Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Full Moon City

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prima gegeten. De dim sum is echt lekker. De pekingeend zalig. Maar met bestellen was er weinig flexibiliteit. We waren met 5 man maar konden geen 5 dimsums per portie krijgen. 4 of 8. Bij andere dimsum restaurants kon dit wel. Een rondje bier is nooit gekomen maar stond wel op de rekenin. Wel netjes verrekend. Verder prima avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Teabeijering E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Authentiek chinees. Zowel het eten als de inrichting.
Heerlijke gerehten die je ook in CHina op de kaart tegen komt.
Gelegen in hartje Den Haag.
Ying C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
味道很不错,点心都挺好吃的,炒河粉好大一份啊!
r R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goed te etenen veel keus ook als jee vega of vegan ben snelle bediening.. alleen mis je interactie van het personeel. Eten is snel op tafel
Arthur W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Authentiek Chinees restaurant, waar met stokjes eten de norm is (maar je kunt ook gewoon bestek krijgen).
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was echt bloedverziekend heet! De bediening was best horkerig deze keer. We hadden gewokye garnalen besteld en kregem gefrituurde. Dat is niet hetzelfde, maar wij, de klant, kregen geen gelijk. Ook toetjes gingen verkeerd maar dat werd wel hersteld.
Y D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, zowel dimsum als gewone gerechten. Het heeft ons erg goed gesmaakt en de porties waren ook groot genoeg. Goed formaat om te delen met de hele tafel.
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten en geweldige service! Al 3x geweest en niet één keer teleurgesteld. Heel consistent in kwaliteit!
Chi Hao L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kom hier al vaker. Eten is altijd even lekker. Prima prijs voor wat je krijgt. Het personeel mag alleen wel wat vriendelijker overkomen. Vaak zie je dit terug in de meeste chinese restaurants. Is misschien ook iets chinees dat de service zo bagger is (ben zelf ook chinees en zie dit vaak genoeg terug in verschillende chinese restaurants). In de huidige tijd is het toch nodig om klantvriendelijker te zijn.
Tanya K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk dim sum gegeten.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we stokjes of vork wilden. Ik wilde graag allebei maar de vorken werden niet gebracht. Achteraf geen probleem maar toch. Had dimsum besteld met varkensvlees en garnalen. Kreeg alleen met garnalen. Vroeg of ze deze konden omruilen. Mandje werd meegenomen maar geen andere gekregen.. stond naderhand niet op de rekening dat was netjes maar goed geen dimsum. Ook vroeg ik een nieuwe servet maar die werd niet gegeven. Al met al onverschillige bediening. Bami met rundvlees was matig en vet. Miehoen Singapore slecht. Erg droog en heel veel kerrie of een dergelijk kruid. Jammer. Gestoomde gehaktballetjes vond ik vies maar wellicht persoonlijk. Sfeer wel gezellig.
Mannie A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten in de middag! Het was heel druk, daardoor hebben we wat langer moeten wachten tot er iemand kwam.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk eten, lieve bediening.
Aad O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellig kletsende groepjes mensen, waarbij niemand zich stoort aan de omringende tafeltjes. Heerlijk relaxed gegeten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zeer smakelijk. Wel heel erg druk.. Klanten staan in de gang te wachten op een plek. Kijken dan ook met een uitdrukking " nog niet klaar ". M.a.w. toch beter inplannen. Niet te veel reserveringen aangaan in het weekend.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De bediening liet soms op zich wachten, maar we hebben weer heerlijk gegeten.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Super lunch. Heerlijke dim sum. Verrassende gerechten, smakelijk. Wat over was, kreeg je mee als 'doggy bag'. Konden we thuis nog een keer genieten.
Paola D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke pekingeend! Lekker eten in een informele sfeer. Grote groepen en kinderen zeer welkom. Minder geschikt voor romantische diner.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk geluncht, mooie combinatie van dim sum en traditionele chinese gerechten in een ontspannen sfeer ondanks dat het restaurant compleet vol was.