Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker eten, grote porties! Op zeker voor herhaling vatbaar!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In tegenstelling tot andere Chinese restaurants in de buurt is de service bij Full-moon vriendelijk en behulpzaam. Het eten was erg lekker en het bestelde eten werd snel geserveerd. Wij deden het all-you can eat. De voorgerechtjes waren goed van formaat. De hoofdgerechtjes waren eigenlijk net iets te groot, waardoor je snel vol zit en daardoor niet veel verschillend gerechtjes kunt proberen. Maar goed ik ben ook niet zo'n hele grote eter, daar ligt het ook wel een beetje aan denk ik.
Ook nog even na tafelen was geen probleem. Al met al een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Gwen B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Eten was lekker, service echt zwaar beneden peil!!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Voor de tweede keer hier geweest met de AH-actie. Zelfde keuzemenu, smaakte weer uitstekend! En vriendelijke bediening.

Wil gauw eens terug voor wat ze verder nog te bieden hebben.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hier gelunched op 3 mei. Entourage ok.

Het leuke is dat je hier zowel kunt dimsummen als kunt hotpotten. Dimsum was ok maar wordt geserveerd zonder saus. Ook geen sojasaus/chilisaus etc op tafel. Mie was lekker. Groenten waren smakeloos. De bouillon voor de hotpot had weinig smaak. De eerste keer zag de pekingeend er goed uit. De tweede keer kregen we voornamelijk de gekke stukjes. Ribeye dun plakje te doorbakken, net een schoenzool. De spek kwam in hele grote portie. De bereidingstijden die op de hotpot menukaart kloppen niet allemaal. Panna cotta, creme brulee en ijs waren lekker. De theeprijs is wel erg aan de hoge kant. 1 theezakje en kop warm water kost hier bijna €3.
Ook werden sommige bestelde items niet gebracht, hier moesten we meerdere keren om vragen.

Nadat we betaald hadden zagen we dat ze de dinerprijs in rekening hadden gebracht.... Dit hebben we aangekaart en is later aangepast op de rekening naar de lunchprijs.

De mannelijke ober was vriendelijk en deed erg zijn best, wat de middag nog een beetje redde. De serveersters daarentegen waren chagrijnig. En op basis van uitspraken en blikken wekten zij de indruk dat ze vonden dat we teveel / te snel bestelden, dit vonden wij niet gastvrij aangezien ze hier het all you can eat concept hanteren.

Daarnaast werden de ingevulde bestelbonnen niet altijd meegenomen wanneer ze kwamen afruimen of drankbestelling kwamen brengen.

Kortom als je de juiste dingen besteld dan is het ok. Maar door de vrouwelijke bediening ga je twijfelen of je nog een keer terug wilt komen. Er zijn genoeg alternatieven waar zowel het eten als de service tip top in orde is.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Disclaimer: we zijn gewend aan goed Indisch en Chinees eten en hebben de lat daarom hoger dan gemiddeld liggen. Ondanks deze hoge lat weten we prima wat wel en niet goed eten is en wanneer prijs/kwaliteit in verhouding zijn.

Omdat onze eerst keus in dezelfde straat vol zat, dit keer gisteren voor de allereerste keer bij Full Moon gegeten. Omdat we van de gelegenheid gebruik wilde maken en veel verschillende gerechten wilde proberen, gekozen voor het all-you-can-eat Cantonese Shared Dinner concept. Bij deze keuze kan je ook gebruik van de hotpot, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Eerst in het kort; erg teleurstellend en wij hebben in lange tijd niet zo 'slecht' Chinees gegeten.

De dim sums zijn prima, maar daar kan je niet zo heel veel aan fout doen. De andere gerechten die we hebben gegeten waren veel minder smakelijk. Op een paar gerechtjes na en m.u.v. de wokgerechten komt bijna alles zonder saus op tafel; dit staat verder ook niet op de tafel of op de kaart om te bestellen. Hierdoor is een groot deel van het eten te droog en mist smaak.
De deeglaag die om bepaalde gerechten zit is veel te dik, te bleek en te weinig gekruid.
De roasted duck die van de grill komt of hoort te komen, werd tot tweemaal toe koud tot lauw aan tafel gebracht, waarbij de eend volgens mij in de afgelopen week geen grill gezien heeft. Het neigt zelfs naar een gevalletje magnetron.
Won ton soep waar de soep c.q. water nul smaak heeft en zo uit de kraan opgewarmd lijkt te zijn.
En de porties per gerecht muv de dim sum zijn veel te groot. Het is bij een all-you-can-eat best prettig dat een gerechtje meer is dan één hap, maar als je er met z'n vieren van kan eten (terwijl je met z'n tweeën bent), dan is dat het andere extreme. Hierdoor kan je veel minder verschillende gerechtjes bestellen, dan je zou verwachten.

Na iets meer dan twee rondes (ronde twee plus drie zaten bij elkaar opgeteld nog niet op het maximaal toegestane gerechtjes voor één ronde) zaten we dan ook tjokvol en waren dusdanig teleurgesteld, dat we het dessert hebben overgeslagen en betaald hebben.

Wat betreft de bediening; zoals ook al anderen opgemerkt hebben; het vrouwelijke personeel loopt erbij als een boer die kiespijn heeft. Er kan geen lachje van af. Aan de andere kant was de mannelijke bediening zeer vriendelijk.

Bottomline; niet lekker gegeten en voor dit geld zijn er veel betere keuzes te maken. Prijs/kwaliteit zijn voor het all-you-can-eat concept naar onze mening zeker niet in orde.

We gaan nog wel een keertje terug naar Full Moon, maar dan wel Full Moon City; het zusterrestaurant aan de overkant en dan wel met de roltrap omhoog dus niet beneden. Daar hebben we positieve verhalen over gehoord, dus dat gaan we nog een keer proberen.
B G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij hebben hier met onze AH kortingskaart een speciaal menu gegeten en dat was prima.
Wij waren verrukt van de walnoten op het gerecht, maar dit was het geheim van de smid volgens de ober, wilde hij niet prijsgeven.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
We werden bij aankomst in een hoekje gestopt maar dit vonden we niet erg. Was een knus plekje. Restaurant zat goed vol! We begonnen met de hot-pot, Was allemaal lekker. Ook de dim sum en andere gerechten waren super lekker. Het enige wat ik jammer vond is dat er tot 4 keer werd aangedrongen door dezelfde gastheer om wijn te bestellen (we hadden ice tea en 2 flessen chaufontaine tijdens de zit omdat wij die avond niet wilde drinken) . Verder was het hardstikke goed allemaal en kom zeker eens terug!
Davidvangaalen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Zeer lekker gegeten bij Full Moon in Den Haag. Helaas was het personeel ronduit onvriendelijk. De prijs valt mee gezien hetgeen je er krijgt aan eten.
Kenneth H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
De beste dim sum gerechten vind je hier bij dit typisch Chinese restaurant in Den Haag, Kom hier al jaren en sinds twee jaar bij de all you can eat dim sum en die is heerlijk en snel bereid. Zeker een aanrader!
Dalivia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Eten doen wij hier graag. Echter betwijfel ik of ik hier nog terug keer. Het vrouwelijk personeel is alles behalve vrolijk. Ze lopen erbij alsof ze gedwongen worden. Jammer, want dat doet het kwaliteit van het eten en de sfeer niet ten goede.
Ze vergeten vaak dat er gasten in het restaurant zitten omdat ze constant op hun telefoon zitten. Nogmaals het gaat hier om het vrouwelijk personeel.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
bij sommige gerechten liever kleinere porties zodat je van alles wat kunt proberen...
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het eten vind ik redelijk tot goed, service was goed (het was rustig), de wachttijd is redelijk tot goed, al met al is inderdaad redelijk tot goed.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het vegetarische hoofdgerecht zou ook tofu bevatten volgens de kaart, maar het zat er niet bij. We hebben 3 kwartier op de soep gewacht, dat vonden we erg lang. Toen de soep uiteindelijk kwam, zat het hoofdgerecht er vlak achter aan. De smaakt en kwaliteit waren goed.
lady.cupcake .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we zijn gaan eten op Chinees Nieuwjaar . enorm druk dus . we hadden niet verwacht dat het zo druk zou zijn omdat er ook eettentjes buiten waren . de service was iets trager. maar dit komt door de drukte . alsook het eten ...porties waren bij sommige gerechten kleiner. we hebben op rustigere tijden hier ook al beter gegeten
Pun F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hadden met 5 dames hier heerlijk gegeten via AH restaurant actie. We kregen aparte 3 gangen menu. Het was heerlijk. Leuke bediening gehad. Ons avond was Toppie ???? We komen zeker gauw weer terug.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteravond met 5 man voor het eerst hier gegeten. Wat een verademing in vergelijking met andere all you can eat restaurants. geweldig vriendelijk personeel, een oudere heer die ons perfecte service bood, heerlijk eten en ruime keus. Hier gaan wij zeker nog is naar terug!
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
we hebben ossenhaas reepjes genomen als hoofdgerecht, vlees was lekker mals en garnituur met broccoli was ook heel lekker.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hallo,

We hebben heerlijk gegeten. Dus niets om aan te merken. Bediening was top. We komen beslist een keertje weer terug. Vriendelijke groet Anita.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gisteravond met 5 man voor het eerst hier gegeten. Wat een verademing in vergelijking met andere all you can eat restaurants. Geweldig vriendelijk personeel, een oudere heer die ons perfecte service bood, heerlijk eten en ruime keus. Hier gaan wij zeker nog is naar terug!