Over het restaurant Gachita

Kwaliteitssteaks uit Argentinië

Bij Gachita serveren ze, zelfbenoemd, de 'best steak in town. Maar naast kwaliteitssteaks uit Argentinië serveren ze hier ook diverse andere traditionele Zuid-Amerikaanse gerechten. Van dit alles geniet je in de fijne huiselijke sfeer binnen, maar als het lekker weer is dan gaan de tuindeuren open en eet je in de buitenlucht alsof je echt in Zuid-Amerika bent!

Meer informatie over restaurant Gachita

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Na jaren weer eens naar dit resraurant geweest, alles is nog steeds uitstekend. Komen gauw weer terug.
We hadden alleen een tafeltje bij de deur en dat is met 0 gr. buiten echt te koud
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
zeer persoonlijke ontvangst.zeer smakelijke biefstuk,aardappeltjes,rijst en sla.
er was bij mij geen ruimte meer voor ijs maar mijn partner heeft ervan genoten.wij zijn fan !
Marith Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Zeer vriendelijk personeel en een ontspannen sfeer.
Smakelijk eten, heerlijk vlees.
De boeking online was handig en liep perfect.
harcoboth .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten van het drie gangen menu. Prettige ontvangst en bediening. Hield goed rekening dat we net diner naar de Purmaryn moesten. Het dessert met de parfait van liquor 43 is een aanrader.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! We hadden deze keer het grillmenu met diverse soorten vlees, alles was om te smullen. Ik ben niet zo gek op spareribs, maar deze wel. Als toetje ijs met likeur en rode saus, dat was zo lekker ik had wel meer gewild .
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten zoals elke keer. Top! Bediening is altijd vriendelijk. Keuze genoeg. Ambiance is goed. Parkeren is geen probleem.
SylvanasSecrets ..
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Het eten is echt fantastisch! Echt een aanrader en wij gaan ook zeker vaker terug! Alleen wanneer het drukker werd, is het erg rumoerig. Dat was best wel storend
stravres .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heel goed en gezellig. Uiterst vriendelijk personeel en prettige zitgelegenheid. Prima keuken. Alles heel goed op smaak.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten, weer omdat we hier vaker komen.
Deze keer met de AH zegelactie.,
Keuze gemaakt uit 3 gangen menu. Vlot bediend en alles lekker.
Tot de volgende keer Cachita !
R V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lekker gegeten goede bediening enige minpuntje war dat de tafel naast ons erg rumoerig was maar daar kon het personeel niets aan doen
Susanne M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie,waren er nog nooit geweest dus een leuke manier om kennis te maken met Gachita.Heerlijk eten,lekkere fles wijn,heerlijke muziek en super leuk personeel.Kortom we komen zeer zeker terug om nog veel meer lekkere dingen te proeven.Als ik dan een minpuntje moet geven is dat voor de rioollucht die best wel aanwezig was,maar dat komt vaker voor in de restaurants op en in de buurt van de Koemarkt.Maar dat weerhoud ons er niet van om nog een keer te gaan.
roodmuts .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
heerlijk gegeten, met AH bonnen, ondanks de drukte snelle service en reuze gezellige sfeer. zo wel genoeg recensie toch.
j.wezel .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Er was een gezellige sfeer , het eten was goed , het personeel was zeer vriendelijk. De prijs leek ons redelijk maar omdat we een vast 3 gangen menu , (waar we wel uit gerechten konden kiezen) hadden kan je de prijs niet zo goed vergelijken.
wilschrama .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Bediening was vriendelijk de soep had iets warmer moeten zijn
Hoofdgerecht en nagerecht waren zonder meer goed
een restaurant om terug te komen
Wil en marian
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met 4 vrienden onze verjaardagen gevierd, gebruik gemaakt van de AH bonnen. Genoten van heerlijk 3 gangenmenu,met voldoende keuze, ieder at iets anders en alles was bijzonder smakelijk!
Zelfs bij het dessert werd er een spuitfontein geserveerd voor onze verjaardagen, door de proactieve, adequate en vrolijke serveerster. Gachita is een echte aanrader voor Purmerend!
Anke H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Wat hebben we weer zalig gegeten. Ik heb diverse intoleranties van te voren doorgegeven en de kok heeft voor mij een fantastisch menu gemaakt, petje af! Zalig wijntje erbij na het eten koffie / thee om af te sluiten, helemaal perfect!
anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben hier met 5 personen heerlijk gegeten. Mooie ronde tafel bij het raam onder een hoog plafond. De sfeer is informeel en laagdrempelig. De dames van de bediening waren ook erg gastvrij. Heerlijk vlees-voorgerecht gehad en de chorizo-kroketjes waren ook prima. Bij de hoofdgerechten hadden we veelal de Aberdeen ossenhaas , mooi rood waar gevraagd. Zeer goede kwaliteit en heerlijk mals. Samen met de Papas Bravas een heerlijke maaltijd genuttigd!
Zeker voor de vleesliefhebber een aanrader!
jjblume .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vriendelijk personeel, leuk en gezellig restaurant. het AH-menu had 3 keuzes. Het was perfect en lekker. Het personeel liet genoeg tijd vrij tussen het serveren van het volgende gerecht , zodat je kon bijpraten en in de tussentijd de ruimte kreeg voor het genieten van het volgende gerecht.
chr.verhoef .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is en gezellig restaurant de bediening perfect eten was erg goed
Zijn gezellige serveersters erg behulpzaam en vriendelijk
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Kunnen jullie niets aan doen, maar ik vind het zo jammer dat er een tafel met kinderen achter je zit, en dan bedoel ik kleine kinderen. De bediening had ook iets alerter kunnen zijn.