Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Da D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Met een groep van 15 man waren we hier vanavond langsgeweest. met een groepsmenu werden we verzorgt door heel veel personelen. lijkt wel een paradise. alleen het eten is wat minder dan voorheen maar we hadden heel gezellig met een ronde tafel wat veel restaurants niet heeft. decor is nog steeds hetzelfde als een jaar geleden
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wanneer je bij een goed Chinees Restaurant wilt eten dan is Full Moon echt een aanrader. neem de babi pangang spek deze is uitzonderlijk goed. Verder top service. Alle gerechten aan te raden. Hier komen ook veel Chinezen zelf. Voor mij een top 1 restaurant als het gaat om Chinees. Gewoon doen!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Op culinaire toer door het Haagse Chinatown ontdekte we dit restaurant rond lunchtijd. De vriendelijke bediening adviseerde ons 6 dim sum hapjes te nemen met z'n tweeen. De kaart was wat overweldigend en de ober bood aan voor ons een selectie te maken. Dat was een heel goed idee. Met een prima glas wijn en een grote pot Chines thee een geweldige lunch. We kregen 3 gestoomde, en 3 gefrituurde hapjes (per portie 4 stuks). Allemaal even heerlijk. De rekening van € 27,- voor al dit lekkers was ook een verrassing. Een aanrader!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Nu al twee keer gegeten. De eerste keer was met Chinees Nieuwjaar, dus het restaurant zat propvol. Toch waren alle gerechten vers bereid, met lekker verse ingrediënten. Goed op smaak, en door beleefde bediening geserveerd. Wel zouden ze nog wat vaker mogen vertellen wat er precies op tafel komt, want daarvoor is ons oog nog onvoldoende geoefend in het herkennen van de verschillende soorten dim sum.

Tweede keer was wederom prima: lekkere dim sum, noodles, soep - echt een aanrader.

Met een tevreden gevoel weer naar huis. In totaal ongeveer 20 euro pp kwijt, inclusief drankjes.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Hier geluncht met zijn vijven waarvan één chinese jongen die voor ons het lekkerste van de kaart heeft besteld. En dat is gelukt! De gestoomde broodjes met eigeel klonk eerst een beetje eng voor mij maar was werkelijk verrukkelijk. Evenals de eend, het varkensvlees, dumplings, gefrituurde witte kool (?), eigeeltaartjes en het nog vele anderen wat we kregen. Dit alles voor 14 euro pp! Heerlijk!

Bijzonder aan dit restaurant is ook dat het tijdens de lunch compleet vol zit met alleen maar mensen van Chinese afkomst. Ik voelde mij echt een buitenlander in dit restaurant, een leuke ervaring! Ook is het uiteraard een goed teken dat het zo druk was met mensen van Chinese afkomst!

Service is goed! Decor ook prima.
bappa .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Aardige traditionele chinees in een wat smoezelig en goedkoop decor. Peking Eend viel wel tegen daar zaten af en toe nog stukjes bot in. Dim sum waren vrij standaard. Ossehaaspuntjes met gecarameliseerde walnoot was wel lekker en de hete gegrilde garnalen waren fantastisch. Al met al toch wat te wisselend in kwaliteit om het echt volmondig goed te noemen. Wel verrassend (voor een chinees) en lekker waren de vele desserts. Ook de cocktails waren een openbaring. Bediening was overigens uitstekend en zeer behulpzaam.
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wederom gegeten bij Full Moon, en het was een stuk lekkerder dan de vorige keer in oktober. Omgeving niets veranderd: prettig groot, fris verlicht restaurant in Chinatown, met veel Chinese families en stellen. Bediening vlot, 'op z'n chinees' met weinig persoonlijks. Deze keer niet de knoflookoesters maar de oesters met gember en lente-ui genomen. Een stuk beter, omdat de smaak niet wordt verpest door de overdaad aan knoflook. Garnalenloempia heerlijk, loempia met eend viel een beetje tegen. Niet netjes om, als we één portie noedels van € 2,50 bestellen, om er dan 3 te serveren en te rekenen. Maar daar staat tegenover: voor 3 personen thee en dan maar € 2,20 rekenen, dus waar zeuren we over. Totaal € 68,- voor drie personen. Het is voor niets, voor deze kwaliteit!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Vanmiddag geluncht hier, voor het eerst. Heerlijk gegeten, dim sums. Met zijn tweetjes waren we 35 euro kwijt, hebben 6 gerechtjes gegeten. Vooral het lotusblad met gestoomde rijst en de loempia's met eend waren top! Aardige, vlotte bediening. Koffie kregen we van het huis. De witte wijn was prima, is wel eens anders bij de Chinees. Kortom: niets dan lof. Kom graag nog eens terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Echt Chinees eten waar deChinezen zelf ook eten. HeerlijkeDim Sums, maar ook lekkere groentegerechten, mais kippensoep en gestoomde toetjes. Vriendelijke bediening. Watvaltijd weer opvalt is dat er grote Chinese families hier eten. De sfeervolle plek midden in China town Den Haag maakt alles helemaal compleet. Echte aanrader dus.
jaap1987 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Met een gezelschap van vier man hebben wij de onbeperkte Chinese fondue voor 25 euro p.p. uitgeprobeerd. Je kon kiezen uit 5 verschillende soorten soepen, we hebben voor de zekerheid gekozen voor de helder bouillon. We kregen een scala aan verse ingredienten zoals verse oesters, garnalen, visbal, sieuw kau, dun gesneden rib-eye, lamsvlees, verschillende soorten paddestoelen, verse sla, mie, japanse noedels en tofu. Het idee is dat iedereen zijn ingredienten gaar kookt in een gezamenlijke pan met bouillon. Het was erg gezellig en overheerlijk! De bediening was vlot en vroeg regelmatig of we nog extra vlees wilden hebben. Ik kom zeker weer terug met vrienden om te fondue-en!
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Voor het eerst bij Full Moon gegeten. Zo'n grote zaak op maandagavond helemaal vol, dat hadden we niet verwacht. Met zelfs af en toe wachtenden voor een tafel. 90% Chinese gasten, grote families. Bijzonder voor Hollanders die eigenlijk in hoofdzaak met z'n 2-en of 4-en gaan eten. Prettige, lichte sfeer; beter dan het wat donkere in sommige andere Chinatown restaurants. Bediening ook prima, al kwam wat laat door dat sommige bestellingen er niet meer waren (o.a. D66 was uitverkocht:-) ). Eten was redelijk, maar er zijn betere in Chinatown. Bij de gestoomde oesters met knoflook waren de oesters matig van smaak maar de garni was wel heerlijk. En de prijs (2,50 voor een grote) doet Hollanders glimmen. Kiploempiaatjes hebben we ook wel eens lekkerder gehad, maar de rettichtaart was, ondanks de wat melige substantie, erg lekker. In de dimsum met koriander en garnaal had wat meer koriander gemogen. De softshell krab was helaas dermate gekruid dat de krab bijna onvindbaar was in de smaak.
Totaal 55,- voor 2 personen is uiteindelijk een spotprijs, dus de prijs-kwaliteitverhouding is in orde. We komen terug als D66 weer in voorraad is.
Shahzana .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Gisteren hier voor de 2de keer gegeten. Wat een toppertje!! Het is er altijd druk, maar je hoeft maar een paar minuten te wachten voordat je een plekje hebt. Bestellen gaat snel en het uitserveren vaak nog sneller. De Peking eend, de bami en de groente: Top! De krokante ossehaas "peper en zout": Briljant!
Wij komen zeker terug!
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Bij toeval een dagje Den Haag, vanuit Rotjeknor. Leuke stad, mooi herfstweer en al snel trek in lekker eten. Dus op naar Chinatown. Na wat te hebben rondgekeken , viel onze keuze -gevoelsmatig- op dit restaurant. We boften, er was de zondagmiddag nog maar een tafel beschikbaar . We bestelden jasmijnthee en onder het genot hiervan besloten we te kiezen voor het " Full moon menu". Dat bleek een uitstekende keuze. Na een uitstekende selectie van Din Sum gerechten en wan tan soep, genoten we van heerlijke gewolkte ossenhaas in honingsaus en walnoten en vervolgens pangasfilet in een uiterst smakelijke zoetzure saus. We aten echt super lekker; in geen tijden zo goed Chinees gegeten. Ook over de bediening ben ik te spreken. Is er nog wel eens kritiek op chinese horeca, dan is dat hier niet het geval. Ondanks de enorme drukte was men attent, vriendelijk en soms zelfs humoristisch. Opvallend was verder dat het publiek - op een gezelschap van mensen uit Vietnam na - nagenoeg uitsluitend uit chinesche mensen bestond. Dat is al een indicatie dat het eten goed moet zijn,hetgeen ik volledig kan beamen. Tenslotte kan ik nog melden dat de prijs- kwaliteitsverhouding goed is, de - grote - zaak er prima uitziet, zodat een bezoek de moeite meer dan waard is. Wij komen in ieder geval terug!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Redelijk nieuw in Den Haag. Kom hier regelmatig om te lunchen en daarna te shoppen. Toen het er net zat (nu bijna een jaar geleden) was het nogal rommelig, maar ze hebben blijkbaar iets met de feedback gedaan. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd bereid om iets uit te leggen. Eten is van prima kwaliteit en voor een Chinees restaurant is het verrassend ruim en licht ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Normaal gesproken ga ik naar mijn vaste Cantonese restaurant in Haagse Chinatown, maar toch eens Full Moon uitgeprobeerd omdat ze er ook bubbletea hebben. Die overigens een slap aftreksel blijkt te zijn van de bubbletea die je in HongKong hebt, dus daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken.
Wat betreft het eten: Over het algemeen prima dim sum, met hier en daar een kanttekening. De gebakken rijststicks (vers) met beef en de ham sui kok (gefrituurde deeg met gehaktvulling) en de siu mai (gestoomd vet varkensvlees) zijn uitstekend. De gestoomde broodjes met custard zijn zeer matig met vooral veel stevig deeg en minimale hoeveelheid smakeloze vulling. Ook erg matig was de mihoen Singapore, hele dunne sprietjes mihoen met alleen de smaak van kerriepoeder, verder geen geur en smaak en zuinig met tsa sieuw (paar sprietjes).
Het interieur is licht en modern en ziet er goed uit, maar de airco (plafond) is smerig. Enkele wandlampen deden het niet. Kun je gezeur noemen van mij, maar aan deze dingen kun je merken dat er geen aandacht wordt geschonken aan details.
Het personeel is snel en voor Chinese begrippen erg vriendelijk.
Tip bij het binnengaan van de zaak: de glazen buitendeur opentrekken, want je moet direct rechts 2e deur door. Als je de glazen buitendeur open duwt, moet gezelschap zich verzamelen links van de deur, deur dicht en dan pas kan de 2e deur open.
Kyle L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Na de verbouwing hier wezen eten. Zaak ziet er goed uit. Afzuiginstallatie was eerst niet op orde, maar nu doet hij het eindelijk weer goed zodat de temperatuur binnen ook aangenaam is. Het is er altijd druk rond lunchtijd, soms zelfs wachten op een tafel. Maar het kwaliteit van het eten is naar mijn mening niet top. Bovendien zijn de porties aan de kleine kant. Over smaak valt te twisten, maar ik heb het elders wel beter meegemaakt.
Proofie79 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Nu enkele malen gegeten bij Full Moon. Wat ons betreft toch het beste Chinese restaurant van Den Haag. Voor echt lekker authentiek Chinees eten kun je hier naar hartelust experimenteren. De gerechten zijn allemaal erven vers, mooi en goed op smaak. Onze persoonlijke favoriet blijft de Peking-eend...;-) Dikwijls wordt er over onvriendelijke service gesproken op dit forum. Toegegeven, het zijn niet de meest service-gevoelige gastheren en dames, maar over het algemeen hebben wij erg goede ervaring bij Full Moon. Ik heb (in Nederlandse/Franse of Italiaanse restaurants wel veel erger meegemaakt). Wij zullen hier zeker vaker eten, al is het alleen al om het feit dat je tot middernacht gewoon nog aan kan schuiven (over gastvrijheid gesproken...)!
Honglam L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
we hadden 1 dag van te voren een fruit der mer soep besteld voor 4 personen
prijs is 50 p.p. dus het soep kost 200 euro

smaakte goed en volgens verwachting ook de ingredienten waren ze niet zuinig op.
ze waren attent

ziet er alleen niet heel mooi uit binnen
Tessa007 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Eindelijk een echte Chinees! Vorige week hier de verjaardag van een vriend gevierd met 10 personen. Het eten was bovengemiddeld lekker, beter dan meerdere andere Chinese restaurants in DH en Rdam waar ik normaal heen ga.
Het menu is uitgebreid en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. In Chinese restaurants hoef je nooit supervriendelijke bediening te verwachten, maar in elk geval waren ze wel snel, ondanks behoorlijke drukte.
Zeker aan te raden als je van lekker eten houdt!
awakati .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2012
Prima Chinees restaurant, maar er zijn in Den Haag wel betere Chinese restaurants. De dim sum is er prima, maar bij de hoofdgerechten waren er helaas wat tegenvallers. De kang koeng smaakte te veel naar trassie. De bediening heeft dit gelukkig goed opgepakt en heeft een ander gerecht daarvoor in de plaats gebracht.