Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Dalivia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eten doen wij hier graag. Echter betwijfel ik of ik hier nog terug keer. Het vrouwelijk personeel is alles behalve vrolijk. Ze lopen erbij alsof ze gedwongen worden. Jammer, want dat doet het kwaliteit van het eten en de sfeer niet ten goede.
Ze vergeten vaak dat er gasten in het restaurant zitten omdat ze constant op hun telefoon zitten. Nogmaals het gaat hier om het vrouwelijk personeel.

Geachte mevrouw Bechoe,

Wat jammer om te horen dat onze service verlening beneden peil was. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik heb al gevraagd aan onze manager om verbeteringen aan te brengen in onze klantgerichtheid. Wel fijn om te horen dat u regelmatig terugkomt voor het eten. Ik hoop dat u ons nogmaals een kans wilt geven zodat we u kunnen verwelkomen met een glimlach in ons restaurant.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
bij sommige gerechten liever kleinere porties zodat je van alles wat kunt proberen...
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten vind ik redelijk tot goed, service was goed (het was rustig), de wachttijd is redelijk tot goed, al met al is inderdaad redelijk tot goed.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het vegetarische hoofdgerecht zou ook tofu bevatten volgens de kaart, maar het zat er niet bij. We hebben 3 kwartier op de soep gewacht, dat vonden we erg lang. Toen de soep uiteindelijk kwam, zat het hoofdgerecht er vlak achter aan. De smaakt en kwaliteit waren goed.

Geachte mevrouw Toet,

Wat jammer om te horen dat het diner niet helemaal naar wens was. Wat vervelend om te horen dat de tofu ontbrak bij het hoofdgerecht. Gelukkig smaakte het eten wel goed. Ik zal uw recensie met onze bediening en chef-kok bespreken om verbeteringen aan te brengen in onze service.
lady.cupcake .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we zijn gaan eten op Chinees Nieuwjaar . enorm druk dus . we hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn omdat er ook eettentjes buiten waren . de service was iets trager. maar dit komt door de drukte . alsook het eten ...porties waren bij sommige gerechten kleiner. we hebben op rustigere tijden hier ook al beter gegeten
Geachte mevrouw Lady-cupcake,

Wat jammer om te horen dat onze service verlening minder goed was door de drukte. Mijn welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw recensie bespreken met onze team om te kijken hoe we verbeteringen kunnen aanbrengen.
Pun F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hadden met 5 dames hier heerlijk gegeten via AH restaurant actie. We kregen aparte 3 gangen menu. Het was heerlijk. Leuke bediening gehad. Ons avond was Toppie ???? We komen zeker gauw weer terug.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteravond met 5 man voor het eerst hier gegeten. Wat een verademing in vergelijking met andere all you can eat restaurants. geweldig vriendelijk personeel, een oudere heer die ons perfecte service bood, heerlijk eten en ruime keus. Hier gaan wij zeker nog is naar terug!
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
we hebben ossenhaas reepjes genomen als hoofdgerecht, vlees was lekker mals en garnituur met broccoli was ook heel lekker.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hallo,

We hebben heerlijk gegeten. Dus niets om aan te merken. Bediening was top. We komen beslist een keertje weer terug. Vriendelijke groet Anita.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond met 5 man voor het eerst hier gegeten. Wat een verademing in vergelijking met andere all you can eat restaurants. Geweldig vriendelijk personeel, een oudere heer die ons perfecte service bood, heerlijk eten en ruime keus. Hier gaan wij zeker nog is naar terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goede en vriendelijke bediening die nuttige suggesties deed. 's Middags rond lunchtijd wel héél rustig, maar dat is misschien ook wel te verwachten.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Was hier al eerder geweest maar dezenkeer wezen eten met de restaurantactie. Prima ontvangst en vriendelijk personeel. Lekker eten voor een prima prijs.
Jacco K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een beetje chaos, een beetje slecht in de Nederlandse taal, en een beetje anders. Prik er doorheen en je wil dit zeker uitproberen! Overheerlijk en gezellig gegeten. Zeker de moeite waard om terug te komen!
Jaromir Jt Bastiaans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt genoten van het eten bij FullMoon, is echt anders en meer geconcentreerd. We hebben gelachen en genoten. Er was gelukkig geen muziek. Behalve vriendelijke en lachende personen die aan het eten waren daar. We komen zeker een maaltje terug. Vriendelijke groet JB
Vronie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor ons was het restaurant een ontdekking door de AH restaurant actie. Een ontdekking in positieve zin! Het is een restaurant waar alleen Chinese families kwamen eten. We zagen de heerlijkste gerechten voorbij komen. De familie naast ons had een Chinese fondue. Gaan wij zeker ook een keer proberen.
Ons menu was bestond uit een soep, hoofdgerecht, beiden authentiek Chinees en een creme brulee met een bolletje vanille-ijs. Het Franse toetje was meer dan lekker. De bediening was heel goed. We konden op tijd naar de film.
elma18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettige en keurig ingerichte zaak. Het personeel is vriendelijk en beleefd. Wij waren hier voor de AH restaurantactie en een vastgesteld menu was hiervoor beschikbaar met diverse keuze mogelijkheden. Het eten was lekker en ruim voldoende, voor een prima prijs.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We werden vaak niet gezien, we moesten uiteindelijk elke keer zwaaien zodat we nieuwe drankjes kregen en onze nieuwe bestelling konden doorgeven. Op het einde gingen ze stofzuigen terwijl wij ons dessert aan het eten waren. Eten was wel lekker.
sandrav.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kwamen met ah restsurant bonnen de keus was erg beperkt vergeleken met een vorige keer nu dus maar gewoon all you can eat besteld. Maar dat viel wel duur uit.Jammer!
Verder was het wel lekker.Maar had liever aan onze vrienden de kennismaking laten zien met ah.bon en hoe het de andere keren was.
Wat jammer om te horen dat jullie de keuze beperkt vonden. We zullen zeker jullie feedback meenemen voor de volgende keer.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
In een zeer fijne ambiance hebben we heerlijk genoten van ons menu.
De bediening was erg allert en vriendelijk.
Een mooi afsluiting van onze dag in den Haag
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Overheerlijk! Heerlijke soep, 2 uitstekende hoofdgerechten met een verrassend lekkere rode wijn. Alles zo lekker dat wij graag terugkomen, als wij in Den Haag zijn.