Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lynsey M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Leuke locatie, vriendelijke bediening maar eten vonden wij best tegenvallen. Stonden buiten en hadden niet het gevoel ontzettend lekker te hebben gegeten.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Niets meer aan doen!!!!
Laten zo als het nu is.
Een klein puntje misschien, ipv de salade bar zou het fijn zijn als er wat groente bij de gerechten standaard zat
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH kortingsactie waarbij het tweede diner gratis is.
Redelijk tot goede keuze uit een aantal gerechten en voldoende per persoon.
Personeel is altijd behulpzaam en gastvrij en gezellig.
Wij eten regelmatig bij Gachita. Ook zonder AH actie. Vooral het gegrilde vlees is heerlijk!
G Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het is prima vertoeven daar, eten prima,de tijd om bestelling op te nemen duurde wel lang.maar als je glas bijna leeg was kwamen ze wel vragen of je er nog een wilde,maar ja, daar moeten ze het ook van hebben!,,
Larissaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten, perfecte bereide biefstuk, lekkere aardbeiensoep als dessertben vriendelijke bediening. Kortom: top restaurant!
jelma S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aan de buitenkant niet te zien hoe leuk het er binnen -vooral binnentuintje- uitziet. Lekker tapasplankje met voorgerechtjes, heerlijke biefstuk van de grill en afsluitend toetje! Weer een geslaagde avond!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
prima vlees goede bediening wel erg warm binnen
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zowel het eten als de bediening was zeer goed,we hebben heerlijk gegeten.
C. E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We zijn er al vaker geweest. Vriendelijk personeel, zeer goed eten en prettige omgeving. Niet goedkoop maar wel kwaliteit!
karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
zoals altijd een heerlijk avondje met goed eten en in een vriendelijke sfeer oa het vlees is altijd perfect en de keuze van het AH driegangendiner is prima uitgebreid
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op de gok dit restaurant uitgekozen vanwege een uitje in de buurt. We waren een half uur te vroeg, maar werden meteen geholpen, ook al was het druk. De bediening was erg vriendelijk en dacht met ons mee.
Voorgerecht was een lekkere gazpacho. Moest iets meer peper in, maar dat is een kwestie van smaak, denk ik.
Als hoofdgerecht allebei voor de klassieke biefstuk gegaan. Vriendin had hem blue rare besteld. Deze werd geserveerd op een extra warm bord, zodat hij niet te snel af zou koelen. Heerlijk dat ze aan dat soort dingen denken. De mijne was medium rare, allebei perfect klaargemaakt. Ontzettend sappig, zeer goede kwaliteit rundvlees.
Dessert was niet te fancy, maar wel erg lekker.
Alwin W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk van super voorgerecht genoten. Daarna een heerlijke ossehaas , wat een echte aanrader is! Kortom dit restaurant is een echte aanrader!
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant en zeker voor herhaling vatbaar! Met mooi weer kun je ook nog heerlijk gezellig buiten zitten, in een super gezellig verlichte tuin.
Madelon S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Op een mooie zomerse avond heerlijk in de verzorgde tuin gezeten. Iets te rumoerig voor ons, onder een geluidsbox later door 2 luidruchtige grote gezelschappen. In eerste instantie gingen de bestellingen vlot. Wel moesten we heel lang op de dessertkaart wachten. Het eten was goed. Een lekkere salade met kipfilet een perfect gegrilde mediumrare biefstuk. Een wat verlepte keuze van de saladebar. Een zalig toetje: een aardbeiensoepje met een bolletje limoenijs daarin drijvend; dat is echt een aanrader
Tonnie R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Alleen jammer dat ze meer aandacht aan de gasten op het terras gaven dan de gasten binnen , er was geen
oogcontact zodat ik steeds naar de bar mijn bestellingen kon doorgeven .
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Ja Gachita, wat moet je er nog aan nieuws over vertellen. Het is eigenlijk altijd hetzelfde. Ontvangst: warm en hartelijk, sfeer ontspannen en comfortabel, bediening: uitstekend en het eten is heeerlijk. Bij gachita eten is kiezen voor zekerheid. Wij komen er al jaren graag en regelmatig en het is ons nog nooit tegengevallen
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
op voorspraak een keer proberen, restaurant zit in een oud pand en heeft een grote binnentuin, tafels daar zijn aan vervanging toe, plek op een zwoele avond heerlijk! ontvangst prima, tortillachips als extra is prima, kaart is goed, mooi menu mogelijk voor een aangename prijs. los bestellen is redelijk aan de prijs zeker omdat je alle bijgerechten moet betalen. 2 euro voor een mini bakje pepersaus vind ik echt veel. vlees is erg goed en lekker op de houtskool grill gebraden. nagerechten goed. kom vast nog wel eens terug.
pcd1956 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
prima Argentijns restaurant. ruime menu kaart. prima personeel. Een aanrader. De varkenshaas is erg lekker.Argentijns biertje erbij.
Biggman .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vriendelijke bediening, snelle service en heel erg lekker eten.
Waarom mensen verplichten om veel te schrijven. STOP hiermee.
Dick L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Onder het genot van een uitstekende maaltijd gezellig bij kunnen praten met onze vrienden. De verschillende gangen werden op een goed tempo en prettig geserveerd. De kwaliteit van het vlees was uitstekend.