Fusion Plaza

Oudeweg 2 8077 SR Hulshorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fusion Plaza

S B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Het is binnen gezelliger dan de buitenkant vh restaurant doet vermoeden. Eigenaar en de bediening zijn vriendelijk. Het uitgebreide menu van deze wok-restaurant kan je niet in 2 uur tijd proeven. We waren voor de 2e keer daar gaan eten. Alweer kon ik niet alles proeven wat ze hebben. Ruime keuze aan heerlijke gerechten. Ondanks dat ik kleine hoeveelheden op mijn bord schepte, was ik niet in staat om meer te nuttigen want ik was al voldaan. Volop keuze aan Fruit en ijs. Alle soorten drankjes mag je pakken. Ook verse Jus d'Orange; je moet wel de sinaasappels zelf persen. Ik zag ook kinderen poffertjes bestellen die door de kok ter plekke werden gebakken.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het was de eerste keer dat we kennismaakten met dit 'all you can eat in 2 hours'-concept.
Niet in alle opzichten een culinair hoogstandje. Maar gezien de enorme keuze aan gerechten (voor elk wat wils) en de zeer bescheiden prijsstelling (nog geen 25 euro p.p.) waren we na afloop redelijk tevreden.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Enorm groot wokrestaurant. Heel geschikt als groepsuitje. Werkelijk voor elk wat wils: Allereerst een koud en warm buffet met o.a. sushi, vis, salades, soep, groente, vlees. Daarnaast een ruime keuze aan wokgerechten: vlees, vis, garnalen en groente. En exclusieve teppanyakigerechten, zoals coquilles, kangoeroe en krokodil. Het toetjesbuffet was gigantisch: taart, muffin, tiramisu, ijs, fruit, chocoladefonteins. Ook de drankjes waren bij de prijs inbegrepen, een prima formule. Het personeel was correct, maar zou wel wat meer aandacht aan de toiletten mogen besteden. Dat was werkelijk beneden peil.
Neele .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
De afgelopen maanden hebben we er 3 keer gegeten met verschillende tafelgenoten. Vrijwel unaniem was men lovend over het gevarieerde aanbod en versheid van de produkten en keuze van vis bij de teppanyaki. Het restaurant wordt druk bezocht - zo is parkeren echt een probleem - en dat heeft uiteraard invloed op de buffetten waar niet een ieder goed mee kan omgaan... Dat kun je het personeel niet verwijten, ze doen hun uiterste best om alles in goede banen te leiden. Je kunt vooraf en bij tijdige reservering overleggen waar je liefst zou willen zitten met je gasten. Voor elk wat wils dus, tegen een redelijke prijs per persoon en dat maakt het eten in dit restaurant tot een avondje plezier.
Sglas .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier voor het eerst gegeten sinds de nieuwe eigenaar er is. Echt een verbetering. Het restaurant ziet er gezellig uit. De medewerkers zijn vriendelijk. Het eten is prima, er is erg veel keus!
DirkJ .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Fusion Plaza bestaat nog niet zo lang, en wordt gerund door nazaten van de eigenaar van Wok Oriëntal in Epe. Gezien de bijzonder goede ervaringen met laatstgenoemde zijn we op bezoek gegaan bij Fusion Plaza.
De werkwijze komt volledig overeen. Na een hartelijke ontvangst konden we voor onszelf zorgen middels de buffetten, de wok en de teppanyaki. Er waren voldoende koks om bij de laatste twee vlot geholpen te worden.
De keuze uit vlees en vis was beperkt vergeleken met andere wok restaurants, en zeker ook vergeleken met Epe. Bovendien oogde niet alle vlees en vis als vers. De sushi waren tamelijk smakeloos, en er was dan ook geen verschil te proeven tussen de verschillende soorten sushi.
Er was een zeer ruime keuze in desserts, maar de kwaliteit van de patisserie daarin was erg wisselend.
Voor de kinderen was er volop keuze, zoals poffertjes, frites, snacks, en ijs. Het restaurant lijkt zich daarmee vooral te richten op de gezinnen op de talrijke campings en huisjesparken in de omgeving. Daarvoor moet het mogelijk zijn hier een gezellig avondje uit te gaan.
Tegen het standaardtarief kun je hier twee uur onbeperkt eten en drinken. Die twee uur lijkt me meer dan voldoende.