Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Laura W.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Een avondje op vakantie in azie. Enorme eetzaal, weinig sfeervolle verlichting. Stampvol. Gezellig op aziatische manier. Geschikt voor jong en oud. Onze kinderen vonden de dimsum heerlijk. Veel keuze, ook voor vegetariers een prima plek.
Dank u wel voor de recensie, fijn om te horen dat de dim sum lekker waren.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Met 8 personen voor 190 euro 3-gangen diner gegeten, met prima gerechten zoals, garnalen pasteitjes soep (Sui Kau), krokant buikspek met kwal (wel tevoren bestellen), pittige gestoomde vis, Japanse tofu met chili, kip met gember uitjes, tofu met garnalen en coquilles St. Jacques, Chinese groenten met knoflook, bami met rundvlees, diverse toetjes. Aanrader o.i.
Dank u wel voor de complimenten. Fijn om te horen dat de gerechten naar wens waren.

Reactie van proever:

Geen dank, welgemeende complimenten!
Laila S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Met z'n tweeën gegeten bij Full moon. Jeetje, wat is de dimsum hier lekker! Verschillende dimsum en flensjes genomen met vulling van garnalen, cha sieuw, coquilles, paksoi met kip. Gestoomde oesters waten ook super . Op het laatst nog de Wontonsoep genomen. Allemaal onwijs lekker. De bediening is super snel. We gaan hier niet naartoe om een romantische etentje te hebben omdat de entourage hier niet naar is. Grote eetruimte maakt het wat minder knus. Het is echt eten en wegwezen. Maar dat is het eten meer dan waard!
Dank je wel voor de positieve recensie. Leuk om te horen dat alles naar wens was. Tot gauw weer!
Caspar C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijke dim sum en een mooie authentieke ervaring.

Heerlijke dim sum, alle vullingen waren erg goed op smaak en heerlijk sappig. We hadden ook de Sichuan Ossenhaas, die heerlijk was. Het smaakte zoals je ook in bijvoorbeeld Hong Kong zou verwachten.

De aankleding is erg authentiek en de service prima. Ondanks de drukte was alles erg snel klaar.

Bedankt voor uw review, wij hopen u snel weer terug te zien!
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Allereerst niks dan lof voor de service van mw. Helen Li.
N.a.v. de recensie op 13 sept. heeft zij het hele incident op een zeer adequate wijze afgewikkeld, ondanks de drukte.

We hebben vandaag dezelfde gerechten als destijds meegenomen. Blij dat we Full Moon City een herkansing hebben gegeven. Het eten was uitstekend. We hebben genoten. Full Moon City bedankt!!

Graag gedaan. We vinden het heel belangrijk dat gasten het naar hun wens hebben. Tot gauw weer!
Y C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Authentiek orgineel chinees eten. Heerlijk! Grote hoeveelheid, vers, en goed op smaak.
Service was uitermate slecht. We waren er om 22 uur, drukte voorbij voor hun dus ze waren druk met opruimen en dingen klaarzetten voor de lunch volgende dag. Tafel stond vol met lege glazen kommen enzo. Ze waren onvriendelijk en lachten totaal niet. (Hoe bedoel ze hebben geen zin meer?) Uitzondering een vrouwtje met bril op, zij was wel enthousiast en spontaan. De sfeer was oke. Tafels voor 4 personen zijn kleiner dan normaal en stoelen zitten net iets te hoog voor die lage tafeltje. Kreeg op gegeven moment rugpijn tijdens het eten.
Omdat je constant met kromme rug zit ipv relax op je stoeltje. Kwaliteit eten is top maar verder service zeer slecht.
Bedankt voor uw recensie, we zullen dit aan onze bediening doorgeven.
happymouse .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
De 2e zaak van full moon is heel erg mooi ingericht, het eten is net zo goed als de eerste zaak.
was wel erg druk op zaterdag toen ik kwam met familie, maar toch snel een plekje gekregen.
Eten kwam snel op tafel, bediening was goed en attent, liet mijn stokjes vallen binnen minuut kreeg ik een paar nieuwe, super !! Een echte aanrader voor iedereen die goed dim sum wilt eten.
Bedankt voor uw review. Ik ben heel blij om dit te lezen!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Vorige week maar eens het nieuwe Full Moon uitgeprobeerd. Bij de oude zaak, aan de andere kant van de straat, kwam ik al jaren.

Het eten is ongeëvenaard lekker, daar kan ik niets op aanmerken. Smaakvolle dim sum voor schappelijke prijzen. Alles komt lekker vlot, je hebt veel keuze. Kortom: prima!

Het nieuwe restaurant oogt fris en licht en ziet er prima uit. Toiletten zijn schoon en ruim. Ook niet geheel onbelangrijk.

Eerlijk gezegd vond ik de bediening aan de overkant van de straat, in het oude pand, vriendelijker en attenter. Iedereen was nu wat afstandelijker en gehaaster op de één of andere manier.
Bedankt voor uw recensie, wij zullen onze bediening hier op aanspreken.
Pentage .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Vandaag voor €88,00 bij Full Moon afgehaald. Tjonge.... wat hadden we een spijt van gehad. De gerechten wat krokant/knapperig behoren te zijn bij onze bestelling: 2 porties speenvarken, gebakken bonenvelrol en gebakken deegkoek waren taai of slap geworden. Allemaal veroorzaakt door een klassieke fout. De gerechten werden allemaal met een afgesloten plastic deksel meegegeven. U raadt het al, de condensatie veroorzaakt door de afgesloten deksels heeft alles taai
en slap gemaakt. Full Moon heeft zijn imperium uitgebreid maar niet ten gunste van de kwaliteit van het eten. ECHT jammer!!!!!!! Nu moeten we maar op zoek gaan naar een ander Chinese restaurant waar de kwaliteit hoog in het vaandel staat.
Het spijt ons zeer om te horen dat ons personeel een fout hebben gemaakt bij uw afhaalbestelling. We zullen ons personeel uitgebreid instrueren om zo'n fout te voorkomen. We willen graag dit goed maken door u uit te nodigen om opnieuw te komen eten voor onze rekening. Kunt u ons een email kunnen sturen naar info@fullmooncity.nl?

Reactie van proever:

Geachte Full Moon City management,

We hebben besloten om Full Moon City een kans te geven om het goed te maken wat op 13 september mis is gegaan. Op u verzoek is er een mail
naar info@fullmooncity.nl verzonden. Helaas hebben we tot heden geen reactie van Full Moon City ontvangen. Graag zien we u reactie tegemoet.

anf 2e reactie van restaurant:

Dank je wel dat je ons een nieuwe kans hebt gekregen en we zijn verheugd om te horen dat deze keer alles naar wens was geweest.
jaap1987 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Full Moon City is onlangs pas geopend, de dimsum waren heerlijk vers en lekker op smaak. De gefrituurde garnalen bonenvelrol waren lekker knapperig, bij de garnalenflensjes proefde je de verse garnalensmaak en de rijstdeeg was glad en dun, verder waren de ha kau en sieuw mai uitstekend. De thousand island prawns en de gebakken Japanse tofu met zout en pepper zijn echte aanraders. Ik merkte nog wel dat het personeel nog niet goed is ingewerkt, soms vergaten ze sauzen mee te geven en ze letten minder goed dan ik gewend ben bij Full Moon. De restaurantzaal is wel veel ruimer en comfortabeler opgezet. Alles is net wat chiquer en mooier dan het oude Full Moon.
Bedankt voor uw review. Ik denk dat onze personeel toen ook nog even moesten wennen aan het nieuwe restaurant. Nu ze beter ingewerkt zijn zouden dit soort problemen niet meer moeten voorkomen.