Funkenstein

Lange Hezelstraat 80 6511 CM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Funkenstein

Funky fun

In eetcafé Funkenstein proef je ontspanning en gemoedelijkheid. Dit komt vooral door de gastvrije bediening, die het je graag naar je zin maakt. De kaart bestaat uit de favoriete gerechten van de gasten. Door de jaren heen ontstond een menu van toegankelijke, maar smakelijke hoofdgerechten. Daarnaast wordt deze kaart aangevuld met wisselende gerechten. Vers bereid, net zoals de huisgemaakte frietjes en salades. Met de speciaal- en seizoensbiertjes erbij is de kaart van Funkenstein een opvallende verschijning.

Meer informatie over restaurant Funkenstein

Zondag t/m woensdag 17:00 - 23:00
Donderdag t/m zaterdag 17:00 - 2:00

Jouw recensie over het restaurant Funkenstein

Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Gezellige tent met supervriendelijk personeel en lekker eten! We hebben weer enorm genoten! Voor als je van gemoedelijk, niet te moeilijk en gezelligheid houdt!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Eten was goed, service was perfect en de inrichting is wat je van een eetcafé mag verwachten, alleen hadden sommigen na twee uur een beetje een houten kont haha.
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijke bediening en lekker eten voor een goede prijs. Ouderwets gezellig cafégevoel.
Anette L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gezellige tent, lekkere muziek, goed bier van de tap en goede gerechten. Kregen theedoeken om ons af te drogen nadat we door noodweer in Funkenstein binnen dropen.
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima gegeten, goede prijsstelling, lekkere bieren. Keuze qua voorgerechten mag wat uitgebreider.
Maruschka H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heel hartelijke barman met verstand van zaken, simpel maar goed eten voor een goede prijs! Wij komen zeker nog een keer terug ;-)
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekkere burgers, lekkere friet, goede salade. Geen poespas, gewoon goed. Leuke bediening en leuke locatie. Zeker de moeite waard!
B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We werden hartelijk ontvangen en goed geadviseerd in welke wijn passend was bij ons hoofdgerecht (kaasfondue).
De kaasfondue was heerlijk!
Margaret P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke verse frietje. knapperig en heel lekker. Salade, goed gevulde kom. Met veel verse groenten. Dus niet alleen groene sla,zoals bij vele eetgelegenheden. En een zalige burger. Kortom. Top eten tegen een redelijke prijs.
Echt een aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Goede (vegetarische) burgers. Slechte bediening. Mensen in keuken zijn servicegerichter dan de mensen achter bar/bediening
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima restaurant, goede burgers en vooral ook stevige porties. Je gaat na het eten van een burger zeker niet weg met een honger gevoel.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben hier een geweldige avond beleefd en bleven veel langer hangen dan gepland. Hier kom ik graag nog een keer terug.
We kwamen hier op aanraden van een vriendin, die vertelde dat de hamburgers hier echt geweldig zijn. Daar was niks van gelogen. Heerlijk.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wat een leuke plek! Super relaxte sfeer. Dat komt door de inrichting, achtergrond muziek en het personeel. Het eten was prima, zeker voor een eetcafe. Wij komen zeker terug.
Floor Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het eten was lekker en de bediening erg vriendelijk. Toen ik aangaf dat ik iets erg lekker vond, kreeg ik het recept mee!
Nii N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellige sfeer. Goede en vriendelijke service. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ook een leuke plek voor een borrel. Top
lialia60 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk eten en ongedwongen gezellige sfeer. Ik had door gegeven dat ik glutenvrij moest eten maar dat was helaas niet door gekomen. Maar genoeg lekkere alternatieven. Ik kom zeker nog eens terug
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Héél gezellig en lekker gegeten. Lekker ontspannen bediening van Patrick. Ze zijn er ook lief voor honden! Een aanrader.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De kaasfondue smaakte zeer goed en het eten om erin te dopen was goed en gevarieerd. De wachttijd was veel korter dan verwacht en haast te kort.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
heerlijk gegeten voor goede prijs. Relaxed en gezellig eettentje in prachtige straat. Zeer vriendelijke bediening.
Wel vrij druk en beetje rumoerig. reserveren is aan te bevelen. Om ong. 20.30 was het wat rustiger en hebben wij hier heerlijk gezeten.