Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Full Moon

Arie T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Personeel niet erg vriendelijk, eten was wel lekker niet echt veel voor de € 29,95.
Voor de rest niet veel aanmerkingen.
linakan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg lekker eten en aardige mensen, maar er was tegelijk met ons een hele grote groep aanwezig en alle aandacht werd aan hen besteed. Mijn theepot werd bijvoorbeeld vaak bijgevuld, maar aan mijn medegast werd maar 1x gevraagd of ze iets te drinken wilde (zij had geen thee maar fris). We hebben maar 2 rondes dim sum kunnen bestellen in 2 uur omdat het papiertje zo weinig werd opgehaald en hebben 30 minuten zitten wachten tot ze het blaadje kwamen ophalen voor het toetje, uiteindelijk zelf maar opgestaan en naar de kassa gelopen om het te vragen omdat ze maar niet kwamen. Overigens kwam het eten wel vrij snel als ze eenmaal het blaadje hadden opgehaald en was dus erg lekker.
De hot pot werd wel helemaal aan het begin gebracht dus we hebben gelukkig niet lang honger geleden, maar zag wel aan het tafeltje naast me die er eerder zaten en besteld hadden dan de grote groep en wij, dat zij pas na de groep eten kregen. Misschien de volgende keer in ieder geval 1 bedieningslid zetten op de reguliere klanten in plaats van iedereen op de groep, want we werden wel een beetje verwaarloosd.
Beste Linakan, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Fijn om te horen dat u het eten lekker vond en de medewerkers aardig vond. Uiteraard betreuren wij ten zeerste dat de bediening steken heeft laten vallen en uw groep zich verwaarloosd voelde. We zullen dit voorval zeker bespreken met onze manager en de team om verbeteringen door te voeren. Excuses hiervoor, we hopen uw groep nogmaals te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
marian B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten (nog even met de AH actie na een dagje uit in den Haag): Het AH menu is een keuze menu maar het personeel was heel inschikkelijk en zo mocht mijn man het soepje 'inruilen' tegen het op de menu staande tussengerecht - diverse loempia's. Wij hadden beiden een verschillend hoofdgerecht - vis en bief en het was geen probleem eerst de vis te brengen (die wij deelden) en vervolgens de bief. Het toetje was lekker.
Als wij de kans hebben komen wij zeker nog eens terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Malse biefstuk gerescht met knapperige broccoli zoals het hoot. Ook de wantansoep was goed. Nagerecht panacotta prima. Heb gebruik gemaakt van AH restaurantaktie.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Niet bijzonder (eenvoudig keuze menu) maar goed vwb smaak. Niet duur maar ook niet voordelig in wat je er voor krijgt. Verder niets mis mee.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met zeer goed personeel. Het menu was verrassend van samenstelling en uitgebreid. Je komt niets te kort, het was niet een "proeverij", maar volwaardige gerechten. Een topper!
Hartelijk dank voor je mooie recensie! Erg fijn om te horen dat alles naar wens was. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijke dim sum en hot pot gegeten. Veel keuze! Er zaten veel Aziatische mensen.
Bediening vlot maar wat kortaf. Geen uitleg bij concept of gerechren.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Wij zijn voor de 2e keer bij Full Moon. Hartelijke ontvangst met vriendelijke en vlotte personnel. Onze gerechten werden snel opgediend. Heerlijk gegeten.
Zeer aan te bevelen!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening is echter super slecht. Bij aankomst werd er al niet enthousiast gereageerd. uiteindelijk werden wij totaal genegeerd en hadden bij de derde ronde nog een keer drankjes besteld, deze hebben we echter nooit gehad maar stond wel op de rekening. Wij gaan zelf regelmatig uiteten en zijn dol op dimsum. Maar door deze ervaring kom ik niet meer terug bij jullie!
Geachte mevrouw Koopman, het spijt ons verschikkelijk dat de bediening zo steken heeft laten vallen. We zullen zeker uw recensie met onze manager bespreken om verbeteringen aan te brengen. Ik hoop dat uw ons nog een keer een kans wilt geven.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hartelijke ontvangst, prettige tafel, aangename omgeving. Nadat we rustig de tijd hadden genomen om onze keuze te maken, werden onze gerechten al snel opgediend. En die waren uitstekend! We zijn gestart met verschillende dumplings die rijk van smaak waren en hebben daarna voor de hotpot gekozen: één met Sichuan bouillon (echt lekker pittig) en één met kippenbouillon. Heerlijk! Panna cotta en ijs ter afsluiting van een heerlijk diner en een gezellige avond.
Zeer aan te bevelen!
susan.tjon .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik had in principe bij Full Moon City willen gereserveerd maar het was niet duidelijk welke zaak het was. Er zijn nl. drie Full Moon zaken. Dus ik kwam in plaats van Full Moon CIty bij Full Moon terecht (all you can eat maar gelukkig ook a la carte). Heel prettige zaak. In vergelijking met Full Moon City heel aangenaam, aangezien Full Moon City altijd stervensdruk is. Heerlijk gegeten, bediening perfect en zeker terug voor een volgend etentje. TOP
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
AH menu was lekker Wonton soep Ossenhaaspuntjes prima van smaak met de broccoli en het dessert was eenvoudig maar zeer smakelijk. Komen er zeker nog eens terug.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Nieuwsgierig naar Dim Sum gerechten, konden echter alleen, via IENS/AH gereserveerd, uit 3- gangen menu kiezen, erg teleurstellend! Soep was goed, vlees ossenhaas was goed op smaak, maar dan alleen rijst en een schaal broccoli erbij reserveren zonder smaak is niet erg aan te raden. Jammer! Personeel is erg stemmig en is er alleen voor om het eten op te dienen, vraagt geen enkele keer of het heeft gesmaakt, verder ging het opdienen in snel vaart trein. Binnen het uur 3-gangen en extra bijbetaald gerecht 3 hapjes Dim Sum a 5,95 per persoon, afgewerkt. Niet meer via IENS/AH of helemaal niet meer teruggaan.....
Geachte heer Jansma, wat jammer om te horen dat uw dinner niet naar wens was. We zullen uw recensie zeker bespreken met onze manager en chef-kok om verbeteringen aan te brengen. We hopen dat u ons nog een keer een kans wilt geven.
r-jansma .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
15 juni via IENS/AH gereserveerd. Nieuwsgierig naar Dim Sum & Hot Pot. Bij binnenkomst niet vriendelijk ontvangen. Het werd direct duidelijk gemaakt dat je alleen mocht kiezen uit 3- gangen menu, keuze zeer beperkt. We hebben 3 hapjes Dim Sum als tussengang genomen a 5,95 p.p. Soep was lekker, Ossenhaas goed op smaak, maar dan alleen witte rijst en broccoli erbij..... erg smakeloos! Tussen door was de bediening er alleen voor het eten op tafel te zetten en verder niet met de gasten te bemoeien? geen enkele keer gevraagd of het eten smaakte. De bediening was niet in The Mood!
Misschien omdat het geen volle maan was! Het tempo was zo snel, gevoel om snel vanaf te zijn. Binnen drie kwartier waren de 4-gangen opgediend. Jammer niet een goede ervaring opgedaan met Full Moon.
r-jansma .
Rika D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heel lekker en gezellig gegeten. We waren er met de lunch en het was geweldig grote Chinese families te zien.
Ondanks de vele kindertjes was het heerlijk rustig.
Davy P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Al een aantal keren bij Full Moon geweest voor het All-you-can-eat concept. Concept is simpel, per ronde kan je maximaal vijf gerechtjes bestellen in 2 uur tijd. Zorg dat je niet te veel neemt per keer, want de gerechtjes zijn nog best groot. De kwaliteit verschilt per keer, maar is meestal wel redelijk tot goed en het is een goede plek om zo veel mogelijk van de Chinese keuken te kunnen proeven. Wat wel enorm tegen valt is de service. De laatste twee keren dat ik er ben geweest ben ik heel erg onvriendelijk behandeld door vrouwelijke bediendes. Ze deden net alsof ze onze groep niet zagen, keken chagrijnig en als we naar ze toe liepen waren ze zeer kortaf. De mannelijke bediendes en een andere vrouw waren wel zeer gastvrij, maar helaas waren die toen niet aanwezig of in ieder geval niet werkend als ober. Erg zonde voor zo'n leuke zaak, het heeft me wel doen twijfelen om terug te komen met een groep.
Beste Davy,

Wat jammer om te horen dat onze bediening onvriendelijk waren tegenover jullie. Uiteraard zullen wij dit intern bespreken met onze manager en de twee dames hierop wijzen. Excuses voor de uitermated onprofessionele houding van onze medewerkers. Ik hoop dat jullie ons nog een kans willen geven zodat wij jullie opnieuw kunnen verwelkomen in onze zaak.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten, grote porties! Op zeker voor herhaling vatbaar!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In tegenstelling tot andere Chinese restaurants in de buurt is de service bij Full-moon vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker en het bestelde eten werd snel geserveerd. Wij deden het all-you can eat. De voorgerechtjes waren goed van formaat. De hoofdgerechtjes waren eigenlijk net iets te groot, waardoor je snel vol zit en daardoor niet veel verschillend gerechtjes kunt proberen. Maar goed ik ben ook niet zo'n hele grote eter, daar ligt het ook wel een beetje aan denk ik.
Ook nog even na tafelen was geen probleem. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Gwen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten was lekker, service echt zwaar beneden peil!!!
Geachte mevrouw Boyaval,

Wat vervelend en ontzettend jammer om te horen dat onze service beneden peil was. Gelukkig is het eten wel goed bevallen. We zullen zeker met onze manager bespreken hoe dit kon gebeuren. Kunt u ons misschien vertellen wat verkeerd was gegaan met de bediening. We willen graag onze service niveau verbeteren. Kunt u contact met ons opnemen via info@restaurantfullmoon.nl?