Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

6,8
7,2
J. S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wij waren voor 'all you can eat' gegaan maar kwamen precies in het verkeerde restaurant. Gelukkig werden wij begeleid door de ober naar de juiste plaats. Dim sums en de Chinese gerechten smaakten goed en ze zijn best grote possies. De hot pot viel echt tegen qua smaakt. En de ijs smaakte niet echt.
banaantje .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Eindelijk een ayce restaurant met een grote en originele keus aan vegetarische gerechten. Je bent niet bepekt tot alleen maar het eten van groente. Er staat bijvoorbeeld ook soja en tahoe op de kaart. En nog lekker ook. Alleen de hotpot was niet lekker. Zelfs voor mij veel te pittig.
Dank u wel voor uw feedback en positive recensie. We hebben inderdaad ook op gelet dat we onze vegetarische klanten niet te kort doen. Waarschijnlijk heeft u de pittige szechuan hotpot bouillon genomen, u kunt ook kiezen uit verschillende niet pittige boillons. U kunt volgende keer gerust tegen de bediening zeggen dat de bouiillon te pittig is, dan kunnen ze het voor u vervangen met een andere bouillon naar wens. Voor ons is het vooral belangrijk dat iedereen het naar zijn wens heeft.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Geachte lezers,

Sinds ik Dim Sum heb mogen leren kennen wil ik niet meer anders, het eten is heerlijk en de bediening is goed te noemen. V.w.b. de service is dat het personeel zich enorm inzet voor de klant. Wat ik voor het afgelopen keer heb gegeten is van alles en nog iets. waaronder gefrituurde kippenvleugels met peper en knoflook, krokante gebakken bamie(heerlijk) garnalen bereid in knoflook en peper, (nog lekkerder als lekker) mie singapoor met garnalen en nog veel meer. Mijn inziens ontdek deze keuken en je wil nooit meer iets anders. TOP
Dank je wel voor je complimenten, leuk om te horen dat je kennis heb kunnen maken met dim sum. Tot gauw weer :)
Dinorah G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk echt Chinees eten, geen Babi Pangang. Vlotte bediening en redelijke prijzen. Wel ietwat rumoerig. Een echte aanrader !
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Op onze vrije dag liepen wij hier rond lunchtijd tegenaan. Wat een verrassing! We bestelden diverse dim sum hapjes en de smaak was erg goed. Dit geldt zowel voor de hartige hapjes zoals flensjes met vlees en garnalen als de gestoomde kokos cake. Ik moest meteen weer terugdenken aan Hong Kong, want er kwamen veel Chinezen (met familieleden en vrienden die met elkaar praten en eten) en het restaurant was op de 1e etage. Wat een aangename verrassing en we komen zeker nog een keer terug!
bezoekerrrrrrr .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Ging voor de 3de keer bij Full Moon eten, en het was weer uitstekend! Het interieur is wederom modern en sfeervol. Ik was aangenaam verrast toen ik hoorde had dat je nu bij Full Moon, all-you-can-eat kan eten. Er was genoeg keuze en de Dim Sum was weer heerlijk. De bediening kwam regelmatig vragen of het allemaal naar ons zin was. Ook hadden wij de Hot Pot geprobeerd, als een echte Chinees heb ik natuurlijk al het een en ander gegeten dus ik kan met zekerheid zeggen dat de Hot Pot van Full Moon zeker een aanrader is!
kas19 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Restaurant is groot en ruim. En full. Drukke zakelijke. Het personeel was attent en vriendelijk. De service was snel. Ik had knapperige garnalen met chilipepers in XO saus. Erg lekker. De service, inrichting en netheid van een zeer goede standaard. Het is een mooi aangelegd en plek met een goede sfeer. Sterk aanbevolen.
Ai Ling K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gisteren met 3 personen all-you-can eat dim sum, Chinese fondue en andere warme gerechten gegeten, en het was allemaal heerlijk! Vooral de kip met honing en walnoten en de Japanse tofu waren geweldig. De fondue en dim sum waren ook allemaal super. Daarnaast was de service uitstekend: de bediening kwam telkens langs om te vragen of alles naar wens was of om meer soep aan de fondue toe te voegen. De gerechten werden allemaal snel opgediend. Ik kom hier zeker weer terug!
SiuFung C.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
We hadden de Happy Family menu voor 10 personen. Super lekker met kreeft, cha siew, sint jacobschelpen, oesters en nog veel meer. Heerlijk!
Kwok A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Met vrienden hier all-you-can-eat dim sum en hotpot gegeten. Het was erg gezellig en prima gegeten voor maar €18,50 p.p. De dim sum zijn nog steeds net zo lekker als vroeger, alleen is er wel minder keuze dan vroeger toen het nog een a la carte restaurant is. Het a la carte restaurant is nu verhuist naar de pand tegenover Full Moon City. Bij de Chinese fondue mochten we kiezen uit 4 verschillende soorten bouillon en je kon kiezen uit heel veel soorten seafood, zoals verse oesters, inktvis, garnalen en vers dun gesneden rib-eye, lamsvlees en verschillende soorten groenten en paddestoelen.

Al en al een leuke toevoeging in China Town en we komen zeker weer terug.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
All you can eat dim sum gegeten. Leuk. Mooi opgediend. Maar beetje dezelfde smaak in een aantal gerechten. Het was er heel erg druk. De prijs was prima, 18,50 per persoon.
Waey C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Kom hier regelmatig met familie of vrienden dim summen. De dim sums zijn erg goed zeker aan te raden. Daarnaast is de bediening ook erg vriendelijk. De zaak is goed ingericht en schoon. Zeker een keer waard om hier dim sum te eten.
evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
We zijn hier afgelopen zondagmiddag geweest met een gezelschap van 6 personen. We moesten wachten op een tafel, maar werden snel gesitueerd. We hadden snel besteld en het eten was erg lekker. Het was echter jammer dat de bediening, nadat de eerste paar gerechten uitgeserveerd en opgegeten waren, tot 3 keer toe de gehele tafel probeerde op te ruimen, zodat de volgende mensen (die al naast onze tafel stonden te wachten) plaats konden nemen. Op de rest van de gerechten hebben we ondertussen meer dan een half uur moeten wachten, omdat de keuken de bonnetjes per ongeluk weggegooid hadden. Erg zonde, want het eten is niet verkeerd! Verder is het jammer dat de muren vol vet- en andere plakkerige vlekken zitten. Na een grote schoonmaakbeurt en meer communicatie tussen het personeel zou dit restaurant zeker aanraden.
Geachte gast, het spijt ons bijzonder om dit te horen. We zullen onze bediening hierop aanspreken. Hartelijk dank voor uw verbeterpunten.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten. Was prima lekker chinees fondue met heel veel vlees en vis. Bediening prima. Voor herhaling vatbaar
Joram K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Ik kom graag met mijn zoons bij dit restaurant om traditioneel chinees Dim Sum te nuttigen of de chinese Fondue is ook erg goed.

Lekkere authentieke gerechten, en een goede service.
Erg leuk om te horen dat je geniet van onze dim sum en Chinese fondue. Tot de volgende keer!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Door een Chinese zakenrelatie uitgenodigd om te lunchen in het "beste Chinese restaurant van Nederland". Ik kan niet anders zeggen dan dat hij dit helemaal waar gemaakt heeft. Als je de zaak binnenstapt waan je je in Hong Kong - druk en levendig. De Peking eend was perfect, de reuzen oesters zeer smaakvol evenals de "soft crabs", de kreeft en tot slot een zeer verse gestoomde vis.
Ofschoon de zaak bomvol was, we werden in een zijkamertje geparkeerd, kwam het eten vlot door.
Door de drukte liet de bediening af en toe wat steekjes vallen maar de kwaliteit van het eten maakte dat ruimschoots goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend - kortom van harte aanbevolen.
Dank je wel voor de complimenten! Erg leuk om te horen dat je genoten hebt van onze keuken. We zullen extra aandacht geven dat de bediening ook tijdens drukte genoeg aandacht aan onze gasten schenken.
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Wij hebben vorig week bij Full Moon een aantal kleine dim Sum gerechten besteld. Het eten wordt verzorgd en heet opgediend. Het eten smaakt fantastisch: je proeft dat de ingrediënten vers zijn, precies goed gekruid is en met zorg is bereid. De bediening was wat kortaf, maar het restaurant is mooi en netjes ingericht met genoeg ruimte tussen de tafels. Daarnaast waren we voor een tafel vol kleine gerechten slechts 22 euro kwijt. We komen hier zeker terug!
kitt7 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wij zien hier bij toeval een keer terecht gekomen, toen wij midden in de nacht op zoek waren naar iets te eten. Maar we werden positief verrast. Onze favoriet is de Kip met honing, walnoten en broccoli. Echt heerlijk op smaak. Verder is de bediening ook zeer behulpzaam en vriendelijk. En werd onze thee gratis bijgevuld. Er staan nog veel meer gerechten die wij nog niet eens hebben uitgeprobeerd, dus wij komen zeker snel terug!!
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Met chinees nieuw jaar hier gegeten. mooi sfeer, komen en gaan van gasten. desalniettemin een correcte bediening, er loopt ondanks de giga-drukte helemaal niets fout, ook niet in de keuken. prima! Hotpot gedaan, maar eerst wat dim sums. Vers, smakelijk, prima. Uitstekende sauzen en smaken bij de hotpot. Een kruidige bouillon en een mildere. Goede combinatie. En bijzonder veel smakelijk en krakend verse ingrediëten. Garnalen, oesters, dungesneden beef, verschillende "dim sum achtige" etc. Een grote keuze, alles vers. Kortom, een mooie maaltijd in een goede sfeer.
colik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Restaurant met traditionele chinese gerechten en ons favoriete dim sum. We hadden verschillende dim sum gerechten besteld. Alles was erg lekker (vooral de dikke bami met beef, en de krokant gebakken bami met vlees), maar de porties van de gestoomde pasteitjes waren wel heel erg klein. We hebben vaker elders dim sum gegeten, en daar zijn de pasteitjes toch echt wel VEEL groter. Bediening varieert van vriendelijk tot nors. Ligt eraan welke ober je aanspreekt. Prijs is wel ok. Niet de goedkoopste, maar des te meer mogen de porties echt wel wat groter zijn!