Funkenstein

Lange Hezelstraat 80 6511 CM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Funkenstein

Funky fun

In eetcafé Funkenstein proef je ontspanning en gemoedelijkheid. Dit komt vooral door de gastvrije bediening, die het je graag naar je zin maakt. De kaart bestaat uit de favoriete gerechten van de gasten. Door de jaren heen ontstond een menu van toegankelijke, maar smakelijke hoofdgerechten. Daarnaast wordt deze kaart aangevuld met wisselende gerechten. Vers bereid, net zoals de huisgemaakte frietjes en salades. Met de speciaal- en seizoensbiertjes erbij is de kaart van Funkenstein een opvallende verschijning.

Meer informatie over restaurant Funkenstein

Zondag t/m woensdag 17:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 17:00 - 2:00

Jouw recensie over het restaurant Funkenstein

Davy Kim Duke Fender K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een hele mooie prijs! Personeel is altijd even vriendelijk.
Wij hadden nu de kaasfondue samen, maar de burgers en de vegetarische gerechten zijn ook heerlijk weet ik uit ervaring.
Gytha P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gezellig restaurant!
Karen C.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk eten tegen een goede prijs!
Arno E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Geert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer lekker gegeten goeie burgers met lekker vlees en verse friet en lekkere salade. Leuke ambiance doormidden van mooie oude borden en lampen boven de bar. Heel veel biersoorten op de kaart dus er zit zeker voor iedereen wat bij. Wij gaan zeker nog een keer.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gewoon top!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Een leuk restaurant met prima terras. De bediening is zeer vriendelijk en de service zeer snel. Eten is prima in orde en lekker. Smaakt goed en verse producten. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.
Leuke plek voor een hapje of een drankje. Kom er zeker nog eens terug.
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gezellige tent met supervriendelijk personeel en lekker eten! We hebben weer enorm genoten! Voor als je van gemoedelijk, niet te moeilijk en gezelligheid houdt!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Eten was goed, service was perfect en de inrichting is wat je van een eetcafé mag verwachten, alleen hadden sommigen na twee uur een beetje een houten kont haha.
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Ouderwets gezellig cafégevoel.
Anette L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gezellige tent, lekkere muziek, goed bier van de tap en goede gerechten. Kregen theedoeken om ons af te drogen nadat we door noodweer in Funkenstein binnen dropen.
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima gegeten, goede prijsstelling, lekkere bieren. Keuze qua voorgerechten mag wat uitgebreider.
Maruschka H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel hartelijke barman met verstand van zaken, simpel maar goed eten voor een goede prijs! Wij komen zeker nog een keer terug ;-)
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekkere burgers, lekkere friet, goede salade. Geen poespas, gewoon goed. Leuke bediening en leuke locatie. Zeker de moeite waard!
B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We werden hartelijk ontvangen en goed geadviseerd in welke wijn passend was bij ons hoofdgerecht (kaasfondue).
De kaasfondue was heerlijk!
Margaret P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke verse frietje. knapperig en heel lekker. Salade, goed gevulde kom. Met veel verse groenten. Dus niet alleen groene sla,zoals bij vele eetgelegenheden. En een zalige burger. Kortom. Top eten tegen een redelijke prijs.
Echt een aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Goede (vegetarische) burgers. Slechte bediening. Mensen in keuken zijn servicegerichter dan de mensen achter bar/bediening
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima restaurant, goede burgers en vooral ook stevige porties. Je gaat na het eten van een burger zeker niet weg met een honger gevoel.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben hier een geweldige avond beleefd en bleven veel langer hangen dan gepland. Hier kom ik graag nog een keer terug.
We kwamen hier op aanraden van een vriendin, die vertelde dat de hamburgers hier echt geweldig zijn. Daar was niks van gelogen. Heerlijk.