Gaarde de Sluis Driebergen

De Sluis 36 3972 CW Driebergen-Rijsenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gaarde de Sluis Driebergen

Willem .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
De zondag na de kerst hebben we hier met 3 personen gegeten. Omdat we 's middags al wat hapjes hadden gegeten, hebben we ons hier beperkt tot een hoofdgerecht. Mijn moeder koos uiteraard weer de Fo Laam (krokant spek) met bami, wij hebben Peking eend (een zonder en een met groenten) met nasi gegeten; de eend zonder groenten was wel voorzien van heerlijk knapperige taugé. Het smaakte allemaal prima en we hadden meer dan genoeg.
Dit Chinese restaurant heeft een leuke kaart met erg veel keuze. De bediening is erg vriendelijk en hartelijk, iets wat je soms mist bij andere Chinese restaurants.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Na een drukke dag organisatie toertocht in Driebergen nog een hapje gegeten bij Gaarde de Sluis.
Goede service, snelle bedoening en smakelijk eten voor een redelijke prijs.
Qua inrichting een standaard chinees restaurant, niet bijzonder maar ook zeker niet slecht
Cizz75 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Deze recensie gaat over het afhaalgedeelte. Restaurant ziet er netjes uit, is qua inrichting erg chineserig...Veel kitsch dus. (kun je bekijken als je wacht op je eten voor de afhaal) Erg vriendelijke en hardwerkende mensen die wáánzinnige lekkere babi pangang en ketjap maken. Niet al te vet vlees, lekker knapperig gebakken en niet al te prijzig.
Een echte aanrader voor écht lekker chinees eten.