Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Full Moon City

Y D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, zowel dimsum als gewone gerechten. Het heeft ons erg goed gesmaakt en de porties waren ook groot genoeg. Goed formaat om te delen met de hele tafel.
Angel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten en geweldige service! Al 3x geweest en niet één keer teleurgesteld. Heel consistent in kwaliteit!
Chi Hao L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Kom hier al vaker. Eten is altijd even lekker. Prima prijs voor wat je krijgt. Het personeel mag alleen wel wat vriendelijker overkomen. Vaak zie je dit terug in de meeste chinese restaurants. Is misschien ook iets chinees dat de service zo bagger is (ben zelf ook chinees en zie dit vaak genoeg terug in verschillende chinese restaurants). In de huidige tijd is het toch nodig om klantvriendelijker te zijn.
Tanya K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk dim sum gegeten.
Ronde S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bij binnenkomst werd ons gevraagd of we stokjes of vork wilden. Ik wilde graag allebei maar de vorken werden niet gebracht. Achteraf geen probleem maar toch. Had dimsum besteld met varkensvlees en garnalen. Kreeg alleen met garnalen. Vroeg of ze deze konden omruilen. Mandje werd meegenomen maar geen andere gekregen.. stond naderhand niet op de rekening dat was netjes maar goed geen dimsum. Ook vroeg ik een nieuwe servet maar die werd niet gegeven. Al met al onverschillige bediening. Bami met rundvlees was matig en vet. Miehoen Singapore slecht. Erg droog en heel veel kerrie of een dergelijk kruid. Jammer. Gestoomde gehaktballetjes vond ik vies maar wellicht persoonlijk. Sfeer wel gezellig.
Mannie A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten in de middag! Het was heel druk, daardoor hebben we wat langer moeten wachten tot er iemand kwam.
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk eten, lieve bediening.
Aad O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gezellig kletsende groepjes mensen, waarbij niemand zich stoort aan de omringende tafeltjes. Heerlijk relaxed gegeten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Zeer smakelijk. Wel heel erg druk.. Klanten staan in de gang te wachten op een plek. Kijken dan ook met een uitdrukking " nog niet klaar ". M.a.w. toch beter inplannen. Niet te veel reserveringen aangaan in het weekend.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De bediening liet soms op zich wachten, maar we hebben weer heerlijk gegeten.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Super lunch. Heerlijke dim sum. Verrassende gerechten, smakelijk. Wat over was, kreeg je mee als 'doggy bag'. Konden we thuis nog een keer genieten.
Paola D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke pekingeend! Lekker eten in een informele sfeer. Grote groepen en kinderen zeer welkom. Minder geschikt voor romantische diner.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk geluncht, mooie combinatie van dim sum en traditionele chinese gerechten in een ontspannen sfeer ondanks dat het restaurant compleet vol was.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We waren de vergeten tafel, ons tafel werd half gedekt en toen kwamen ze pas na 20 minuten terug. Ook werd ons bestelling laat opgenomen. De dimsum kwaliteit kan vergeleken worden met de diepvries dimsum en de prijs/kwaliteit verhouding is niet goed. Ook staat er misleidende reclame gemaakt bij de ingang. We komen hier niet meer terug. Geen aanrader als je echt lekker dimsum wil eten.
Vrouwke V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Er hangt een buitengewoon prettige sfeer in het restaurant. De medewerkers zijn gepast vriendelijk en wekken vertrouwen. Ik heb vanavond met mijn kleinkinderen en zoon en diens vrouw gegeten; mijn kleinzoon (12) zegt dat alles goed is en kijkt hierbij heel tevreden. Ik kan me hier volledig in vinden. Tot volgende keer
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten. Snelle bediening.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs. Onze vrienden waren heel verrast.
iesch75 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk eten, prima personeel, snelle bediening, verrassende gerechten die we bij andere dimsum restaurants nog niet hadden geproefd
Ben N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We zaten bovenaan, net naast de roltrap. Geen fijne plek omdat je hier constant tussen de mensen zit die binnenkomen en je zit er bovendien op de tocht. Het personeel is ongeïnteresseerd. Maar het eten is wel lekker. Volgende keer afhalen voor ons!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk Chinees gegeten. Gezellig tussen de locals. Middels een menu de verschillende gerechten kunnen proeven. Een aanrader.