Full Moon Express

Gedempte Burgwal 41 2512 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Full Moon Express

Een nieuwe betekenis voor fastfood

Full Moon Express is een typisch Hong Kong fastfood restaurant. Denk nu niet meteen aan gefrituurde gerechten, want met fast bedoelen ze vooral efficiënt. Bij de ingang bestel je wat je wilt eten en terwijl je wacht, zie je hoe je maaltijd wordt bereid door de chef. Voor inwoners van Hong-Kong een hele normale manier om snel aan een verse maaltijd te komen. Als je maaltijd klaar is, neem je plaats in het restaurant om er rustig van te genieten. Of snel, net als in Hong Kong.

Meer informatie over restaurant Full Moon Express

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gistermiddag rond 14u hier geluncht. Modern ingerichte lokalen, ziet er leuk uit. Na keuze te hebben gemaakt bij kassa bestelling geplaatst. Mijn partner koos kungpo kip met rijst en ik peper en zout garnalen met geb. mie (50ct extra). Vriendelijke bediening. Na afgerekend te hebben kregen we een grappig rond oproepapparaatje met rode ledjes en gingen we een plekje zoeken met onze drankjes. Na tien minuten begon het apparaatje te loeien en lampjes branden en kon ik het eten afhalen. Ruime porties, mijn gerecht had 8 of tien garnalen en volle grote kom mie! Ook mijn partner had een ruime portie en de rijst is zo veel, dat ze die niet op kreeg. De onderstaande kritiek kan ik dus niet delen, maar ja, de prijzen zijn al redelijk goedkoop en toch met groupon betalen. Wie de onderste uit de kan (in dit geval pan) wil hebben.......
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik heb er vaak via Groupon gegeten, altijd goed, maar nu had een vriendin het gisteren, ook met de Groupon bon mee genomen.

Ten eerste moet je dan een € 1 extra betalen wat op zich geen probleem is , maar ipv van 2 porties, was het gehalveerd!!! Dus het was de helft minder als wanneer je daar eet en ook we hadden een garnalen gerecht en er zaten 5 garnalen!!! in. Dus dat is beslist een afrader. JAMMER.
Wat jammer om te horen dat het niet bevallen is. €1 euro extra betaling is omdat u gekozen heeft voor een luxere bijgerecht. Dit staat overigens ook vermeld op de groupon. Wat betreft de porties, het is zeker niet de bedoeling dat je een kleinere portie krijgt als je met een groupon voucher komt eten. Dit gaan wij zeker intern onderzoeken.

Reactie van proever:

Nee in de zaak word er € 1 berekend voor het meenemen en bovendien wilde we 2 gerechten hebben, net als wanneer je in de zaak eet, maar dat KON NIET!!!!!
Dus we kregen i gerecht voor 2 bonnen!!!

anf 2e reactie van restaurant:

Er staat inderdaad ook in de groupon dat als je wilt meenemen €1 als vergoeding wordt gevraagd. Ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld met "2 gerechten hebben"? Maar ik vind het jammer in ieder geval dat het niet is bevallen, we zullen ons best doen om hier verbeteringen aan te brengen.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
In de avond bij "Full Moon Express" Tropical Prawns gerecht besteld en die was goed en nog authentiek van smaak, dus niet verwesterd zoals bij de gemiddelde Chinese restaurant in Nederland. Niet voor niets was express, want de bestelling was zo snel klaar, binnen 5 -10 minuten. Wat een service!
Haromaki .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk hier gegeten. Restaurant ziet er ook gezellig en fancy uit prijs kwaliteit verhouding ook goed keep up the good work
Rose F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Als je haast hebt en een lekker hapje wilt eten of gewoon honger hebt en veel wilt eten dan moet je hier zijn. We hebben de menu's genomen en de wonton soep was veel! Lekkere grote wontons en de loempia's erbij waren ook erg lekker! Het is iig gezonder dan bij een fastfood en de groenten zijn ook nog vers!
B K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Hier een keer gegeten (beneden) en een keer afgehaald. De eend is droog en er wordt geen sausje bij geserveerd want dit staat niet in het "concept" vermeld. Als je voor het eerst komt lijk het keuze menu niet eenvoudig, neem gerust de tijd om het door te nemen voor je een keuze maakt. De gerechten zijn niets bijzonders qua smaak, het kan beter. Menukaart kan beter. Het is meer een tent voor een snelle hap.
Hartelijk dank voor je feedback. Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens. Jammer om te horen dat de eend droog was. We zullen dit zeker bespreken met onze chefs. Ik vind het jammer dat onze medewerker niet bereid was om flexibiliteit te tonen wat betreft de saus.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
No-nonsens self service restaurant met prima prijs/kwaliteit verhouding.
De prijs-indicatie van €8,50 klopt; voor dat bedrag (meestal minder) heb je een volledige maaltijd exclusief drankje(s). Smaakt prima, grote porties en snel klaar.
Concept is simpel: je bestelt wat je wilt aan de counter en je krijgt een timer mee voor wanneer het bestelde eten klaar is. Drankjes krijg je direct mee en je kan dan ook meteen tegenover de counter je bestek enzo meenemen naar je tafel. Veel aparte hoekjes en zitjes op verschillende levels. De sambal op tafel is lekker pittig, maar waarom zit er nou geen dekseltje op het potje? Vind ik wel hygiënischer.
Gaat je timer, dan kun je je eten ophalen. Opeten en je tray met lege bord(en) in het rek zetten.
Simpel, lekker en makkelijk. Niet alleen op ter plekke op te eten; je kan ook meenemen en zelfs laten bezorgen.
Dank je wel Janelle voor je recensie en feedback. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons restaurant.
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Een fijne plek! Er is lekker eten dat snel bereid is. Voor een snelle hap is dit ideaal en lekker! Niet te vergeten dat de prijs redelijk is.
Dank je wel voor je positieve recensie! Fijn om te horen dat je alles naar wens is.
Benstelten .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Voor de derde keer hebben wij bij dit restaurant gegeten. We vinden de prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Het is door de taalbarrière een beetje behelpen maar het lukt ons om een goede keuze te maken. De teppanyaki gerecht met eend en pork was subliem.
Dank je wel voor je positieve recensie! We hopen je snel weer te verwelkomen in ons restaurant.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Wilde even een lekker smaakvol soepje nemen. Gekozen voor bamisoep met eend (8,50). De bouillon zelf had geen smaak, er zat een ietsje verdwaalde groente in met houterige stelen en de eend was taai. Het smaakte echt naar niets. Dit was voor ons de eerste keerbij Full Moon. We zijn beter gewend.
Bedankt voor uw review, wij zullen ons best doen om dit te verbeteren.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Een betere 'fastfood' ben ik nog niet tegengekomen. Bijzonder goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ik kom hier graag na een dag werken 's avonds wat halen, en weet dan zeker dat ik geniet van het eten!
Bedankt voor uw review, ik ben heel blij om te horen dat u een positieve ervaring had.
GeeJee D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijke lunch gegeten. Ossenhaas met noedels. Snel geholpen en snel aan tafel. Eten met stokjes blijft wel een uitdaging die ik iedere keer weer aanneem. Ik had ook voor bestek kunnen kiezen ;-) Ik kom zeker terug !
Dank je wel voor je lovende recensie. Erg leuk om te horen dat alles naar wens was! We zien je graag snel weer terug!
Arumar .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Hier gegeten met een groupon. Ik had een create your own wok meal genomen en gekozen uit de garnalen met zwarte bonensaus en nasi. Het eten was goed van smaak! Ik had daarna nog een strawberry bubble tea genomen, maar die vond ik een beetje tegenvallen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, ik hoefde maar kort op het eten te wachten.
Ik vond de inrichting van het restaurant mooi en schoon, de zitruimtes zagen er gezellig uit. De toiletten waren schoon.
Dank je wel voor je positieve recensie en feedback. We zullen beter op onze bubble tea letten!
Peter-in-Holland .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Twee keer met groupon gegeten. Twee keer was de eten doorsnei en helaas echt niet heet! Eend droog, bief lekker. Hoeveelheid was prima, maar niet goed geproefd. Kan niet herkennen, welk aziatische keuken bij welk gerecht hort. Hebben niet begrijpen dat wij dat eten moeten zelf halen (geen verklaring ontvangen). Deko netjes, maar personeel zeer rommelig en kerstmusiek in de lente....
Wat jammer om te horen dat het het eten niet naar wens was. We zullen dit doorgeven aan onze keuken.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ik heb hier voor het eerst ervaren wat dit Oosterse fastfoodrestaurant te bieden heeft. Aan de kassa werd mij uitgelegd hoe het werkt. Ik heb besteld en heb kort gewacht op mijn eten. De ruimte waarin dat kan, voelde wat ongemakkelijk omdat je geen duidelijk aangegeven plek hebt waar je kunt staan, zonder iemand in de weg te lopen. Ook was het niet duidelijk aangegeven hoe je kunt weten wanneer het klaar is. Ik heb mijn eten gekregen en zocht een plekje in het restaurant. (De uitleg van de medewerker dat ik de pepertjes niet hoefde op te eten vond ik erg attent.)
Het is erg modern ingericht en schoon. Ik vind het leuk dat er veel verschillende hoekjes en ruimtes gecreëerd zijn waar je kunt gaan zitten. Ik heb gebakken rijst en crispy salt en pepper prawns gegeten. De smaak vond ik erg lekker, het eten was ook mooi gepresenteerd op een schaaltje met wat sla erbij. De sambal op tafel vond ik erg lekker! Als ik een kritische noot zou mogen uiten, dan zou ik willen zeggen dat ik het eten iets te vet vond. Maar het staat voor mij vast dat ik hier nog eens terug kom.
Dank u wel voor uw complimenten, we zullen onze medewerkers vragen om beter uitleg te geven aan gasten. Ik zal ook aan onze koks uw feedback doorgeven. We hopen u snel weer te mogen ontvangen.
Sella .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het concept was duidelijk, het bestellen ging gemakkelijk en het wachten was minimaal. Als mensen weggingen, werd het ook opgeruimd.

Het gebouw is ruim en speels, voor elk type mens geschikt interieur en zitplek. Zitplekken zijn niet te dicht op elkaar, dus voldoende privacy. Er was ook leuk muziek; niet te aanwezig of te hard zodat mensen gezellig kunnen praten. De lichten waren een beetje gedimd; geeft een knus gevoel. Er waren ook planten, bloemen en versierde kerstbomen. Een omgeving waar mensen willen zijn!

Alles was schoon en netjes; inclusief toiletten, de wasbakken en spiegels. Ik en mijn medegangers komen zeker terug! Het was een prettige ervaring.
Dank u wel voor uw complimenten. Erg fijn om te horen dat alles naar wens was. Tot gauw weer!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Prima geschikt voor een supersnelle en relatief gezonde (vergeleken met de bekende burgerrestaurants) hap. Over het eten niets dan goeds. De bediening was adequaat en behulpzaam. Het restaurant is verder erg ongezellig en dat zelfs vergeleken met de bovengenoemde peers.
Dank u wel voor uw positieve recensie. We zullen uw suggestie over het decor ter harte nemen. We zijn zelf ook van plan voor volgend jaar het gezelliger aan te kleden.
tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Met een groupon hier gegeten
Bestelling aan de kassa
Mbv een bon wordt je eten gemaakt en afgeroepen
Het is massa productie,maar eten is lekker en goed verzorgd
Eenvoudig,doch netjes ingericht voor een snelle hap
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze keuken. We zullen proberen beter te presteren op service. Hopelijk to gauw weer!
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Hier met z'n 2en hier gegeten.

Bij binnenkomst werd er een jongen geroepen die ons moest helpen. Hij heeft het concept uitgelegd. Nadat wij onze keuze hadden gemaakt moesten wij afrekenen. Wij kregen onze drankjes en een bon met een nummer. Dan is het wachten dat het eten klaar is. Dat duurde overigens maar een paar minuten.

Dan een tafeltje uitzoeken. Het is een groot restaurant, maar het oogt niet gezellig.

Ik had kip met honing en witte rijst. Het leek wel of er een soort van beslag over de kip was gedaan voor het wokken. Daar ben ik niet gek op, vandaar dat ik het niet allemaal heb opgegeten.
Mijn tafelgenoot had ossenhaas met nasi. Deze was goed en alles is opgegaan.

Dan zelf afruimen en je dienblad wegzetten.

In het restaurant hing een etenslucht. Als je eenmaal buiten bent dan ruik jezelf naar deze lucht. Jammer dat ze niet hebben geïnvesteerd in een goed afzuigsysteem.

Conclusie: het eten is er niet duur, maar er is geen gezelligheid en sfeer. Het is een soort fastfood restaurant maar dan voor de wok.
Alleen al voor de etenslucht die er hangt ga ik hier niet meer naar toe.

Hi, bedankt voor uw review. Wij zijn nu bezig om dit probleem op te lossen en de afzuigsysteem te verbeteren. Wij hopen dat u Full Moon Express in de toekomst nog een kans wil geven.
Rajeshkhana .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
vegetarisch wok met groene groenten supergezond lekker knapperig hmmmmm. aanrader vooral gezien wat het kost... je kan het laten aanpassen in mijn geval.. geen ei Champions..
Rajesh Khana
Hoi Rajesh, bedankt voor uw feedback en leuke review!