Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Het vlees was erg goed De bediening is erg vriendelijk. Wij komen er zeker nog eens eten. Zeker een aanrader
Fren S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten en top bediening
jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Alles perfect. Lekker eten, goede wijn, hele prettige bediening, leuke prijzen en de muziek niet te hard. En geen gezeur over een karafje kraanwater ;-)
De spareribs zijn onovertroffen en helemaal fijn dat je ook een kleintje als voorgerecht kunt krijgen.
Na een hele hoop teleurstellende ervaringen in Purmerend was dit een verademing.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hoofdgerecht (vis) waar we best lang op moesten wachten was niet gaar. Terug gegeven en daarna was het beter. Echter geen excuus van de kok en ook bij het afrekenen kwam men er niet op terug.
We zijn beter gewend van Gachita.
pim R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De gerechten zijn te "uitgekleed". Naar mijn idee was dit een jaar geleden wel beter.
Daardoor mijn score dat de kwaliteit van de gerechten beter kan.
Tussen de gerechten door hebben we te lang moeten wachten. Een serveerster te kort misschien?
Daardoor mijn score dat de ontvangst en service beter kan.
T V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Intiem eten was bijna niet mogelijk doordat er erg lawaaiige groepen aanwezig waren. Later kregen wij, op eigen verzoek, een tafeltje achterin. Het eten was goed en de bediening vriendelijk.
Nees G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
BarbaraVriens .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk gezellig restaurant, een hele fijne bediening en lekker eten!! Wat wil je nog meer.. wij komen binnenkort zeker terug...
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk restaurant met vriendelijk personeel en heerlijk eten altijd de moeite waard om hier te gaan eten dus tot de volgende keer.
Elsinga .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Eten is heel goed van kwaliteit .Personeel is kundig en vlot. Restaurant is leuk ingericht. Het was druk (en dat voor een maandagavond! ), maar je hoeft niet lang op je eten te wachten.
sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
EEn leuk restaurand voor een gewone hap
Je moet er niet iets hoogstaans van verwachten
Service was goed
Wij vonden alleen dat ze de borden van te voren moesten verwarmen vlees was al redelijk afgekoeld
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Na jaren weer eens naar dit resraurant geweest, alles is nog steeds uitstekend. Komen gauw weer terug.
We hadden alleen een tafeltje bij de deur en dat is met 0 gr. buiten echt te koud
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
zeer persoonlijke ontvangst.zeer smakelijke biefstuk,aardappeltjes,rijst en sla.
er was bij mij geen ruimte meer voor ijs maar mijn partner heeft ervan genoten.wij zijn fan !
Marith Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel en een ontspannen sfeer.
Smakelijk eten, heerlijk vlees.
De boeking online was handig en liep perfect.
harcoboth .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten van het drie gangen menu. Prettige ontvangst en bediening. Hield goed rekening dat we net diner naar de Purmaryn moesten. Het dessert met de parfait van liquor 43 is een aanrader.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! We hadden deze keer het grillmenu met diverse soorten vlees, alles was om te smullen. Ik ben niet zo gek op spareribs, maar deze wel. Als toetje ijs met likeur en rode saus, dat was zo lekker ik had wel meer gewild .
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten zoals elke keer. Top! Bediening is altijd vriendelijk. Keuze genoeg. Ambiance is goed. Parkeren is geen probleem.
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten is echt fantastisch! Echt een aanrader en wij gaan ook zeker vaker terug! Alleen wanneer het drukker werd, is het erg rumoerig. Dat was best wel storend
stravres .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel goed en gezellig. Uiterst vriendelijk personeel en prettige zitgelegenheid. Prima keuken. Alles heel goed op smaak.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten, weer omdat we hier vaker komen.
Deze keer met de AH zegelactie.,
Keuze gemaakt uit 3 gangen menu. Vlot bediend en alles lekker.
Tot de volgende keer Cachita !