Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Kim Bing C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
ik kom hier regelmatig en eten is altijd goed! afgelopen maandag tafel gereserveerd voor 12.30, omdat we 10 minuten later zouden aankomen heb ik ze gebeld, bleek dat onze reeservering
niet in systeem stond? ik had wel een emailbevestiging ervan. Voor een uurtje later werd er dan een tafel geregeld.
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Open ruimte om te eten met allemaal tafeltjes. De inrichting is niet echt bijzonder, maar daarvoor ga ik persoonlijk toch niet uit eten.

De dimsum was hier erg lekker, maar helaas waren toen ik ging zitten (rond 20h00) de flensjes al op . Schijnbaar zijn deze vaker populair. Mocht de pret niet drukken want de noedels, vleesbroodjes, de groente en andere dimsum gerechten die me even ontschieten waren om van te smullen. De bubbel thee haal ik vaak ook nog gewoon los als ik in de stad ben wel eens af. Zeker de standaard smaak is daarvan erg lekker.

Het eten krijg je lekker op tijd en mocht je overhebben doen ze het met liefde voor je in een tasje. Ik kom hier graag nog vaker eten!
Bedankt voor uw review!
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Vandaag besloten we weer bij full moon te gaan eten. Het eten was volgens verwacht van een hoog qualiteit restaurant. Het eten waren snel op tafel geserveerd. En de personeel was vriendelijk. Wel een aanrader als je een lekkere Chinese gerechten willen eten.
Bedankt voor het delen van uw ervaring!
Ka-Ming S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
We werden bij binnenkomstmeteen geholpen en de tafel stond al klaar omdat we gereserveerd hadden. Dot terwijl het helemaal vol zat, top!

We kregen al snel de menukaarten alleen duurde het erg lang voordat iemand de bestelling kwam opnemen (we moesten zelf paar keer naar vragen). Geen voor- (soep) of nagerechten (toetje) zoals voorgaande keren, maar wel fruit. Daarnaast waren ze de cola vergeten, deze kregen we uiteindelijk na opnieuw vragen wel. Misschien een verbeterpuntje voor de service.

Het eten kwam snel en was verrukkelijk. Zoals we al verwacht hadden was er met de kwaliteit van het eten niks aan de hand.

Met z'n vijven en kind waren we uiteindelijk €110 kwijt. Zeer nette prijs. Al met al een goede ervaring en we komen volgende keer zeker terug.
Bedankt voor uw mooie review, wij zullen ons best doen om de minpunten te verbeteren.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
ben hier wel vaker geweest. Moet zeggen dat het steeds beter is gaan bevallen. het eten is wel ok, niets mis mee. Decor is erg toegankelijk. De mensen zijn vriendelijk.
Wat fijn om te horen dat u ons restaurant steeds meer bevalt. Hartelijk dank voor uw recensie.
Deborah C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Vandaag besloot ik na mijn werk te genieten van een dinner voor 1 bij Full Moon City. Wat heb ik genoten van de diverse dim sum hapjes. De service was optimaal. Er was zelfs een mogelijkheid voor mij om mijn telefoon op te laden, maar ook om te gaan roken terwijl mijn kostbare spullen in de gaten gehouden werden door het fantastische bediening. Top!! Ik raad iedereen aan een hapje te gaan eten bij Full Moon City!
Bedankt voor uw top recensie!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vanwege mijn werk 2 weken in Den Haag geweest en elke dag heerlijk uit eten geweest. Hier Cheung Fan (flensjes), gestoomde broodjes, dessert, geroosterd vlees, noedels soep, en gebakken rijsy gegeten. Heerlijk!
Bedankt voor uw review, erg fijn om te horen over uw positieve ervaring bij Full Moon City.
Thijs K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Verwacht op een drukke zondag hier geen uitstekende service. Maar dat geeft ook niet zo. De enorme chaos en drukte heeft een soort van charme. Het gaat uiteindelijk om het eten en dat is dan wel weer erg goed. De Dim Sum gerechten zijn zeer degelijk en heel betaalbaar. Bij dit restaurant geen toeters, bellen en overbodige luxes, maar gewoon goed eten. Een aanrader!
Dank je wel voor je positieve recensie!
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Sfeer zoals we die van Hong Kong en Shanghai kennen en voor het eerst weer verrukkelijke xiaolongbao op. We komen zeker terug.
Bedankt voor uw review, dit is precies het soort sfeer dat wij willen uitstralen. Wij hopen u snel weer terug te zien!
bezoekerrrrrrr .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Ben hier een paar dagen geleden gaan eten met mijn vrienden. De service was zeer vriendelijk en vlot, de decor had een gezellige sfeer. De dim sum was heel erg lekker, vooral de garnalenravioli en de eigeel broodjes zijn een aanrader. Ook vond ik de Wan tan soep heel opmerkelijk. De prijzen waren zeer redelijk, tot de volgende keer!
Dank je wel voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat alles naar wens was!
fullmoon .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Tja, wat vond je het lekkerst? Misschien wel de Ossenhaas met walnoten en peperhoningsaus (W12 op de kaart). Maar de overige gerechten (319 Drie soorten geroosterd vlees, 712 Gebakken Black-Angus ossenhaas Chinese stijl, 302 Peking Eend met pannenkoekjes en 515 Inktvis gebakken in peper en zout) waren evenmin te versmaden! En dan hadden wij (met z'n vieren) ook nog eens het geluk dat we door een uitstekend Nederlands sprekende dame werden bediend die uitstekend van de tongriem was gesneden en over de nodige humor beschikte. Mede daardoor een uiterst aangename uitgaansavond beleefd!
Thomas11 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Eigenlijk nog nooit slecht gegeten bij Full moon. Heerlijke pekingeend met flensjes, gestoomde en gebakken dimsum. Bediening is snel en adequaat. Drukke zaak met gezellige inrichting.
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ik ben al jaren klant bij Full Moon aanvankelijk in het pand aan de Gedempte Burgwal 24-26 Den Haag en nu na de opening van Full Moon City op de Raamstraat 75 Den Haag. Zowel de Dim Sum snacks als de hoofdgerechten smaken uitstekend en zijn constant van smaak. Op zich een hele prestatie om dit uitstekende peil te handhaven. Ook de bediening is heel vlot, voorkomend en vriendelijk en kan een voorbeeld zijn voor menig ander restaurant.
Mr I.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Nergens in Den Haag kan je zo goed chinees eten als bij Full Moon. Ik kom hier bijna elke maand en ook vandaag is het weer erg goed bevallen. Wij zijn zeer lastige klanten die de bediening vaak in de war brengt. Maar alles werd uitstekend verzorgd, hieronder de beschrijving van de avond:

We hadden voor 4 personen gereserveerd in dit zeer drukke restaurant. Echter kwamen we met 5 personen aan. Het restaurant was helemaal vol en toch werd er goed gereageerd en werden we na 5 minuten naar onze tafel gewezen. We bestelden iets waarvan we niet meer wisten dat we dit besteld hadden en ook dit werd zeer vriendelijk en attent aan ons uitgelegd en we mochten zelf aangeven of we het annuleren of eten. We hadden het uiteindelijk toch genomen en dit gerecht was werkelijk top! (de inktvisjes). We hadden een kleine tafel maar door de goede samenwerking van de bediening werden de lege schalen direct weggenomen voordat de nieuwe schalen met eten kwamen. Het was een top avond en daarom verdienen jullie ook deze recensie. Tot volgende keer.
Hartelijk dank voor uw positieve recensie. We voelen zich verheugd dat u genoten heeft onze service en eten. We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen in ons restaurant.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Met een groep je van 8 gaan dim sum lunchen. We werden begroet met een "verplichte" goedemiddag en daarna konden wij zelf kijken waar onze vrienden zaten. De oplettendheid van het personeel kan wel verbeterd worden. Na het inleveren van het bestelbriefje, kwam het eten al snel op tafel. Het eten smaakte goed. Alles was goed op temperatuur. De dim sum hapjes zagen er goed uit en smaakten ook goed. De "ho fan" (brede bamie) was wel wat vettig, maar goed op smaak.
Wat jammer om te horen dat de begroeting van onze bediening als een verplichting aanvoelde. We zullen zeker onze bedieningsbrigade hierop attenderen en erop letten dat ze onze gasten genoeg aandacht geven.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
De welbekende "roltrapChinees" heeft sinds enkele maanden een nieuwe eigenaar en het restaurant is adequaat opgefrist en heeft nu ook een lift waarmee mindervaliden ook het restaurant kunnen bezoeken en verlaten.
Ben er 2 keer op een doordeweekse dag wezen lunchen (dimsum) en afgelopen zondag ook weer. Op zondag (gelukkig had ik gereserveerd) was het knetterdruk, stonden de tafels héél dicht op elkaar en deed qua sfeer niet onder voor een goedlopend dimsumrestaurant in HongKong.
Personeel is gejaagd en kortaf (begrijpelijk), maar de manager(?) spande wel de kroon. Ik had wat aangekruist op het bestelformulier en wilde de serveerster die het formulier kwam ophalen vragen of het mogelijk was een bepaald ingrediënt uit een gerecht weg te laten. Voor zij antwoord kon geven, griste een kleine kalende man het formulier uit haar hand en snauwde op keiharde toon en volume tegen haar dat zij een tafel moest afruimen en opdekken voor de volgende gasten (terwijl 2 anderen daar al mee bezig waren) en weg was hij met het formulier. Het was heel raar en ongemakkelijk om daar getuige van te zijn, om maar niet te zeggen: onbeschoft.
Maar goed, het eten: De kaart bevat geen echte specialiteiten waarmee Full Moon City zich onderscheid van zijn concurrenten. Maw: er staan geen gerechten op de kaart die bij een ander niet te vinden zijn.
Onze lunch bestond onder andere uit: Goede verse ho fan. Krakend hard gefrituurde mie met weinig topping. Taaie kippepootjes (pak wan fong tjauw), was net rubber. Enorm zoute taropasteitjes. Goede zoute eierdooierbroodjes. Lekkere, maar kleine ham siu kok met minimale vulling. De rettich cake met XO-saus was heel flauw van smaak en de rettich cake zelf was zacht sponzig en viel direct uit elkaar. Uitstekende shui kau in de soep.
De porties zijn kleiner dan bij concurrenten, maar dat is niet echt erg. Opvallend was dat bij de gerechten geen extra bestek voor het opscheppen was bijgeleverd, dus iedereen zat met eigen chopsticks in de schalen eten te wroeten. Nu ben ik niet vies van mijn eigen familie en close vrienden, maar in de toekomst graag opschep-bestek erbij.
Ook bij de shui kau soep kregen wij geen lepels dus dat was lastig eten; de soep hebben we gewoon opgeslurpt uit onze kommen.
Het kan door de drukte komen, maar al met al heb ik niet het idee dat ik daar weer snel ga lunchen/dimsum eten.
Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide recensie te schrijven, we zullen uw feedback meenemen in onze evaluatie met onze bediening en keuken. We hopen u terug te zien in ons restaurant.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Heb hier een aantal keren gegeten. Moet zeggen dat het de laatste keren steeds beter gaat. Personeel mag wat beter, zitten een paar bij die echt geen NL spreken.
Hartelijk dank voor je recensie Foe, we zullen je suggestie doorgeven aan onze manager.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wij waren hier 'smiddags voor een dimsum lunch. Het was zoals gebruikelijk weer heerlijk eten, met gemak de beste chinees in Den Haag voor dit soort lunches. De bediening is in dit soort typse restaurants nooit geweldig, ze zijn vaak kortaf, maar desalniettemin wel efficient.
Fijn om te horen dat het eten lekker was, we zullen aan de service niveau van onze bediening werken.
André T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Wegens de verjaardagsviering van mijn neef hebben we met een groep van twaalf mensen bij Full Moon City gegeten (gereserveerd). De gerechten waren goed. Waarschijnlijk door te veel eten bestellingen werden de bediening in de waar, ze vergissen en sommige eten werden niet geleverd. Wij hadden begrip hiervoor, en aan het eind kregen we gratis toetje. Decor/sfeer was zoals bij de meeste Chinese restaurant.
Dank u wel voor uw begrip, we hopen jullie volgende keer weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
a M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Inderdaad net zoals bij vele andere Chinese restaurants, is ook hier de service is minimaal: ze doen wat ze moeten doen, en daar blijft het bij. Ik beoordeel de service mede laag, omdat mijn hoofdgerecht ruim 10 minuten later werd geserveerd als dat van mijn tafelgenote. Jammer, want we willen toch samen eren, niet ?! De aankleding van de zaak is warm, verzorgd, schoon en netjes. De menukaart is ruim, royaal en veelzijdig. Ons eten was heerlijk: verse bambu-loempia vooraf, daarna pekingeend met pannenkoekjes en een visschotel met macadamianoten, champignons en gewokte groene asperges, kan koon en bambu. Dus de prijs-kwaliteitverhouding is hier prima op orde.
Collega's zijn al meerdere keren naar de hier ondergelegen lunch locatie geweest, en hun verhalen over het eten zijn telkens bijzonder positief.
(de Iens-kalender functioneert niet; ik at hier 16 januari)
Dank u wel voor uw recensie. Het spijt ons dat u zo lang heeft moeten wachten op uw hoofdgerecht. We zullen dit met de keuken bespreken om het in de toekomst te voorkomen. We hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.