Fuso

Stationsplein 15 5611 AB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fuso

Yates .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wat kun je vertellen over een sushi zaak.
De kwaliteit van de sushi was erg goed! Snelle service en normale bediening.
Prima prijs kwaliteits verhouding.

Voor herhaling vatbaar.
Meetepeet .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij eten geregeld sushi en als dat in Eindhoven is, zijn we nooit (meer) geneigd voor een andere te kiezen want uiteindelijk zijn we bij de meesten wel een keer geweest. Naar onze mening is er niet een die met de sushi's zo consequent presteert, daar waar anderen bij drukte ondermaats gaan presteren, zowel qua eten als bediening/service. De meeste werknemers hebben er oog voor wanneer je geen drinken meer hebt of lege schaaltjes op tafel hebt staan. Alles wordt snel uitgeserveerd en de sashimi (zalm) is ook kosteloos opgenomen in het all you can eat concept. De enige teleurstelling qua eten kan in de gegrilde hapjes zitten. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit de grilled prawn/pepper and salt prawn gegeten, zonder dat hij gortdroog gebakken is. Daarentegen, bij andere sushi restaurants laat dat ook te wensen over. De kaart is verder niet heel uitgebreid en in sommig opzicht misschien wat saai, maar ik blijf van mening, dat er beter minder op de kaart kan staan en dat goed doen, dan een bomvolle kaart en heel veel verprutsen. Wij zijn altijd zeer te spreken over met name de Kushi Maki met een crispy fried prawn in het midden. Nog nergens zo lekker gehad als bij Fuso. Altijd is de garnaal lekker krokant en 9 van de 10 keer zelfs nog warm. Ook van de Sake Tobiko, salmon met flying fish roe smullen wij. Of het typisch Japans is, waarschijnlijk niet, maar het toefje mayonaise dat er op zit maakt dit zo heerlijk smeuïg en smaakvol terwijl wij helemaal geen fan van mayonaise zijn. Qua sfeer, decor en entourage is dit misschien niet zo aantrekkelijk. Wat natuurlijk positief is, is dat het goed draait en dat het er dus nagenoeg altijd vol zit. Consequentie daarvan is dat je op sommige plekken zo dicht naast je buren zit, dat je bijna niet tussen de tafels door kan om bijvoorbeeld even naar het toilet (boven) te gaan. Soms moet je daarvoor echt even je tafel wat verschuiven. Vanzelfsprekend is het doordat het klein is en vol is, al gauw rumoerig. Maar toch, wij zijn erg te spreken over Fuso en gaan in Eindhoven nooit meer naar een ander sushi restaurant...
Kimosi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Was erg weinig keus! Zat geen smaak aan de sashimi (zalm) en je kon maar kiezen uit 2 smaken ijs. (Vanille en lychee) pluspunt:j e kan zoveel bestellen als je wilt. Je hoeft niet max 5 p.p. per ronde te bestellen. Maar ik zou er niet nog een keer gaan eten.
Accountvanroos .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Lekker en voor een normale all-in prijs sushi gegeten. De kaart was niet zo uitgebreid, maar ik vind het wel een enorm pluspunt dat er sashimi bij de prijs inbegrepen is en dat er geen sla onder de chuka wakame zit. De sojaboontjes waren echter iets te gaar naar mijn mening. Het was prima, maar als ik ooit weer in Eindhoven kom ga ik niet direct weer naar dit restaurant. De entourage vond ik niet zo leuk, maar de bediening was wel oké.
Skyuki .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Mijn vriend en ik komen ontzettend vaak naar Fuso om All you can eat sushi te eten. Het grootste pluspunt van Fuso is dat je niet 5 gangen krijgt maar letterlijk alles kunt kiezen. Ook eet ik graag mijn sushi met hun overheerlijke teriyakisaus die iedereen standaard krijgt (nog nergens anders gezien). Je krijgt snel je sushi en de kwaliteit is prima. Jammer dat het decor heel modern is en dat de muziek niet echt relaxend is. Prijskwaliteit verhouding: totally worth it! Nog een pluspunt: Sashimi zonder extra betalen bij het diner.
Simon À.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
De wok gerechten zijn een echte aanrader, zeker voor studenten die een snelle hap willen ook om mee te nemen. In het verleden heb ik hier ook all you can eat sushi gegeten. Deze beviel goed alhoewel de keuze gelimiteerde is dan de gebruikelijke all you can eat sushi restaurants.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Fuso is een sushirestaurant waar ik vaak kom. Qua inrichting is dit restaurant misschien niet zo gezellig ingericht en heb je nogal wat bedrijvigheid doordat er ook een take away bij zit. De prijs-kwaliteit verhouding is daarentegen zeer goed. Alles zit bij het all-you-can-eat concept inbegrepen, geen supplementen dus. Je word zeer snel geholpen en je hebt niet één iemand voor de drank, één iemand voor het eten, en één iemand voor de borden ophalen. Dit ervaar ik bij andere sushirestaurants vaak als hinderlijk.
Sophieee .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Ik had trek in sushi en liep hier langs dus besloot om mezelf te trakteren. Ik ben niet voor de all-you-can-eat formule gegaan maar heb à la carte wat sushi's besteld. Ik vond de sushi's wel aardig, niet bijzonder smakelijk. De maki's lagen al een tijdje denk ik, zeewier was ontzettend taai. Het personeel vond ik vrij ongeïnteresseerd. Die waren meer bezig met zichzelf dan met de gasten. Voor een zondagmiddag vond ik het trouwens behoorlijk druk!
Rovine .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Sushi, lekker! We gingen op goed geluk wat tenten af en vanaf het station liepen we als eerste naar Fuso. Dinsdagavond, geheel volgens verwachting was er dus nog een plekje vrij. We kozen voor het all-you-can-eat-menu en zelfs voor mijn niet-visetende tafelgenoot was er keuze te over.
De omgeving was vrij druk, aangezien er ook een afhaalbalie vlak bij ons tafeltje stond. Mensen kwamen eerder een snelle hap halen, dan op het gemak dineren. De kaart was wel vrij uitgebreid, zelfs sashimi viel onder de all-you-can-eat-formule. Toch kiezen we waarschijnlijk de volgende keer voor een andere zaak. Voor 25 euro wil je toch iets minder het gevoel hebben in de snackbar te zitten.
Johnny M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Verrassend lekker gegeten. Niet goed, maar wel verrassend. De vorige keer hadden we hier sushi gegeten, maar dat was ronduit slecht. Deze keer de wok geprobeerd en voor de prijs die ze ervoor vragen, krijg je een grote kom rijst of noodles met redelijk veel vlees en groente. Prijs/kwaliteit is zeer in orde!
Sybrich .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Prima sushi, soms alleen een beetje veel rijst in verhouding tot bijvoorbeeld de zalm. Snelle service. Qua sfeer ga je voor een romantisch dineetje niet naar Fuso, meer om gewoon goede sushi te eten. Wel gezellig om bijvoorbeeld met een vriendengroep te gaan eten. Verder staat de muziek af en toe een beetje hard.
JP S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Ik kom regelmatig bij wok restaurants en dit is er 1 waar ik nooit meer kom! Als je wok gado gado (groente met satesaus) op de kaart hebt staan zorg dan dat je satesaus niet naar wat pindakaas met water smaakt! Wat een bras. Echt nooit meer.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Wij zijn vaste bezoekers van restaurant Fuso. Wat ons bevreemd zijn de negatieve geluiden over met name het eten. Persoonlijk zijn wij enorm tevreden over de kwaliteit en smaak van de Sushi maar ook van alle overige gerechten. De bediening is top en altijd vriendelijk.

Wat wel is, is dat het er druk kan zijn en tevens rumoerig. Ook is Fuso een afhaal restaurant wat extra drukte met zich meebrengt. Reserveren in het weekend is wenselijk wil je in ieder geval een tafel bemachtigen.
Maarra .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
We eten vrij vaak in sushi restaurants, ook de all-you-can-eat concepten en in Eindhoven schieten ze als paddestoelen uit grond maar deze komt helaas onder aan het lijstje...
De bediening is zeer vriendelijk en het decor is niet lelijk maar je komt toch voor het eten. En dat was niet om over naar huis te schrijven. De rijst was erg melig en gaat dan snel de smaak overheersen en daarbij was de vis en andere garnituur zó koud dat er geen enkele smaak aan zat. Naar ons idee was de vis wel goed en vers dus jammer dat ze het niet even op temperatuur laten komen. De nori was trouwens wel lekker en knapperig!
De keus is vrij beperkt voor een all-you-can-eat concept dus wij waren snel uitgegeten helaas. Ze zijn dan ook iéts goedkoper dan andere restaurants in Eindhoven maar we zouden toch een ander aanraden dat de 1 of 2 euro extra echt wel waard is!
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Met regelmaat bestel ik hier sushi of wok om mee te nemen. Anders dan de meeste (afhaal) wok restaurants vind ik de kwaliteit en versheid van de vis ontzettend goed. De prijzen voor de sushi afhaalmenu's zijn wel aan de hoge kant. Echter de smaken maken dit weer helemaal goed.
De wok gerechten zijn goed op smaak en er worden minder vettige sauzen gebruikt waardoor je later geen last krijgt van het eten.
RHFvanderwaart .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Ga er vaak eten, persoonlijk vind ik de sushi erg lekker. De sashima zalm is heerlijk en ook de warme gerechten zijn waar voor je geld. Fijn dat er geen rondes zijn en je zoveel rondes mag bestellen als je wilt. Wel wat onprofessionele bediening & weet ik dat de personeelsvoorwaarden in dit restaurant niet geheel goed zijn
Beertje87 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
Al vaker langs gelopen en vind een heel grappig concept: sushi en wok. Vandaag hier wezen lunchen. Ging voor de all-you-can eat sushi.

Vind decor heel erg leuk, strak, modern, maar niet te kaal. Verder hebben ze en grote terras, was jammer genoeg te koud om buiten te zitten.

Sushi kan ermee door, vooral de sushirijst was een beetje teleurstelling, te plakkerig, waardoor je de structuur en de geur van rijst met azijn en suiker niet goed kon proeven. Had verder nog de beef geprobeerd, was ook geen succes. Wel vond ik de gyoza heel erg lekker. Werd aan het begin gastvrij ontvangen door de bediening, maar toen we gingen zitten, kwamen ze niet meer langs. Het duurde erg lang voordat we een drankje konden bestellen. We moesten aan het eind ons trein halen, maar het duurde een beetje lang voordat we de aandacht van personeel wist te winnen. beetje jammer. Sushi en bediening niet voor herhaling vatbaar, maar misschien een keer wok om mee te nemen.
Mariabt .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Op vrijdagavond loopt het storm in deze Fusion Asian Sushi Wok &Go-tent vlakbij station Eindhoven. Gelukkig hadden we tijdig een tafel voor 4 gereserveerd. Start met Tomatensoep, Wontonsoep, Springrolls & Edamame-boontjes. Allemaal bijzonder smakelijk bereid. Volgende ronde diverse Sushi waarbij de California Temaki (avocado &komkommer), Kushi (garnalen in broodkruimel gefrituurd) en de Beef Teriyaki eruit springen. We dronken er warme Sake en water bij. Vlotte service aan de tafeltjes. Duurzame spelregel: alles wat je bestelt moet je op eten. Inrichting: modern en strak. Nadeeltje; bij openen van de deur waait er een koude wind binnen, maar dat mag de Sushi-pret niet drukken!