Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Gurmail K. Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier met een groep collegas. Het was koud buiten en wij hebben warme soepen en warme gerechten besteld die ontzettend lekker zijn. De service is ook perfect. Mensen kijken je altijd aardig aan. Ik zal volgende keer zeker terugkomen.
Bernard W. (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Inge-b . Gastronoom (11 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met de AH actie hier wezen eten. Het eten was op zich prima. Ik had de wan tan soep als voorgerecht en de koe lu yu (gepaneerde vis) als hoofdgerecht. Enige aparte vond ik de pijnboompitten over de vis, niet echt Chinees denk ik zo. Nou ja, enige aparte, ook de crème brulee als nagerecht is niet echt Chinees. Tussendoor hadden we extra dim sum, maar dit waren andere dim sum dan die op de kaart stonden en die we besteld hadden. Dat wel verteld maar kwam niet echt over. Er waren 3 mensen die bij onze een tafel langs kwamen: een wat verlegen meisje dat niet echt durfde te praten, een vrouw die nauwelijks Nederlands kon en niet begreep toen wij vertelden wat we wilden hebben van de menu kaart, en een man die wel Nederlands kon maar wat gebrekkig. Verder werd er de hele avond niet naar ons omgekeken. Ik denk niet dat ik weer zo snel hier zou eten. Er zijn genoeg andere Chinese restaurants.
Manonvanwoudenberg . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijke bediening. Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk Chinees bier.
Dim sum mix heerlijk. We hadoen ah zegels maar werden toch leuk ontvangen. Kregen ook korting bon voor de volgende keer. Wij gaan zeker vaker eten bij Full Moon
Mathilda M. Fijnproever (8 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een goed teken dat in zo'n groot restaurant elk tafeltje bezet is op een maandagavond. Ondanks dat een vlotte bediening en heerlijk eten. Keuze uit 2 voor-, 4 hoofd- en 2 nagerechten. Grappig dat de dessertkeuze bestond uit panna cotta en crème brulée. Verder authentiek Chinees.
Stefanzandbergenn . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten en erg leuk personeel. Ze hebben echt hun best gedaan ons een leuke avond te bezorgen. En het is gelukt!
Rossana.rossana . 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De mais soep was niet lekker.we moesten zo lang wachten voor het eten!
Heb minie loempia bestel maar ik krijg helemaal geen loempia.dan krijg ik mij hoefgerecht.
Was de eerste keer en direkt de laatste keer.
Lady.cupcake . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Full Moon . Herl erg lekker eten. Veel keuze en een snelle en vriendelijke bediening.
Lai Shan T. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben laatst bij dit Chinese restaurant gegeten met de AH restaurant actie. Op het eerste oog leek het restaurant uitgestorven, maar dat is om de Nederlandse etenstijd normaal. Chinezen eten gewoon later, dat merkten we ook in het restaurant uiteindelijk. Helaas wist de ober niks van de actie af, welke ik meerdere malen moest overtuigen dat dit restaurant wél meedeed aan de restaurant actie. Uiteindelijk kregen we de kaart zoals deze op Iens ook aangegeven werd. We hebben heerlijk gegeten! De obers waren heel aardig. Ik wist niet goed wat ik van deze actie kon verwachten, omdat ik met mijn Chinese achtergrond gewend ben meerdere borden eten te bestellen, en nu bestel je 1 bord per persoon. Het is dan ook aan te raden om met meerdere personen, verschillende gerechten te nemen en lekker te delen. Of je moet ervan houden om met zijn allen 1 heel bord koe loe yu te willen eten.
Wat ik wel storend vond, was het ongeloof van de ober. Na een slechte start over de restaurant actie kwam de ober ook nog terug om aan te geven dat het gerecht wat ik had besteld, wel met vis was. Waarschijnlijk lief bedoeld, maar ik had al op de kaart gelezen dat het met vis was. Plus dat ik wel weet dat "Yu" vis betekend in het Chinees. Daarnaast kwam de ober, lief bedoeld maar ongevraagd, direct aan met borden en bestek waarna ik hem meerdere malen moest overtuigen dat ik wél met stokjes wilde en kon eten.

Het eten was lekker, maar ik wil als tip aan het personeel geven om misschien iets zachter te praten. Ook al is het in het Chinees. Blijkbaar was ik als halfbloed goed genoeg vermomd dat het praatvolume hard kon en ik het toch niet zou verstaan.. ;).
Houd de obers op de hoogte van alle lopende acties. Want naast de AH actie zag ik toevallig dat Pathé ook een actie heeft met dit restaurant.
Mauritzio . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk eten, of je 's middags dim sum gaat eten. Of je komt 's avonds laat uitgebreid eten. Altijd goed. Service is goed, ik ben altijd met chinese mensen mee dan wordt je snel geholpen. Als Nederlanders kan het gebeuren dat je langer moet wachten.
Decor typisch chinees, makkelijk gedekt snel schoon.
TvR27 . Fijnproever (7 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een gezelschap van 17 personen 's avonds gegeten, volwassenen en kinderen. Het eten kwam snel, de bediening was rap. Al met al, heerlijk gegeten!
Boogerd.safari . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vooral de Dim Sum gerechten erg lekker. Mooie klassieke chinese keuken. Leuk in China town hartje den Haag. Bediening vriendelijk en vlot.
Sarah.92 . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke sfeervolle restaurant! wel gereserveerd maar blijkbaar op de kleinere locatie, gelukkig konden we bij de city toch terecht. We eten regelmatig bij full moon als we een dag in den haag zijn. Altijd heerlijke gerechten en puur met veel smaak. We waren met z'n vieren en vroegen daarom of we dim sum gerechten van 3 stuks 4x konden krijgen. In het verleden is dat altijd prima geweest. Helaas kon dat volgens een medewerker niet. Dat vonden we erg jammer en niet zo klantvriendelijk. Daardoor geven we in plaats van 10 een 8 voor de service.
Paulita0708 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten en een enorm vriendelijke, behulpzame bediening. Er was duidelijke uitleg over de gerechten en de hotpot, niet continu vraag of je iets wilt drinken. Kortom lekker en ontspannen genieten van het eten. Wij gaan zeker terug!
H.r.janssen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Mijn mede tafelgenoten zijn vol lof over dit restaurant. Eten is fantastisch, bediening vriendelijk en goed. Voor herhaling vatbaar. Ik persoonlijk ben er dit jaar al zes keer geweest en vind de oesters geweldig lekker.
Eruperu . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Uitstekende sushi! Rijst en vis was top! We gingen zelfs nog voor een 2de ronde sushi. We komen zeker terug als we weer in de buurt ben! :)
Gjohanson . Gastronoom (13 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Onbeperkt all in kun je eten voor 26,50. En dan kun je ook alles kiezen. Grote variatie en goed klaargemaakt. Erg vriendelijk personeel en alles ziet er schoon uit.
Aafje V. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het personeel is sueprvriendelijk, het eten was erg lekker. Wij hadden via de Iens dinner deal een menu. Voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit vier verschillende gerechten. Wij waren ook met 4 personen dus de ober raadde aan gewoon alles 1x te nemen en te delen. Een prima tip wat mij betreft want alles was even lekker! De kip was naar mijn smaak iets te pittig, maar dat is geheel persoonlijk. De vis in zoetzure saus en de ossenhaas met broccoli waren de toppers van de avond. Jammer dat er een erg luidruchtige en grote groep naast ons zat waardoor we elkaar soms wat moeilijk konden verstaan. Maar we komen zeker nog eens terug!
Cee_KD . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Van de 3 Full Moon restaurants die er zitten (aan de overkant zitten de FM Express en FM City) is dit de meest klassieke.
De inrichting is wat gedateerd, maar zeker niet ongezellig.
Bij Full Moon kun je kiezen voor à la carte of onbeperkt all-in (zonder drankjes).
Je kunt kiezen uit een groot assortiment dim sum hapjes en dit eventueel aanvullen met de hot pot tegen een extra vergoeding van €2 p.p. als je voor de all-in optie hebt gekozen.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar let niet heel erg goed op. Als je dus achterin het restaurant zit, zul je af en toe moeten zwaaien om de aandacht te trekken van een medewerker voor bijvoorbeeld nieuwe drankjes. Buiten dat alleen maar vol lof.
De gerechten waren allemaal smaakvol, zag er goed uit en is een hele fijne afwisseling voor mensen die toch een all-in optie willen, maar geen trek hebben in sushi.