Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wan tan soep
      Mais creme soep
      Vegetarische dumpling soep
  • Hoofdgerechten
    • Koe Loe Kai
      Honey pepper fish
      Hak sil au (ossenhaas in zwarte bonensaus met asperges en broccoli)
      Shaolin groentemix met vegetarische kip en tofu
      Trio mix van rendang
  • Nagerecht
    • Chocoladetaart met ijs
      New York Cheesecake met ijs
      Dame blanche

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

6,7

Jouw recensie over het restaurant Full Moon

Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten was heerlijk, alleen kwamen onze gerechten niet tegelijkertijd op tafel, mijn man at daarom mee van mijn gerecht, zodat we toch een beetje tegelijk aten. Dit was met het voorgerecht en het hoofdgerecht het geval. En dat was jammer. Het eten zelf was heerlijk.
Gwen K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
In t AH aktiemenu was er genoeg keuze.
Daarnaast kon in t aktiemenu optioneel gekozen worden snackcombo, hiertussen zit een snack welke wij niet konden nuttigen maar deze werd moeiteloos vervangen door iets anders. Top.
Daarnaast konden wij ook gerechten van de kaart bestellen. Heel flexibel.
Bedankt
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Per ongeluk hier geboekt ipv bij Full Moon City. Groot kwaliteitsverschil. En ook de bediening is daar veel efficiënter.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wij zijn hier een aantal keren wezen eten, en het eten is altijd geweldig. De vorige keren was de service ook top, wanneer er door de Chinese medewerkers werd geserveerd. Deze laatste keer waren het andere mensen, een man en vrouw, waarbij we ons het meest ergerden aan de man. Deze was niet vriendelijk, hij was verbaasd dat we nog een 4e ronde deden om 21:15 en ruimde onze borden al op terwijl we nog bezig waren. Baklappen op hun gezichten dat ze er geen zin meer in hadden. Komen niet snel meer terug.
Andjena A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker
Sagar S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Eten was okay de saus was overheersend verder was de service prima ik geef het een cijfer 7
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Ziet er goed uit
En vriendelijk personeel
E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Prima eten, gevarieerd menu. Vooral dim sum erg lekker. Volgende keer de hotpot proberen. ......................................................................
Anupma B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
gezellig restaurant met een goede service
Esther Maria V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Super gezellig gegeten met 6 pers. voor mijn verjaardag op de a.h.bonnen , heerlijke gerechten en genoeg keus.
Lanny B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Er was jammer genoeg niet op volgorde geserveerd.
Hoofdgerecht en voorgerecht beetje door elkaar.
Mihoen was droog en zit er bijna geen vlees en of groente in.
De gevulde tahoe, aubergine en paprika was heerlijk.
Michella V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Hele goede kwaliteit
Alleen niet mee doen aan de AH actie
Dat slaat nergens op
Het menu wat ze aan bieden is niet van de waarde van de prijs
Thei J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
All you can eat voor twee uur. Echter door de lange wachtijd tussen de rondes hebben we maar twee rondes kunnen eten. Dit kwam echter ook gedeeltelijk door de drukte.
Guustaaf H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede vlotte en vriendelijke bediening , we hebben er heerlijk van genoten
Kiran M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Viresh R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was niet zo lekker als ik had verwacht. Terwijl ik ook eerder bij full moon heb gegeten en het wel lekker vond. Je merkt dat je niet van de kaart eet.
Best Viresh, wat jammer om te horen dat de gerechten niet voldeden aan je verwachting. We zullen dit zeker met onze chef kok bespreken. Zal je misschien contact met ons willen opnemen hierover via email: info@restaurantfullmoon.nl? We willen het graag goedmaken met je.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voornamelijk de bediening kan beter. Wij moesten de serveersters om drankjes vragen ipv andersom. Niet alle juiste gerechten gekregen en de toetjes waren niet lekker.
Beste Tim, het spijt ons om te horen dat de bediening niet naar wens is. Uiteraard zullen we dit bespreken met onze manager om onze service te verbeteren. Zal je wellicht contact met ons willen opnemen via info@restaurantfullmoon.nl? We willen het graag met je goedmaken.
Roche H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten daar is echt super, maar het ontvangst en de service iets minder. Ik en wat vrienden dachten te eten van het all you can eat menu, en ik had er gereserveerd. Vervolgens belde ik om de reservering naar een latere tijd te verzetten. De receptie gaf aan dat de keuken om een bepaalde tijd sloot, maar dat ik nog wel kon komen. Daar aangekomen kregen wij te horen dat de keuken om een eerdere tijd sloot dan vermeld. Dat we nog wel a la carte konden bestellen, maar niet meer all you can eat. Er was weining moeite gedaan om ons te accomoderen, en er werden ook geen excuses aangeboden, terwijl wij er heel erg naar uitkeken.
Ik vind persoonlijk het eten daar heerlijk, maar communicatief slaat het tekort.
Beste Roche,

Wat jammer om te horen dat er zo slecht werd gecommuniceerd aan onze kant. Uiteraard zullen we dit bespreken met onze manager en onze team. We willen het heel graag goedmaken met jullie. Zal je contact met ons willen opnemen via info@restaurantfullmoon.nl?
A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Al meerdere keren bij Full Moon gegeten. Heerlijke Dim Sum voor ieder wat wils. Zelfs voor de vegetariërs onder ons. Heerlijk eten voor een leuke prijs. Het is goed vertoeven bij Full Moon. Ga op zeker nog een keer daar naartoe.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten in Full Moon. Een grote variatie in dimsum en andere gerechten. En leuke kleine taartjes voor dessert. Zeker aan te raden!