Fusion Grill Harlem

Gedempte Oude Gracht 21 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Fusion Grill Harlem

De smaakmaker van Haarlem

De familie Lal creëert op de Oude Gedempte Gracht in Haarlem bijzondere ervaringen. In hun restaurant Fusion Grill Harlem presenteren zij grillgerechten met een vleugje Azië. Bij deze hardwerkende Indiase familie zit het koken in het bloed. Van generatie op generatie speelt liefde voor eten en gastvrijheid de hoofdrol in hun levens. De gerechten zijn divers en allemaal van zeer goede kwaliteit. Vriendelijke prijzen en een gezellige sfeer, je bent van harte welkom.

Meer informatie over restaurant Fusion Grill Harlem

• Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening :)
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ELDORADO / PARADIJS VOOR VLEESETERS (CARNIVOREN)

Mijns inziens het allerbeste restaurant in Nederland voor liefhebbers van een superlekker lapje vlees en/of vis. Ondanks de relatief lage prijzen wordt geen enkele concessie gedaan aan de (super)kwaliteit. Het is onmogelijk om van hier teleurgesteld huiswaarts te keren. Ik heb nog nooit zo lekker en uitgebreid kunnen eten. Daarnaast is de wijkaart ook voortreffelijk.
EEN ECHTE AANRADER!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed adres voor een gezellig avondje uit. Heerlijke soep vooraf en een malse biefstuk bij het hoofdgerecht. Vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Knusse locatie in hartje Haarlem. Frans Schutte (met familie)
René R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Voortreffelijk restaurant met uiterst vriendelijke bediening. Ruime keuze maar overzichtelijke kaart.
Hou je van vlees, dan is de Fusion Trio een aanrader. kwaliteit /prijs verhouding is prima.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Perfect eten. Met veel zorg klaargemaakt. Goede steaks die smelten op de tong. Vriendelijke bediening. Vlakbij Pathé waar ik en mijn vrienden een afspraak hadden. Van dezelfde eigenaren als LaBrasa in Amsterdam, waar de lekkerste Bife de Lomo van de stad te krijgen is. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben geboren en getogen in Haarlem, en als ik er nog steeds zou wonen zou dit ongetwijfeld een van mijn favoriete restaurants zijn. En dan vergeet ik nog bijna de uitstekende Margarita's te noemen. Hier zijn ze beter dan in menig Mexicaans restaurant.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was als vanouds lekker, service zoals altijd goed.
Jammer dat het zeer rustig was en weinig gasten aanwezig waren.
Het is verrassend dat de eigenaar mij nog herkende, zelfs bij naam, van de zaak op de Oude Groenmarkt.
Een compliment waard ! Kom gauw weer ...........
Dik G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze als je van een mooi stuk vlees houdt. Onbegrijpelijk dat het hier zo rustig is, alhoewel het is maandag...De bediening is uiterst vriendelijk en flexibel , ze willen niet op social-deal vanwege de hoge afdracht, gaat ten koste van hun kwaliteit zeggen ze... zit wat in, maar deze tent verdient meer aandacht. Dit was mijn eerste keer maar ik kom beslist vaker.
Nicoline A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor ons de eerste keer hier. Oprecht erg positief verrast! We hadden het dagmenu met biefstuk. Mooi groot stuk vlees met prima salade er naast.
persoon is erg vriendelijk! Zeker een aanrader voor een leuk avondje in haarlem.
Donja P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Mijn zalm had een goede smaak, maar zat vol graten. Prima gegeten, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
Mahtab M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik was met mijn familie gaan eten bij Fusion Grill. Ik was jarig! Wij hadden empanadas, garlic bread, gegrilde lever, & calamaris als voorgerechten. Als hoofdgerechten hadden wij steaks, gegrilde zalm, spare ribs & wagyu burger. De cocktails die de aandachtige ober maakte was lekker gezien het feit dat mijn kieskeurige echtgenote niet klaagde. Muziek vond ik in de achtergrond mooi bijna nostalgisch! Tot slot vond ik het mooiste toen de chefkok een heerlijke tutti frutti gedecoreerd met vuurwerk aan tafel bracht en zei "Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag"...on the house!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het was een warm weerzien na ruim 20 met de eigenaar. Wij, mijn vrouw en dochter hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een heerlijke steak wordt hier geserveerd!
Lekker mals, keuze uit verschillende soorten en maten.
Lekkere salade en heerlijke saus!
Kortom... Een aanrader!!
En vriendelijke bediening!
Helala .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren voor het eerst bij Fusion Grill gegeten nav alle goede recensies op IENS, maar wat een tegenvaller. Voorgerechten heerlijk maar relatief echt duur voor wat je krijgt, fout op fout in de bediening, wist niet welke rode wijn we bestelden (was trouwens veel te warm qua temperatuur), dochter dronk Icetea en kreeg verschillende smaken, eerst keer vlees (Fusion Grill trio) retour gestuurd, was koud en allemaal restjes met veel vet en zeem en opengesneden om beetje normaal te kunnen grillen ...... na klagen voor 3 personen dus nieuw vlees op tafel, nu wel goed. Bij bestellen nagerecht was er geen creme brulee, dus uitgeweken naar Dame Blanche, bleek er ook geen chocolade saus in huis te zijn.......wat een afknapper!!!!! Eigenaren??? probeerden het ons overigens wel naar de zin te maken, verschillende keren door beide heren excuus aangeboden maar om dan toch € 266 neer te tellen gaat ons iets te ver.
JurSas .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Fusion Grill. We hadden calamares en carpaccio vooraf, goede porties en smaak. Niet de standaard gefrituele calamares maar mooi zacht en ongepaneerd gebakken ipv frituurringen. Carpaccio mals en goede portie. Als hoofd hadden we rumpsteak, boterzacht en mooi rosé gebakken, en de wagyu burger, heerlijke burger en mooi vol vlees. De cheesecake en koffie toe was prima. Service is vriendelijk en behulpzaam, ook met allergieën. De kok kwam nog vragen of alles naar wens was. Al met al een heerlijke avond.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was verrukkelijk en de bediening ook helemaal top. Ik had een reservering gemaakt via Seat me, maar kreeg te horen dat ze daar niet aan meededen, maar toch korting gekregen op de nagerechten. Slechte service van IENS Seat me en het restaurant valt niets te verwijten. Mooie actie van AH, niet dus!
Kontiki3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten bij Fusion Grill was heerlijk, wij hadden allemaal filetvlees, supermals.
De gewone porties zijn al groot genoeg maar voor de echte vleesliefhebber is er keuze tot porties van 500 gr.
De bediening was super vriendelijk.
Ik heb Fusion Grill al aangeraden aan mijn buren.
Top.
Isa C.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Het eten was in orde, er zat een goede grillsmaak aan het vlees en de vis.
Qua bijlage was het niet echt divers, een salade en frietjes / wedges, dat was het.
Jammer ook dat niet gevraagd werd of we frietjes, wedges of gebakken aardappeltjes hadden gewild.
We waren dit even vergeten te vermelden, anders hadden we zeker voor gebakken aardappeltjes gekozen, fabrieksfriet of -wedges mogen dan de standaard zijn in de Nederlandse horeca maar een reden tot aanbeveling is het wat ons betreft zeker niet.

Gezien de prijsstelling en de naam Fusion Grill hadden we toch iets specialers verwacht, de door het restaurant zelf genoemde Aziatische twist bleef bijvoorbeeld uit.
Dit bleek ook in de salade, die zeer standaard overkwam, vermoedelijk met dressing uit een flesje.

Het vlees was goed van kwaliteit, de vis was, niet overeenkomstig de aangegeven wens, iets ver gegaard, daarom konden we niet helemaal vaststellen of deze vers of bevroren was voor de bereiding en was de structuur ervan toch net iets te droog en niet sappig genoeg.
Er was geen aandacht besteed aan de marinade van het vlees, het leek helemaal niet gemarineerd te zijn, dit kan de opzet van de chef geweest zijn maar naar onze mening is het restaurant ook door deze keuze duidelijk niet onderscheidend genoeg.
Datzelfde valt te zeggen van de begeleidende kruidenboter, dips en sausjes, simpelweg karakterloos.
Alleen de Malbec wijn kon wat ons betreft echt aangemerkt worden als bovengemiddeld ten opzichte van het standaard horeca niveau.

De bediening was zeker vriendelijk en welwillend, hoewel niet echt professioneel te noemen.
Dit begon al bij binnenkomst, de door ons kort vooraf bestelde tafel was niet doorgekomen.
Er waren slechts twee tafels bezet maar toch moest de bediening even denken wat ze nu met ons aan moesten.
Na plaats te hebben genomen werden we in eerste instantie niet gevraagd of we iets wilden drinken, toen de bediening dit tenslotte kwam vragen werden de drankkaart en wijnkaart niet aangeboden, dit zorgde voor verwarring zowel bij ons als bij de bediening zelf.
Daarna werd de draad wel iets aandachtiger opgepakt, hoewel onze algehele indruk wat dit betreft toch vrij verwarrend en onprofessioneel bleef.

Al met al vonden we het in orde, de prijs buiten beschouwing gelaten.
Gezien de vele gaten die gevallen zijn zowel qua keuken als qua bediening kunnen we dit restaurant in alle eerlijkheid niet volmondig aanbevelen.
Wat de bediening aan sympathie gewonnen had, gaf de keuken met het inspiratieloos bereide eten moeiteloos op.
Wat de keuken aan professionaliteit gewonnen had, werd door de bediening vrijwel meteen weer uit handen gegeven.
Kort gezegd, het was niet echt mis, maar bijna raak.

We hopen van harte dat het restaurant de puntjes op de i zal zetten en dat de algehele kwaliteit en standaard op een hoger en meer onderscheidend peil komen te liggen.
Eerlijk gezegd zullen wij dit niet gaan meemaken, simpelweg omdat er in deze klasse genoeg sterkere en meer onderscheidende restaurants in de omgeving te vinden zijn.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben hier een geweldige tournedos gegeten van de grill met heel veel smaak! Een mooi dik hoog gesneden stuk zoals het hoort en perfect gegaard. Het steakmes glijd erdoor heen. Ik had een roquefort saus en mijn vrouw een pepersaus, we kregen er ook nog een eigen gemaakt chimmichurrie bij die erg lekker was en helemaal opging :-) Een echte aanrader voor vlees en grill liefhebbers.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Op basis van de voorgaande recensies hier gaan eten. Het valt bij ons erg in de smaak en heeft de hoge verwachtingen helemaal waar gemaakt. Een trio van Sirloin Ribeye en de Filet maar ook de zalm was prima. Met de temperatuur en een lekker wijntje wanen wij ons in Argentijnse sferen.
Bediening is attent en behulpzaam.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Drie weken geleden hier met z'n tweeën wezen eten. Een restaurant met potentie. De bediening nog wat aarzelend en onzeker maar uiterst vriendelijk. Je komt hier voor het vlees het beste uit. Mijn partner had de trio van vlees genomen en dat was voortreffelijk! Flinke portie vlees Ik had de zalm en deze was lekker maar te ver doorbakken en dan wordt ook verse zalm te droog. De bijgerechten waren prima en kunnen nog wat speelser. Met het woord Fusion wek je de verwachting dat het specialer is dan gewoon een goed Argentijns restaurant. Dat laatste is het zeker!
Ze hebben ook cocktails maar die staan niet op de kaart. De rosé van het huis was prima.