Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Fyrre

Visbar Fyrre (Deens voor ‘veertig’, wat het huisnummer van het restaurant is) in de Javastraat is de plek voor iedereen die in een ontspannen setting wil genieten van bijzondere visgerechten, oesters en lekkere wijn of een cocktail! We werken altijd met de beste producten: kraakverse vis uit IJmuiden, oesters uit Zeeland en Normandië, alles duurzaam gevangen en zoveel mogelijk biologische groente. Het menu wisselt doorlopend om altijd te kunnen werken met wat op dat moment in het seizoen is. Chef en eigenaar Folkert Scheper is geïnspireerd geraakt door de Scandinavische Keuken, die hij weet te combineren met de Hollandse en Franse keuken. Maar ook schroomt hij niet om Japanse azijnen en dergelijke te gebruiken om verrassende gerechten te maken.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Fyrre

Treinstation muiderpoort op loopafstand, tram en bus stoppen om de hoek op het javaplein
  • : Parkeren voor de deur

Dinsdag t/m zaterdag 17.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Fyrre

Diana D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Fyrre is echt een van die tentjes waar je dan al een paar keer langsloopt en dan naar binnen gaat en vanaf minuut 1 weet: ik heb een pareltje ontdekt! We hebben echt heerlijk gegeten! De bordjes zijn heel zorgvuldig en met veel smaak bereid, de zalm tataki en de coquilles hmmmm! Ook de bediening heel aardig en wist veel te vertellen over het eten en de wijn. Echt een aanrader, komen zeker terug!!
Ivar M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Eten niet bijzonder. Pasta met klonten en veel gesloten schelpen.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuke en nette bediening, lekkere wijntjes..... kortom, toptent
palabra P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Ik was met een vriend en we hebben heerlijk gegeten, ik zeebaars en hij rode poon. Het toetje was ook super.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten, leuke bediening. De inrichting was sfeervol, een beetje donker.
Ellis H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ondanks dat de dame er alleen voorstond hebben we geen moment gehad dat we aandacht tekort kwamen.
Heerlijk eten en uitstekende bediening.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een overheerlijke visgerechten, met liefde en zorg bereid en prachtig opgediend. Masterchef waardig! De cheescake was overigens ook goddelijk. Hele aardige bediening die je uitgebreid voorlicht over elke gerecht en een goede tip geeft over de wijnen die erbij kunnen. Zeer schappelijke prijs voor die kwaliteit, 3-gangen menu is rond de € 33,-, en we kregen nog korting ook. Leuk en gezellig ingericht. Een juweeltje in Oost! Ben inmiddels al een paar keer geweest en ga zeker gauw weer terugkomen.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Super goed!! Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening en warm interieur. Super dus.
Mari Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Weer een geweldige ervaring gister .Wat hebben wij weer heerlijk kunnen smullen . Fijne bediening , voor herhaling vatbaar.
Jaila A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Mijn vaste plek in oost voor een heerlijk oestertje. De keren dat ik ben gebleven na een oestertje om te eten was zo verrassend lekker dat het inmiddels ook mijn favoriete visrestaurant is in oost. Aanrader dus! De Ceviche en calamaris zijn vooraf mijn favourites . Try it en laat je verwennen
Marian Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Erg lekker eten en vriendelijke sfeer in wat simpel interieur.
Alianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima keuken: gerechten bijna haute-cuisine voor een schappelijke prijs. Enthousiaste bediening. Fles wijn die over de kop was werd zonder probleem door de gootsteen gegooid en we kregen een zeer goede huiswijn als alternatief.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heel lekker eten, vreselijk aardige bediening
Dimphy P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Echt een fantastische aanwinst voor de buurt!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Goede en sympathieke bediening. Oesters en Cheesecake waren uitstekend, maar spaghetti was niet al Dente en in stukjes.
Koen R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Uitstekend bevallen, leuk restaurant!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Fyrre, leuke diverse gerechtjes (veel kleine gerechtjes (koud en warm), maar ook hoofdgerechten). Het eten kwam wel in een redelijk tempo. Bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede uitleg van de gerechten en een top..vriendelijke bediening.
Hens V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, een aanwinst voor de Javastraat.
Gerben F.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goede kwaliteit oesters, calamaris en vis. Vriendelijke en ongedwongen sfeer. Wat onbekende maar lekkere wijnen. Wat weinig keus bij rode wijn en bij de toetjes. Erg lekker gegeten!