Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het was voor mij een hele speciale dag, waarop mijn familie ruim twee uur heeft gereisd voor een dagje hier in de Hofstad. We hebben de dag afgesloten bij Full Moon. Ik vond het fijn dat we zo hartelijk werden ontvangen en een fijne tafel in het restaurant kregen. Bediening was super! Zulke vriendelijke mensen, echt heel leuk. Het eten was weer heerlijk, zoals ik gewend ben van Full Moon. De porties zijn wel erg groot. Bij onbeperkt dim sum, hoop ik toch altijd zoveel mogelijk verschillende gerechtjes te kunnen proeven, en zeker met zo'n uitgebreide kaart. Gelukkig waren we met ons negenen en konden we de gerechtjes zo verdelen. Ondanks dat was het veel te veel. Vooral na een tweede ronde, en dat we nog een paar lekkere kleine hapjes wilden proeven, waren de porties echt te groot. Tot onze grote schaamte bleef er daarom nog veel eten over, maar we konden echt niet meer. Toch wil ik Full Moon hartelijk bedanken voor het verzorgen van een ontzettend fijne avond! Het enige waar ik nog wat over op te merken heb, is dat de bediening niet altijd zegt welke van de bestelde gerechten er op tafel worden gezet. Dat was voor ons dus een beetje raden, wat er in zat - beetje onhandig voor mijn oom en tante, die geen vlees aten. Verder helemaal in orde!
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Onbeperkt gerechtjes bestellen, kwaliteit van het eten was erg goed, alles smaakte lekker, en alles had een eigen smaak, niet overal dezelfde marinade of saus.
Wat ook opviel was dat de bediening erg vriendelijk was, wij komen vaak bij de "echte chineze" restaurants in de binnenstad maar hier zijn ze wel echt een stuk vriendelijker dan elders.
Min punt vond ik de tafel, wij zaten met 2 personen aan het gangpad en er zat maar een klein kiertje ruimte tussen de 4 persoonstafel naast ons, aan de ene kant liepen continue klanten en personeel en aan de andere kant zaten we bijna bij de buren aan tafel. niet echt gezellig als je samen aan het eten bent.
Als je met meerdere bent zit je beter dan met 2 personen, de 2 persoons tafels staan erg ongunstig.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat de 2 persoonstafel niet zo fijn was opgesteld. Ik zal vragen aan onze bediening om hier beter op te letten in het vervolg.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Veel keus uit de verschillende gerechten (waarbij de porties erg royal zijn, dus bestel niet gelijk heel veel tegelijkertijd anders zit je na 3 rondes al vol). De bediening was heel vriendelijk en snel. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Eten bij Full Moon was voor herhaling vatbaar en dat hebben we recentelijk gedaan. Gewapend met een Groupon voucher werd voor ons de deur geopend naar de wereld van Hot Pot en dim sum. Maar liefst 19 van deze heerlijke hapjes hebben we verorberd. Allemaal aanbevelenswaardig maar een bijzondere vermelding is er voor de duizend eiland vis, de gestoomde oesters met zwarte bonen saus en de koriander dumpling. We hebben getafeld in de VIP lounge; daar ben je wat uit het zicht van de bediening waardoor we onze eerste bestelling zelf naar de keuken hebben moeten brengen. De daar op volgende bestellingen werden gelukkig zelf door het personeel aan tafel opgenomen. Aan de inrichting is in de afgelopen maanden niets veranderd. Vandaar nog steeds een zeven.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat het eten naar wens was. We zullen zeker onze bediening vragen om beter op te letten op de gasten in onze VIP kamer. We hopen u en uw gezelschap snel weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Dim sum is hier kwalitatief verantwoord en iedere keer een gang te veel aangezien het zulke authentieke gerechten zijn. De medewerker die ons hielp, dacht soms iets te humoristisch te zijn en ongepast in zijn taalgebruik. Zijn gedrag weerhoudt me niet om structureel terug te keren omdat de service altijd netjes is geweest en dit hopelijk een uitzindering was.
Hartelijk dank voor uw recensie, fijn om te horen dat uw onze kookkunsten kan waarderen. Excuses voor het gedrag van onze medewerker. We zullen zeker onze ober hierover informeren en vragen professioneel te blijven. Ik hoop u binnenkort weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
caiteet .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Super gegeten voor m'n verjaardag! Bediend door Chris, een hele vriendelijke en gastvrije jongen! Enige dingetje zou zijn dat het fijner is als de bediening kort uitlegt wat ze voor gerechtje op tafel zetten, we moesten nu alles expliciet vragen. Maar verder top
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijke Dim Sim gegeten voor een zeer redelijke prijs. Heel uitgebreid menu, gezellige bediening en zeer redelijke prijzen. De chinese thee wordt permanent bijgeschonken en komt niet op de rekening.
Tereda .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Voor de laatste keer van de AH-actie gebruik van gemaakt en hier gegeten.
De kleine voorafjes -dim-sum- en de wantansoep smaken heeerlijk. De wantans waren goed
gevuld en dat proef je te vergeleken bij sommige restaurants.
Het hoofdgerecht oa kip en broccoli met biefstukpuntjes, netjes opgediend, is voor mij wat smaak betreft wat aan de flauwe kant. Het kipgerecht mag meer saus hebben zodat het smeuiger is.
Heel tevreden ben ik ook over de bediening en het decor heeft een warme uitstraling.
Ik kom nog eens graag terug maar dan voor een ander maaltijd.
cocos2014 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het was gezellig bij Full Moon. Gerechten was heerlijk. Aardige en vriendelijke personeels en een goede bediening. We mochten in de VIP room zitten. Lekker rustig. We komen snel weer terug! Top
Rsmk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
lekker met de AH restaurant actie daar gegeten. Wel een vast menu. ik was hier anders nooit beland. Het heeft me verrast. Wellicht kom ik nog een keer terug. Hoewel ik de sfeer niet heel intiem vond. Maar dat is ook aziatisch vaak. Het eten was lekker. Bediening beetje chaotisch. Meerdere keren bestelling voor drankjes en zo moeten doorgeven.
Chaya B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We begonnen met de starters, garnalen dimsumen de loempia's waren verrukkelijk, warm en lekker krokant net uit de olie. Daarna kregen wij een tussen gerecht "mais soep en wontong soep' beide heel erg lekker. En Het lekkerste was de hoofd gerecht, de vis krokant gebakken in een honing en sesam zaadjes saus gedompeld en op gestoomde brocolli geserveerd,dat vond ik persoonlijker heerlijker dan de kip met noten ( die was ook niet slecht), maar ik ben een moeilijke eter (fijnproever) en een vis liefhebber. verder was de service goed en heel erg vriendelijk, goede uitleg van de gerechten en alles werd net goed geserveerd qua tijd.
daar zullen wij zeker weer langs gaan. (AH spaarkaart 3 gangenmenu gedaan) volgende afspraak wordt het de dimsum menu.
lesliemonteiro .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
We werden vlot bediend door een ober met veel humor.
Het AH-menu bestond uit een voorgerecht , soep ( keuze uit 2 smaken) en het hoofdgerecht bestond uit een kip en beef gerecht. Ruime schotels , heerlijk van smaak.
Wat we niet op konden mocht mee naar huis.
Interieur was echt op z.n Chinees.
Wij komen hier terug.
ciscaroskamp .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met de AH-restaurantactie hier voor 4 personen gereserveerd. We kregen hierop het 3-gangenmenu aangereikt. Het toetje (de 4e gang) namen we en die was uiteraard 4x voor eigen rekening. We hebben heerlijk gegeten, de sfeer was prima. Enige minpuntje was dat 2 van ons tegen de achterkant van een koelkast aankeken en de tafeltjes in deze hoek erg dicht bij elkaar staan. Het restaurant ligt in het China-town van Den Haag, heel apart.
aMeHa .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gisteren hier Dim sum gegeten en het was echt ontzettend lekker! Bediening duurde wel iets langer, ze kwamen de bestelling wel laat ophalen maar het personeel was wel vriendelijk. De tafels wat beter in de gaten houden zodat ze de briefjes met bestellingen kunnen ophalen, is een verbeterpunt. Op dat puntje van feedback na ben ik zeer tevreden. Echt goed gegeten!
erjee2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voor het eerst gebruik gemaakt van de AH actie, maar ook voor het laatst!
Hoewel het eten goed was, was de keuze zéér beperkt. Eigenlijk was van een keuze geen sprake.
Bovendien waren de drankjes nogal prijzig.
Voor een sinasje en een potje Chinese thee moest €5,35 worden betaald.
petulareppel1984 R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met een grote groep (11 pers.) all U can eat dim sum gegeten. Consternatie over de menu reservering en het aantal personen, dat wij het AH menu hadden besteld, wat niet het geval was. Na veel aandringen konden wij toch Dim Sum bestellen. Bestelling werd chaotisch want we kregen maar 1 bestellijst waar iedereen (11 man!!) op moest bestellen. gevraagd of wij niet apart per stel/groep 1 bestellijst mochten om te bestellen, dat bevordert de bestelling en iedereen weet dan wat hij besteld heeft als het wordt geserveerd. Daar werd negatief op gereageert door een vrouwelijke werkneemster!!! Dus alleen de 1e ronde bestelling duurde een half uur voordat iedereen een keuze had gemaakt!
Tijdens het serveren werd de dim sum niet verklaard. dus was het gissen welk gerecht wie besteld had. Er was 1 ober die het naar onze zin probeerde te maken! Bij het afrekenenen bleek er een verschil te zijn van 35 euro! Gelukkig had de kassabediening dat zelf in de gaten en sprak de betreffende werkneemster (zelfde werkneemster die ook weigerde meerdere bestellijsten af te geven) er meteen op aan.
Conclusie: al met al erg verwarrend en rommelig en met een grote groep dim summen zou anders aangepakt moeten worden! Zo kom je tenauwernood aan een 2e ronde toe in 2 1/2 uur!! Het eten was daarentegen top!!! verschillende smaken en goed bereid!! Locatie ook mooi en goede tafel!! Niets op aan te merken !!!
Jammer van de organisatie rondom de bestelling want anders was het zeker een topavond geweest met overheerlijke dim sum gerechten!!!

Het spijt ons zeer om te horen dat de service niveau niet naar behoren was. We kunnen met onze bediening hierover in gesprek gaan om te voorkomen dat het nogmaals voor zal komen. Hartelijk dank voor uw feedback. Wel fijn om te horen dat de dim sum top was! Excuses hiervoor.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben genoten van een lange avond met heerlijke Chinese hapjes. Bovendien erg aardig personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. We gaan vast nog eens.
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Super vriendelijke bediening lekker eten. Niet een heel spannend AH menu maar lekker. We moesten lang wachten tussen de gangen.
k_v .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Voorgerecht was lekker, dim sum. Tweede gerecht was helaas bijna koude soep, mijn partner vond het wel lekker maar ik vind dat soep goed warm moet zijn. Hoofdgerecht was erg lekker maar ook weer net aan warm genoeg. Ze kunnen dit beter in afdekbare schalen doen. De muur naast het tafeltje zat onder de etensresten, echt vies
E-K- .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Helaas met Albert Heijn actie niet kunnen kiezen qua hoofd-en voorgerecht, wel de soep. Gerechten waren goed op smaak, naar mijn smaak echter wat te zoet. Hele attente bediening; hadden door wat er wanneer aangevuld kon worden zonder opdringerig te zijn. Voor herhaling vatbaar!