Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Mauritzio .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk eten, of je 's middags dim sum gaat eten. Of je komt 's avonds laat uitgebreid eten. Altijd goed. Service is goed, ik ben altijd met chinese mensen mee dan wordt je snel geholpen. Als Nederlanders kan het gebeuren dat je langer moet wachten.
Decor typisch chinees, makkelijk gedekt snel schoon.
TvR27 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een gezelschap van 17 personen 's avonds gegeten, volwassenen en kinderen. Het eten kwam snel, de bediening was rap. Al met al, heerlijk gegeten!
Boogerd.safari B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooral de Dim Sum gerechten erg lekker. Mooie klassieke chinese keuken. Leuk in China town hartje den Haag. Bediening vriendelijk en vlot.
sarah.92 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke sfeervolle restaurant! wel gereserveerd maar blijkbaar op de kleinere locatie, gelukkig konden we bij de city toch terecht. We eten regelmatig bij full moon als we een dag in den haag zijn. Altijd heerlijke gerechten en puur met veel smaak. We waren met z'n vieren en vroegen daarom of we dim sum gerechten van 3 stuks 4x konden krijgen. In het verleden is dat altijd prima geweest. Helaas kon dat volgens een medewerker niet. Dat vonden we erg jammer en niet zo klantvriendelijk. Daardoor geven we in plaats van 10 een 8 voor de service.
paulita0708 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten en een enorm vriendelijke, behulpzame bediening. Er was duidelijke uitleg over de gerechten en de hotpot, niet continu vraag of je iets wilt drinken. Kortom lekker en ontspannen genieten van het eten. Wij gaan zeker terug!
h.r.janssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Mijn mede tafelgenoten zijn vol lof over dit restaurant. Eten is fantastisch, bediening vriendelijk en goed. Voor herhaling vatbaar. Ik persoonlijk ben er dit jaar al zes keer geweest en vind de oesters geweldig lekker.
Elwin L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Uitstekende sushi! Rijst en vis was top! We gingen zelfs nog voor een 2de ronde sushi. We komen zeker terug als we weer in de buurt ben! :)
gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Onbeperkt all in kun je eten voor 26,50. En dan kun je ook alles kiezen. Grote variatie en goed klaargemaakt. Erg vriendelijk personeel en alles ziet er schoon uit.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het personeel is sueprvriendelijk, het eten was erg lekker. Wij hadden via de Iens dinner deal een menu. Voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit vier verschillende gerechten. Wij waren ook met 4 personen dus de ober raadde aan gewoon alles 1x te nemen en te delen. Een prima tip wat mij betreft want alles was even lekker! De kip was naar mijn smaak iets te pittig, maar dat is geheel persoonlijk. De vis in zoetzure saus en de ossenhaas met broccoli waren de toppers van de avond. Jammer dat er een erg luidruchtige en grote groep naast ons zat waardoor we elkaar soms wat moeilijk konden verstaan. Maar we komen zeker nog eens terug!
Cee_KD .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Van de 3 Full Moon restaurants die er zitten (aan de overkant zitten de FM Express en FM City) is dit de meest klassieke.
De inrichting is wat gedateerd, maar zeker niet ongezellig.
Bij Full Moon kun je kiezen voor à la carte of onbeperkt all-in (zonder drankjes).
Je kunt kiezen uit een groot assortiment dim sum hapjes en dit eventueel aanvullen met de hot pot tegen een extra vergoeding van €2 p.p. als je voor de all-in optie hebt gekozen.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar let niet heel erg goed op. Als je dus achterin het restaurant zit, zul je af en toe moeten zwaaien om de aandacht te trekken van een medewerker voor bijvoorbeeld nieuwe drankjes. Buiten dat alleen maar vol lof.
De gerechten waren allemaal smaakvol, zag er goed uit en is een hele fijne afwisseling voor mensen die toch een all-in optie willen, maar geen trek hebben in sushi.
lucretiasmit .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het eten bij Full Moon was smakelijk. Met name de ossenhaasschotel met broccoli was heerlijk qua smaak en het vlees heerlijk mals. het nagerecht was erg simpel en duidelijk uit de voorraad van de vriezer. Wij wilden een bij het eten een wijntje drinken maar het was helaas tijdelijk niet mogelijk alcohol te bestellen? Waarschijnlijk vergeten op tijd de alcoholvergunning te verlengen. Dat was wel weer een domper.
De aankleding van het restaurant was er summier. Een tafelgenoot die tegenover mij zat keek tegen de achterkant van een koelkast aan waardoor je toch meer de sfeer kreeg van een veredelde snackbar. Jammer omdat het restaurant op zo een mooie locatie in het hart van het centrum van Den Haag ligt.
Wat jammer om te horen dat het bezoek niet bevallen was. We zullen uw feedback zeker doorgeven aan onze bediening en keukenbrigade. We kunnen inmiddels weer alcoholische dranken serveren.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met Iens dinner kortingsdeal bij Full Moon gegeten (niet te verwarren met de overburen die Full Moon City heet en waar we, niet als enige, eerst verkeerd uitkwamen). Na ontvangst, vrij snel soepjes opgediend, niet heel bijzondere smaak (M.n. maïssoep). Dim Sum tussengerecht bijbesteld, lekker maar wel beetje weinig voor 5 euro. Hoofdgerechten waren vervolgens smaakvol en lekker: gewokte ossenhaas met broccoli en visfilet in zoetzure saus. Bediening beetje rommelig door verschillende mensen, maar wel vriendelijk en snel.
Beste Jeroen, dank je wel hoor voor je recensie. Het is soms misschien even zoeken bij welke Full Moon restaurant je moet zijn. Jammer om te horen dat je onze voorgerecht dim sum wat weinig vind, we zullen je feedback zeker doorgeven aan onze keuken en bediening!
Le_Connaisseur .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met z'n vieren gaan eten met de Groupon deal.
(Totaal 80,-)
Helaas vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed.
- geen alcoholische dranken, vergunning was nog niet in orde.
- ik vond eten erg matig van kwaliteit en smaak.
- Hot Pot smaakte naar niks
- lamskotelet was geen lamrack en zeer taai
- soms lang wachten op schone borden
- 1x gerecht niet compleet, walnoten moesten apart gebracht worden.

Ik ben in het verleden ook we eens gaan eten bij Full Moon, toen a la cart gegeten. Dat was toen veel beter.
Volgende keer gaat er helaas niet komen
Wat jammer om te horen dat je de prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg vond. We zullen uw commentaar zeker bespreken met onze keuken en bediening, zodat we verbeteringen kunnen inbrengen. We kunnen inmiddels ook weer alcoholische dranken serveren. Ik hoop dat u ons nog een kans geeft voor de volgende keer.
caten5 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Vrijwel alle gerechten waren heerlijk! Bonuspunt voor de gestoomde oesters.

Enige minpunt: Ze mochten geen bier verkopen
Tienienie .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag zijn we bij Full Moon gegeten, het eten is heerlijk en de bediening is ook vrij snel. De sfeer is vriendelijk. De oesters vind ik erg lekker. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van Chinees eten hou. We komen zeker terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het eten was weer heerlijk. De bediening super aardig.
Maar de kaart zonder prijzen ?
En een beetje onduidelijkheid over onbeperkt eten
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Bij Full Moon kan je heerlijk dimsummen en hotpotten. Wij kwamen er voor het diner en deden dus beide onderdelen. Heerlijk gegeten en goede service. Het was alleen jammer dat ze geen alcohol serveerden, aangezien we daar zaten om een verjaardag te vieren. Ze legden uit dat ze sinds een paar weken geen alcohol vergunning meer hebben. Misschien handig als ze dit bij de reservering erbij vermelden. Maar ja, dat is een klein dingetje. Verder een top avond gehad!
kevinc .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuke combinatie dim sum met hot pot. We hebben genoten van beide! Bediening is vriendelijk en we komen zeker weer een keer terug.
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening. Zeker een aanrader als we weer in Den Haag zijn.
De combi hot pot en dimsum is prima!
j.hoogeveen.prive .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Was niet erg content met gastvrijheid en bediening. Vb één gast vraagt drinken dan wordt geen moeite genomen te vragen of meer mensen iets willen. Mijn attentievraag hierover werd genegeerd. Eten was niet bijzonder maar oké.
Excuses voor de service. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. We zullen de betreffende persoon in de bediening hierop aanspreken. In het vervolg kunt u gerust onze manager aanspreken, indien u een klacht heeft.