Full Moon

Gedempte Burgwal 24 2512 BV Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Full Moon

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Meer informatie over restaurant Full Moon

Ed H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Overheerlijk! Heerlijke soep, 2 uitstekende hoofdgerechten met een verrassend lekkere rode wijn. Alles zo lekker dat wij graag terugkomen, als wij in Den Haag zijn.
Rietjejhuijser .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening, aardige gelegenheid, volle bak met duidelijk veel gasten van Chinese achtergrond en mogelijk daarom lang wachten op de gangen maar OVERHEERLIJK eten! Wij hebben zo lekker gegeten dat wij graag zouden willen dat er bij ons in de buurt ook zo'n restaurant zou zijn.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij hebben weer lekker gegeten bij Full Moon, dit keer met de AH-restaurantactie!
Het 3-gangen menu zijn grote porties; heerlijke wanton soep, vers gewokte vis en kip gerechten, gevolgt door een panna cotta met vanille ijs dessert.
De bediening was vriendelijk, snel en beleefd. Ook werd gevraagd wanneer wij het volgende gerecht wilde hebben.
Wij komen zeker terug.....
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dit is mijn 2e bezoek aan Full Moon binnen 2 weken. Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en fantastisch eten in een goede, gezellige sfeer. Wel moet ik erbij vermelden dat de ontvangst de 1ste keer, was op een zaterdag, wat gehaast was doordat het op zaterdag altijd fullhouse is. De 2e keer was op een zondag en dan is het een stuk rustiger en heeft de bediening meer tijd voor de klanten.
Jane.alakhramsing .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was vers en smaakvol. Voor het eerst maissoep gegeten en zelfs dat beviel goed. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en correct. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Lekker gegeten in dit restaurant via de AH-restaurantactie! Voor een 3-gangen menu en een aantal drankjes betaalden wij € 28 (incl. fooi). Grote porties, knapperige groenten en aan te passen naar eventuele dieetwensen.

Enige minpuntje; de gerechten volgen elkaar in een rap tempo op. Er zat nog geen 5 minuten tussen elke gang. Hierdoor wellicht minder geschikt als je lang wilt tafelen.
SushiGek .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met een groupon vorig jaar hier gegeten, daarna zijn we telkens weer teruggekomen. Aangezien het een uur rijden is naar Den Haag, helaas niet zo vaak als we zouden willen. Het eten en de smaken zijn steengoed. Mijn zoon is dol op de Nasi en de Kipvleugels. De steaks en de oesters zijn bij mij favoriet. De gebakken inktvis, gegrilde grote garnalen en eend zijn ook heerlijk. Ook qua service hebben we niks te klagen. Een restaurant die ik zeker aanbeveel.
Yanna T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten is heel erg lekker. Alleen onze 4 gangen werden er in 45 minuten doorheen gejast. De soep was nog niet op, of de dim sum kwam al. Van mij had het iets rustiger aan gemogen, maar de kwaliteit van het eten en de prijs maken alles goed
Dafna B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten Was heerlijk maar werd ons met gevoel van haast voorgezet, geen tijd tussen de gangen .Het restaurant Was vreselijk warm ook!
Igeraedts .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag met een vriendin via de AH restaurantactie hier gegeten. Konden kiezen uit een 3 gangenmenu waarbij je uit 2 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en 2 desserts kon kiezen. Wij hebben genomen de Sok Mai soep, Mak Siu Au gewikte ossenhaaspuntjes en de creme brule. De soep was heerlijk en smaakvol en de ossenhaaspuntjes waren heel mals. Op de menukaart stonden 2 prijzen vermeld. Een van 28,50 p.p. en een van 17,95 euro p.p. en het 2e menu gratis. Na navraag bleek dat het laatste bedrag klopte. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening was vlot en behulpzaam. Wij hebben hier lekker en tevens zeer voordelig gegeten. Wij willen dit restaurant zeker aan bevelen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten is er prima, ruime zaal, goed verlicht. We werden snel bediend. We wilden wachten met het dessert en ook dat kon.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Al vaker heerlijk bij Full Moon gegeten, en dan Dim Sum onbeperkt. Dan wordt je de hele avond verrast met de meest lekkere gerechtjes. Deze keer gingen we met de AH actie voor een 3 gangen keuzemenu, maar ook hier werden onze verwachtingen weer overtroffen! De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Bij het menu kon men ook nog een extra gerecht bestellen, diverse Dim Sum, dit konden we niet laten liggen natuurlijk!
Uiteindelijk heerlijk gegeten voor een zéér schappelijke prijs! We komen zeker snel weer terug!
Ttpool .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Er zitten 3 full moons tegenover en naast elkaar. We waren de verkeerde binnen gelopen en werden netjes daar de juiste gebracht. Helaas eenmaal binnen gekomen was de service er wel vanaf. Er werd ons eenmaal gevraagd wat ae wilde deinken en wat we wilde eten. Voor de rest is er geen communicatie geweest. Zelfs toen mijn bier opwas werd mijn glas meegenomen zonder maar wat te vragen.

- we hadden beiden soep vooraf. Mijn soep werd 5 min eerder gebracht en zonder wat te zeggen op de hoek van onze tafel gezet. Het was duidelijk te zien dat het mijn sowp was maar ok. Bij de laastste hap had ik als cadeau een halve eierschil in mijn mond.

- hoofdgerecht was ok. Portie was groot genoeg maar niet veel bijzonder. Ook zonder iets te zeggen op tafel gelegd.

- het toetje werd op het eind door een mannelijke bediening gevraagd. Wederom op tafel gezet. Rekening uiteraard maar zelf naar gevraagd.

Al met al een beetje een vreemde ervaring.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Full Moon heeft ons nagenoeg koud vlees geserveerd. Daarnaast een halve portie in water gekookte paksoi. Voor het halve portie paksoi moesten wij 8,50 euro's betalen. Mijn verbazing was groot (zacht uitgedrukt). De vrouw aan de kassa liet de menukaart zien, met chinese tekens en vertelde dat een heel portie pakosi 16,-- of 16,50 (weet ik niet meer) kost. Dus ja, "we hadden het kunnen weten".
Wij zullen daar dus NOOIT meer gaan eten.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Het restaurant is sfeervol ingericht met veel grote ronde tafels met een draaiplateau, zoals je ze ook ziet in China.

De kaart is zeer uitgebreid. Je kan hier "à la carte" eten of "all-you-can-eat". Met mes en vork of met eetstokjes. Wij kozen voor "à la carte" met eetstokjes.

De bediening is vlot en vriendelijk. Mijn vrouw nam een grote wonton soep en ik mihoen met rundvlees in zwarte pepersaus. Dat laatste gerecht stond niet op de kaart, maar werd na een korte uitleg, zonder problemen gemaakt in de keuken en smaakte heerlijk.

Conclusie: Het is de moeite waard om een tafeltje in dit restaurant te reserveren voor een "avondje" genieten van allerlei Chinese heerlijkheden die je niet gauw vindt in een "Hollands" Chinees restaurant.
Gurmail K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk gegeten hier met een groep collegas. Het was koud buiten en wij hebben warme soepen en warme gerechten besteld die ontzettend lekker zijn. De service is ook perfect. Mensen kijken je altijd aardig aan. Ik zal volgende keer zeker terugkomen.
Inge-b .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Met de AH actie hier wezen eten. Het eten was op zich prima. Ik had de wan tan soep als voorgerecht en de koe lu yu (gepaneerde vis) als hoofdgerecht. Enige aparte vond ik de pijnboompitten over de vis, niet echt Chinees denk ik zo. Nou ja, enige aparte, ook de crème brulee als nagerecht is niet echt Chinees. Tussendoor hadden we extra dim sum, maar dit waren andere dim sum dan die op de kaart stonden en die we besteld hadden. Dat wel verteld maar kwam niet echt over. Er waren 3 mensen die bij onze een tafel langs kwamen: een wat verlegen meisje dat niet echt durfde te praten, een vrouw die nauwelijks Nederlands kon en niet begreep toen wij vertelden wat we wilden hebben van de menu kaart, en een man die wel Nederlands kon maar wat gebrekkig. Verder werd er de hele avond niet naar ons omgekeken. Ik denk niet dat ik weer zo snel hier zou eten. Er zijn genoeg andere Chinese restaurants.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mijn vriendin was ziek geworden, maar ik vaker bij Full Moon gegeten en het is altijd heerlijk, heeft goede service, zelfs wanneer het propvol is en dat is vaak.
Manonvanwoudenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijke bediening. Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk Chinees bier.
Dim sum mix heerlijk. We hadoen ah zegels maar werden toch leuk ontvangen. Kregen ook korting bon voor de volgende keer. Wij gaan zeker vaker eten bij Full Moon