Fussia

Doctor Willem Dreesweg 1 1185 VA Amstelveen Nederland Kaart
31-208227188

Meer informatie over restaurant Fussia

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vince T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Vanavond in dit restaurant gegeten en naast ons hadden drie dames hun hond meegenomen. Zat op zijn eigen stoel en likte de borden af.
Huisdieren in een restaurant, gekker en onhygienischer moet het niet worden. Als u dit op prijs stelt moet u hier vooral gaan eten. Voor mij was het de laatste keer.
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Prima all-you-can-eat Japanner. Opvallend druk voor een doordeweekse dag (woensdag in dit geval) maar dat is niet storend. Personeel was vriendelijk. De kwaliteit van de gerechtjes was gewoon prima. Het enige 'minpuntje' vind ik, in tegenstelling tot vele andere all-you-can-eat Japanners, dat je al je bestelde sushi van de hele tafel in 1 keer op een groot plateau krijgt ipv gedoseerd op kleine schaaltjes. Hierdoor eet je ipv de hele avond kleine hapjes, 3 of 4 keer een grote hoeveelheid.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij Fussia... Lekker veel keuze, vooral de eendenbao en crispy chicken met sinasappelsaus zijn favoriet. Maar de rest is ook heerlijk ons buikje rond gegeten en daarna nog langs het toetjes buffet, voor een bolletje ijs en wat minigebakjes. De inrichting is ook mooi, het is fijn dat je niet zo dicht op elkaar zit. De bediening is snel en vriendelijk. Kortom een toptent met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na een heerlijke warme dag op het water met een groep(je) bij Fussia wezen eten. Prima 'all you can eat' restaurant. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel een gevarieerde kaart vol met gewoon lekkere kleine gerechtjes, voor ieders wat wils (zelfs voor de allerkleinste). Jong personeel waarbij af en toe wat mis gaat mag de pret niet drukken, zeer geschikte voor een gezellige avond met een groep vrienden.
Proever19856 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij eten hier regelmatig en vinden het hier altijd top. Wat wij super vinden is dat er een kinderhoek is. Eten is lekker en gaat heel snel. Bediening qua drankjes mag iets sneller, maar met hun vriendelijkheid maken ze dit goed.
Erg goed vind ik dat de eigenaresse je altijd herkent en gedag komt zeggen.
Rudolf R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Een zeer goed concept all you can eat maar met een twist, je betaald extra voor wat je laat staan en terecht. op de kaart staat een zeer uitgebreide Aziatische variatie aan gerechten maar alles wordt zeer verzorgd geserveerd en is bovenal zeer smakelijk. en ook belangrijk het is een zeer kindvriendelijk restaurant. kortom een familie uitje bij uitstek en zeer betaalbaar.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het restaurant heeft een all you can eat concept met sushi en warme aziatische gerechten. De kwaliteit van de vis is ok. Je merkt wel duidelijk verschil tussen de meer op kwaliteit gerichte restaurant. Ook is regelmatig de norivel om de sushi heen taai. Er is gevarieerde keuze op de menukaart. Over het algemeen over het eten is het ok. Het springt er niet echt uit. De sfeer en inrichting is mooi en gezellig. Het is ook altijd druk en het personeel is vriendelijk. Maar af en toe werd er te weinig aandacht gegeven aan onze tafel. Het dessert buffet heeft een ruime keuze en smaakt heerlijk.
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Prima gegeten,bediening gewoon goed. De gerechten werden nagenoeg gelijktijdig gebracht. Veel gerechten hebben wel vaak dezelfde smaak.
Het is een goed concept, prijs kwaliteit verhouding is prima.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Mijn vriendinnen en ik eten geregeld bij fussia. Dit is verreweg het beste "all you can eat" sushi restaurant wat we kennen. Eten is vers, porties goed en de bediening altijd even vriendelijk. Het restaurant zelf straalt ook een prettige sfeer uit.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Al een aantal keer hier met mijn vriend gegeten. Het is altijd naar wens en het personeel is erg vriendelijk. Vandaag hadden ze een nieuwe menu kaart met ook een aantal nieuwe gerechtjes. De meeste erg lekker! Alleen de Peking eend in Chinese stijl was vrij droog, dit was jammer. Al met al weer een heerlijke avond gehad bij Fussia.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijke sushi, sommige zie je niet bij andere restaurants. Toetjesbuffet valt wat tegen maar wel een leuk concept dat je je eigen toetjes mag pakken.
Patsypatsyv V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de service was ook goed.alleen konden we niet allemaal gelijk eten.en ook een kan water kon er niet van af.wel dure flesjes water van spa blauw.jammer !!
Lxx .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Voor een all you can eat, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Beetje massaal, maar kwaliteit eten prima.
Service redelijk.
Grote keuze van diverse gerechten.
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Als liefhebbers van shusi zijn we wel wat gewend. Dit keer in Amstelveen. 4 stuks pp ipv 5 pp zoals bij de meesten. Goed als het maar goed smaakt..en dat iedereen tegelijk kan eten. Dit laatste gebeurde niet. Aantal keer gerecht vergeten en één een extra van andere tafel. Sushi zelf voldoende toch aantal echt koud. Service vriendelijk en dat met de drukte..voor ons geen aanrader daarvoor zijn er betere. (Zie eerdere recensies shusi)
Oraini .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Altijd druk hier. Maakt niet uit welke dag je komt. Eten is prima.
Aardige bediening.
De speelhoek voor de kinderen is wat karig. Daar mag nog wel wat aan gedaan worden.
Dekeukenkenner .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gisteren op eerste kerstdag gegeten met z'n vieren bij Fussia.
Op zich was het eten en de bediening prima, als altijd.
Alleen na het afrekenen, op weg naar huis, hebben we nog eens goed naar de rekening gekeken. Het bleek dat het een stuk duurder was dan anders.
Er was op de website vermeld dat de prijzen tijdens de feestdagen aangepast zouden zijn, dus we hadden iets kunnen vermoeden.

We hebben vervolgens restaurant gebeld, en toen we vroegen waarom de prijzen bijna 50% verhoogd zijn met de kerst, kregen we als antwoord, dat andere restaurants dat ook doen.

Dat kan wel zo zijn, maar onze ervaring is dat die andere restaurants dan iets speciaals bieden dat de prijsverhoging rechtvaardigt.
En dat is bij Fussia niet het geval. Het eten is precies hetzelfde als op andere dagen.

Fussia had ons inziens op de site moeten vermelden wat de prijs met kerstdagen is, en wat je er dan voor krijgt.
Wat er nu gebeurt, is dat klanten achteraf voor een verrassing komen te staan.
Happytofu .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Een groot all you can eat restaurant wat in het weekend vrij vol is. Druk dus. Dat is een uitdaging voor de bediening. Erg vriendelijke Jongelui die erg hun best doen maar soms achter de feiten aanlopen. Omdat iedereen een eigen taak heeft komt het wat chaotisch over. Maar dat is karakteristiek voor all you can eat. Drankjes komen erg snel. Maar daar wordt dan ook de winst behaald. Het interieur is verzorgd maar mist onderhoud. Kranen die ontbreken op toilet. Geen slot op de deur. Dat soort dingen. Eigenaren draaien volop mee en zijn betrokken. Ook aanspreekbaar en oplossingsgericht.
Dan het eten. Dat is goed zonder uitzonderlijk te zijn. Een fusie van aziatische keukens en gerechten. Na een goed begin bij opening was het een tijdje minder maar nu vrij stabiele kwaliteit. In het weekend met veel doorloop is alles vers. Knapperig is dan ook echt knapperig. Sushi komt in alle vormen. Ook sommige eigen creaties van het huis. Oogt goed, smaakt goed. Men weet zelf blijkbaar wat er uitblinkt. Dit wordt namelijk in rood aangegeven op de kaart. Bv de fussia seafood soup. Dan zijn er de andere aziatische gerechten. Worden vaak vergeten maar zijn ook prima. Doe dus niet vijf rondes sushi maar probeer ook de andere gerechten. Keuze genoeg.
Je mag 4 gerechtjes per persoon kiezen per ronde. Probeer echter niet per ronde iets leuks bij elkaar te kiezen. Het komt namelijk nooit tegelijk aan. Vaak moet je er lang op wachten. Dus eet je soep voor hij koud is. Wachten op de rest heeft geen zin. Dat is jammer, maar een logistieke keuze van het restaurant. Dit is simpeler en voor de bediening makkelijker. Er is een zelfbedienings dessert buffet buiten de rondes om met bv soesjes en ijs. Sushi afhalen kan tegenwoordig ook. Maar dan zijn de prijzen niet meer all you can eat. Dan zijn er goedkopere breng thuis alternatieven. Het is een beetje afgelegen gebouw met ruime parkeergelegenheid. Openbaar vervoer in de buurt.
Conclusie: aziatisch all you can eat restaurant zonder teveel pretenties. Gewoon middenmoot tot goed.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
het decor is zeer mooi, mooie aquarium en een zeer mooi restaurant.
helaas merk je dat deze sushi restaurant van oorsprong chinees is, je ziet ook Chinese gerechtjes terug komen op de kaart.
helaas kwamen meerdere gerechtjes volgens mij uit de magnetron zoals de dumplings deze waren ze heet en ook taai dat het raar was.
sushi is ook van te voren gerold waarschijnlijk omdat deze erg koud aan voelde.
zeer aardige en super snelle bediening.
Marius G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
's avond met z'n drieen naar Fussia geweest. De inrichting is praktisch voor een 'all you can eat restaurant' en zorgde ervoor dat, ondanks de vele bezoekers, een goed gesprek gevoerd kon worden. In vergelijking met andere 'all you can eat' restaurants wordt wel veel beknibbeld op dure ingedrieenten zoals Tuna.
De bediening was iets onervaren, maar zeer vriendelijk en deed zijn/haar best.
KevinStok .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Dit is de 3e keer dat ik met mijn gezin bij Fussia ben wezen eten. Het eten blijft heerlijk en de sfeer in het restaurant is perfect! Eerst werden wij geholpen door Tristan, hij heeft ons goed voorzien van drankjes en kwam regelmatig langs of alles naar wens was. Later op de avond werden wij geholpen door Bart, Bart was erg vriendelijk en heeft ons de rest van de avond goed voorzien van drankjes, wij komen zeker vaker!