Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

lucretiasmit .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten bij Full Moon was smakelijk. Met name de ossenhaasschotel met broccoli was heerlijk qua smaak en het vlees heerlijk mals. het nagerecht was erg simpel en duidelijk uit de voorraad van de vriezer. Wij wilden een bij het eten een wijntje drinken maar het was helaas tijdelijk niet mogelijk alcohol te bestellen? Waarschijnlijk vergeten op tijd de alcoholvergunning te verlengen. Dat was wel weer een domper.
De aankleding van het restaurant was er summier. Een tafelgenoot die tegenover mij zat keek tegen de achterkant van een koelkast aan waardoor je toch meer de sfeer kreeg van een veredelde snackbar. Jammer omdat het restaurant op zo een mooie locatie in het hart van het centrum van Den Haag ligt.
Wat jammer om te horen dat het bezoek niet bevallen was. We zullen uw feedback zeker doorgeven aan onze bediening en keukenbrigade. We kunnen inmiddels weer alcoholische dranken serveren.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met Iens dinner kortingsdeal bij Full Moon gegeten (niet te verwarren met de overburen die Full Moon City heet en waar we, niet als enige, eerst verkeerd uitkwamen). Na ontvangst, vrij snel soepjes opgediend, niet heel bijzondere smaak (M.n. maïssoep). Dim Sum tussengerecht bijbesteld, lekker maar wel beetje weinig voor 5 euro. Hoofdgerechten waren vervolgens smaakvol en lekker: gewokte ossenhaas met broccoli en visfilet in zoetzure saus. Bediening beetje rommelig door verschillende mensen, maar wel vriendelijk en snel.
Beste Jeroen, dank je wel hoor voor je recensie. Het is soms misschien even zoeken bij welke Full Moon restaurant je moet zijn. Jammer om te horen dat je onze voorgerecht dim sum wat weinig vind, we zullen je feedback zeker doorgeven aan onze keuken en bediening!
Le_Connaisseur .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met z'n vieren gaan eten met de Groupon deal.
(Totaal 80,-)
Helaas vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed.
- geen alcoholische dranken, vergunning was nog niet in orde.
- ik vond eten erg matig van kwaliteit en smaak.
- Hot Pot smaakte naar niks
- lamskotelet was geen lamrack en zeer taai
- soms lang wachten op schone borden
- 1x gerecht niet compleet, walnoten moesten apart gebracht worden.

Ik ben in het verleden ook we eens gaan eten bij Full Moon, toen a la cart gegeten. Dat was toen veel beter.
Volgende keer gaat er helaas niet komen
Wat jammer om te horen dat je de prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg vond. We zullen uw commentaar zeker bespreken met onze keuken en bediening, zodat we verbeteringen kunnen inbrengen. We kunnen inmiddels ook weer alcoholische dranken serveren. Ik hoop dat u ons nog een kans geeft voor de volgende keer.
caten5 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vrijwel alle gerechten waren heerlijk! Bonuspunt voor de gestoomde oesters.

Enige minpunt: Ze mochten geen bier verkopen
Tienienie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag zijn we bij Full Moon gegeten, het eten is heerlijk en de bediening is ook vrij snel. De sfeer is vriendelijk. De oesters vind ik erg lekker. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van Chinees eten hou. We komen zeker terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten was weer heerlijk. De bediening super aardig.
Maar de kaart zonder prijzen ?
En een beetje onduidelijkheid over onbeperkt eten
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Bij Full Moon kan je heerlijk dimsummen en hotpotten. Wij kwamen er voor het diner en deden dus beide onderdelen. Heerlijk gegeten en goede service. Het was alleen jammer dat ze geen alcohol serveerden, aangezien we daar zaten om een verjaardag te vieren. Ze legden uit dat ze sinds een paar weken geen alcohol vergunning meer hebben. Misschien handig als ze dit bij de reservering erbij vermelden. Maar ja, dat is een klein dingetje. Verder een top avond gehad!
kevinc .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuke combinatie dim sum met hot pot. We hebben genoten van beide! Bediening is vriendelijk en we komen zeker weer een keer terug.
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Zeker een aanrader als we weer in Den Haag zijn.
De combi hot pot en dimsum is prima!
j.hoogeveen.prive .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Was niet erg content met gastvrijheid en bediening. Vb één gast vraagt drinken dan wordt geen moeite genomen te vragen of meer mensen iets willen. Mijn attentievraag hierover werd genegeerd. Eten was niet bijzonder maar oké.
Excuses voor de service. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. We zullen de betreffende persoon in de bediening hierop aanspreken. In het vervolg kunt u gerust onze manager aanspreken, indien u een klacht heeft.
badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het was voor mij een hele speciale dag, waarop mijn familie ruim twee uur heeft gereisd voor een dagje hier in de Hofstad. We hebben de dag afgesloten bij Full Moon. Ik vond het fijn dat we zo hartelijk werden ontvangen en een fijne tafel in het restaurant kregen. Bediening was super! Zulke vriendelijke mensen, echt heel leuk. Het eten was weer heerlijk, zoals ik gewend ben van Full Moon. De porties zijn wel erg groot. Bij onbeperkt dim sum, hoop ik toch altijd zoveel mogelijk verschillende gerechtjes te kunnen proeven, en zeker met zo'n uitgebreide kaart. Gelukkig waren we met ons negenen en konden we de gerechtjes zo verdelen. Ondanks dat was het veel te veel. Vooral na een tweede ronde, en dat we nog een paar lekkere kleine hapjes wilden proeven, waren de porties echt te groot. Tot onze grote schaamte bleef er daarom nog veel eten over, maar we konden echt niet meer. Toch wil ik Full Moon hartelijk bedanken voor het verzorgen van een ontzettend fijne avond! Het enige waar ik nog wat over op te merken heb, is dat de bediening niet altijd zegt welke van de bestelde gerechten er op tafel worden gezet. Dat was voor ons dus een beetje raden, wat er in zat - beetje onhandig voor mijn oom en tante, die geen vlees aten. Verder helemaal in orde!
nancy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Onbeperkt gerechtjes bestellen, kwaliteit van het eten was erg goed, alles smaakte lekker, en alles had een eigen smaak, niet overal dezelfde marinade of saus.
Wat ook opviel was dat de bediening erg vriendelijk was, wij komen vaak bij de "echte chineze" restaurants in de binnenstad maar hier zijn ze wel echt een stuk vriendelijker dan elders.
Min punt vond ik de tafel, wij zaten met 2 personen aan het gangpad en er zat maar een klein kiertje ruimte tussen de 4 persoonstafel naast ons, aan de ene kant liepen continue klanten en personeel en aan de andere kant zaten we bijna bij de buren aan tafel. niet echt gezellig als je samen aan het eten bent.
Als je met meerdere bent zit je beter dan met 2 personen, de 2 persoons tafels staan erg ongunstig.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat vervelend om te horen dat de 2 persoonstafel niet zo fijn was opgesteld. Ik zal vragen aan onze bediening om hier beter op te letten in het vervolg.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Veel keus uit de verschillende gerechten (waarbij de porties erg royal zijn, dus bestel niet gelijk heel veel tegelijkertijd anders zit je na 3 rondes al vol). De bediening was heel vriendelijk en snel. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Eten bij Full Moon was voor herhaling vatbaar en dat hebben we recentelijk gedaan. Gewapend met een Groupon voucher werd voor ons de deur geopend naar de wereld van Hot Pot en dim sum. Maar liefst 19 van deze heerlijke hapjes hebben we verorberd. Allemaal aanbevelenswaardig maar een bijzondere vermelding is er voor de duizend eiland vis, de gestoomde oesters met zwarte bonen saus en de koriander dumpling. We hebben getafeld in de VIP lounge; daar ben je wat uit het zicht van de bediening waardoor we onze eerste bestelling zelf naar de keuken hebben moeten brengen. De daar op volgende bestellingen werden gelukkig zelf door het personeel aan tafel opgenomen. Aan de inrichting is in de afgelopen maanden niets veranderd. Vandaar nog steeds een zeven.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat het eten naar wens was. We zullen zeker onze bediening vragen om beter op te letten op de gasten in onze VIP kamer. We hopen u en uw gezelschap snel weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Dim sum is hier kwalitatief verantwoord en iedere keer een gang te veel aangezien het zulke authentieke gerechten zijn. De medewerker die ons hielp, dacht soms iets te humoristisch te zijn en ongepast in zijn taalgebruik. Zijn gedrag weerhoudt me niet om structureel terug te keren omdat de service altijd netjes is geweest en dit hopelijk een uitzindering was.
Hartelijk dank voor uw recensie, fijn om te horen dat uw onze kookkunsten kan waarderen. Excuses voor het gedrag van onze medewerker. We zullen zeker onze ober hierover informeren en vragen professioneel te blijven. Ik hoop u binnenkort weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
caiteet .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Super gegeten voor m'n verjaardag! Bediend door Chris, een hele vriendelijke en gastvrije jongen! Enige dingetje zou zijn dat het fijner is als de bediening kort uitlegt wat ze voor gerechtje op tafel zetten, we moesten nu alles expliciet vragen. Maar verder top
group0nfreak .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijke Dim Sim gegeten voor een zeer redelijke prijs. Heel uitgebreid menu, gezellige bediening en zeer redelijke prijzen. De chinese thee wordt permanent bijgeschonken en komt niet op de rekening.
Tereda .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Voor de laatste keer van de AH-actie gebruik van gemaakt en hier gegeten.
De kleine voorafjes -dim-sum- en de wantansoep smaken heeerlijk. De wantans waren goed
gevuld en dat proef je te vergeleken bij sommige restaurants.
Het hoofdgerecht oa kip en broccoli met biefstukpuntjes, netjes opgediend, is voor mij wat smaak betreft wat aan de flauwe kant. Het kipgerecht mag meer saus hebben zodat het smeuiger is.
Heel tevreden ben ik ook over de bediening en het decor heeft een warme uitstraling.
Ik kom nog eens graag terug maar dan voor een ander maaltijd.
cocos2014 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het was gezellig bij Full Moon. Gerechten was heerlijk. Aardige en vriendelijke personeels en een goede bediening. We mochten in de VIP room zitten. Lekker rustig. We komen snel weer terug! Top
Rsmk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
lekker met de AH restaurant actie daar gegeten. Wel een vast menu. ik was hier anders nooit beland. Het heeft me verrast. Wellicht kom ik nog een keer terug. Hoewel ik de sfeer niet heel intiem vond. Maar dat is ook aziatisch vaak. Het eten was lekker. Bediening beetje chaotisch. Meerdere keren bestelling voor drankjes en zo moeten doorgeven.