Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

snor1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Nieuwsgierig naar Dim Sum gerechten, konden echter alleen, via IENS/AH gereserveerd, uit 3- gangen menu kiezen, erg teleurstellend! Soep was goed, vlees ossenhaas was goed op smaak, maar dan alleen rijst en een schaal broccoli erbij reserveren zonder smaak is niet erg aan te raden. Jammer! Personeel is erg stemmig en is er alleen voor om het eten op te dienen, vraagt geen enkele keer of het heeft gesmaakt, verder ging het opdienen in snel vaart trein. Binnen het uur 3-gangen en extra bijbetaald gerecht 3 hapjes Dim Sum a 5,95 per persoon, afgewerkt. Niet meer via IENS/AH of helemaal niet meer teruggaan.....
r-jansma .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
15 juni via IENS/AH gereserveerd. Nieuwsgierig naar Dim Sum & Hot Pot. Bij binnenkomst niet vriendelijk ontvangen. Het werd direct duidelijk gemaakt dat je alleen mocht kiezen uit 3- gangen menu, keuze zeer beperkt. We hebben 3 hapjes Dim Sum als tussengang genomen a 5,95 p.p. Soep was lekker, Ossenhaas goed op smaak, maar dan alleen witte rijst en broccoli erbij..... erg smakeloos! Tussen door was de bediening er alleen voor het eten op tafel te zetten en verder niet met de gasten te bemoeien? geen enkele keer gevraagd of het eten smaakte. De bediening was niet in The Mood!
Misschien omdat het geen volle maan was! Het tempo was zo snel, gevoel om snel vanaf te zijn. Binnen drie kwartier waren de 4-gangen opgediend. Jammer niet een goede ervaring opgedaan met Full Moon.
r-jansma .
Rika D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heel lekker en gezellig gegeten. We waren er met de lunch en het was geweldig grote Chinese families te zien.
Ondanks de vele kindertjes was het heerlijk rustig.
Davy P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al een aantal keren bij Full Moon geweest voor het All-you-can-eat concept. Concept is simpel, per ronde kan je maximaal vijf gerechtjes bestellen in 2 uur tijd. Zorg dat je niet te veel neemt per keer, want de gerechtjes zijn nog best groot. De kwaliteit verschilt per keer, maar is meestal wel redelijk tot goed en het is een goede plek om zo veel mogelijk van de Chinese keuken te kunnen proeven. Wat wel enorm tegen valt is de service. De laatste twee keren dat ik er ben geweest ben ik heel erg onvriendelijk behandeld door vrouwelijke bediendes. Ze deden net alsof ze onze groep niet zagen, keken chagrijnig en als we naar ze toe liepen waren ze zeer kortaf. De mannelijke bediendes en een andere vrouw waren wel zeer gastvrij, maar helaas waren die toen niet aanwezig of in ieder geval niet werkend als ober. Erg zonde voor zo'n leuke zaak, het heeft me wel doen twijfelen om terug te komen met een groep.
Beste Davy,

Wat jammer om te horen dat onze bediening onvriendelijk waren tegenover jullie. Uiteraard zullen wij dit intern bespreken met onze manager en de twee dames hierop wijzen. Excuses voor de uitermated onprofessionele houding van onze medewerkers. Ik hoop dat jullie ons nog een kans willen geven zodat wij jullie opnieuw kunnen verwelkomen in onze zaak.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten, grote porties! Op zeker voor herhaling vatbaar!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In tegenstelling tot andere Chinese restaurants in de buurt is de service bij Full-moon vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker en het bestelde eten werd snel geserveerd. Wij deden het all-you can eat. De voorgerechtjes waren goed van formaat. De hoofdgerechtjes waren eigenlijk net iets te groot, waardoor je snel vol zit en daardoor niet veel verschillend gerechtjes kunt proberen. Maar goed ik ben ook niet zo'n hele grote eter, daar ligt het ook wel een beetje aan denk ik.
Ook nog even na tafelen was geen probleem. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Gwen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten was lekker, service echt zwaar beneden peil!!!
Geachte mevrouw Boyaval,

Wat vervelend en ontzettend jammer om te horen dat onze service beneden peil was. Gelukkig is het eten wel goed bevallen. We zullen zeker met onze manager bespreken hoe dit kon gebeuren. Kunt u ons misschien vertellen wat verkeerd was gegaan met de bediening. We willen graag onze service niveau verbeteren. Kunt u contact met ons opnemen via info@restaurantfullmoon.nl?
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de tweede keer hier geweest met de AH-actie. Zelfde keuzemenu, smaakte weer uitstekend! En vriendelijke bediening.

Wil gauw eens terug voor wat ze verder nog te bieden hebben.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hier gelunched op 3 mei. Entourage ok.

Het leuke is dat je hier zowel kunt dimsummen als kunt hotpotten. Dimsum was ok maar wordt geserveerd zonder saus. Ook geen sojasaus/chilisaus etc op tafel. Mie was lekker. Groenten waren smakeloos. De bouillon voor de hotpot had weinig smaak. De eerste keer zag de pekingeend er goed uit. De tweede keer kregen we voornamelijk de gekke stukjes. Ribeye dun plakje te doorbakken, net een schoenzool. De spek kwam in hele grote portie. De bereidingstijden die op de hotpot menukaart kloppen niet allemaal. Panna cotta, creme brulee en ijs waren lekker. De theeprijs is wel erg aan de hoge kant. 1 theezakje en kop warm water kost hier bijna €3.
Ook werden sommige bestelde items niet gebracht, hier moesten we meerdere keren om vragen.

Nadat we betaald hadden zagen we dat ze de dinerprijs in rekening hadden gebracht.... Dit hebben we aangekaart en is later aangepast op de rekening naar de lunchprijs.

De mannelijke ober was vriendelijk en deed erg zijn best, wat de middag nog een beetje redde. De serveersters daarentegen waren chagrijnig. En op basis van uitspraken en blikken wekten zij de indruk dat ze vonden dat we teveel / te snel bestelden, dit vonden wij niet gastvrij aangezien ze hier het all you can eat concept hanteren.

Daarnaast werden de ingevulde bestelbonnen niet altijd meegenomen wanneer ze kwamen afruimen of drankbestelling kwamen brengen.

Kortom als je de juiste dingen besteld dan is het ok. Maar door de vrouwelijke bediening ga je twijfelen of je nog een keer terug wilt komen. Er zijn genoeg alternatieven waar zowel het eten als de service tip top in orde is.
Beste eter123,

Wat jammer om te horen dat de lunch niet naar wens was. We zullen zeker met onze manager en de chef-kok uw recensie bespreken en aan de verbeterpunten werken die u heeft opgenoemd in uw recensie.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Disclaimer: we zijn gewend aan goed Indisch en Chinees eten en hebben de lat daarom hoger dan gemiddeld liggen. Ondanks deze hoge lat weten we prima wat wel en niet goed eten is en wanneer prijs/kwaliteit in verhouding zijn.

Omdat onze eerst keus in dezelfde straat vol zat, dit keer gisteren voor de allereerste keer bij Full Moon gegeten. Omdat we van de gelegenheid gebruik wilde maken en veel verschillende gerechten wilde proberen, gekozen voor het all-you-can-eat Cantonese Shared Dinner concept. Bij deze keuze kan je ook gebruik van de hotpot, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Eerst in het kort; erg teleurstellend en wij hebben in lange tijd niet zo 'slecht' Chinees gegeten.

De dim sums zijn prima, maar daar kan je niet zo heel veel aan fout doen. De andere gerechten die we hebben gegeten waren veel minder smakelijk. Op een paar gerechtjes na en m.u.v. de wokgerechten komt bijna alles zonder saus op tafel; dit staat verder ook niet op de tafel of op de kaart om te bestellen. Hierdoor is een groot deel van het eten te droog en mist smaak.
De deeglaag die om bepaalde gerechten zit is veel te dik, te bleek en te weinig gekruid.
De roasted duck die van de grill komt of hoort te komen, werd tot tweemaal toe koud tot lauw aan tafel gebracht, waarbij de eend volgens mij in de afgelopen week geen grill gezien heeft. Het neigt zelfs naar een gevalletje magnetron.
Won ton soep waar de soep c.q. water nul smaak heeft en zo uit de kraan opgewarmd lijkt te zijn.
En de porties per gerecht muv de dim sum zijn veel te groot. Het is bij een all-you-can-eat best prettig dat een gerechtje meer is dan één hap, maar als je er met z'n vieren van kan eten (terwijl je met z'n tweeën bent), dan is dat het andere extreme. Hierdoor kan je veel minder verschillende gerechtjes bestellen, dan je zou verwachten.

Na iets meer dan twee rondes (ronde twee plus drie zaten bij elkaar opgeteld nog niet op het maximaal toegestane gerechtjes voor één ronde) zaten we dan ook tjokvol en waren dusdanig teleurgesteld, dat we het dessert hebben overgeslagen en betaald hebben.

Wat betreft de bediening; zoals ook al anderen opgemerkt hebben; het vrouwelijke personeel loopt erbij als een boer die kiespijn heeft. Er kan geen lachje van af. Aan de andere kant was de mannelijke bediening zeer vriendelijk.

Bottomline; niet lekker gegeten en voor dit geld zijn er veel betere keuzes te maken. Prijs/kwaliteit zijn voor het all-you-can-eat concept naar onze mening zeker niet in orde.

We gaan nog wel een keertje terug naar Full Moon, maar dan wel Full Moon City; het zusterrestaurant aan de overkant en dan wel met de roltrap omhoog dus niet beneden. Daar hebben we positieve verhalen over gehoord, dus dat gaan we nog een keer proberen.

Geachte heer Brassinga,

Wat jammer om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet goed is bevallen. Ik betreur dit uiteraard ten zeerste. Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie. We hebben onze manager en chef-kok gevraagd om uw recensie te bestuderen en lering uit te trekken. Ik hoop dat u en uw entourage ons in de toekomst nog een kans wilt geven, zodat wij uw gezelschap nogmaals kan verwelkomen.
B G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben hier met onze AH kortingskaart een speciaal menu gegeten en dat was prima.
Wij waren verrukt van de walnoten op het gerecht, maar dit was het geheim van de smid volgens de ober, wilde hij niet prijsgeven.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We werden bij aankomst in een hoekje gestopt maar dit vonden we niet erg. Was een knus plekje. Restaurant zat goed vol! We begonnen met de hot-pot, Was allemaal lekker. Ook de dim sum en andere gerechten waren super lekker. Het enige wat ik jammer vond is dat er tot 4 keer werd aangedrongen door dezelfde gastheer om wijn te bestellen (we hadden ice tea en 2 flessen chaufontaine tijdens de zit omdat wij die avond niet wilde drinken) . Verder was het hardstikke goed allemaal en kom zeker eens terug!
Geachte mevrouw Rodenrijs,

Excuses voor uw de opdringerige service van onze medewerker. Uiteraard had dit absoluut niet mogen gebeuren. Ik betreur dit dan ook ten zeerste. We zullen zeker met onze manager overleggen over dit voorval om te voorkomen dat dit nogmaals kan gebeuren. Gelukkig heeft uw wel genoten van onze Kantonese keuken. Ik hoop u en uw entourage nogmaals te kunnen verwelkomen in onze restaurant.
Davidvangaalen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zeer lekker gegeten bij Full Moon in Den Haag. Helaas was het personeel ronduit onvriendelijk. De prijs valt mee gezien hetgeen je er krijgt aan eten.
Geachte heer van Gaalen,

Wat jammer om te horen dat de bediening onvriendelijk over is gekomen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik zal zeker onze manager vragen om dt voorval te bestuderen en lering uit te trekken. Gelukkig is het eten goed bevallen. Ik hoop dat u ons in de toekomst nogmaals een kans wilt geven, zodat wij u nogmaals in het restaurant kan verwelkomen.
Kenneth H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
De beste dim sum gerechten vind je hier bij dit typisch Chinese restaurant in Den Haag, Kom hier al jaren en sinds twee jaar bij de all you can eat dim sum en die is heerlijk en snel bereid. Zeker een aanrader!
Dalivia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eten doen wij hier graag. Echter betwijfel ik of ik hier nog terug keer. Het vrouwelijk personeel is alles behalve vrolijk. Ze lopen erbij alsof ze gedwongen worden. Jammer, want dat doet het kwaliteit van het eten en de sfeer niet ten goede.
Ze vergeten vaak dat er gasten in het restaurant zitten omdat ze constant op hun telefoon zitten. Nogmaals het gaat hier om het vrouwelijk personeel.

Geachte mevrouw Bechoe,

Wat jammer om te horen dat onze service verlening beneden peil was. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik heb al gevraagd aan onze manager om verbeteringen aan te brengen in onze klantgerichtheid. Wel fijn om te horen dat u regelmatig terugkomt voor het eten. Ik hoop dat u ons nogmaals een kans wilt geven zodat we u kunnen verwelkomen met een glimlach in ons restaurant.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
bij sommige gerechten liever kleinere porties zodat je van alles wat kunt proberen...
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten vind ik redelijk tot goed, service was goed (het was rustig), de wachttijd is redelijk tot goed, al met al is inderdaad redelijk tot goed.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het vegetarische hoofdgerecht zou ook tofu bevatten volgens de kaart, maar het zat er niet bij. We hebben 3 kwartier op de soep gewacht, dat vonden we erg lang. Toen de soep uiteindelijk kwam, zat het hoofdgerecht er vlak achter aan. De smaakt en kwaliteit waren goed.

Geachte mevrouw Toet,

Wat jammer om te horen dat het diner niet helemaal naar wens was. Wat vervelend om te horen dat de tofu ontbrak bij het hoofdgerecht. Gelukkig smaakte het eten wel goed. Ik zal uw recensie met onze bediening en chef-kok bespreken om verbeteringen aan te brengen in onze service.