Fundi (Hotel de Korenbeurs)

Kerkstraat 13 4921 BA Made Nederland Kaart

Over restaurant Fundi (Hotel de Korenbeurs)

Passie voor koken

In het trendy & stijlvolle restaurant FUNDI proeft u de passie voor het koken van chefkok Martijn Broeken en zijn enthousiaste team. Dit klassiek-moderne restaurant maakt deel uit van Hotel de Korenbeurs in Made. De menukaart biedt altijd een scala aan interessante producten, zoals coquilles, oesters en heerlijke kaasjes. Het terras op het zuiden gunt u zonnige lunches en zwoele zomeravonden wanneer u geluk heeft.

Meer informatie over restaurant Fundi (Hotel de Korenbeurs)

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Dehaanwimjose .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Drie personen hebben het maandmenu genomen en waren zeer tevreden. De andere twee waren ook zeer tevreden met het door hen gekozen menu. Dus alles was prima ook de bediening liet niets te wensen over. Kortom een aanrader.
Jaap206 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gegeten. Sommelier Arthur had een uitstekend wijn arrangement uit gezocht Toen wij aan kwamen was de bediening niet erg vlot maar later op de avond was het beter toen Arthur ons kwam bedienen. Al met al een leuke avond gehad.
FLaurentius .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk oosterscheldekreeftje en mooie verse zeetong genoten met prachtige wijn en zeer gastvrije bediening! Aanrader ????
Flipruitenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De ambiance was modern en prettig en de maaltijd wat uitstekend.
De bediening liet ook niets te wensen over.
Al met al een mooie avond daar in Made
Eenvanhenl .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De sukade van hert was prima ook de andere hooft gerechten zoals de zee baars zowel de voor als de nagerechten goede bediening een goede sfeer in het restaurant
FrankauitG .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten en hierbij was de gastvrijheid en bediening erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar, Voldoende privacy aangezien het restaurant vol zat. Aanrader om gezellig en sfeervol te eten.
Opapeter360 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het maandmenu was wel smakelijk. De bediening verliep moeizaam (teweinig personeel?), een besteld pilsje werd niet gebracht, het nagerecht was anders dan het menu vermeldde en het verzilveren van de vvv dinercheque bracht het personeel in grote verlegenheid, maar uiteindelijk is dat toch gelukt. De prijs/kwaliteit verhouding viel niet tegen.
Vdbroek_breda .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Bij aanvang lag er een mooi driegangenmenu keuze menu op tafel met fijne gerechten wat ik heel verrassend duidelijk en attent vond.
De bediening was heel goed en vriendelijk de gerechten waren goed in proportie eerder aan de grote dan aan de karige kant maar super goed van smaak.
Ik zal Fundi zeker aanraden bij vrienden en kennissen!
Ingemade .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We waren met 6 vriendinnen vanaf 1800 uur te gast bij Fundi. Het was erg rustig maar wij zorgden natuurlijk al meteen voor een gezellige sfeer en naarmate de eetzaal voller liep werd het steeds gezelliger. Het eten was fantastisch, ook voor de twee vegetariërs in ons gezelschap, met name het dessert was superlekker. De wijn was ook prima. De bediening (door Paul) was heel gemoedelijk. De tijd tussen de gangen had iets korter gemogen. Al met al hadden wij met ons zessen een fijne avond; voor herhaling vatbaar!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Personeel was zeer vriendelijk en het eten + wijn was lekker.
Hing een fijne sfeer en hebben een fijne avond gehad.
Het toetje (proeverij) is een aanrader.
Bbmulders .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Alle gerechten waren heel lekker.
Bediening was goed.
Ambiance gezellig.
Door U actie hebben wij heerlijk gegeten.
Hartelijk dank hiervoor.
Marjovanerp .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vriendelijke en prettige ontvangst. Eten was heerlijk en voldoende. Toetje verrukkelijk. En de wijn smakelijk en betaalbaar.
Vossenstaart .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Geweldige service met een voortreffelijke kaarT van verschillende voor en hoofdgerechten in een prachtig restaurant. Zeer zeker een aanrader om er eens heerlijk te lunchen of dineren.
HvG-S .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij Fundi.
Kwaliteit staat in hoog vaandel en we zijn zeker weer niet teleurgesteld. De smaken passen perfect bij elkaar en zijn met liefde klaargemaakt. Wijnarrangement is een echte toevoeging en wordt door de gastheer met verve gebracht met veel kennis .
Kortom een echte aanrader
Geerteke G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijk gegeten AH menu, fantastische bediening, kinderen mochten in keuken kijken. Echt een bijzondere avond uit met lekkere wijnen, gerechten en gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
heel prettige sfeer maar vooral het uitstekende diner maakte van deze avond een geslaagde. Vooral het hoofdgerecht was meer dan goed.
Het personeel drong ons niets op.
Vaak zie je tegenwoordig dat voor dat je je glas leeg hebt zij komen vragen: "Wilt u nog iets drinken?"
Dat was gisterenavond beslist niet aan de orde. Heel fijn dat je zelf de regie hebt over je drankjes.
Echt een aanrader. Een uitstekend prijs - kwaliteitsverhouding.
Let op! De Korenbeurs is niet goedkoop!
Flipruitenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Alle 3 gerechten waren zeer smaakvol en mooi opgediend en de service was uitmuntend.
De omgeving was ook gezellig ingericht in de sfeer van Kerst en Oud/Nieuw.
Een aanrader dus.
Cordeslonkie .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Een zeer smakelijk 3 gangen diner met een beperkte AH dinerkaart. Keuze uit vis/vlees.
Lekkere huiswijn , we hebben uitstekend gegeten . Vroeger zakelijk veel bij Fundi gedineerd
en er viel geen verschil te zien tussen het AH en standaard Fundi menu ! Klasse!!
Een 8 is wel verdiend.
PoppyvanPeter .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Voelden ons welkom, heerlijke huiswijn als aperitief, daar stak het wijnarrangement wat schraal bij af. Eten was heerlijk! Voorgerecht, hoofdgerecht (het hert was wat (te)veel en zwaar en ik zou zelf bij de zeebaars diverse wortelen serveren ipv dikke prei) en kaasplankje subliem. Een 9 waard!
Hmverhagen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
's Middags door receptie erop geattendeerd dat voor de deur van Fundi een kerstmarkt was en derhalve werd gewezen op alternatieve parkeergelegenheiden. Gezellige avond beleefd in Fundi. Vriendelijke bediening. Zeebaars en Hert heerlijk !! Dit restaurant bevelen wij van harte aan bij iedereen !