Fundi (Hotel de Korenbeurs)

Kerkstraat 13 4921 BA Made Nederland Kaart

Over het restaurant Fundi (Hotel de Korenbeurs)

Passie voor koken

In het trendy & stijlvolle restaurant FUNDI proeft u de passie voor het koken van chefkok Martijn Broeken en zijn enthousiaste team. Dit klassiek-moderne restaurant maakt deel uit van Hotel de Korenbeurs in Made. De menukaart biedt altijd een scala aan interessante producten, zoals coquilles, oesters en heerlijke kaasjes. Het terras op het zuiden gunt u zonnige lunches en zwoele zomeravonden wanneer u geluk heeft.

Meer informatie over restaurant Fundi (Hotel de Korenbeurs)

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

9,1

Jouw recensie over het restaurant Fundi (Hotel de Korenbeurs)

HvG-S V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Fantastisch met heel veel aandacht voor de presentatie . Heerlijk gegeten en gedronken. Laat dit maar over aan Marja van der Made en haar staf.
Een geweldige avond en ervaring bij gehad.
JBro .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Onlangs onze trouwdag met een etentje gevierd bij Fundi. Lekkere wijn op, en nog diverse drankjes passend bij de diverse gerechten. Alles keurig uitgeserveerd met uitleg van het gerecht. Erg vriendelijk en kundig personeel. We hebben werkelijk heerlijk gegeten en gedronken.
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg lekker gegeten bij restaurant Fundi. Lekkere wijn, heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Leuk was dat een van de mensen aan tafel de Stroganoffsaus maakte. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed; de prijzen van de gerechten zijn wat 'pittiger', maar dat is zeker terug te zien in de gerechten. Een aanrader voor een heerlijke avond uit.
dehaanwimjose .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Drie personen hebben het maandmenu genomen en waren zeer tevreden. De andere twee waren ook zeer tevreden met het door hen gekozen menu. Dus alles was prima ook de bediening liet niets te wensen over. Kortom een aanrader.
jaap206 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gegeten. Sommelier Arthur had een uitstekend wijn arrangement uit gezocht Toen wij aan kwamen was de bediening niet erg vlot maar later op de avond was het beter toen Arthur ons kwam bedienen. Al met al een leuke avond gehad.
FLaurentius .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk oosterscheldekreeftje en mooie verse zeetong genoten met prachtige wijn en zeer gastvrije bediening! Aanrader ????
flipruitenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De ambiance was modern en prettig en de maaltijd wat uitstekend.
De bediening liet ook niets te wensen over.
Al met al een mooie avond daar in Made
L.P. E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De sukade van hert was prima ook de andere hooft gerechten zoals de zee baars zowel de voor als de nagerechten goede bediening een goede sfeer in het restaurant
FrankauitG .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten en hierbij was de gastvrijheid en bediening erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar, Voldoende privacy aangezien het restaurant vol zat. Aanrader om gezellig en sfeervol te eten.
opapeter360 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het maandmenu was wel smakelijk. De bediening verliep moeizaam (teweinig personeel?), een besteld pilsje werd niet gebracht, het nagerecht was anders dan het menu vermeldde en het verzilveren van de vvv dinercheque bracht het personeel in grote verlegenheid, maar uiteindelijk is dat toch gelukt. De prijs/kwaliteit verhouding viel niet tegen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Personeel was zeer vriendelijk en het eten + wijn was lekker.
Hing een fijne sfeer en hebben een fijne avond gehad.
Het toetje (proeverij) is een aanrader.
HvG-S V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Fundi.
Kwaliteit staat in hoog vaandel en we zijn zeker weer niet teleurgesteld. De smaken passen perfect bij elkaar en zijn met liefde klaargemaakt. Wijnarrangement is een echte toevoeging en wordt door de gastheer met verve gebracht met veel kennis .
Kortom een echte aanrader
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Geweldige service met een voortreffelijke kaarT van verschillende voor en hoofdgerechten in een prachtig restaurant. Zeer zeker een aanrader om er eens heerlijk te lunchen of dineren.
Joop A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
heel prettige sfeer maar vooral het uitstekende diner maakte van deze avond een geslaagde. Vooral het hoofdgerecht was meer dan goed.
Het personeel drong ons niets op.
Vaak zie je tegenwoordig dat voor dat je je glas leeg hebt zij komen vragen: "Wilt u nog iets drinken?"
Dat was gisterenavond beslist niet aan de orde. Heel fijn dat je zelf de regie hebt over je drankjes.
Echt een aanrader. Een uitstekend prijs - kwaliteitsverhouding.
Let op! De Korenbeurs is niet goedkoop!
PoppyvanPeter V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Voelden ons welkom, heerlijke huiswijn als aperitief, daar stak het wijnarrangement wat schraal bij af. Eten was heerlijk! Voorgerecht, hoofdgerecht (het hert was wat (te)veel en zwaar en ik zou zelf bij de zeebaars diverse wortelen serveren ipv dikke prei) en kaasplankje subliem. Een 9 waard!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben in dit restaurant gegeten in het kader van de AH actie. Over het eten en de bediening waren wij zeer te spreken, zeker een aanrader. Enig minpuntje was de slechte akoestiek in het restaurant, door het vele rumoer konden wij met zes personen aan tafel niet één gesprek voeren.
pgdekoning .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ontvangst: Zeer vriendelijk, verwijzing naar de bar was ook prettig om daar vast een drankje te nemen.
Vooraf: Kalf - Rosbief, buikspek slow-cooked, salade met 3 kleuren biet, walnoten en truffeldressing. - Verrassend smaak, persoonlijk vind ik de smaak van de bieten te rauw overkomen tegenover de lichte smaak van het vlees.
Hoofdgerecht: Hert - Sucade, mousseline van pastinaak, witlof en romanesco. - Prima, goed gegaard wel iets eentonig van smaak waardoor de friet wel nodig is die bij geserveerd werd.
Mijn gezelschap had vooraf: Tonijn, geschroeid - Groene groenten, zoet zuur komkommer, rode ui, kappertjes, wasabi cremé - deze was echter de eerste keer te ver doorgebakken, na een nieuwe poging te kort gebakken waardoor het midden nog koud was. (helaas)
Bediening: Was prima, wel 1x een drankje vergeten te serveren. Kan gebeuren.
Verder was er een prettige sfeer, mooi interieur, fijne stoelen.
Rik R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
prima locatie en eten en een vriendelijke professionele bediening
mooie actie van AH
aanrader
vrij parkeren
goede wijnadviezen
covam12 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
de op de kaart aangeboden menus zijn erg beperkt , kleine hoeveelheden , was onder de maat !!! te weinig keus het viel allemaal echt tegen .
bediening was goed . het hele gebeuren is niet voor herhaling vatbaar !!!!!
PaSiC C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Maandag 2 november gegeten bij Fundi, met 2 personen, via de AH restaurantactie.
Vriendelijke ontvangst, rustige avond in het restaurant.

Het speciale 3-gangenmenu dat werd aangeboden was rechtstreeks afgeleid van de normale menukaart. Geen matig aanbod dus vanwege de kortingsactie. Dat zie je in andere restaurants wel eens anders.
Keuze uit 3 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. We hebben gekozen voor alle gerechten, behalve de soep, zodat we uitgebreid konden proeven.
Daarbij werd een wijnarrangement aangeboden met 3 passende wijnen, ook een bobarrangement, tegen zeer schappelijke prijzen.

Ik ga niet elk gerecht afzonderlijk benoemen, maar ze smaakten allen zeer goed. Ook de porties waren goed. Vooraf werd een mandje vers brood geserveerd.
Het wijnarrangement bevatte inderdaad toepasselijke wijnen. Bij het nagerecht zelfs een kleine proeverij van 4 verschillende dessertwijnen.

De bediening was vriendelijk en attent, en we kregen bij ieder gerecht en bijpassende wijn een goede uitleg.

Een geslaagde avond, met als enige minpuntje de wat lage temperatuur. Dit werd echter opgelost door naar een andere tafel te verhuizen, een verzoek dat zonder meer werd gehonoreerd, ondanks dat dit 2 x opnieuw indekken betekende.