Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Normaal gesproken ga ik naar mijn vaste Cantonese restaurant in Haagse Chinatown, maar toch eens Full Moon uitgeprobeerd omdat ze er ook bubbletea hebben. Die overigens een slap aftreksel blijkt te zijn van de bubbletea die je in HongKong hebt, dus daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken.
Wat betreft het eten: Over het algemeen prima dim sum, met hier en daar een kanttekening. De gebakken rijststicks (vers) met beef en de ham sui kok (gefrituurde deeg met gehaktvulling) en de siu mai (gestoomd vet varkensvlees) zijn uitstekend. De gestoomde broodjes met custard zijn zeer matig met vooral veel stevig deeg en minimale hoeveelheid smakeloze vulling. Ook erg matig was de mihoen Singapore, hele dunne sprietjes mihoen met alleen de smaak van kerriepoeder, verder geen geur en smaak en zuinig met tsa sieuw (paar sprietjes).
Het interieur is licht en modern en ziet er goed uit, maar de airco (plafond) is smerig. Enkele wandlampen deden het niet. Kun je gezeur noemen van mij, maar aan deze dingen kun je merken dat er geen aandacht wordt geschonken aan details.
Het personeel is snel en voor Chinese begrippen erg vriendelijk.
Tip bij het binnengaan van de zaak: de glazen buitendeur opentrekken, want je moet direct rechts 2e deur door. Als je de glazen buitendeur open duwt, moet gezelschap zich verzamelen links van de deur, deur dicht en dan pas kan de 2e deur open.
Kyle L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Na de verbouwing hier wezen eten. Zaak ziet er goed uit. Afzuiginstallatie was eerst niet op orde, maar nu doet hij het eindelijk weer goed zodat de temperatuur binnen ook aangenaam is. Het is er altijd druk rond lunchtijd, soms zelfs wachten op een tafel. Maar het kwaliteit van het eten is naar mijn mening niet top. Bovendien zijn de porties aan de kleine kant. Over smaak valt te twisten, maar ik heb het elders wel beter meegemaakt.
Proofie79 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Nu enkele malen gegeten bij Full Moon. Wat ons betreft toch het beste Chinese restaurant van Den Haag. Voor echt lekker authentiek Chinees eten kun je hier naar hartelust experimenteren. De gerechten zijn allemaal erven vers, mooi en goed op smaak. Onze persoonlijke favoriet blijft de Peking-eend...;-) Dikwijls wordt er over onvriendelijke service gesproken op dit forum. Toegegeven, het zijn niet de meest service-gevoelige gastheren en dames, maar over het algemeen hebben wij erg goede ervaring bij Full Moon. Ik heb (in Nederlandse/Franse of Italiaanse restaurants wel veel erger meegemaakt). Wij zullen hier zeker vaker eten, al is het alleen al om het feit dat je tot middernacht gewoon nog aan kan schuiven (over gastvrijheid gesproken...)!
Honglam L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
we hadden 1 dag van te voren een fruit der mer soep besteld voor 4 personen
prijs is 50 p.p. dus het soep kost 200 euro

smaakte goed en volgens verwachting ook de ingredienten waren ze niet zuinig op.
ze waren attent

ziet er alleen niet heel mooi uit binnen
Tessa007 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Eindelijk een echte Chinees! Vorige week hier de verjaardag van een vriend gevierd met 10 personen. Het eten was bovengemiddeld lekker, beter dan meerdere andere Chinese restaurants in DH en Rdam waar ik normaal heen ga.
Het menu is uitgebreid en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. In Chinese restaurants hoef je nooit supervriendelijke bediening te verwachten, maar in elk geval waren ze wel snel, ondanks behoorlijke drukte.
Zeker aan te raden als je van lekker eten houdt!
awakati .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2012
Prima Chinees restaurant, maar er zijn in Den Haag wel betere Chinese restaurants. De dim sum is er prima, maar bij de hoofdgerechten waren er helaas wat tegenvallers. De kang koeng smaakte te veel naar trassie. De bediening heeft dit gelukkig goed opgepakt en heeft een ander gerecht daarvoor in de plaats gebracht.