Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Al vaker heerlijk bij Full Moon gegeten, en dan Dim Sum onbeperkt. Dan wordt je de hele avond verrast met de meest lekkere gerechtjes. Deze keer gingen we met de AH actie voor een 3 gangen keuzemenu, maar ook hier werden onze verwachtingen weer overtroffen! De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Bij het menu kon men ook nog een extra gerecht bestellen, diverse Dim Sum, dit konden we niet laten liggen natuurlijk!
Uiteindelijk heerlijk gegeten voor een zéér schappelijke prijs! We komen zeker snel weer terug!
ttpool .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er zitten 3 full moons tegenover en naast elkaar. We waren de verkeerde binnen gelopen en werden netjes daar de juiste gebracht. Helaas eenmaal binnen gekomen was de service er wel vanaf. Er werd ons eenmaal gevraagd wat ae wilde deinken en wat we wilde eten. Voor de rest is er geen communicatie geweest. Zelfs toen mijn bier opwas werd mijn glas meegenomen zonder maar wat te vragen.

- we hadden beiden soep vooraf. Mijn soep werd 5 min eerder gebracht en zonder wat te zeggen op de hoek van onze tafel gezet. Het was duidelijk te zien dat het mijn sowp was maar ok. Bij de laastste hap had ik als cadeau een halve eierschil in mijn mond.

- hoofdgerecht was ok. Portie was groot genoeg maar niet veel bijzonder. Ook zonder iets te zeggen op tafel gelegd.

- het toetje werd op het eind door een mannelijke bediening gevraagd. Wederom op tafel gezet. Rekening uiteraard maar zelf naar gevraagd.

Al met al een beetje een vreemde ervaring.
Hartelijk dank voor uw recensie. Excuses voor de sub optimale service en wat jammer om te horen dat de keuken u niet heeft kunnen verrassen met onze kookkunsten. Ik zal zeker uw feedback doorgeven aan onze bediening en keuken. We zullen beter ons best gaan doen in de toekomst uiteraard.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Full Moon heeft ons nagenoeg koud vlees geserveerd. Daarnaast een halve portie in water gekookte paksoi. Voor het halve portie paksoi moesten wij 8,50 euro's betalen. Mijn verbazing was groot (zacht uitgedrukt). De vrouw aan de kassa liet de menukaart zien, met chinese tekens en vertelde dat een heel portie pakosi 16,-- of 16,50 (weet ik niet meer) kost. Dus ja, "we hadden het kunnen weten".
Wij zullen daar dus NOOIT meer gaan eten.
Wat jammer om te horen dat uw onze groente te duur vond. Ik kan u wel garanderen dat dit gangbare prijzen zijn in Chinese restaurants en het is ook vastgelegd in onze menukaart. Desalniettemin zal ik zeker uw feedback doorgeven aan onze manager.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het restaurant is sfeervol ingericht met veel grote ronde tafels met een draaiplateau, zoals je ze ook ziet in China.

De kaart is zeer uitgebreid. Je kan hier "à la carte" eten of "all-you-can-eat". Met mes en vork of met eetstokjes. Wij kozen voor "à la carte" met eetstokjes.

De bediening is vlot en vriendelijk. Mijn vrouw nam een grote wonton soep en ik mihoen met rundvlees in zwarte pepersaus. Dat laatste gerecht stond niet op de kaart, maar werd na een korte uitleg, zonder problemen gemaakt in de keuken en smaakte heerlijk.

Conclusie: Het is de moeite waard om een tafeltje in dit restaurant te reserveren voor een "avondje" genieten van allerlei Chinese heerlijkheden die je niet gauw vindt in een "Hollands" Chinees restaurant.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier met een groep collegas. Het was koud buiten en wij hebben warme soepen en warme gerechten besteld die ontzettend lekker zijn. De service is ook perfect. Mensen kijken je altijd aardig aan. Ik zal volgende keer zeker terugkomen.
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met de AH actie hier wezen eten. Het eten was op zich prima. Ik had de wan tan soep als voorgerecht en de koe lu yu (gepaneerde vis) als hoofdgerecht. Enige aparte vond ik de pijnboompitten over de vis, niet echt Chinees denk ik zo. Nou ja, enige aparte, ook de crème brulee als nagerecht is niet echt Chinees. Tussendoor hadden we extra dim sum, maar dit waren andere dim sum dan die op de kaart stonden en die we besteld hadden. Dat wel verteld maar kwam niet echt over. Er waren 3 mensen die bij onze een tafel langs kwamen: een wat verlegen meisje dat niet echt durfde te praten, een vrouw die nauwelijks Nederlands kon en niet begreep toen wij vertelden wat we wilden hebben van de menu kaart, en een man die wel Nederlands kon maar wat gebrekkig. Verder werd er de hele avond niet naar ons omgekeken. Ik denk niet dat ik weer zo snel hier zou eten. Er zijn genoeg andere Chinese restaurants.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mijn vriendin was ziek geworden, maar ik vaker bij Full Moon gegeten en het is altijd heerlijk, heeft goede service, zelfs wanneer het propvol is en dat is vaak.
manonvanwoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijke bediening. Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk Chinees bier.
Dim sum mix heerlijk. We hadoen ah zegels maar werden toch leuk ontvangen. Kregen ook korting bon voor de volgende keer. Wij gaan zeker vaker eten bij Full Moon
Mathilda M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een goed teken dat in zo'n groot restaurant elk tafeltje bezet is op een maandagavond. Ondanks dat een vlotte bediening en heerlijk eten. Keuze uit 2 voor-, 4 hoofd- en 2 nagerechten. Grappig dat de dessertkeuze bestond uit panna cotta en crème brulée. Verder authentiek Chinees.
stefanzandbergenn .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten en erg leuk personeel. Ze hebben echt hun best gedaan ons een leuke avond te bezorgen. En het is gelukt!
rossana.rossana .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De mais soep was niet lekker.we moesten zo lang wachten voor het eten!
Heb minie loempia bestel maar ik krijg helemaal geen loempia.dan krijg ik mij hoefgerecht.
Was de eerste keer en direkt de laatste keer.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zowel het voorgerecht als onze beide hoofdgerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Heerlijk, die verse ingrediënten en alles voortreffelijk gekruid. Wij zijn liefhebbers van de Aziatische keuken en hebben hier met volle teugen genoten. Een echte aanrader. TenT
lady.cupcake .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Full Moon . Herl erg lekker eten. Veel keuze en een snelle en vriendelijke bediening.
Lai Shan T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben laatst bij dit Chinese restaurant gegeten met de AH restaurant actie. Op het eerste oog leek het restaurant uitgestorven, maar dat is om de Nederlandse etenstijd normaal. Chinezen eten gewoon later, dat merkten we ook in het restaurant uiteindelijk. Helaas wist de ober niks van de actie af, welke ik meerdere malen moest overtuigen dat dit restaurant wél meedeed aan de restaurant actie. Uiteindelijk kregen we de kaart zoals deze op Iens ook aangegeven werd. We hebben heerlijk gegeten! De obers waren heel aardig. Ik wist niet goed wat ik van deze actie kon verwachten, omdat ik met mijn Chinese achtergrond gewend ben meerdere borden eten te bestellen, en nu bestel je 1 bord per persoon. Het is dan ook aan te raden om met meerdere personen, verschillende gerechten te nemen en lekker te delen. Of je moet ervan houden om met zijn allen 1 heel bord koe loe yu te willen eten.
Wat ik wel storend vond, was het ongeloof van de ober. Na een slechte start over de restaurant actie kwam de ober ook nog terug om aan te geven dat het gerecht wat ik had besteld, wel met vis was. Waarschijnlijk lief bedoeld, maar ik had al op de kaart gelezen dat het met vis was. Plus dat ik wel weet dat "Yu" vis betekend in het Chinees. Daarnaast kwam de ober, lief bedoeld maar ongevraagd, direct aan met borden en bestek waarna ik hem meerdere malen moest overtuigen dat ik wél met stokjes wilde en kon eten.

Het eten was lekker, maar ik wil als tip aan het personeel geven om misschien iets zachter te praten. Ook al is het in het Chinees. Blijkbaar was ik als halfbloed goed genoeg vermomd dat het praatvolume hard kon en ik het toch niet zou verstaan.. ;).
Houd de obers op de hoogte van alle lopende acties. Want naast de AH actie zag ik toevallig dat Pathé ook een actie heeft met dit restaurant.
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk eten, of je 's middags dim sum gaat eten. Of je komt 's avonds laat uitgebreid eten. Altijd goed. Service is goed, ik ben altijd met chinese mensen mee dan wordt je snel geholpen. Als Nederlanders kan het gebeuren dat je langer moet wachten.
Decor typisch chinees, makkelijk gedekt snel schoon.
TvR27 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een gezelschap van 17 personen 's avonds gegeten, volwassenen en kinderen. Het eten kwam snel, de bediening was rap. Al met al, heerlijk gegeten!
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooral de Dim Sum gerechten erg lekker. Mooie klassieke chinese keuken. Leuk in China town hartje den Haag. Bediening vriendelijk en vlot.
sarah.92 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke sfeervolle restaurant! wel gereserveerd maar blijkbaar op de kleinere locatie, gelukkig konden we bij de city toch terecht. We eten regelmatig bij full moon als we een dag in den haag zijn. Altijd heerlijke gerechten en puur met veel smaak. We waren met z'n vieren en vroegen daarom of we dim sum gerechten van 3 stuks 4x konden krijgen. In het verleden is dat altijd prima geweest. Helaas kon dat volgens een medewerker niet. Dat vonden we erg jammer en niet zo klantvriendelijk. Daardoor geven we in plaats van 10 een 8 voor de service.
paulita0708 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten en een enorm vriendelijke, behulpzame bediening. Er was duidelijke uitleg over de gerechten en de hotpot, niet continu vraag of je iets wilt drinken. Kortom lekker en ontspannen genieten van het eten. Wij gaan zeker terug!
h.r.janssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Mijn mede tafelgenoten zijn vol lof over dit restaurant. Eten is fantastisch, bediening vriendelijk en goed. Voor herhaling vatbaar. Ik persoonlijk ben er dit jaar al zes keer geweest en vind de oesters geweldig lekker.