Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

• Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Full Moon blijft een prima restaurant. Maar ze volharden in het niet in voorraad hebben van D66 - flensjes met garnalen; misschien een politiek statement? Slecht is dat ze op de kaart een dim sum van pekingeend verkopen terwijl in werkelijkheid kip wordt geserveerd. En dat van de 6 soorten flessenbier op de kaart alleen de Chinese Tsintao verkrijgbaar is. Je kaart up-to-date houden hoort er ook bij. Blijft overeind dat we verder voor de schappelijke prijs van 61 euro prima hebben gegeten en goed zijn bediend.
Honeydew .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Als ik trek heb in chinees eten kom ik altijd hier eten. of het nou met 2 personen is of 5 of zelfs 10. Dat is hier nooit een probleem.

Lekker smaken, attente bediening, ruime keuze uit gerechten, en een verrassende prijs (positief gezien).

Wat je ook zeker moet proberen zijn de Bubble Tea's zeker een aanrader!
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Als Dim Sum kenners kunnen we dit restaurant zeer zeker aanbevelen. De service is heel erg goed (en dit voor een Chinees restaurant is heel bijzonder).
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Je kunt hier lekker dimsummen, tot 's avonds laat zelfs en dat komt weleens van pas. Naast de bekende (en smakelijke) dumplings kun je er ook een ruime selectie aan andere gerechten krijgen. Loempia's, kippenvleugels, groente, etc. Met name de pekingeend smaakte bijzonder goed. En: zeer vriendelijk geprijsd!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Gezien de hoge recensies, vond ik het tegenvallen. Ik eet geen vlees, en hoewel Full Moon zich een visrestaurant noemt, is er in vis weinig keus. De vegetarische soep vooraf was totaal oninteressant en ik had 'm liever niet genomen. De dim sums waren lekker, maar niet lekkerder dan van de vele omliggende Chinese restaurants. Door de onduidelijke omschrijving had ik tweemaal een dim sum besteld die ik niet wilde, eenmaal met varkensvlees (ik eet geen vlees) wat niet in de omschrijving stond, en eenmaal bleek het een dessert te zijn, terwijl het omschreven was als een broodje. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en de varkensvlees dim sum werd zonder kosten teruggenomen. Toch denk ik niet dat ik hier snel terugkom. Het was ook nog best prijzig, en er zijn veel vergelijkbare restaurants in de buurt.
bezoekerrrrrrr .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
ging eten met vrienden waarvan een paar chinees kunnen.
desondanks kregen we een menu kaart met nederlands/ chinees wat ik zeer fijn vond. en wat opmerkelijk was dat de ober ons snel bediende en weer naar de volgende klant ging. ook was het eten erg lekker, er was veel keuze uit diverse groenten en vlees maar ook nog keuze genoeg voor de vegatariers. maar wat ik echt een aanrader vindt ik de pekingeend en de krab. verder vind ik ook de desserts heel erg lekker het was weer eens een verandering geweest. het decor vond ik echt heel sjiek, het was kleurrijk een comfortabel wat niet zo vaak voorkomt.

en wat ik ook heel erg handig is, is dat er vlakbij een parkeerplaats is waardoor je niet steeds rondjes moest draaien voor een goede plaats.
Da D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Met een groep van 15 man waren we hier vanavond langsgeweest. met een groepsmenu werden we verzorgt door heel veel personelen. lijkt wel een paradise. alleen het eten is wat minder dan voorheen maar we hadden heel gezellig met een ronde tafel wat veel restaurants niet heeft. decor is nog steeds hetzelfde als een jaar geleden
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Wanneer je bij een goed Chinees Restaurant wilt eten dan is Full Moon echt een aanrader. neem de babi pangang spek deze is uitzonderlijk goed. Verder top service. Alle gerechten aan te raden. Hier komen ook veel Chinezen zelf. Voor mij een top 1 restaurant als het gaat om Chinees. Gewoon doen!!
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Op culinaire toer door het Haagse Chinatown ontdekte we dit restaurant rond lunchtijd. De vriendelijke bediening adviseerde ons 6 dim sum hapjes te nemen met z'n tweeen. De kaart was wat overweldigend en de ober bood aan voor ons een selectie te maken. Dat was een heel goed idee. Met een prima glas wijn en een grote pot Chines thee een geweldige lunch. We kregen 3 gestoomde, en 3 gefrituurde hapjes (per portie 4 stuks). Allemaal even heerlijk. De rekening van € 27,- voor al dit lekkers was ook een verrassing. Een aanrader!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Nu al twee keer gegeten. De eerste keer was met Chinees Nieuwjaar, dus het restaurant zat propvol. Toch waren alle gerechten vers bereid, met lekker verse ingrediënten. Goed op smaak, en door beleefde bediening geserveerd. Wel zouden ze nog wat vaker mogen vertellen wat er precies op tafel komt, want daarvoor is ons oog nog onvoldoende geoefend in het herkennen van de verschillende soorten dim sum.

Tweede keer was wederom prima: lekkere dim sum, noodles, soep - echt een aanrader.

Met een tevreden gevoel weer naar huis. In totaal ongeveer 20 euro pp kwijt, inclusief drankjes.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Hier geluncht met zijn vijven waarvan één chinese jongen die voor ons het lekkerste van de kaart heeft besteld. En dat is gelukt! De gestoomde broodjes met eigeel klonk eerst een beetje eng voor mij maar was werkelijk verrukkelijk. Evenals de eend, het varkensvlees, dumplings, gefrituurde witte kool (?), eigeeltaartjes en het nog vele anderen wat we kregen. Dit alles voor 14 euro pp! Heerlijk!

Bijzonder aan dit restaurant is ook dat het tijdens de lunch compleet vol zit met alleen maar mensen van Chinese afkomst. Ik voelde mij echt een buitenlander in dit restaurant, een leuke ervaring! Ook is het uiteraard een goed teken dat het zo druk was met mensen van Chinese afkomst!

Service is goed! Decor ook prima.
bappa .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Aardige traditionele chinees in een wat smoezelig en goedkoop decor. Peking Eend viel wel tegen daar zaten af en toe nog stukjes bot in. Dim sum waren vrij standaard. Ossehaaspuntjes met gecarameliseerde walnoot was wel lekker en de hete gegrilde garnalen waren fantastisch. Al met al toch wat te wisselend in kwaliteit om het echt volmondig goed te noemen. Wel verrassend (voor een chinees) en lekker waren de vele desserts. Ook de cocktails waren een openbaring. Bediening was overigens uitstekend en zeer behulpzaam.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Wederom gegeten bij Full Moon, en het was een stuk lekkerder dan de vorige keer in oktober. Omgeving niets veranderd: prettig groot, fris verlicht restaurant in Chinatown, met veel Chinese families en stellen. Bediening vlot, 'op z'n chinees' met weinig persoonlijks. Deze keer niet de knoflookoesters maar de oesters met gember en lente-ui genomen. Een stuk beter, omdat de smaak niet wordt verpest door de overdaad aan knoflook. Garnalenloempia heerlijk, loempia met eend viel een beetje tegen. Niet netjes om, als we één portie noedels van € 2,50 bestellen, om er dan 3 te serveren en te rekenen. Maar daar staat tegenover: voor 3 personen thee en dan maar € 2,20 rekenen, dus waar zeuren we over. Totaal € 68,- voor drie personen. Het is voor niets, voor deze kwaliteit!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Vanmiddag geluncht hier, voor het eerst. Heerlijk gegeten, dim sums. Met zijn tweetjes waren we 35 euro kwijt, hebben 6 gerechtjes gegeten. Vooral het lotusblad met gestoomde rijst en de loempia's met eend waren top! Aardige, vlotte bediening. Koffie kregen we van het huis. De witte wijn was prima, is wel eens anders bij de Chinees. Kortom: niets dan lof. Kom graag nog eens terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Echt Chinees eten waar deChinezen zelf ook eten. HeerlijkeDim Sums, maar ook lekkere groentegerechten, mais kippensoep en gestoomde toetjes. Vriendelijke bediening. Watvaltijd weer opvalt is dat er grote Chinese families hier eten. De sfeervolle plek midden in China town Den Haag maakt alles helemaal compleet. Echte aanrader dus.
jaap1987 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Met een gezelschap van vier man hebben wij de onbeperkte Chinese fondue voor 25 euro p.p. uitgeprobeerd. Je kon kiezen uit 5 verschillende soorten soepen, we hebben voor de zekerheid gekozen voor de helder bouillon. We kregen een scala aan verse ingredienten zoals verse oesters, garnalen, visbal, sieuw kau, dun gesneden rib-eye, lamsvlees, verschillende soorten paddestoelen, verse sla, mie, japanse noedels en tofu. Het idee is dat iedereen zijn ingredienten gaar kookt in een gezamenlijke pan met bouillon. Het was erg gezellig en overheerlijk! De bediening was vlot en vroeg regelmatig of we nog extra vlees wilden hebben. Ik kom zeker weer terug met vrienden om te fondue-en!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Voor het eerst bij Full Moon gegeten. Zo'n grote zaak op maandagavond helemaal vol, dat hadden we niet verwacht. Met zelfs af en toe wachtenden voor een tafel. 90% Chinese gasten, grote families. Bijzonder voor Hollanders die eigenlijk in hoofdzaak met z'n 2-en of 4-en gaan eten. Prettige, lichte sfeer; beter dan het wat donkere in sommige andere Chinatown restaurants. Bediening ook prima, al kwam wat laat door dat sommige bestellingen er niet meer waren (o.a. D66 was uitverkocht:-) ). Eten was redelijk, maar er zijn betere in Chinatown. Bij de gestoomde oesters met knoflook waren de oesters matig van smaak maar de garni was wel heerlijk. En de prijs (2,50 voor een grote) doet Hollanders glimmen. Kiploempiaatjes hebben we ook wel eens lekkerder gehad, maar de rettichtaart was, ondanks de wat melige substantie, erg lekker. In de dimsum met koriander en garnaal had wat meer koriander gemogen. De softshell krab was helaas dermate gekruid dat de krab bijna onvindbaar was in de smaak.
Totaal 55,- voor 2 personen is uiteindelijk een spotprijs, dus de prijs-kwaliteitverhouding is in orde. We komen terug als D66 weer in voorraad is.
Shahzana .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Gisteren hier voor de 2de keer gegeten. Wat een toppertje!! Het is er altijd druk, maar je hoeft maar een paar minuten te wachten voordat je een plekje hebt. Bestellen gaat snel en het uitserveren vaak nog sneller. De Peking eend, de bami en de groente: Top! De krokante ossehaas "peper en zout": Briljant!
Wij komen zeker terug!
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Bij toeval een dagje Den Haag, vanuit Rotjeknor. Leuke stad, mooi herfstweer en al snel trek in lekker eten. Dus op naar Chinatown. Na wat te hebben rondgekeken , viel onze keuze -gevoelsmatig- op dit restaurant. We boften, er was de zondagmiddag nog maar een tafel beschikbaar . We bestelden jasmijnthee en onder het genot hiervan besloten we te kiezen voor het " Full moon menu". Dat bleek een uitstekende keuze. Na een uitstekende selectie van Din Sum gerechten en wan tan soep, genoten we van heerlijke gewolkte ossenhaas in honingsaus en walnoten en vervolgens pangasfilet in een uiterst smakelijke zoetzure saus. We aten echt super lekker; in geen tijden zo goed Chinees gegeten. Ook over de bediening ben ik te spreken. Is er nog wel eens kritiek op chinese horeca, dan is dat hier niet het geval. Ondanks de enorme drukte was men attent, vriendelijk en soms zelfs humoristisch. Opvallend was verder dat het publiek - op een gezelschap van mensen uit Vietnam na - nagenoeg uitsluitend uit chinesche mensen bestond. Dat is al een indicatie dat het eten goed moet zijn,hetgeen ik volledig kan beamen. Tenslotte kan ik nog melden dat de prijs- kwaliteitsverhouding goed is, de - grote - zaak er prima uitziet, zodat een bezoek de moeite meer dan waard is. Wij komen in ieder geval terug!
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Redelijk nieuw in Den Haag. Kom hier regelmatig om te lunchen en daarna te shoppen. Toen het er net zat (nu bijna een jaar geleden) was het nogal rommelig, maar ze hebben blijkbaar iets met de feedback gedaan. Ontzettend vriendelijk personeel, altijd bereid om iets uit te leggen. Eten is van prima kwaliteit en voor een Chinees restaurant is het verrassend ruim en licht ingericht. Zeker voor herhaling vatbaar.