Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

stefanzandbergenn .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten en erg leuk personeel. Ze hebben echt hun best gedaan ons een leuke avond te bezorgen. En het is gelukt!
rossana.rossana .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De mais soep was niet lekker.we moesten zo lang wachten voor het eten!
Heb minie loempia bestel maar ik krijg helemaal geen loempia.dan krijg ik mij hoefgerecht.
Was de eerste keer en direkt de laatste keer.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zowel het voorgerecht als onze beide hoofdgerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Heerlijk, die verse ingrediënten en alles voortreffelijk gekruid. Wij zijn liefhebbers van de Aziatische keuken en hebben hier met volle teugen genoten. Een echte aanrader. TenT
lady.cupcake .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Full Moon . Herl erg lekker eten. Veel keuze en een snelle en vriendelijke bediening.
Lai Shan T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben laatst bij dit Chinese restaurant gegeten met de AH restaurant actie. Op het eerste oog leek het restaurant uitgestorven, maar dat is om de Nederlandse etenstijd normaal. Chinezen eten gewoon later, dat merkten we ook in het restaurant uiteindelijk. Helaas wist de ober niks van de actie af, welke ik meerdere malen moest overtuigen dat dit restaurant wél meedeed aan de restaurant actie. Uiteindelijk kregen we de kaart zoals deze op Iens ook aangegeven werd. We hebben heerlijk gegeten! De obers waren heel aardig. Ik wist niet goed wat ik van deze actie kon verwachten, omdat ik met mijn Chinese achtergrond gewend ben meerdere borden eten te bestellen, en nu bestel je 1 bord per persoon. Het is dan ook aan te raden om met meerdere personen, verschillende gerechten te nemen en lekker te delen. Of je moet ervan houden om met zijn allen 1 heel bord koe loe yu te willen eten.
Wat ik wel storend vond, was het ongeloof van de ober. Na een slechte start over de restaurant actie kwam de ober ook nog terug om aan te geven dat het gerecht wat ik had besteld, wel met vis was. Waarschijnlijk lief bedoeld, maar ik had al op de kaart gelezen dat het met vis was. Plus dat ik wel weet dat "Yu" vis betekend in het Chinees. Daarnaast kwam de ober, lief bedoeld maar ongevraagd, direct aan met borden en bestek waarna ik hem meerdere malen moest overtuigen dat ik wél met stokjes wilde en kon eten.

Het eten was lekker, maar ik wil als tip aan het personeel geven om misschien iets zachter te praten. Ook al is het in het Chinees. Blijkbaar was ik als halfbloed goed genoeg vermomd dat het praatvolume hard kon en ik het toch niet zou verstaan.. ;).
Houd de obers op de hoogte van alle lopende acties. Want naast de AH actie zag ik toevallig dat Pathé ook een actie heeft met dit restaurant.
Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk eten, of je 's middags dim sum gaat eten. Of je komt 's avonds laat uitgebreid eten. Altijd goed. Service is goed, ik ben altijd met chinese mensen mee dan wordt je snel geholpen. Als Nederlanders kan het gebeuren dat je langer moet wachten.
Decor typisch chinees, makkelijk gedekt snel schoon.
TvR27 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een gezelschap van 17 personen 's avonds gegeten, volwassenen en kinderen. Het eten kwam snel, de bediening was rap. Al met al, heerlijk gegeten!
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooral de Dim Sum gerechten erg lekker. Mooie klassieke chinese keuken. Leuk in China town hartje den Haag. Bediening vriendelijk en vlot.
sarah.92 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke sfeervolle restaurant! wel gereserveerd maar blijkbaar op de kleinere locatie, gelukkig konden we bij de city toch terecht. We eten regelmatig bij full moon als we een dag in den haag zijn. Altijd heerlijke gerechten en puur met veel smaak. We waren met z'n vieren en vroegen daarom of we dim sum gerechten van 3 stuks 4x konden krijgen. In het verleden is dat altijd prima geweest. Helaas kon dat volgens een medewerker niet. Dat vonden we erg jammer en niet zo klantvriendelijk. Daardoor geven we in plaats van 10 een 8 voor de service.
paulita0708 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten en een enorm vriendelijke, behulpzame bediening. Er was duidelijke uitleg over de gerechten en de hotpot, niet continu vraag of je iets wilt drinken. Kortom lekker en ontspannen genieten van het eten. Wij gaan zeker terug!
h.r.janssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Mijn mede tafelgenoten zijn vol lof over dit restaurant. Eten is fantastisch, bediening vriendelijk en goed. Voor herhaling vatbaar. Ik persoonlijk ben er dit jaar al zes keer geweest en vind de oesters geweldig lekker.
Elwin L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Uitstekende sushi! Rijst en vis was top! We gingen zelfs nog voor een 2de ronde sushi. We komen zeker terug als we weer in de buurt ben! :)
gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Onbeperkt all in kun je eten voor 26,50. En dan kun je ook alles kiezen. Grote variatie en goed klaargemaakt. Erg vriendelijk personeel en alles ziet er schoon uit.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het personeel is sueprvriendelijk, het eten was erg lekker. Wij hadden via de Iens dinner deal een menu. Voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit vier verschillende gerechten. Wij waren ook met 4 personen dus de ober raadde aan gewoon alles 1x te nemen en te delen. Een prima tip wat mij betreft want alles was even lekker! De kip was naar mijn smaak iets te pittig, maar dat is geheel persoonlijk. De vis in zoetzure saus en de ossenhaas met broccoli waren de toppers van de avond. Jammer dat er een erg luidruchtige en grote groep naast ons zat waardoor we elkaar soms wat moeilijk konden verstaan. Maar we komen zeker nog eens terug!
Cee_KD .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Van de 3 Full Moon restaurants die er zitten (aan de overkant zitten de FM Express en FM City) is dit de meest klassieke.
De inrichting is wat gedateerd, maar zeker niet ongezellig.
Bij Full Moon kun je kiezen voor à la carte of onbeperkt all-in (zonder drankjes).
Je kunt kiezen uit een groot assortiment dim sum hapjes en dit eventueel aanvullen met de hot pot tegen een extra vergoeding van €2 p.p. als je voor de all-in optie hebt gekozen.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar let niet heel erg goed op. Als je dus achterin het restaurant zit, zul je af en toe moeten zwaaien om de aandacht te trekken van een medewerker voor bijvoorbeeld nieuwe drankjes. Buiten dat alleen maar vol lof.
De gerechten waren allemaal smaakvol, zag er goed uit en is een hele fijne afwisseling voor mensen die toch een all-in optie willen, maar geen trek hebben in sushi.
lucretiasmit .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten bij Full Moon was smakelijk. Met name de ossenhaasschotel met broccoli was heerlijk qua smaak en het vlees heerlijk mals. het nagerecht was erg simpel en duidelijk uit de voorraad van de vriezer. Wij wilden een bij het eten een wijntje drinken maar het was helaas tijdelijk niet mogelijk alcohol te bestellen? Waarschijnlijk vergeten op tijd de alcoholvergunning te verlengen. Dat was wel weer een domper.
De aankleding van het restaurant was er summier. Een tafelgenoot die tegenover mij zat keek tegen de achterkant van een koelkast aan waardoor je toch meer de sfeer kreeg van een veredelde snackbar. Jammer omdat het restaurant op zo een mooie locatie in het hart van het centrum van Den Haag ligt.
Wat jammer om te horen dat het bezoek niet bevallen was. We zullen uw feedback zeker doorgeven aan onze bediening en keukenbrigade. We kunnen inmiddels weer alcoholische dranken serveren.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met Iens dinner kortingsdeal bij Full Moon gegeten (niet te verwarren met de overburen die Full Moon City heet en waar we, niet als enige, eerst verkeerd uitkwamen). Na ontvangst, vrij snel soepjes opgediend, niet heel bijzondere smaak (M.n. maïssoep). Dim Sum tussengerecht bijbesteld, lekker maar wel beetje weinig voor 5 euro. Hoofdgerechten waren vervolgens smaakvol en lekker: gewokte ossenhaas met broccoli en visfilet in zoetzure saus. Bediening beetje rommelig door verschillende mensen, maar wel vriendelijk en snel.
Beste Jeroen, dank je wel hoor voor je recensie. Het is soms misschien even zoeken bij welke Full Moon restaurant je moet zijn. Jammer om te horen dat je onze voorgerecht dim sum wat weinig vind, we zullen je feedback zeker doorgeven aan onze keuken en bediening!
Le_Connaisseur .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met z'n vieren gaan eten met de Groupon deal.
(Totaal 80,-)
Helaas vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed.
- geen alcoholische dranken, vergunning was nog niet in orde.
- ik vond eten erg matig van kwaliteit en smaak.
- Hot Pot smaakte naar niks
- lamskotelet was geen lamrack en zeer taai
- soms lang wachten op schone borden
- 1x gerecht niet compleet, walnoten moesten apart gebracht worden.

Ik ben in het verleden ook we eens gaan eten bij Full Moon, toen a la cart gegeten. Dat was toen veel beter.
Volgende keer gaat er helaas niet komen
Wat jammer om te horen dat je de prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg vond. We zullen uw commentaar zeker bespreken met onze keuken en bediening, zodat we verbeteringen kunnen inbrengen. We kunnen inmiddels ook weer alcoholische dranken serveren. Ik hoop dat u ons nog een kans geeft voor de volgende keer.
caten5 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vrijwel alle gerechten waren heerlijk! Bonuspunt voor de gestoomde oesters.

Enige minpunt: Ze mochten geen bier verkopen
Tienienie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag zijn we bij Full Moon gegeten, het eten is heerlijk en de bediening is ook vrij snel. De sfeer is vriendelijk. De oesters vind ik erg lekker. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van Chinees eten hou. We komen zeker terug.