Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 28.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wan tan soep
      Mais creme soep
      Vegetarische dumpling soep
  • Hoofdgerechten
    • Koe Loe Kai
      Honey pepper fish
      Hak sil au (ossenhaas in zwarte bonensaus met asperges en broccoli)
      Shaolin groentemix met vegetarische kip en tofu
      Trio mix van rendang
  • Nagerecht
    • Chocoladetaart met ijs
      New York Cheesecake met ijs
      Dame blanche

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

7,1

Jouw recensie over het restaurant Full Moon

Thei J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
All you can eat voor twee uur. Echter door de lange wachtijd tussen de rondes hebben we maar twee rondes kunnen eten. Dit kwam echter ook gedeeltelijk door de drukte.
Guustaaf H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Goede vlotte en vriendelijke bediening , we hebben er heerlijk van genoten
Kiran M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten.
Viresh R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten was niet zo lekker als ik had verwacht. Terwijl ik ook eerder bij full moon heb gegeten en het wel lekker vond. Je merkt dat je niet van de kaart eet.
Best Viresh, wat jammer om te horen dat de gerechten niet voldeden aan je verwachting. We zullen dit zeker met onze chef kok bespreken. Zal je misschien contact met ons willen opnemen hierover via email: info@restaurantfullmoon.nl? We willen het graag goedmaken met je.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voornamelijk de bediening kan beter. Wij moesten de serveersters om drankjes vragen ipv andersom. Niet alle juiste gerechten gekregen en de toetjes waren niet lekker.
Beste Tim, het spijt ons om te horen dat de bediening niet naar wens is. Uiteraard zullen we dit bespreken met onze manager om onze service te verbeteren. Zal je wellicht contact met ons willen opnemen via info@restaurantfullmoon.nl? We willen het graag met je goedmaken.
Roche H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten daar is echt super, maar het ontvangst en de service iets minder. Ik en wat vrienden dachten te eten van het all you can eat menu, en ik had er gereserveerd. Vervolgens belde ik om de reservering naar een latere tijd te verzetten. De receptie gaf aan dat de keuken om een bepaalde tijd sloot, maar dat ik nog wel kon komen. Daar aangekomen kregen wij te horen dat de keuken om een eerdere tijd sloot dan vermeld. Dat we nog wel a la carte konden bestellen, maar niet meer all you can eat. Er was weining moeite gedaan om ons te accomoderen, en er werden ook geen excuses aangeboden, terwijl wij er heel erg naar uitkeken.
Ik vind persoonlijk het eten daar heerlijk, maar communicatief slaat het tekort.
Beste Roche,

Wat jammer om te horen dat er zo slecht werd gecommuniceerd aan onze kant. Uiteraard zullen we dit bespreken met onze manager en onze team. We willen het heel graag goedmaken met jullie. Zal je contact met ons willen opnemen via info@restaurantfullmoon.nl?
A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Al meerdere keren bij Full Moon gegeten. Heerlijke Dim Sum voor ieder wat wils. Zelfs voor de vegetariërs onder ons. Heerlijk eten voor een leuke prijs. Het is goed vertoeven bij Full Moon. Ga op zeker nog een keer daar naartoe.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten in Full Moon. Een grote variatie in dimsum en andere gerechten. En leuke kleine taartjes voor dessert. Zeker aan te raden!
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De service was verschrikkelijk. We moesten om alles vragen en naar de serveerders toelopen omdat we hun aandacht niet konden krijgen.
LMM S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zondag, een online bestelling gedaan bij Full Moon voor een soupeetje met echte Chinese gerechtjes voor 15 personen. Dumpling, springrolls, groenten, vis, roastduck, crispy pork etc. Het was heerlijk, mijn gasten vonden het voortreffelijk. Goed advies gekregen over de samenstelling, hoeveelheid en bezorging.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Groot en niet echt sfeervol restaurant. Chinees all-you-can-eat concept met voornamelijk echte Kantonees gerechten. Gerechten zijn op zich aardig van smaak maar verder niet heel erg bijzonder. Het gebruikte servies is een beetje een mengelmoes van verschillende soorten waardoor het op tafel snel rommelig overkomt. Wel leuk de mogelijkheid om ook gebruik te maken van het Chinese fondue.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk authentiek Chinees eten. Zeer ruime en verrassende kaart. Vriendelijke mensen. Een aanrader voor wie eens wat anders wil dan de standaard
D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk gegeten. Prima all you can eat concept. Veel keus voor een redelijke prijs. Als je je aanmeld voor hun mails krijg je ook nog eens kortingen. Ze hebben af en toe namelijke hele gunstige acties. Top!
An B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuke ervaring, veel eten. De laatste ronde hebben we overgeslagen omdat we al lekker vol zaten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Dank je wel An Bui voor je positieve recensie. Erg leuk om te horen dat alles naar wens was!
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijk dim sums, smaakvol, klassiek. Ook de andere gerechten uitstekend. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
We komen graag terug.
Beste Rudi,

Dank je wel voor je complimenten. Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Jacob_1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk Chinees fondue gehad met familie! Echt een aanrader, alle ingrediënten zijn vers en de dumplings huisgemaakt. De tom yum soep basis is mijn favoriet. Bediening is vriendelijk en ongedwongen.
Beste Jacob,

Wat leuk om te horen dat je ons aanraadt. We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst, bediening niet vriendelijk, eten matig, porties klein, prijs/ kwaliteit matig. Ik zie hier dat de eigenaar al een tijd aangeeft dat het hem spijt en verbeteringen belooft. Maar dat heeft nog niet erg veel effect gehad.
Geachte heer Vergers,

Wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. We vinden dit uiteraard ontzettend jammer. We zullen uw feedback zeker bespreken met onze team om verbeteringen door te voeren.
Bernulphus .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
UItstekende dimsum, zoals wij gewend zijn in Hong Kong. Ook voor de kinderen genoeg andere gerechten om uit te kiezen. Al met al een gezellige en heerlijke lunch.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was redelijk, maar er mocht wel vaker gevraagd worden of je wat te drinken wilde. Goede sfeer...........................
Mardi D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Verjaardag. Met 6 personen gegeten. Deel wilde Hot Pot eten. Bij bestelling van dit gerecht moesten we perse all you can eat optie kiezen, a la carte eten absoluut niet mogelijk werd ons medegedeeld. All you can eat gerechten waren qua smaak erg teleurstellend. Alles leek opgewarmd en erg vettig. Daarbij werd alles liefdeloos uitgeserveerd. Onvriendelijk personeel. In totaal 2.5 uur gezeten en ons gezelschap met de all you can eat had maar de helft van de 2e gang uitgeserveerd gekregen. Niemand kwam vragen of we nog iets nodig hadden , of we iets wilden drinken. Prijzen zeer hoog voor kwaliteit die geboden wordt. Iets van gezegd bij afrekenen, als reden voor traagheid werd een kapotte printer in de keuken aangedragen (terwijl gerechten bij tafel naast ons gewoon bleven komen). 10% Korting gekregen, maar na afrekenen bleek dat ze 10% boven op de totale factuur hadden berekend! Uiteindelijk na klagen door ober gecorrigeerd. Nooit meer Full Moon voor ons!