je kon bijpraten en in de tussentijd de ruimte kreeg voor het genieten van het volgende gerecht.
Chr.verhoef .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is en gezellig restaurant de bediening perfect eten was erg goed
Zijn gezellige serveersters erg behulpzaam en vriendelijk
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kunnen jullie niets aan doen, maar ik vind het zo jammer dat er een tafel met kinderen achter je zit, en dan bedoel ik kleine kinderen. De bediening had ook iets alerter kunnen zijn.
ElsenHans .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met Ah actie Heerlijk gegeten . Komen zeker weer terug. Altijd prima service . Zeer vriendelijk personeel. Gezellige sfeer.
Koos191 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
heerlijk gegeten, ruime porties en prettige bediening. Zeer geslaagd. We hadden en AH-bon en konden kiezen uit een groot aantal gerechten( 5 hoofdgerechten). Ook de saladebar zag er verzorgd uit.
GolfYani .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Last minute geboekt op maandag; de meeste restaurants zijn maandags gesloten maar gelukkig konden wij bij Gachita terecht. Door files waren we te laat, maar het personeel had daar alle begrip voor. Zeer vriendelijke ontvangst en keurige bediening. De keuze met de AH-bon was voldoende en onze gerechten smaakten heerlijk. Aanrader het banaan/ caiperinha dessert; luchtig en verrukkelijk.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij maakten gebruik van het AH menu en dat was dik in orde.
Tortillachips en salsa's al direct bij binnenkomst op tafel en een bescheiden, maar lekker saladebuffet.
Zaterdagavond, dus wel druk en rumoerig, maar ja dat is logisch.....
Lekker gegeten, voldoende keus ????
Hannes D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
gezellig,goede en vriendelijke bediening en prima eten
Koksmuts1 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Met de AH restaurant actie eindelijk weer eens bij Gachita gegeten samen met mijn man. De laatste keer was meer dan 10 jaar geleden. Omdat het toen 2x tegenviel zijn we niet meer geweest.
Dit keer was het dik voor elkaar. Na een dag van 30 graden was het 's avonds nog erg warm maar gelukkig was er plek in de hele gezellige tuin. Voor AH gasten was er een apart menu met keuze uit 3 voor-, 5 hoofd- en 3 nagerechten.

Vooraf maar de salade gekozen dat paste het beste bij het warme weer. Die smaakte prima, de gerookte biefstuk erbij was erg lekker. Hoofdgerechten waren de tonijnsteak voor mij, de Argentijnse vlees spies voor mijn man. Het vlees was super mals, smolt op je tong en had een lekkere smaak van de houtskool grill. De tonijn was heerlijk, precies goed bereid, binnenkant rauw, prima stuk vis (want een flinke steak!). De patatten (ik denk huisgemaakt) waren bovengemiddeld goed. Je mag zelf bij de saladebar groeten pakken, de keuze is groot en alles werd ook later op de avond nog bijgevuld.
Ook het dessert: vanille crème met bananencompôte en Braziliaanse rum, smaakte voortreffelijk.

Dit keer een biertje bij het eten (vanwege de warmte) maar de volgende keer (want we gaan nu gauw weer eens terug) wordt het een lekkere fles rode wijn.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Laatste keer viel erg tegen. Qua bediening maar ook qua schotel. Vlees was niet denderend. Jammer hoor. Ga niet zo gauw weer hier naartoe.
Gverhoef .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie. Het menu was uitstekend samengesteld, met als extra spareribs vooraf. Deze waren heerlijk. Tonijn als hoofdgerecht was ook boterzacht.
Wij hebben gegeten in de tuin, dit is een aanrader, net of je in Griekenland op een stadspleintje zit.
Annet.uitentuis .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
gezellig restaurant en sfeer mooie tuin je kon binnen of buiten zitten
voor maandag lekker druk
de knoflook soep is lekker.. de rest ook gewoon een goede keuken
lekkere fles wijn smaakt goed bij de gerechten
bediening was goed
Maddy.p .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een dikke 10, als altijd. Meiden wij voelen ons altijd zeer welkom bij jullie.
Of je nu met de AH restaurantactie komt eten of als gewone gast, de service is top, bediening is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk !!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben met de Ah bon hier gegeten.. Konden in Amsterdam niet slagen voor een leuk restaurant en de Gachita in Purmerend viel gelijk op door de kaart en de gezellige foto van de tuin.

We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen door een lieftallige dame en deze wees ons de plek waar we konden zitten.. Was een gezellig ingericht terras met prachtige druivenbomen en een onzettende grote vijgenboom rest qua inrichting vond ik tegenvallen maar goed daar kom je niet echt voor..

We begonnen beide met de insalade de con carne met brood en smeerseltjes, ons hoofdgerecht Pincho con carne en chimichanga con pollo.. Deze gang wederom heerlijk alleen 2 opmerkingen de patatjes vonden wij iets te zacht en de tortilla lag onherkenbaar op het bord. De salade bar was mooi klein gehouden. We sloten af met de Caipirinha banana en deze was ontzettend lekker had er nog wel een gelust ..en hebben afgerekend en zijn met veel plezier naar huis gereden .. Hier komen we absoluut nog een keer terug met gezelschap
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het AH keuzemenu is echt superlekker! De bediening vriendelijk en attent, heel persoonlijk ook. Toetje was verrukkelijk en zelfs de cappuccino was geweldig! We gaan zeker terug!