Fusions

Burgemeester Grothestraat 37 3761 CK Soest Nederland Kaart
31-356019893

Over restaurant Fusions

Klassiek genieten in Soest

In dit leuke en gastvrije eetcafé geniet je van een voortreffelijke maaltijd. Hier bereidt men klassieke gerechten op een moderne manier, voor een zacht prijsje eet je heerlijke tournedos of lamsrack. Maar ook aan visliefhebbers en vegetariërs is gedacht. De vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant Fusions

6,8
L.j.roubos .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bediening was prima.
Het eten vond ik matig. 2 hele kleine slibtongetjes en niet smakelijk.
De sfeer was ook goed.
Ik zou het niet aanbevelen.
Jansentjes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We werden hartelijk ontvangen. Omdat we gebruik wilden maken van de Shell vouchers was er voor ons een speciaal 3-gangenmenu waaruit we mochten kiezen. Als voorgerecht hadden we uiensoep en carpacchio; deze waren beide heerlijk. Als hoofdgerecht kozen we voor de zalmfilet; deze was gefrituurd en smaakte prima. Als nagerecht hadden we bananasplit en dame blanche; dit was een heerlijke afsluiting van een prima diner. Tussen de gangen door hadden we een leuk gesprek met de medewerkers. Het was voor ons een zeer geslaagd etentje. Een prima sfeer en lekker eten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk op het terras gezeten en gegeten. Prima alles was mogelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening attent en vriendelijk.
Vedster .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten was heel lekker goede bediening. Prijs en kwaliteit zijn goed .
Zeker nog een keer overdoen.
Echt een aanrader voor iedereen die van een lekker driegangen menu.
Drietv .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Zalm was uitstekend. Bediening heel attent en vriendelijk.
restaurant zit in een open ruimte met café. Omdat het niet heel druk was was dat niet hinderlijk. Kortom ik beveel fusion graag aan.
Wiert.nieuman .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Prijs/kwaliteitverhouding slecht; geen duidelijke prijzen, dus pas als je afrekent weet je waar je aan toe bent. Rommelige, wat verlopen interieur. Conclusie: de iensaanbiedingen gebruik ik niet meer.
Bmpseuren .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De aardige bediening was attent en bracht alle spijzen op het juiste moment. Het eten was lekker . Vooral de zalm bij het voorgerecht was heerlijk. De sfeer in het restaurant zou je oubollig kunnen noemen , maar onze groep bestaande uit 7 50-plussers vond het een aangename ambiance.
Mrsgira .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Fusions is een redelijk verouderd restaurant. De inrichting is leuk aangepast met een open haard, maar echt sfeer was er niet. De bediening was prima, correct en snel. Keuze uit een speciaal samen gesteld menu (keuze voor vlees was saté of spareribs) voor de shell aktie, je betaald 32,50 voor een 3 gangen menu. Eten is geen hoogstandje maar je krijgt wel genoeg. Als je veel voor weinig wilt eten is dit een prima restaurant.
Rein1963 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
het hele menu was heerlijk en super grote porties. we hebben beide andere gerechten gekozen en van elkaar geproefd. Alles smaakte prima en was mooi gepresenteerd op het bord.
Vanestinka .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Er was voor deze actie een 3-gangen keuzemenu. Er kon bij elke gang uit 3 gerechten worden gekozen. Het eten was erg lekker en werd goed gepresenteerd. Locatie is sfeervol, maar er waren erg wrinig mensen in hdt restaurant. Nadeel vond ik dat er te vaak werd gevraagd of alles naar wens is (tijdens het eten). Is wel voor herhaling vatbaar.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wanneer je gewoon even ergens lekker wilt eten voor niet al te veel geld is Fusions een goede gelegenheid. Verwacht geen haute cuisine maar het eten is goed. De bediening is vriendelijk. We hebben hier al meerdere keren gegeten, de laatste keer met de AH-actie. Waar krijg je nog goed eten voor € 40,-- (2 pers.) dat er ook nog goed uitziet. Het is misschien niet allemaal in eigen keuken bereid maar de kwaliteit is goed.
Millievandenesschert .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eren was prima, alleen niet veel variatie. Toetje was heerlijk. Warme stoofpeertjes met kaneelijs . Het is een café/restaurant. Een wat oudere maar gezellig decor.
Vindjeleuk .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
eten was niet lekker, leek niet helemaal gaar. ook werd er binnen gerookt waardoor je het Door het hele restaurant rook. bestek was nog vies. bediening wel netjes
Wiebrigje.vdwerf .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Het eten was heerlijk de bediening was goed.
Alleen als je binnen komt ruik je meteen dat er gerookt wordt..
Het interieur mag wel wat meer op elkaar afgestemd worden.
Vdkemp .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het eten was erg lekker vooral het "stoofpotje".
Bediening was prima en correct en niet afstandelijk.
Decor is prima maar vind ik niet zo belangrijk.
Ericahoksbergen .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
De Fusions is een echt "ouderwets" Soester restaurant, dat in de loop van de geschiedenis al veel verschillende namen heeft gehad. Het eten was prima verzorgd en de bediening professioneel en gezellig. De entourage is een beetje herbergachtig, maar voor de kerst was alles leuk versierd. Wij houden wel van dat tikje kneuterigheid. Beter dan een hol klinkend "modern"restaurant.
Ageeth1962 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hebben heerlijk en gezellig hier gegeten. Zeer zeker een aanrader.
Lieve en gezellige bediening. We voelden ons zeer welkom.
Esmon .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Met 4 personen gegeten Voorgerecht carpachio, spare ribs, zalm met kreeftsaus, nagerecht kaneelijs met stoofpeertjes. Alles werd goed uitgeserveerd. Zeer vriendelijk personeel,humoristisch, aardig.
kreeg ook nog een leuk pressentje bij een aanal biertjes:een apart bierglas van Amstelbier.
Zeer de moeite waard. (En voor de rokers onder ons:een aperte verwarmde rokersruimte.)
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Lekkere uiensoep, smullen van de zoetige spareribs. De toetjes waren wat simpel Dienblaadje met voorverpakte koekjes, koffieboontjes los en suiker plus melk staat minder verzorgd. Prijs 32,50 is wel echt te hoog voor het culinaire niveau.
Mirjam-menno .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Hoofdgerecht zalm was lekker, helaas van de 4 couverts 1x verkeerde gerecht. De rest van het eten was ook wel naar wens.