Fusion Grill Harlem

Gedempte Oude Gracht 21 2011 GK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Fusion Grill Harlem

De smaakmaker van Haarlem

De familie Lal creëert op de Oude Gedempte Gracht in Haarlem bijzondere ervaringen. In hun restaurant Fusion Grill Harlem presenteren zij grillgerechten met een vleugje Azië. Bij deze hardwerkende Indiase familie zit het koken in het bloed. Van generatie op generatie speelt liefde voor eten en gastvrijheid de hoofdrol in hun levens. De gerechten zijn divers en allemaal van zeer goede kwaliteit. Vriendelijke prijzen en een gezellige sfeer, je bent van harte welkom.

Meer informatie over restaurant Fusion Grill Harlem

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Romy H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Personeel erg vriendelijk. De gastheer zorgt voor een prima sfeer en bediening. De grote gamba's en de steaks als hoofdgerecht zijn zeker een aanrader. Porties zijn erg goed en de aardappeltjes als bijgerecht erg lekker! Kende het restaurant niet. Maar zeker voor herhaling vatbaar :)
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk mals vlees. De ossenhaas is echt fantastisch. De prijs is wat aan de dure kant, maar wat je ervoor terug krijgt is het zeker waard. Mijn vriendin had de kippenborst, die in je mond zo uit elkaar viel, rondom perfect. Het enige minpunt was de sfeer. Er was werkelijk niemand anders in het restaurant, dat zijn ze echt niet waard. Kom eens langs zou ik zeggen. Vriendelijke gastheer die alles over heeft voor een goede avond voor de consument.
Dido V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor de verjaardag van mijn oud-tante heerlijk gegeten bij Fusion Grill! We kregen een heerlijk drie gangen menu dat bestond uit allerlei verschillende heerlijke hapjes en gerechten. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Een echte aanrader dus!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel Met een bezoek aan Pathé ook perfecte lokatie, op paar minuten afstand van elkaar.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fusion Grill kon de verwachting niet waar maken. Het duurde lang voor het eten er was en het was het wachten niet echt waard. De patat bleek op te zijn en in plaats van direct het alternatief mee te serveren, moesten we hier weer op wachten.
De bediening was ook niet attent. Het was dat we bij het serveren van het hoofdgerecht zelf nog een drankje bestelden, anders was er niet naar gevraagd.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening :)
Aad S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ELDORADO / PARADIJS VOOR VLEESETERS (CARNIVOREN)

Mijns inziens het allerbeste restaurant in Nederland voor liefhebbers van een superlekker lapje vlees en/of vis. Ondanks de relatief lage prijzen wordt geen enkele concessie gedaan aan de (super)kwaliteit. Het is onmogelijk om van hier teleurgesteld huiswaarts te keren. Ik heb nog nooit zo lekker en uitgebreid kunnen eten. Daarnaast is de wijkaart ook voortreffelijk.
EEN ECHTE AANRADER!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goed adres voor een gezellig avondje uit. Heerlijke soep vooraf en een malse biefstuk bij het hoofdgerecht. Vriendelijke bediening en redelijke prijzen. Knusse locatie in hartje Haarlem. Frans Schutte (met familie)
René R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Voortreffelijk restaurant met uiterst vriendelijke bediening. Ruime keuze maar overzichtelijke kaart.
Hou je van vlees, dan is de Fusion Trio een aanrader. kwaliteit /prijs verhouding is prima.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Perfect eten. Met veel zorg klaargemaakt. Goede steaks die smelten op de tong. Vriendelijke bediening. Vlakbij Pathé waar ik en mijn vrienden een afspraak hadden. Van dezelfde eigenaren als LaBrasa in Amsterdam, waar de lekkerste Bife de Lomo van de stad te krijgen is. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben geboren en getogen in Haarlem, en als ik er nog steeds zou wonen zou dit ongetwijfeld een van mijn favoriete restaurants zijn. En dan vergeet ik nog bijna de uitstekende Margarita's te noemen. Hier zijn ze beter dan in menig Mexicaans restaurant.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was als vanouds lekker, service zoals altijd goed.
Jammer dat het zeer rustig was en weinig gasten aanwezig waren.
Het is verrassend dat de eigenaar mij nog herkende, zelfs bij naam, van de zaak op de Oude Groenmarkt.
Een compliment waard ! Kom gauw weer ...........
dik G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze als je van een mooi stuk vlees houdt. Onbegrijpelijk dat het hier zo rustig is, alhoewel het is maandag...De bediening is uiterst vriendelijk en flexibel , ze willen niet op social-deal vanwege de hoge afdracht, gaat ten koste van hun kwaliteit zeggen ze... zit wat in, maar deze tent verdient meer aandacht. Dit was mijn eerste keer maar ik kom beslist vaker.
Nicoline A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor ons de eerste keer hier. Oprecht erg positief verrast! We hadden het dagmenu met biefstuk. Mooi groot stuk vlees met prima salade er naast.
persoon is erg vriendelijk! Zeker een aanrader voor een leuk avondje in haarlem.
Donja P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Mijn zalm had een goede smaak, maar zat vol graten. Prima gegeten, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.
Mahtab M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik was met mijn familie gaan eten bij Fusion Grill. Ik was jarig! Wij hadden empanadas, garlic bread, gegrilde lever, & calamaris als voorgerechten. Als hoofdgerechten hadden wij steaks, gegrilde zalm, spare ribs & wagyu burger. De cocktails die de aandachtige ober maakte was lekker gezien het feit dat mijn kieskeurige echtgenote niet klaagde. Muziek vond ik in de achtergrond mooi bijna nostalgisch! Tot slot vond ik het mooiste toen de chefkok een heerlijke tutti frutti gedecoreerd met vuurwerk aan tafel bracht en zei "Hartelijk gefeliciteerd met uw verjaardag"...on the house!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het was een warm weerzien na ruim 20 met de eigenaar. Wij, mijn vrouw en dochter hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wat een heerlijke steak wordt hier geserveerd!
Lekker mals, keuze uit verschillende soorten en maten.
Lekkere salade en heerlijke saus!
Kortom... Een aanrader!!
En vriendelijke bediening!
helala .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren voor het eerst bij Fusion Grill gegeten nav alle goede recensies op IENS, maar wat een tegenvaller. Voorgerechten heerlijk maar relatief echt duur voor wat je krijgt, fout op fout in de bediening, wist niet welke rode wijn we bestelden (was trouwens veel te warm qua temperatuur), dochter dronk Icetea en kreeg verschillende smaken, eerst keer vlees (Fusion Grill trio) retour gestuurd, was koud en allemaal restjes met veel vet en zeem en opengesneden om beetje normaal te kunnen grillen ...... na klagen voor 3 personen dus nieuw vlees op tafel, nu wel goed. Bij bestellen nagerecht was er geen creme brulee, dus uitgeweken naar Dame Blanche, bleek er ook geen chocolade saus in huis te zijn.......wat een afknapper!!!!! Eigenaren??? probeerden het ons overigens wel naar de zin te maken, verschillende keren door beide heren excuus aangeboden maar om dan toch € 266 neer te tellen gaat ons iets te ver.
JurSas .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Fusion Grill. We hadden calamares en carpaccio vooraf, goede porties en smaak. Niet de standaard gefrituele calamares maar mooi zacht en ongepaneerd gebakken ipv frituurringen. Carpaccio mals en goede portie. Als hoofd hadden we rumpsteak, boterzacht en mooi rosé gebakken, en de wagyu burger, heerlijke burger en mooi vol vlees. De cheesecake en koffie toe was prima. Service is vriendelijk en behulpzaam, ook met allergieën. De kok kwam nog vragen of alles naar wens was. Al met al een heerlijke avond.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was verrukkelijk en de bediening ook helemaal top. Ik had een reservering gemaakt via Seat me, maar kreeg te horen dat ze daar niet aan meededen, maar toch korting gekregen op de nagerechten. Slechte service van IENS Seat me en het restaurant valt niets te verwijten. Mooie actie van AH, niet dus!