Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Joke T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het was erg druk,kregen niet echt een goede uitleg
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij waren met z'n tienen. Het Happy Family Menu is dan een topper! Wat een variëteit aan smaken. Alle gerechten waren even heerlijk. Aan een ronde tafel met draaiplateau genieten van alle 10 gerechten. Gewoon een feestje.
Penelopejill K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geen standaard hap. Oesters en krab waren verrukkelijk. Groenten knisper vers en de dim Sum hapjes vooraf waren stuk voor stuk prima!
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Goed gegeten, snelle bediening. Het aanraden waard om met een grote groep te komen, de rekening valt mee.
Welmoet L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Top gegeten. Hier smaakt het zoals in Hong Kong! Heerlijk! Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een chinese chinees.
Margon K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Heel wat anders dan de “bakken” Chinees. Hier lekkere, meestal kleine, gerechten die niet in de saus drijven. Toppertje
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima restaurant , waar je fijn kunt eten gezellig met veel chinese familie's
H.T. T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend en goede service
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten!
Moet wel altijd reserveren want het zit zo vol,zeker op zaterdag.Jammer dat de tja sieuw gebakjes weer op waren????.
Komen gauw weer!
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Onverwachts hebben we gegeten bij dit prima Chinees restaurant.
De keuze is enorm maar we vonden het wel jammer dat het eendmenu alleen per tafel van 4 wordt geserveerd en we hadden het zo vriendelijk gevraagd lf het ook voor 2 kon. Helaas dat kon niet. Het toen gekozen menu viel prima in de smaak. De hoeveelheid van het vlees viel iets tegen maar alles is prima op smaak. De aankleding van het restaurant is sober en verwacht geen bediening volgens de regels. De bediening is snel en zakelijk. Prima tent met veel Aziatische gasten. We komen zeker een keer terug voor het eendmenu.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Hier met de familie wezen avondeten. Hadden gekozen voor een menu, zodat we van alles en nog wat kregen. In de gestoomde oesters zaten nog schelpstukjes die erin gevallen zijn tijdens het openen waarschijnlijk. De gestoomde Sint-Jakob schelpen waren geen verse, terwijl ze dit wel in z'n schelp serveren. Ze waren goed uitgedroogd en taai. Ook de groente die op tafel kwam, was taai. Net als dat je de buitenkant van de asperge er niet afhaalt. De kreeft was overkookt en ga eigenlijk zo maar door. Heb daar mijn buik kunnen vullen, maar je moet er niet naartoe gaan voor lekker eten.
Beste Jenny, wat jammer om te horen dat het eten niet naar wens was. We zullen uw recensie zeker bespreken met onze chef-kok om verbeteringen aan te brengen. Hierbij wil ik uiteraard onze welgemene excuses aanbieden, we hopen uw gezelschap volgende keer weer te kunnen verwelkomen in ons restaurant.
Rewin G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Eindelijk weer eens een Chinees restaurant gevonden die (ook) originele gerechten serveert! Je ziet veel Chinese gasten in het restaurant die dit ook weten.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zijn ook erg redelijk.

Probeer eens een minder bekend gerecht naast een gerecht dat je vaker tegenkomt op de kaart van een Chinees restaurant en laat je verrassen! Hier kan het namelijk.
Vooral veel keuze in seafood.
Ik kom gauw weer!
H.T. T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer tevreden als altijd
Kayin X.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten wordt snel geserveerd. Goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding.
Rotiroti .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Echt totaal overschat dit restaurant
Je kan er echt niks gezonds eten; alles gefrituurd en dezelfde smaakversterkersmaak; dus liters spa nodig als toetje.... Niet bezoeken als vegetarier ook , er is niks te krijgen zonder vlees slechts deegrolletjes gevuld met.... lucht

Geachte mevrouw/heer Rotiroti,

Wat vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens was. Wat jammer ook dat onze bediening u niet heeft kunnen helpen om een keuze te laten maken in onze uitgebreide vegetarische kaart, waar zeker ook veel gestoomde en gewokte gerechten in staan. Ik zal zeker uw recensie bespreken met onze chef-kok en manager.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een écht Chinees restaurant met heerlijke gerechten. Erg vriendelijke bediening en gezellig druk, met vooral Aziatische mensen, wat ons bij voorbaat vertrouwen gaf in de kwaliteit. Een aanrader !!!
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wegens oud en nieuw hier gegeten mooie stek aan het raam waar we de draken konden zien dansen. Heerlijke pannenkoekjes met Peking eend. Varkensboeren en een gerecht met Japanse octopus. Spannend en lekker.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten aan een tafel, prima service en precies in een mooi tempo.
Lo-ann L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer teleurgesteld , Bij aankomst zeiden de mensen : we weten van niets dat u geresreveerd heeft. Ik liet ze iens.nl sms zien die ik rond 5.30 pm heb ontvangen. heb ook 2x mail reserverings bevestiging + nr ontvangen. het reseveringsnr kende ze niet.
Mijn nicht en gezin zeiden ze ook dat ze van niets wisten. Gelukkig spreekt mijn nicht chinees en zij overtuigde ze dat we al vorige week gereserveerd hebben. Ook zij wist het reserveringsnr. die had ik haar doorgegeven. Ik had voor de zekerheid ook telefonisch gereserveerd, kreeg tafel nr 2 in de hoek achter ronde tafel. Ook van deze telefonische reservering wist niemand wat. Ongelooflijk. Aan het eind van het dinner zei mijn nicht chinesen geven sinasappel en ook soep. sinsappel kregen we soep niet. Toen ik vroeg " krijgen we ook soep" zei de ober . We geven het niet als we denken dat mensen het niet kennen vooral als ze niet chinees zijn. Met andere woorden de obers gaan op het uiterlijk van de klanten af . Oordeel zelf wat u ervan vindt.
Geachte mevrouw Leemans,

Wat vervelend om te horen dat uw gezelschap bij aankomst al zo werd ontvangen door onze medewerker. Uiteraard betreur ik het zeer dat de dienstverlening niet in order was. We zullen dit voorval zeker bespreken met onze manager en de bediening. Ik hoop dat u ons nog een kans wilt geven in de toekomst zodat wij u nogmaals kunnen verwelkomen in ons restaurant.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Chinezen tussen de Chinezen, altijd een goed teken. Heerlijk gegeten. Je wordt lekker met rust gelaten en hoeft je niet druk te maken over de etiquetten, want die zijn er volgens mij niet :-) De kippenklauwtjes en gevulde vissenmaag hebben we even over geslagen en we hebben heerlijke gerechtjes uitgekozen. Veel dim sum en veel maaltijden. Wij komen hier terug.