Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wan tan soep
      Mais creme soep
      Vegetarische dumpling soep
  • Hoofdgerechten
    • Koe Loe Kai
      Honey pepper fish
      Hak sil au (ossenhaas in zwarte bonensaus met asperges en broccoli)
      Shaolin groentemix met vegetarische kip en tofu
      Trio mix van rendang
  • Nagerecht
    • Chocoladetaart met ijs
      New York Cheesecake met ijs
      Dame blanche

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

6,7
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Slechtste service ooit

Omdat gasten uit het buitenland een chinese fondue wilden eten kwamen wij bij Full Moon terecht. Ik zag op hun website dat ze "Hot Pot" (chinese fondue) hadden en belde op om te reserveren. Er werd gevraagd of wij een all you can eat wilden reserveren en ik zei duidelijke nee, een hot pot. Aangekomen werden wij geholpen door een zeer onvriendelijke serveerster die ons niet aankeek en de kaarten toewierp zonder enig uitleg. Er stonden op de kaart van de hotpot items waauit je kon kiezen en moest aankruizen op een formuliertje..Omdat wij licht wilden eten kozen wij groente, een beetje kipreeppjes, wat visballen, dunneplakjes rundvlees en 5 garnalen voor bij de bouillon. Een hotpot is eigenlijk een fondue van bouillon, een gevulde soep..
Toen wij later de rekening vroegen schrokken wij van het bedrag. Voor de boulllon en thee werd 35 euro per persoon gerekend.. Wij zijn van chinese afkomst en ervaren met authentieke chinese restaurants in Amsterdam, Rotterdam en Den haag.. Voor dit bedrag eet je een menu met 6 gerechten!!! Op onze vraag hoe de rekening is samengesteld werd verteld dat een all you can eat tarief werd gehanteerd.en dat het wel duidelijk voor ons had moeten zijn!!!... Schandalig.. Nee wij eten de volgende keer gewoon weer bij de concurrent die welliswaar geen hotpot heeft maar duidelijke prijzen hanteert. Je schaamt je gewoon voor je gasten hoe je hier wordt behandeld..
Beste Shirley,

Wat vervelend om te horen dat er misverstand was over de hot pot menu. Ik betreur dan ook dat onze medewerkers niet even hebben gekeken naar jullie specifieke situatie. We zullen jullie recensie zeker meenemen in onze evaluatie gespreken met onze manager en onze medewerkers om dit soort problemen te voorkomen in de toekomst. Ik wil hierbij dan ook vooral onze welgemeende excuses aanbieden.
SIckLilMONkeY .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
All-you-can-eat Dim Sum gedaan. Gerechten waren goed met uitschieters naar zeer goed en sommige die iets minder bevielen maar dat was soms ook een kwestie van smaak. Aantal keuzes niet ontvangen of iets anders ontvangen dan wat er besteld was maar zo konden we nog eens wat nieuws proberen. Zaten aan een ronde tafel met een draaiplateau wat erg leuk was en er veel interactie mogelijk was (waren met 8). Niet al het personeel even vriendelijk maar het was onduidelijk of dit kwam door de taal of iets anders. Hebben ons prima vermaakt voor een goede prijs!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het duurde lang voor we bediend werden. Wij kregen de verkeerde gerechten, dus werden bepaalde gerechten meerdere keren opgewarmd. Daarmee werd het vlees taai en voor nasi i.p.v. witte rijst werd aanvankelijk de prijs van nasi goreng gerekend, terwijl dat hooguit €1, of €1,50 extra mag kosten. Uiteindelijk hebben wij nog €4,50 voor de nasi betaald. Wij komen nooit meer in Full Moon.
Beste Jan, wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. Hartelijk dank voor uw recensie, we zullen dit zeker bespreken met onze manager en team van bediening en chef kok zodat we er van kunnen leren en verbeteringen kunnen doorvoeren. Het spijt ons oprecht hiervoor. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven en dat we uw gezelschap in de toekomst kunnen verwelkomen.
h.r.janssen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zoals altijd voortreffelijk, leuke bediening en bekend, herkende mij ook, zeker voor herhaling vatbaar, alleen heb ik te diep in het glaasje gekeken !!!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Echt zo heerlijk gegeten, all you can eat hebben we genomen. Niet al het personeel is even aardig, maar 2 wel.
Erg leuk ook aan die ronde tafel met draaiplateau
Erica M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De gerechten zijn smakelijk, de menukaarten vet en vies, de vriendelijkheid en service matig.
Afgelopen jaren een aantal maal eerder geweest, de gerechten zijn nog steeds smakelijk maar de service en vieze menukaarten geven meer het gevoel van 'eetschuur' dan eerder. Wij zijn voorlopig voor het laatst geweest
Arie T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Personeel niet erg vriendelijk, eten was wel lekker niet echt veel voor de € 29,95.
Voor de rest niet veel aanmerkingen.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Groot restaurant, tafels erg dicht op elkaar.
Vrouwelijk personeel niet gastvrij, kunnen nog wat leren van de heren die daar bedienden.
Gegeten van AH aktie.
De kaart was erg beperkt. Mocht wel loempia's nemen ipv. soep.
De smaak van het eten was matig.
Geen restaurant voor ons om nog eens te gaan eten.
Jammer.
linakan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker eten en aardige mensen, maar er was tegelijk met ons een hele grote groep aanwezig en alle aandacht werd aan hen besteed. Mijn theepot werd bijvoorbeeld vaak bijgevuld, maar aan mijn medegast werd maar 1x gevraagd of ze iets te drinken wilde (zij had geen thee maar fris). We hebben maar 2 rondes dim sum kunnen bestellen in 2 uur omdat het papiertje zo weinig werd opgehaald en hebben 30 minuten zitten wachten tot ze het blaadje kwamen ophalen voor het toetje, uiteindelijk zelf maar opgestaan en naar de kassa gelopen om het te vragen omdat ze maar niet kwamen. Overigens kwam het eten wel vrij snel als ze eenmaal het blaadje hadden opgehaald en was dus erg lekker.
De hot pot werd wel helemaal aan het begin gebracht dus we hebben gelukkig niet lang honger geleden, maar zag wel aan het tafeltje naast me die er eerder zaten en besteld hadden dan de grote groep en wij, dat zij pas na de groep eten kregen. Misschien de volgende keer in ieder geval 1 bedieningslid zetten op de reguliere klanten in plaats van iedereen op de groep, want we werden wel een beetje verwaarloosd.
Beste Linakan, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Fijn om te horen dat u het eten lekker vond en de medewerkers aardig vond. Uiteraard betreuren wij ten zeerste dat de bediening steken heeft laten vallen en uw groep zich verwaarloosd voelde. We zullen dit voorval zeker bespreken met onze manager en de team om verbeteringen door te voeren. Excuses hiervoor, we hopen uw groep nogmaals te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten (nog even met de AH actie na een dagje uit in den Haag): Het AH menu is een keuze menu maar het personeel was heel inschikkelijk en zo mocht mijn man het soepje 'inruilen' tegen het op de menu staande tussengerecht - diverse loempia's. Wij hadden beiden een verschillend hoofdgerecht - vis en bief en het was geen probleem eerst de vis te brengen (die wij deelden) en vervolgens de bief. Het toetje was lekker.
Als wij de kans hebben komen wij zeker nog eens terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Malse biefstuk gerescht met knapperige broccoli zoals het hoot. Ook de wantansoep was goed. Nagerecht panacotta prima. Heb gebruik gemaakt van AH restaurantaktie.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Niet bijzonder (eenvoudig keuze menu) maar goed vwb smaak. Niet duur maar ook niet voordelig in wat je er voor krijgt. Verder niets mis mee.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met zeer goed personeel. Het menu was verrassend van samenstelling en uitgebreid. Je komt niets te kort, het was niet een "proeverij", maar volwaardige gerechten. Een topper!
Hartelijk dank voor je mooie recensie! Erg fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijke dim sum en hot pot gegeten. Veel keuze! Er zaten veel Aziatische mensen.
Bediening vlot maar wat kortaf. Geen uitleg bij concept of gerechren.
S.H. T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Wij zijn voor de 2e keer bij Full Moon. Hartelijke ontvangst met vriendelijke en vlotte personnel. Onze gerechten werden snel opgediend. Heerlijk gegeten.
Zeer aan te bevelen!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening is echter super slecht. Bij aankomst werd er al niet enthousiast gereageerd. uiteindelijk werden wij totaal genegeerd en hadden bij de derde ronde nog een keer drankjes besteld, deze hebben we echter nooit gehad maar stond wel op de rekening. Wij gaan zelf regelmatig uiteten en zijn dol op dimsum. Maar door deze ervaring kom ik niet meer terug bij jullie!
Geachte mevrouw Koopman, het spijt ons verschikkelijk dat de bediening zo steken heeft laten vallen. We zullen zeker uw recensie met onze manager bespreken om verbeteringen aan te brengen. Ik hoop dat uw ons nog een keer een kans wilt geven.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, prettige tafel, aangename omgeving. Nadat we rustig de tijd hadden genomen om onze keuze te maken, werden onze gerechten al snel opgediend. En die waren uitstekend! We zijn gestart met verschillende dumplings die rijk van smaak waren en hebben daarna voor de hotpot gekozen: één met Sichuan bouillon (echt lekker pittig) en één met kippenbouillon. Heerlijk! Panna cotta en ijs ter afsluiting van een heerlijk diner en een gezellige avond.
Zeer aan te bevelen!
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik had in principe bij Full Moon City willen gereserveerd maar het was niet duidelijk welke zaak het was. Er zijn nl. drie Full Moon zaken. Dus ik kwam in plaats van Full Moon CIty bij Full Moon terecht (all you can eat maar gelukkig ook a la carte). Heel prettige zaak. In vergelijking met Full Moon City heel aangenaam, aangezien Full Moon City altijd stervensdruk is. Heerlijk gegeten, bediening perfect en zeker terug voor een volgend etentje. TOP
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
AH menu was lekker Wonton soep Ossenhaaspuntjes prima van smaak met de broccoli en het dessert was eenvoudig maar zeer smakelijk. Komen er zeker nog eens terug.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Nieuwsgierig naar Dim Sum gerechten, konden echter alleen, via IENS/AH gereserveerd, uit 3- gangen menu kiezen, erg teleurstellend! Soep was goed, vlees ossenhaas was goed op smaak, maar dan alleen rijst en een schaal broccoli erbij reserveren zonder smaak is niet erg aan te raden. Jammer! Personeel is erg stemmig en is er alleen voor om het eten op te dienen, vraagt geen enkele keer of het heeft gesmaakt, verder ging het opdienen in snel vaart trein. Binnen het uur 3-gangen en extra bijbetaald gerecht 3 hapjes Dim Sum a 5,95 per persoon, afgewerkt. Niet meer via IENS/AH of helemaal niet meer teruggaan.....
Geachte heer Jansma, wat jammer om te horen dat uw dinner niet naar wens was. We zullen uw recensie zeker bespreken met onze manager en chef-kok om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons nog een keer een kans wilt geven.