Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

7,1
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
All you can eat dim sum gegeten. Leuk. Mooi opgediend. Maar beetje dezelfde smaak in een aantal gerechten. Het was er heel erg druk. De prijs was prima, 18,50 per persoon.
Waey C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Kom hier regelmatig met familie of vrienden dim summen. De dim sums zijn erg goed zeker aan te raden. Daarnaast is de bediening ook erg vriendelijk. De zaak is goed ingericht en schoon. Zeker een keer waard om hier dim sum te eten.
evilangel07 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
We zijn hier afgelopen zondagmiddag geweest met een gezelschap van 6 personen. We moesten wachten op een tafel, maar werden snel gesitueerd. We hadden snel besteld en het eten was erg lekker. Het was echter jammer dat de bediening, nadat de eerste paar gerechten uitgeserveerd en opgegeten waren, tot 3 keer toe de gehele tafel probeerde op te ruimen, zodat de volgende mensen (die al naast onze tafel stonden te wachten) plaats konden nemen. Op de rest van de gerechten hebben we ondertussen meer dan een half uur moeten wachten, omdat de keuken de bonnetjes per ongeluk weggegooid hadden. Erg zonde, want het eten is niet verkeerd! Verder is het jammer dat de muren vol vet- en andere plakkerige vlekken zitten. Na een grote schoonmaakbeurt en meer communicatie tussen het personeel zou dit restaurant zeker aanraden.
Geachte gast, het spijt ons bijzonder om dit te horen. We zullen onze bediening hierop aanspreken. Hartelijk dank voor uw verbeterpunten.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Afgelopen zaterdag gegeten. Was prima lekker chinees fondue met heel veel vlees en vis. Bediening prima. Voor herhaling vatbaar
Joram K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Ik kom graag met mijn zoons bij dit restaurant om traditioneel chinees Dim Sum te nuttigen of de chinese Fondue is ook erg goed.

Lekkere authentieke gerechten, en een goede service.
Erg leuk om te horen dat je geniet van onze dim sum en Chinese fondue. Tot de volgende keer!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Door een Chinese zakenrelatie uitgenodigd om te lunchen in het "beste Chinese restaurant van Nederland". Ik kan niet anders zeggen dan dat hij dit helemaal waar gemaakt heeft. Als je de zaak binnenstapt waan je je in Hong Kong - druk en levendig. De Peking eend was perfect, de reuzen oesters zeer smaakvol evenals de "soft crabs", de kreeft en tot slot een zeer verse gestoomde vis.
Ofschoon de zaak bomvol was, we werden in een zijkamertje geparkeerd, kwam het eten vlot door.
Door de drukte liet de bediening af en toe wat steekjes vallen maar de kwaliteit van het eten maakte dat ruimschoots goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend - kortom van harte aanbevolen.
Dank je wel voor de complimenten! Erg leuk om te horen dat je genoten hebt van onze keuken. We zullen extra aandacht geven dat de bediening ook tijdens drukte genoeg aandacht aan onze gasten schenken.
jmpb .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Wij hebben vorig week bij Full Moon een aantal kleine dim Sum gerechten besteld. Het eten wordt verzorgd en heet opgediend. Het eten smaakt fantastisch: je proeft dat de ingrediënten vers zijn, precies goed gekruid is en met zorg is bereid. De bediening was wat kortaf, maar het restaurant is mooi en netjes ingericht met genoeg ruimte tussen de tafels. Daarnaast waren we voor een tafel vol kleine gerechten slechts 22 euro kwijt. We komen hier zeker terug!
kitt7 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wij zien hier bij toeval een keer terecht gekomen, toen wij midden in de nacht op zoek waren naar iets te eten. Maar we werden positief verrast. Onze favoriet is de Kip met honing, walnoten en broccoli. Echt heerlijk op smaak. Verder is de bediening ook zeer behulpzaam en vriendelijk. En werd onze thee gratis bijgevuld. Er staan nog veel meer gerechten die wij nog niet eens hebben uitgeprobeerd, dus wij komen zeker snel terug!!
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Met chinees nieuw jaar hier gegeten. mooi sfeer, komen en gaan van gasten. desalniettemin een correcte bediening, er loopt ondanks de giga-drukte helemaal niets fout, ook niet in de keuken. prima! Hotpot gedaan, maar eerst wat dim sums. Vers, smakelijk, prima. Uitstekende sauzen en smaken bij de hotpot. Een kruidige bouillon en een mildere. Goede combinatie. En bijzonder veel smakelijk en krakend verse ingrediëten. Garnalen, oesters, dungesneden beef, verschillende "dim sum achtige" etc. Een grote keuze, alles vers. Kortom, een mooie maaltijd in een goede sfeer.
colik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Restaurant met traditionele chinese gerechten en ons favoriete dim sum. We hadden verschillende dim sum gerechten besteld. Alles was erg lekker (vooral de dikke bami met beef, en de krokant gebakken bami met vlees), maar de porties van de gestoomde pasteitjes waren wel heel erg klein. We hebben vaker elders dim sum gegeten, en daar zijn de pasteitjes toch echt wel VEEL groter. Bediening varieert van vriendelijk tot nors. Ligt eraan welke ober je aanspreekt. Prijs is wel ok. Niet de goedkoopste, maar des te meer mogen de porties echt wel wat groter zijn!
Nali R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Het is gezellig, sfeervol en het personeel is zeer vriendelijk.

Bij elkaar hadden we 9 gerechten besteld, elk gerecht was smaakvol, en vers bereid. De ene gerecht nog lekkerder dan de andere.
Wij hebben genoten en we komen zeker terug.
Kenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Als wij komen eten hier is het speciaal voor de peking eend.
Heerlijke eend met flensjes en daarnaast een pot thee.
De thee werd zelfs bijgevuld (zonder extra kosten) wat je al vrijwel nergens meer ziet.
Als afsluiter een heerlijke pomelo soep.
Wij komen hier zeker weer terug. al hoop ik dan wel dat we niet meer in het bijkamertje komen te zitten. je komt hier puur voor het eten maar in het bijkamertje hangt helemaal geen sfeer.
pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Een uitstekend restaurant voor dim-sum. Bediening is erg attent en vriendelijk. Qua inrichting en sfeer vergelijkbaar met rest van china-town. maar door lekkere eten, bediening en gastvrijheid steekt full-moon er wat mij betreft bovenuit. Daarnaast is de prijs kwaliteit top, voortreffelijk gegeten voor nog geen 38 euro.
Annemieke0302 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Voor het eerst gegeten bij Full Moon en het was heerlijk. Zowel Dim Sum als de "gewone" gerechten. Speciale aanrader zijn de Egg Balls met vanillecustard als dessert. De bediening was zeer goed, zeker voor een Chinees restaurant. Met vier personen 80 euro kwijt, niet goedkoop voor een chinees maar deze kwaliteit wel waard. Wij komen zeker terug.
jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Jazeker, voor de betere, authentieke chinese keuken.. dimsum te over in alle soorten en maten, zovelen, dat je van gekheid niet meer weet te kiezen, en stuk voor stuk culinaire hoogstandjes, wel zeer smakelijke heerlijke hapjes.. gestoomd, gefrituurd of anderszins geprepareerd.. en met zalige vullinkjes..
maar ook de flensjes met daarbij de verrukkelukke geroosterde pekingeend op velerlei manieren bereid zijn natuurlijk echt niet te versmaden..
daarbij enkele lekkere potjes thee om de dorst te lessen (goedkoop) chinezen ten top..
en sowieso is buiten chinatown-denhaag al wat on-hollands, eenmaal binnen waan je je al helemaal ergens in een of andere chinese stad, qua decor, inrichting, aankleding, erg sfeervol, maar vooral ook de gasten zijn overwegend chinees..
de service/bediening is danook doorgaans niet nederlands-sprekend, chinees ja en soms wat engels, maar ook zeer wisselend van bijna bot en niet chinese klanten misschien minder netjes behandelend.. (taal/cultuur probleempje..) tot wel zeer vriendelijk, beleefd en attent..
enfin, het is er nog steeds veels te lekker om niet meer te willen komen, dus tot ziens dan maar weer..
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Full Moon blijft een prima restaurant. Maar ze volharden in het niet in voorraad hebben van D66 - flensjes met garnalen; misschien een politiek statement? Slecht is dat ze op de kaart een dim sum van pekingeend verkopen terwijl in werkelijkheid kip wordt geserveerd. En dat van de 6 soorten flessenbier op de kaart alleen de Chinese Tsintao verkrijgbaar is. Je kaart up-to-date houden hoort er ook bij. Blijft overeind dat we verder voor de schappelijke prijs van 61 euro prima hebben gegeten en goed zijn bediend.
Honeydew .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Als ik trek heb in chinees eten kom ik altijd hier eten. of het nou met 2 personen is of 5 of zelfs 10. Dat is hier nooit een probleem.

Lekker smaken, attente bediening, ruime keuze uit gerechten, en een verrassende prijs (positief gezien).

Wat je ook zeker moet proberen zijn de Bubble Tea's zeker een aanrader!
Maureen C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Als Dim Sum kenners kunnen we dit restaurant zeer zeker aanbevelen. De service is heel erg goed (en dit voor een Chinees restaurant is heel bijzonder).
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Je kunt hier lekker dimsummen, tot 's avonds laat zelfs en dat komt weleens van pas. Naast de bekende (en smakelijke) dumplings kun je er ook een ruime selectie aan andere gerechten krijgen. Loempia's, kippenvleugels, groente, etc. Met name de pekingeend smaakte bijzonder goed. En: zeer vriendelijk geprijsd!
Joyce C.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Gezien de hoge recensies, vond ik het tegenvallen. Ik eet geen vlees, en hoewel Full Moon zich een visrestaurant noemt, is er in vis weinig keus. De vegetarische soep vooraf was totaal oninteressant en ik had 'm liever niet genomen. De dim sums waren lekker, maar niet lekkerder dan van de vele omliggende Chinese restaurants. Door de onduidelijke omschrijving had ik tweemaal een dim sum besteld die ik niet wilde, eenmaal met varkensvlees (ik eet geen vlees) wat niet in de omschrijving stond, en eenmaal bleek het een dessert te zijn, terwijl het omschreven was als een broodje. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en de varkensvlees dim sum werd zonder kosten teruggenomen. Toch denk ik niet dat ik hier snel terugkom. Het was ook nog best prijzig, en er zijn veel vergelijkbare restaurants in de buurt.