Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

7,2

Jouw recensie over het restaurant Full Moon

D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prima all you can eat concept. Veel keus voor een redelijke prijs. Als je je aanmeld voor hun mails krijg je ook nog eens kortingen. Ze hebben af en toe namelijke hele gunstige acties. Top!
An B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuke ervaring, veel eten. De laatste ronde hebben we overgeslagen omdat we al lekker vol zaten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Dank je wel An Bui voor je positieve recensie. Erg leuk om te horen dat alles naar wens was!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijk dim sums, smaakvol, klassiek. Ook de andere gerechten uitstekend. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
We komen graag terug.
Beste Rudi,

Dank je wel voor je complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Jacob_1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk Chinees fondue gehad met familie! Echt een aanrader, alle ingrediënten zijn vers en de dumplings huisgemaakt. De tom yum soep basis is mijn favoriet. Bediening is vriendelijk en ongedwongen.
Beste Jacob,

Wat leuk om te horen dat je ons aanraadt. We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst, bediening niet vriendelijk, eten matig, porties klein, prijs/ kwaliteit matig. Ik zie hier dat de eigenaar al een tijd aangeeft dat het hem spijt en verbeteringen belooft. Maar dat heeft nog niet erg veel effect gehad.
Geachte heer Vergers,

Wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. We vinden dit uiteraard ontzettend jammer. We zullen uw feedback zeker bespreken met onze team om verbeteringen door te voeren.
Bernulphus .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
UItstekende dimsum, zoals wij gewend zijn in Hong Kong. Ook voor de kinderen genoeg andere gerechten om uit te kiezen. Al met al een gezellige en heerlijke lunch.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was redelijk, maar er mocht wel vaker gevraagd worden of je wat te drinken wilde. Goede sfeer...........................
Mardi D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Verjaardag. Met 6 personen gegeten. Deel wilde Hot Pot eten. Bij bestelling van dit gerecht moesten we perse all you can eat optie kiezen, a la carte eten absoluut niet mogelijk werd ons medegedeeld. All you can eat gerechten waren qua smaak erg teleurstellend. Alles leek opgewarmd en erg vettig. Daarbij werd alles liefdeloos uitgeserveerd. Onvriendelijk personeel. In totaal 2.5 uur gezeten en ons gezelschap met de all you can eat had maar de helft van de 2e gang uitgeserveerd gekregen. Niemand kwam vragen of we nog iets nodig hadden , of we iets wilden drinken. Prijzen zeer hoog voor kwaliteit die geboden wordt. Iets van gezegd bij afrekenen, als reden voor traagheid werd een kapotte printer in de keuken aangedragen (terwijl gerechten bij tafel naast ons gewoon bleven komen). 10% Korting gekregen, maar na afrekenen bleek dat ze 10% boven op de totale factuur hadden berekend! Uiteindelijk na klagen door ober gecorrigeerd. Nooit meer Full Moon voor ons!
van Dijen C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Door de verwachte drukte was het uitserveren van de 4 dim sum keuzes problematisch. Een kwam na een kwartier, de tweede na 25 minuten, de derde na 45 minuten en de vierde helemaal niet. Bij de kassa bleek de vierde niet beschikbaar. Kwalitei was zoals altijd uitstekend.
Allister .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Food is not fresh - reheated in a microwave oven - chicken was dry and the sauce was slimy. We asked the waiter to replace it and we were served a smaller portion, and the waited added: "no one has complained about our food!".

We saw people that came after our group getting served before us and the staff were joking with each other and not at all interested in the customers. Also, the Chinese customers get free tea and free rice while westerners have to pay for them. This is not acceptable.

This restaurant used to be good but not anymore. Will definitely not go there again.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Lekkere dim sum en heel vers, allen de drankjes zijn erg duur. Bijvoorbeeld een kleine casis kost al 2,75 euro. Parkeergelegenheid is waardeloos
Harold D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ontvangst was prima. Daarna werd er niet of nauwelijks naar ons omgekeken. Moesten continu vragen om bestek, drinken etc. Eten zat ook geen smaak aan. Echt nog nooit zo smakeloos gegeten.
Kwok A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk Chinees gegeten met familie. De zaak is gelegen midden in Chinatown van Den Haag centrum. Gezellige all you can eat concept, we hebben genoten van de heerlijke dim sum hapjes, en Chinees fondue (hotpot) met keuze uit vlees, zeevruchten en mix van chinese groente. De beefstuk en zalm van de teppanyaki grill was een aangenaam verrassing. We komen snel weer terug. Bediening was attent en vriendelijk.
Molgerd L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De oudere dames in Bediening zijn stug en niet echt vriendelijk, gerechten zijn lekker en de locatie is goed
Qua prijs mag het ook iets minder net als bij de sushi tenten
Beste Molgerd, excuses voor de service van onze oudere dames in de bediening. We hebben uiteraard met onze manager gesproken hoe we de service kunnen verbeteren. Wel fijn om te horen dat de gerechten hebben gesmaakt. We hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in onze restaurant.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, eten was van goede kwaliteit en werd snel gebracht na bestelling. Ik zal het iedereen aanraden die xin heeft in gezellig avondje dim summen
Beste Dorien, wat leuk om te horen dat alles naar wens was! We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
Gaatjeniksaan W.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Dit restaurant stond oorspronkelijk bekend als kwalitatief goed restaurant.. Tegenwoordig niet meer: er is weinig klandizie en het personeel is heel onbeschoft; klantvriendelijkheid staat niet in hun vocabulaire. Het eten is matig: de gestoomde zeebaars was niet vers, de schotel zout-en-peperkipfilet was zeer klein en voor de thee moest betaald worden - terwijl in hun andere restaurant, full moon city, van dezelfde eigenaar, de thee gratis is. We komen niet meer terug naar dit restaurant, maar naar full moon city wel. Jammer...
Wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. Ik wil hierbij onze welgemeende excuses aanbieden. We zullen uw recensie zeker meenemen in onze evaluatie met de bediening en onze chef kok.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Slechtste service ooit

Omdat gasten uit het buitenland een chinese fondue wilden eten kwamen wij bij Full Moon terecht. Ik zag op hun website dat ze "Hot Pot" (chinese fondue) hadden en belde op om te reserveren. Er werd gevraagd of wij een all you can eat wilden reserveren en ik zei duidelijke nee, een hot pot. Aangekomen werden wij geholpen door een zeer onvriendelijke serveerster die ons niet aankeek en de kaarten toewierp zonder enig uitleg. Er stonden op de kaart van de hotpot items waauit je kon kiezen en moest aankruizen op een formuliertje..Omdat wij licht wilden eten kozen wij groente, een beetje kipreeppjes, wat visballen, dunneplakjes rundvlees en 5 garnalen voor bij de bouillon. Een hotpot is eigenlijk een fondue van bouillon, een gevulde soep..
Toen wij later de rekening vroegen schrokken wij van het bedrag. Voor de boulllon en thee werd 35 euro per persoon gerekend.. Wij zijn van chinese afkomst en ervaren met authentieke chinese restaurants in Amsterdam, Rotterdam en Den haag.. Voor dit bedrag eet je een menu met 6 gerechten!!! Op onze vraag hoe de rekening is samengesteld werd verteld dat een all you can eat tarief werd gehanteerd.en dat het wel duidelijk voor ons had moeten zijn!!!... Schandalig.. Nee wij eten de volgende keer gewoon weer bij de concurrent die welliswaar geen hotpot heeft maar duidelijke prijzen hanteert. Je schaamt je gewoon voor je gasten hoe je hier wordt behandeld..
Beste Shirley,

Wat vervelend om te horen dat er misverstand was over de hot pot menu. Ik betreur dan ook dat onze medewerkers niet even hebben gekeken naar jullie specifieke situatie. We zullen jullie recensie zeker meenemen in onze evaluatie gespreken met onze manager en onze medewerkers om dit soort problemen te voorkomen in de toekomst. Ik wil hierbij dan ook vooral onze welgemeende excuses aanbieden.
SIckLilMONkeY .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
All-you-can-eat Dim Sum gedaan. Gerechten waren goed met uitschieters naar zeer goed en sommige die iets minder bevielen maar dat was soms ook een kwestie van smaak. Aantal keuzes niet ontvangen of iets anders ontvangen dan wat er besteld was maar zo konden we nog eens wat nieuws proberen. Zaten aan een ronde tafel met een draaiplateau wat erg leuk was en er veel interactie mogelijk was (waren met 8). Niet al het personeel even vriendelijk maar het was onduidelijk of dit kwam door de taal of iets anders. Hebben ons prima vermaakt voor een goede prijs!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het duurde lang voor we bediend werden. Wij kregen de verkeerde gerechten, dus werden bepaalde gerechten meerdere keren opgewarmd. Daarmee werd het vlees taai en voor nasi i.p.v. witte rijst werd aanvankelijk de prijs van nasi goreng gerekend, terwijl dat hooguit €1, of €1,50 extra mag kosten. Uiteindelijk hebben wij nog €4,50 voor de nasi betaald. Wij komen nooit meer in Full Moon.
Beste Jan, wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. Hartelijk dank voor uw recensie, we zullen dit zeker bespreken met onze manager en team van bediening en chef kok zodat we er van kunnen leren en verbeteringen kunnen doorvoeren. Het spijt ons oprecht hiervoor. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven en dat we uw gezelschap in de toekomst kunnen verwelkomen.
h.r.janssen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zoals altijd voortreffelijk, leuke bediening en bekend, herkende mij ook, zeker voor herhaling vatbaar, alleen heb ik te diep in het glaasje gekeken !!!