Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over het restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
Rewin G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Eindelijk weer eens een Chinees restaurant gevonden die (ook) originele gerechten serveert! Je ziet veel Chinese gasten in het restaurant die dit ook weten.

De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zijn ook erg redelijk.

Probeer eens een minder bekend gerecht naast een gerecht dat je vaker tegenkomt op de kaart van een Chinees restaurant en laat je verrassen! Hier kan het namelijk.
Vooral veel keuze in seafood.
Ik kom gauw weer!
H.T. T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer tevreden als altijd
Kayin X.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten wordt snel geserveerd. Goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding.
Rotiroti .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Echt totaal overschat dit restaurant
Je kan er echt niks gezonds eten; alles gefrituurd en dezelfde smaakversterkersmaak; dus liters spa nodig als toetje.... Niet bezoeken als vegetarier ook , er is niks te krijgen zonder vlees slechts deegrolletjes gevuld met.... lucht
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Een écht Chinees restaurant met heerlijke gerechten. Erg vriendelijke bediening en gezellig druk, met vooral Aziatische mensen, wat ons bij voorbaat vertrouwen gaf in de kwaliteit. Een aanrader !!!
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wegens oud en nieuw hier gegeten mooie stek aan het raam waar we de draken konden zien dansen. Heerlijke pannenkoekjes met Peking eend. Varkensboeren en een gerecht met Japanse octopus. Spannend en lekker.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten aan een tafel, prima service en precies in een mooi tempo.
Lo-ann L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zeer teleurgesteld , Bij aankomst zeiden de mensen : we weten van niets dat u geresreveerd heeft. Ik liet ze iens.nl sms zien die ik rond 5.30 pm heb ontvangen. heb ook 2x mail reserverings bevestiging + nr ontvangen. het reseveringsnr kende ze niet.
Mijn nicht en gezin zeiden ze ook dat ze van niets wisten. Gelukkig spreekt mijn nicht chinees en zij overtuigde ze dat we al vorige week gereserveerd hebben. Ook zij wist het reserveringsnr. die had ik haar doorgegeven. Ik had voor de zekerheid ook telefonisch gereserveerd, kreeg tafel nr 2 in de hoek achter ronde tafel. Ook van deze telefonische reservering wist niemand wat. Ongelooflijk. Aan het eind van het dinner zei mijn nicht chinesen geven sinasappel en ook soep. sinsappel kregen we soep niet. Toen ik vroeg " krijgen we ook soep" zei de ober . We geven het niet als we denken dat mensen het niet kennen vooral als ze niet chinees zijn. Met andere woorden de obers gaan op het uiterlijk van de klanten af . Oordeel zelf wat u ervan vindt.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Chinezen tussen de Chinezen, altijd een goed teken. Heerlijk gegeten. Je wordt lekker met rust gelaten en hoeft je niet druk te maken over de etiquetten, want die zijn er volgens mij niet :-) De kippenklauwtjes en gevulde vissenmaag hebben we even over geslagen en we hebben heerlijke gerechtjes uitgekozen. Veel dim sum en veel maaltijden. Wij komen hier terug.
Luuk T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg lekker en heel andere Chinese gerechten, geen Hollandse variaties, maar echt zoals de Chinezen het ook prefereren. Reserveren is een must anders is je wachttijd een half uur tot een uur, zeker een herhaling waard om de andere gerechten te proberen. O ja, je krijgt zelf een blaadje om je gerechten te noteren vanaf de menukaart, daarna heb je in no-time je maaltijd en dan genieten maar, met stokjes zoals het hoort.......
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en we konden even wachten met bestellen omdat we nog niet compleet waren.
Lekker gegeten.
Victoria L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dim sum gerechten zijn heerlijk vers en goed op smaak. Porties hebben deen juiste grootte. Inrichting is typisch Chinees. Vriendelijk personeel. Ook al zaten we helemaal achterin de hoek, het personeel letterlijk vrij goed op. Aanrader.
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Favoriet restaurant om heerlijk te eten kom hier regelmatig. Reserveren is aan te raden met namen in jet weekend.
Geschikt voor grote groepen waarbij je gezellig aan ee bromde tafel kan zitten.
Kiemthin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goede kwaliteit eten in prettige sfeer met prima prijzen. Goede afwisseling van speciale gerechten. We zijn 's avonds geweest, en hebben een mix van Dim en Sum en "gewoon avondeten" genomen. We zullen zeker vaker komen!
limapo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helaas was de kwaliteit van het eten niet boven gemiddeld, vooral omdat de gerechten behoorlijk prijzig waren. Wij hebben 6 hoofdgerechten besteld (o,a, gebakken garnalen, vis-vleesschijfjes, tofu, en geroosterd vlees, kipfilet) à €15 - €21, en waren wat teleurgesteld over het gebodene, Ze waren vrijwel allemaal nogal smakeloos en de zg, gebakken gerechten waren zacht i.p.v. krokant. Zonder deze minpunten zou de cijfer voor het eten zeker 2 punten hoger zijn geweest.
Wat jammer om te horen dat het eten niet aan je verwachtingen voldeden. Ik zal je feedback doorgeven aan onze keuken zodat zij de kwaliteit kunnen verbeteren voor de volgende keer. Hartelijk dank voor je feedback.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was prima, maar we zaten omdat we bij het raam wilden zitten nu bij het gedeelte waar het vuile en weer schoongewassen serviesgoed werd verzameld. Dat geeft veel onrust en lawaai en het is ook niet erg gezellig zitten. Ze kunnen dat deel van het restaurant beter afschermen! Verder moesten we vaak iemand roepen om bediend te worden.
Excuses Renske voor de ongezellige sfeer. Ik zal je ervaring doorgeven aan onze manager.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Onze eerste keer bij dit restaurant tijdens een weekendje Den Haag,wij houden erg van Dim Sum en Peking eend flensjes dus vandaar dit restaurant.Wij vonden het te druk en hebben daardoor ook op een ongezellig plekje gezeten bij de toiletten,we hadden wel gereserveerd maar doordat mijn man in een rolstoel zit werd ons dit plekje aangeraden,achteraf spijt van.Het eten was heerlijk,niks op aan te merken en er was zelfs nog tijd voor een praatje met de ober en een kop koffie aangeboden gekregen,heel attent!Zou er zeker nog een keer heen gaan maar dan voor lunch omdat ik het voor een rustig romantisch diner te massaal en te druk vond!
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Full Moon City serveert typisch chinees eten Peking eend met flensjes en hoisin saus, verse kreeft, Dim Sum hapjes en dit alles super lekker!

De bediening is vriendelijk en super snel. Dat moet ook wel want vaak is het er ontzettend druk.
Wat mij betreft de beste Dim Sum van den Haag.

nancy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf samen 3 dim sum gerechtjes gedeeld, loempia met eend, heerlijke vulling, gevulde krabschaar, lekker van smaak maar was wel blij dat we dit gerechtje deelde want het is heel massief, en gevulde broodjes met kip, lekker klein beetje zoet vlees. De dimsum porties zijn wel behoorlijk groot. als hoofdgerecht hadden we gebakkenkipstukjes, heerlijk krokant met pepertjes, zo lekker! als 2e gerecht en ossenhaas met broccoli en walnoten in honing, en gebakken mihoen met verschillende soorten vlees.
Voor 2 personen veelste veel maar we hebben om bakjes gevraagd en de volgende dag er nog een keer heerlijk van gegeten, zo kan je toch meerdere gerechten bestellen, en je hebt meteen voor 2 dagen eten.. ook de 2e dag was het weer zalig! Snel weer terug om andere gerechten te bestellen!
Bediening voor een echte chinees is hier stuk vriendelijker dan andere echte chinezen restaurants!
Qua decor en eten vind ik Full moon city fijner dan het AYCE restaurant.
mie_mie_l .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zondag lekker Dim Sum gegeten, de gerechten waren goed. Echter zoals elk weekend is het druk. Dim Sum kwam in als all you can eat gerechten. We waren net uitgegeten en hadden net betaald. De serveerder ruimt de tafel snel af omdat er wachtende gasten zijn. Het was geen relaxte sfeer, alles ging snel en voelde alsof we werden weggejaagd. Terwijl dim sum & yam cha relax,kalmte en voor genieten staat. Dat was vandaag helaas vandaag ver te zoeken.
Onze welgemeende excuses voor de ervaring met de afrekening. We zullen zeker onze bediening hierop aanspreken. We hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in ons restaurant.