Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hallo,

We hebben heerlijk gegeten. Dus niets om aan te merken. Bediening was top. We komen beslist een keertje weer terug. Vriendelijke groet Anita.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jacco K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een beetje chaos, een beetje slecht in de Nederlandse taal, en een beetje anders. Prik er doorheen en je wil dit zeker uitproberen! Overheerlijk en gezellig gegeten. Zeker de moeite waard om terug te komen!
Jaromir Jt Bastiaans B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt genoten van het eten bij FullMoon, is echt anders en meer geconcentreerd. We hebben gelachen en genoten. Er was gelukkig geen muziek. Behalve vriendelijke en lachende personen die aan het eten waren daar. We komen zeker een maaltje terug. Vriendelijke groet JB
Vronie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor ons was het restaurant een ontdekking door de AH restaurant actie. Een ontdekking in positieve zin! Het is een restaurant waar alleen Chinese families kwamen eten. We zagen de heerlijkste gerechten voorbij komen. De familie naast ons had een Chinese fondue. Gaan wij zeker ook een keer proberen.
Ons menu was bestond uit een soep, hoofdgerecht, beiden authentiek Chinees en een creme brulee met een bolletje vanille-ijs. Het Franse toetje was meer dan lekker. De bediening was heel goed. We konden op tijd naar de film.
elma18 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een prettige en keurig ingerichte zaak. Het personeel is vriendelijk en beleefd. Wij waren hier voor de AH restaurantactie en een vastgesteld menu was hiervoor beschikbaar met diverse keuze mogelijkheden. Het eten was lekker en ruim voldoende, voor een prima prijs.
Irene C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We werden vaak niet gezien, we moesten uiteindelijk elke keer zwaaien zodat we nieuwe drankjes kregen en onze nieuwe bestelling konden doorgeven. Op het einde gingen ze stofzuigen terwijl wij ons dessert aan het eten waren. Eten was wel lekker.
sandrav.leeuwen .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We kwamen met ah restsurant bonnen de keus was erg beperkt vergeleken met een vorige keer nu dus maar gewoon all you can eat besteld. Maar dat viel wel duur uit.Jammer!
Verder was het wel lekker.Maar had liever aan onze vrienden de kennismaking laten zien met ah.bon en hoe het de andere keren was.
Wat jammer om te horen dat jullie de keuze beperkt vonden. We zullen zeker jullie feedback meenemen voor de volgende keer.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
In een zeer fijne ambiance hebben we heerlijk genoten van ons menu.
De bediening was erg allert en vriendelijk.
Een mooi afsluiting van onze dag in den Haag
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Overheerlijk! Heerlijke soep, 2 uitstekende hoofdgerechten met een verrassend lekkere rode wijn. Alles zo lekker dat wij graag terugkomen, als wij in Den Haag zijn.
rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening, aardige gelegenheid, volle bak met duidelijk veel gasten van Chinese achtergrond en mogelijk daarom lang wachten op de gangen maar OVERHEERLIJK eten! Wij hebben zo lekker gegeten dat wij graag zouden willen dat er bij ons in de buurt ook zo'n restaurant zou zijn.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben weer lekker gegeten bij Full Moon, dit keer met de AH-restaurantactie!
Het 3-gangen menu zijn grote porties; heerlijke wanton soep, vers gewokte vis en kip gerechten, gevolgt door een panna cotta met vanille ijs dessert.
De bediening was vriendelijk, snel en beleefd. Ook werd gevraagd wanneer wij het volgende gerecht wilde hebben.
Wij komen zeker terug.....
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit is mijn 2e bezoek aan Full Moon binnen 2 weken. Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en fantastisch eten in een goede, gezellige sfeer. Wel moet ik erbij vermelden dat de ontvangst de 1ste keer, was op een zaterdag, wat gehaast was doordat het op zaterdag altijd fullhouse is. De 2e keer was op een zondag en dan is het een stuk rustiger en heeft de bediening meer tijd voor de klanten.
jane.alakhramsing .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was vers en smaakvol. Voor het eerst maissoep gegeten en zelfs dat beviel goed. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en correct. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant via de AH-restaurantactie! Voor een 3-gangen menu en een aantal drankjes betaalden wij € 28 (incl. fooi). Grote porties, knapperige groenten en aan te passen naar eventuele dieetwensen.

Enige minpuntje; de gerechten volgen elkaar in een rap tempo op. Er zat nog geen 5 minuten tussen elke gang. Hierdoor wellicht minder geschikt als je lang wilt tafelen.
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met een groupon vorig jaar hier gegeten, daarna zijn we telkens weer teruggekomen. Aangezien het een uur rijden is naar Den Haag, helaas niet zo vaak als we zouden willen. Het eten en de smaken zijn steengoed. Mijn zoon is dol op de Nasi en de Kipvleugels. De steaks en de oesters zijn bij mij favoriet. De gebakken inktvis, gegrilde grote garnalen en eend zijn ook heerlijk. Ook qua service hebben we niks te klagen. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.