Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

André T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wegens familie reünie/bezoek neef en zijn vrouw uit Canada hadden we met z'n zevenen hier gegeten. De gerechten waren lekker/goed van smaak, vooral de gebakken durian was bijzonder.
Vriendelijke en snelle bediening. Aan het eind begroet de eigenaar ons ook nog en begeleidde ons naar de lift. Sfeer was ok.
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijke Dim-Sum voor een super schappelijke prijs. De service is prima en op donderdagavond zelfs voor 7 personen nog plaats. Top! Ik kom zeker nog een keer terug :-)
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Een bezoekje aan Den Haag betekent ook een bezoekje aan de lokale China Town. Voor het diner waren we terecht gekomen bij Dim Sum restaurant Full Moon City. Als liefhebber van de Aziatische keukens was ik erg benieuwd naar de dim sum.

Bij binnenkomst kregen we een tafel toegewezen door het personeel en werd ons de kaart aangeboden. Helaas werd er verder weinig verteld over wat er allemaal op de kaart stond en hoe we konden bestellen. Na even speuren op de bijzonder uitgebreide kaart kwamen we tot een aantal interessante gerechten die we wel wilden proberen. Omdat op de kaart ook niet duidelijk was wat precies de porties waren, begonnen we voorzichtig met een vijftal dim sum gerechten.

Al snel arriveerden de gerechtjes ,die er allemaal zeer smakelijk uit zagen. Op de warmhoudplaat die voor ons werd neergezet pasten helaas maar twee van de vijf gerechten, waardoor de rest snel zou afkoelen. Daarom moesten we maar snel aan het eten. Na vragen werd snel ook nog een pot jasmijnthee geleverd, zodat we het eten helemaal konden laten smaken.

De dim sum waren goed bereid en smaakten over het algemeen lekker. Wel bleek nadat wij waren aangevallen dat er één dim sum een andere was dan besteld, maar deze smaakte prima waardoor wij er geen probleem in zagen. De smaken waren wel voorzichtig en erg uitgesproken smaken, zoals in de Chinese keuken wel eens voor komen, waren er niet. De flesjes maggi en chilisaus staan blijkbaar met reden op tafel. Maar misschien is dit wel te wijten aan een verkeerde keus van gerechten.

De service is zoals vaker bij Aziatische restaurants zeer vriendelijk, maar niet altijd even behulpzaam en attent. Een nieuw drankje moet je toch snel voor wenken en of alles naar wens is zal nooit worden gevraagd. Het decor is niet bijzonder en de route naar de toiletten een beetje schimmig, maar over het geheel is het restaurant netjes en bovendien voorzien van goede stoelen.

Al met al lekker gegeten voor een zeer fatsoenlijke prijs. Uiteindelijk waren we voor twee personen minder dan veertig euro kwijt aan eten en drinken. Nu zullen de grote eters onder ons waarschijnlijk iets meer dim sum tot zich nemen, maar de prijs blijft prima.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Afgelopen zondag met 9 personen wezen 'Dim-Sum-en bij Full Moon. Wij hebben gelukkig onze chineze vriendin bij ons als wij Dim Sum doen dat maakt de communicatie erg makkelijk. Zij regelt het allemaal wel en besteld voor de hele tafel diverse lekkere hapjes. De zaak is erg mooi ingericht. Ziet er ook schoon en verzorgd uit. Het eten is prima. Chu weet wel wat lekker is en bestelde een diversiteit aan lekkernijen. Dit restaurant is wel wat duurder dan de omliggende restaurants in het Haagse China Town. Bij andere is bijvoorbeeld het drankje, of het eerste drankje gratis. Bij Full Moon niet en 7 euro voor een liter Spa Blauw is echt wel aan de hoge kant. Al met al is het eten prima en is de grote ronde tafel erg gezellig.
Y.zwitser .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het is niet de eerste keer voor ons bij Full moon city
Eten en sfeer is altijd erg goed.
Erg jammer alleen dat ze reserveringen via Iens -Seat me, niet binnenkrijgen en dus gelukkig nog een plek voor 4 personen over hadden.

Bediening is erg onpersoonlijk en ze houden je tafel slecht in de gaten.
Dit is overigens bij al onze bezoeken aan Full moon zo.

Ik kom er graag omdat er originele Chinese en Thaise gerechten op de kaart staan welke je niet bij elke reguliere Chinees tegenkomt.

- voor rustig tafelen niet doen
- als je goed en exclusief wilt eten - zeker een aanrader
- Reserveren via de telefoon is een must
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Mooi decor. Lekker eten en snel, iets apart qua smaak en erg lekker. Locatie is goed als je met openbaar vervoer komt, want het is moeilijk parkeren. Maar het belangrijkste is het eten dat erg lekker is.
Hartelijk dank voor uw lovende recensie. Een tip: u kunt volgende keer bij Q-Park Lutherse Burgwal parkeren, het is slecht 110m van onze restaurant vandaan ofwel 1 min lopen. Q-park bijenkorf, parkeergarage markthof of Q-park Amsterdamse Veerkade 30 zijn verder ook een uitstekende optie.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Met enige regelmaat bezoeken wij Full Moon City, 'Te weinig', vindt één van de medewerkers (een dame (met bril :)) die voortreffelijk Nederlands spreekt, goed van de tongriem is gesneden en niet te beroerd is ons van aardige adviezen te voorzien :)). En eigenlijk heeft zij gelijk! Na door een doorgewinterde restaurantbezoeker te zijn geïntroduceerd hebben wij in de loop van 2015 een aantal keren gasten meegenomen naar FMC. En verdomd: iedereen was laaiend enthousiast! Ik hou op. Voor je 't weet gaat iedereen bij FMC blozen :).
Dank je voor je lovende recensie! We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant!
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Over de service en het interieur valt niets op te merken maar de kwaliteit van het eten viel heel erg tegen. Geen enkel gerecht was op smaak maar het meest viel de nasi met garnalen heel erg tegen. De smaak valt niet te definieren. Het totaal niet te eten. De groente had eveneens geen smaak en de inktvis smaakte rauw en had ook die onaangename geur. We hebben de rekening betaald en het eten laten staan. Zo slecht heb ik het in geen ander restaurant gehad. Heb eerder in hetzelfde restaurant gegeten onder een andere eigenaar en had dezelfde kwaliteit verwacht maar dit viel vies tegen. Zal er helaas dus ook niet meer komen.
Hartelijk dank voor uw recensie, wat jammer om te horen dat het eten niet naar behoren was. Uiteraard is dit niet de bedoeling, hiervoor bieden wij dan ook onze excuses voor aan. We zullen uw feedback bespreken met onze chef kok om verbeteringen door te voeren. We zouden het zeer op prijs hebben gevonden als u tijdens uw bezoek had aangegeven dat het niet naar wens was, dan kon onze manager nog iets voor uw betekenen. Ik hoop u in de toekomst wellicht nogmaals te verwelkomen in ons restaurant.
arkltan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Lekkerste gerecht: Budda's delight; Dim Sum gerechten zijn ook heerlijk.
Bediening is prima: snel en klantgericht;
Inrichting van het restaurant is goed.
Dank je wel voor je positieve recensie! We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen in Full Moon City.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Moderne en lichte inrichting. Ook lekker ruim zitten. We hadden wat dimsum gerechten gecombineerd met gewone gerechten. Alles smaakte bijzonder goed. Grote afknapper is dat de Spa blauw gewoon (lauw!) kraanwater was en dat was gelijk te proeven. Hebben we verder geen punt van gemaakt, daar hadden we geen zin in. Maar een eventuele volgende keer vragen we wel de flesjes erbij, want nu kregen we allemaal een vooraf ingeschonken glas te drinken. Vandaar de middelmatige waardering voor de service. Maar verder niets op de bediening aan te merken.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat betreft de spa blauw, we gebruiken uitsluitend mineraal water van spa blauw. Het kan zijn dat de fles spa blauw ongekoeld was, waardoor het lauw was. U kunt gerust volgende keer dit aankaarten bij onze bediening, we vinden het absoluut geen probleem om indien het nodig is een fles water voor uw op tafel te openen en in te schenken.

Reactie van proever:

De structuur van mineraalwater zoals Spa blauw is totaal anders dan de structuur van kraanwater, vandaar dat het verschil gelijk te proeven was. Het ligt dus niet aan de temperatuur van het water. Wel fijn dat u zo snel reageerde en open staat voor verbetering. Het serveren van vooraf ingeschonken glazen hebben wij al jaren niet meer meegemaakt en wij gaan minstens 1x per week uit eten. Misschien een tip om voortaan standaard aan tafel de flesjes neer te zetten?
Yuping C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Was afgelopen maandag bij full moon in Den Haag, dimsums zijn erg gevarieerd, prijs kwaliteit is goed. Gestoomde inktvissen met pittige saus, garnalen pasteitjes waren erg lekker. Bediening erg vriendelijk, een lekker restaurant om eventjes tussen de middag te lunchen.
Dank je wel voor je positieve recensie!
Friendsz J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Hier gister voor het eerst wezen eten. Mooi, groot, gezellig en druk restaurant. Eten wordt redelijk snel geserveerd. We hadden standaard nasi, bami, wat gewokte groenten in soort knoflooksaus en ik had gefrituurde kipfilet met peking eend. De nasi en bami waren gewoon standaard, niets bijzonders aan eigenlijk. Zo smaakt het bij de meesten en moet eerlijk zeggen dat ik de nasi en bami weleens lekkerder heb gegeten.

De geroosterde Peking eend en de groenten waren wel heerlijk.

Dan het dessert. Je kunt kiezen uit allerlei smaken gelatineachtige (agar-agar) puddings. Ik vond het eerlijk gezegd niet lekker. Vreemde om te eten. De structuur zijn wij Nederlanders niet gewend. Een hele vreemde substantie, wat niet lekker in de mond ligt. Ook mijn partner vond het niet lekker. Doe mij dan maar gewoon ijs of iets dergelijks, maar helaas dat staat niet op de kaart.

De bediening vonden wij apart. Het eten wordt niet geserveerd, maar op een aparte manier op je tafel gekwakt, geen uitleg wat het is en ze lopen meteen snel door. Dit ging bij alle gerechten zo. Ook werd niet even gezegd "eet u smakelijk". Ook kon je moeilijk een personeelslid iets vragen, want de meesten waren vaak of druk in de weer of ze stonden met gasten (bekenden van hun) gezellig te kletsen.
Hartelijk dank voor uw recensie. Onze excuses dat onze bediening te kort heeft geschoten. We zullen ze hierop aanspreken. We hopen u volgende keer weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant. We hebben wel degelijk een uitgebreide ijskaart, misschien iets voor de volgende keer?
John W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Een goede ingericht restaurant in een Chinees sfeer. Eten is zeer lekker met gebruik van een prima all inn concept voor zo'n vriendelijk prijs. Ook in de tussen de middag kan hier druk worden, met name op zaterdag. Bij binnenkomst word op een heel vriendelijk manier naar een tafel toegewezen. Als ik heel eerlijk moeten zijn, is dit echt de enige Chinees restaurant waar je met veel aandacht wordt bediend. Ook de personeel zijn heel beleefd. Hoewel sommige personeelsleden weinig met Nederlands kan communiceren maar ze doen het best voor hun klanten, en dat vind ik de alle belangrijkst.
Dank je wel John voor je lovende recensie. Ik denk dat je echter bij onze zuster restaurant hebt gegeten Full Moon.
Kim Bing C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
ik kom hier regelmatig en eten is altijd goed! afgelopen maandag tafel gereserveerd voor 12.30, omdat we 10 minuten later zouden aankomen heb ik ze gebeld, bleek dat onze reeservering
niet in systeem stond? ik had wel een emailbevestiging ervan. Voor een uurtje later werd er dan een tafel geregeld.
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vandaag besloten we weer bij full moon te gaan eten. Het eten was volgens verwacht van een hoog qualiteit restaurant. Het eten waren snel op tafel geserveerd. En de personeel was vriendelijk. Wel een aanrader als je een lekkere Chinese gerechten willen eten.
Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Ka-Ming S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
We werden bij binnenkomstmeteen geholpen en de tafel stond al klaar omdat we gereserveerd hadden. Dot terwijl het helemaal vol zat, top!

We kregen al snel de menukaarten alleen duurde het erg lang voordat iemand de bestelling kwam opnemen (we moesten zelf paar keer naar vragen). Geen voor- (soep) of nagerechten (toetje) zoals voorgaande keren, maar wel fruit. Daarnaast waren ze de cola vergeten, deze kregen we uiteindelijk na opnieuw vragen wel. Misschien een verbeterpuntje voor de service.

Het eten kwam snel en was verrukkelijk. Zoals we al verwacht hadden was er met de kwaliteit van het eten niks aan de hand.

Met z'n vijven en kind waren we uiteindelijk €110 kwijt. Zeer nette prijs. Al met al een goede ervaring en we komen volgende keer zeker terug.
Bedankt voor uw mooie review, wij zullen ons best doen om de minpunten te verbeteren.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
ben hier wel vaker geweest. Moet zeggen dat het steeds beter is gaan bevallen. het eten is wel ok, niets mis mee. Decor is erg toegankelijk. De mensen zijn vriendelijk.
Wat fijn om te horen dat u ons restaurant steeds meer bevalt. Hartelijk dank voor uw recensie.
Deborah C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Vandaag besloot ik na mijn werk te genieten van een dinner voor 1 bij Full Moon City. Wat heb ik genoten van de diverse dim sum hapjes. De service was optimaal. Er was zelfs een mogelijkheid voor mij om mijn telefoon op te laden, maar ook om te gaan roken terwijl mijn kostbare spullen in de gaten gehouden werden door het fantastische bediening. Top!! Ik raad iedereen aan een hapje te gaan eten bij Full Moon City!
Bedankt voor uw top recensie!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vanwege mijn werk 2 weken in Den Haag geweest en elke dag heerlijk uit eten geweest. Hier Cheung Fan (flensjes), gestoomde broodjes, dessert, geroosterd vlees, noedels soep, en gebakken rijsy gegeten. Heerlijk!
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen over uw positieve ervaring bij Full Moon City.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Verwacht op een drukke zondag hier geen uitstekende service. Maar dat geeft ook niet zo. De enorme chaos en drukte heeft een soort van charme. Het gaat uiteindelijk om het eten en dat is dan wel weer erg goed. De Dim Sum gerechten zijn zeer degelijk en heel betaalbaar. Bij dit restaurant geen toeters, bellen en overbodige luxes, maar gewoon goed eten. Een aanrader!
Dank je wel voor je positieve recensie!