Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jaromir Jt Bastiaans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt genoten van het eten bij FullMoon, is echt anders en meer geconcentreerd. We hebben gelachen en genoten. Er was gelukkig geen muziek. Behalve vriendelijke en lachende personen die aan het eten waren daar. We komen zeker een maaltje terug. Vriendelijke groet JB
Vronie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor ons was het restaurant een ontdekking door de AH restaurant actie. Een ontdekking in positieve zin! Het is een restaurant waar alleen Chinese families kwamen eten. We zagen de heerlijkste gerechten voorbij komen. De familie naast ons had een Chinese fondue. Gaan wij zeker ook een keer proberen.
Ons menu was bestond uit een soep, hoofdgerecht, beiden authentiek Chinees en een creme brulee met een bolletje vanille-ijs. Het Franse toetje was meer dan lekker. De bediening was heel goed. We konden op tijd naar de film.
elma18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettige en keurig ingerichte zaak. Het personeel is vriendelijk en beleefd. Wij waren hier voor de AH restaurantactie en een vastgesteld menu was hiervoor beschikbaar met diverse keuze mogelijkheden. Het eten was lekker en ruim voldoende, voor een prima prijs.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We werden vaak niet gezien, we moesten uiteindelijk elke keer zwaaien zodat we nieuwe drankjes kregen en onze nieuwe bestelling konden doorgeven. Op het einde gingen ze stofzuigen terwijl wij ons dessert aan het eten waren. Eten was wel lekker.
sandrav.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kwamen met ah restsurant bonnen de keus was erg beperkt vergeleken met een vorige keer nu dus maar gewoon all you can eat besteld. Maar dat viel wel duur uit.Jammer!
Verder was het wel lekker.Maar had liever aan onze vrienden de kennismaking laten zien met ah.bon en hoe het de andere keren was.
Wat jammer om te horen dat jullie de keuze beperkt vonden. We zullen zeker jullie feedback meenemen voor de volgende keer.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
In een zeer fijne ambiance hebben we heerlijk genoten van ons menu.
De bediening was erg allert en vriendelijk.
Een mooi afsluiting van onze dag in den Haag
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Overheerlijk! Heerlijke soep, 2 uitstekende hoofdgerechten met een verrassend lekkere rode wijn. Alles zo lekker dat wij graag terugkomen, als wij in Den Haag zijn.
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening, aardige gelegenheid, volle bak met duidelijk veel gasten van Chinese achtergrond en mogelijk daarom lang wachten op de gangen maar OVERHEERLIJK eten! Wij hebben zo lekker gegeten dat wij graag zouden willen dat er bij ons in de buurt ook zo'n restaurant zou zijn.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben weer lekker gegeten bij Full Moon, dit keer met de AH-restaurantactie!
Het 3-gangen menu zijn grote porties; heerlijke wanton soep, vers gewokte vis en kip gerechten, gevolgt door een panna cotta met vanille ijs dessert.
De bediening was vriendelijk, snel en beleefd. Ook werd gevraagd wanneer wij het volgende gerecht wilde hebben.
Wij komen zeker terug.....
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit is mijn 2e bezoek aan Full Moon binnen 2 weken. Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en fantastisch eten in een goede, gezellige sfeer. Wel moet ik erbij vermelden dat de ontvangst de 1ste keer, was op een zaterdag, wat gehaast was doordat het op zaterdag altijd fullhouse is. De 2e keer was op een zondag en dan is het een stuk rustiger en heeft de bediening meer tijd voor de klanten.
jane.alakhramsing .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was vers en smaakvol. Voor het eerst maissoep gegeten en zelfs dat beviel goed. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en correct. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant via de AH-restaurantactie! Voor een 3-gangen menu en een aantal drankjes betaalden wij € 28 (incl. fooi). Grote porties, knapperige groenten en aan te passen naar eventuele dieetwensen.

Enige minpuntje; de gerechten volgen elkaar in een rap tempo op. Er zat nog geen 5 minuten tussen elke gang. Hierdoor wellicht minder geschikt als je lang wilt tafelen.
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met een groupon vorig jaar hier gegeten, daarna zijn we telkens weer teruggekomen. Aangezien het een uur rijden is naar Den Haag, helaas niet zo vaak als we zouden willen. Het eten en de smaken zijn steengoed. Mijn zoon is dol op de Nasi en de Kipvleugels. De steaks en de oesters zijn bij mij favoriet. De gebakken inktvis, gegrilde grote garnalen en eend zijn ook heerlijk. Ook qua service hebben we niks te klagen. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.
Yanna T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten is heel erg lekker. Alleen onze 4 gangen werden er in 45 minuten doorheen gejast. De soep was nog niet op, of de dim sum kwam al. Van mij had het iets rustiger aan gemogen, maar de kwaliteit van het eten en de prijs maken alles goed
Fijn om te horen dat u genoten heeft van onze keuken. Ik vind het erg jammer om te horen dat de bediening geen rekening heeft gehouden met de tempo van het uitserveren. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Mijn oprechte excuses hiervoor, we zullen dit zeker met onze bediening bespreken zodat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten Was heerlijk maar werd ons met gevoel van haast voorgezet, geen tijd tussen de gangen .Het restaurant Was vreselijk warm ook!
igeraedts .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag met een vriendin via de AH restaurantactie hier gegeten. Konden kiezen uit een 3 gangenmenu waarbij je uit 2 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en 2 desserts kon kiezen. Wij hebben genomen de Sok Mai soep, Mak Siu Au gewikte ossenhaaspuntjes en de creme brule. De soep was heerlijk en smaakvol en de ossenhaaspuntjes waren heel mals. Op de menukaart stonden 2 prijzen vermeld. Een van 28,50 p.p. en een van 17,95 euro p.p. en het 2e menu gratis. Na navraag bleek dat het laatste bedrag klopte. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening was vlot en behulpzaam. Wij hebben hier lekker en tevens zeer voordelig gegeten. Wij willen dit restaurant zeker aan bevelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten is er prima, ruime zaal, goed verlicht. We werden snel bediend. We wilden wachten met het dessert en ook dat kon.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Al vaker heerlijk bij Full Moon gegeten, en dan Dim Sum onbeperkt. Dan wordt je de hele avond verrast met de meest lekkere gerechtjes. Deze keer gingen we met de AH actie voor een 3 gangen keuzemenu, maar ook hier werden onze verwachtingen weer overtroffen! De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Bij het menu kon men ook nog een extra gerecht bestellen, diverse Dim Sum, dit konden we niet laten liggen natuurlijk!
Uiteindelijk heerlijk gegeten voor een zéér schappelijke prijs! We komen zeker snel weer terug!
ttpool .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er zitten 3 full moons tegenover en naast elkaar. We waren de verkeerde binnen gelopen en werden netjes daar de juiste gebracht. Helaas eenmaal binnen gekomen was de service er wel vanaf. Er werd ons eenmaal gevraagd wat ae wilde deinken en wat we wilde eten. Voor de rest is er geen communicatie geweest. Zelfs toen mijn bier opwas werd mijn glas meegenomen zonder maar wat te vragen.

- we hadden beiden soep vooraf. Mijn soep werd 5 min eerder gebracht en zonder wat te zeggen op de hoek van onze tafel gezet. Het was duidelijk te zien dat het mijn sowp was maar ok. Bij de laastste hap had ik als cadeau een halve eierschil in mijn mond.

- hoofdgerecht was ok. Portie was groot genoeg maar niet veel bijzonder. Ook zonder iets te zeggen op tafel gelegd.

- het toetje werd op het eind door een mannelijke bediening gevraagd. Wederom op tafel gezet. Rekening uiteraard maar zelf naar gevraagd.

Al met al een beetje een vreemde ervaring.
Hartelijk dank voor uw recensie. Excuses voor de sub optimale service en wat jammer om te horen dat de keuken u niet heeft kunnen verrassen met onze kookkunsten. Ik zal zeker uw feedback doorgeven aan onze bediening en keuken. We zullen beter ons best gaan doen in de toekomst uiteraard.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Full Moon heeft ons nagenoeg koud vlees geserveerd. Daarnaast een halve portie in water gekookte paksoi. Voor het halve portie paksoi moesten wij 8,50 euro's betalen. Mijn verbazing was groot (zacht uitgedrukt). De vrouw aan de kassa liet de menukaart zien, met chinese tekens en vertelde dat een heel portie pakosi 16,-- of 16,50 (weet ik niet meer) kost. Dus ja, "we hadden het kunnen weten".
Wij zullen daar dus NOOIT meer gaan eten.
Wat jammer om te horen dat uw onze groente te duur vond. Ik kan u wel garanderen dat dit gangbare prijzen zijn in Chinese restaurants en het is ook vastgelegd in onze menukaart. Desalniettemin zal ik zeker uw feedback doorgeven aan onze manager.