Full Moon City

Raamstraat 75 2512 BW Den Haag Nederland Kaart
31-703562013

Over restaurant Full Moon City

Authentiek met een moderne twist

Of je nou romantisch wilt dineren of je zakelijke contacten een avondje mee uit wil nemen; bij Full Moon City ben je aan het juiste adres! Hier krijg je de lekkerste authentieke Chinese gerechten voorgeschoteld, maar altijd bereid met een eigentijdse twist. De chef verwent je graag met zijn specialiteiten waar je in een informele sfeer van kunt genieten.

Meer informatie over restaurant Full Moon City

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,9
Voordelig
Victoria L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Dim sum gerechten zijn heerlijk vers en goed op smaak. Porties hebben deen juiste grootte. Inrichting is typisch Chinees. Vriendelijk personeel. Ook al zaten we helemaal achterin de hoek, het personeel letterlijk vrij goed op. Aanrader.
Dean V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Favoriet restaurant om heerlijk te eten kom hier regelmatig. Reserveren is aan te raden met namen in jet weekend.
Geschikt voor grote groepen waarbij je gezellig aan ee bromde tafel kan zitten.
Kiemthin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Goede kwaliteit eten in prettige sfeer met prima prijzen. Goede afwisseling van speciale gerechten. We zijn 's avonds geweest, en hebben een mix van Dim en Sum en "gewoon avondeten" genomen. We zullen zeker vaker komen!
Limapo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Helaas was de kwaliteit van het eten niet boven gemiddeld, vooral omdat de gerechten behoorlijk prijzig waren. Wij hebben 6 hoofdgerechten besteld (o,a, gebakken garnalen, vis-vleesschijfjes, tofu, en geroosterd vlees, kipfilet) à €15 - €21, en waren wat teleurgesteld over het gebodene, Ze waren vrijwel allemaal nogal smakeloos en de zg, gebakken gerechten waren zacht i.p.v. krokant. Zonder deze minpunten zou de cijfer voor het eten zeker 2 punten hoger zijn geweest.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was prima, maar we zaten omdat we bij het raam wilden zitten nu bij het gedeelte waar het vuile en weer schoongewassen serviesgoed werd verzameld. Dat geeft veel onrust en lawaai en het is ook niet erg gezellig zitten. Ze kunnen dat deel van het restaurant beter afschermen! Verder moesten we vaak iemand roepen om bediend te worden.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Onze eerste keer bij dit restaurant tijdens een weekendje Den Haag,wij houden erg van Dim Sum en Peking eend flensjes dus vandaar dit restaurant.Wij vonden het te druk en hebben daardoor ook op een ongezellig plekje gezeten bij de toiletten,we hadden wel gereserveerd maar doordat mijn man in een rolstoel zit werd ons dit plekje aangeraden,achteraf spijt van.Het eten was heerlijk,niks op aan te merken en er was zelfs nog tijd voor een praatje met de ober en een kop koffie aangeboden gekregen,heel attent!Zou er zeker nog een keer heen gaan maar dan voor lunch omdat ik het voor een rustig romantisch diner te massaal en te druk vond!
Patricia O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Full Moon City serveert typisch chinees eten Peking eend met flensjes en hoisin saus, verse kreeft, Dim Sum hapjes en dit alles super lekker!

De bediening is vriendelijk en super snel. Dat moet ook wel want vaak is het er ontzettend druk.
Wat mij betreft de beste Dim Sum van den Haag.

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, vooraf samen 3 dim sum gerechtjes gedeeld, loempia met eend, heerlijke vulling, gevulde krabschaar, lekker van smaak maar was wel blij dat we dit gerechtje deelde want het is heel massief, en gevulde broodjes met kip, lekker klein beetje zoet vlees. De dimsum porties zijn wel behoorlijk groot. als hoofdgerecht hadden we gebakkenkipstukjes, heerlijk krokant met pepertjes, zo lekker! als 2e gerecht en ossenhaas met broccoli en walnoten in honing, en gebakken mihoen met verschillende soorten vlees.
Voor 2 personen veelste veel maar we hebben om bakjes gevraagd en de volgende dag er nog een keer heerlijk van gegeten, zo kan je toch meerdere gerechten bestellen, en je hebt meteen voor 2 dagen eten.. ook de 2e dag was het weer zalig! Snel weer terug om andere gerechten te bestellen!
Bediening voor een echte chinees is hier stuk vriendelijker dan andere echte chinezen restaurants!
Qua decor en eten vind ik Full moon city fijner dan het AYCE restaurant.
Mie_mie_l .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Zondag lekker Dim Sum gegeten, de gerechten waren goed. Echter zoals elk weekend is het druk. Dim Sum kwam in als all you can eat gerechten. We waren net uitgegeten en hadden net betaald. De serveerder ruimt de tafel snel af omdat er wachtende gasten zijn. Het was geen relaxte sfeer, alles ging snel en voelde alsof we werden weggejaagd. Terwijl dim sum & yam cha relax,kalmte en voor genieten staat. Dat was vandaag helaas vandaag ver te zoeken.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wij zijn gisteren middag bij Full Moon City geweest en hadden diverse Dim Sum gerechten besteld en kunnen niet anders zeggen dan dat ze PERFEKT waren, heerlijk! Ook de service was goed en het personeel zeer attent. We komen hier zeker weer terug.
Pure .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het eten is lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Echter kregen wij halverwege het etentje onze rekening zonder enige communicatie ongevraagd op onze tafel gesmeten. Erg onbeschoft dus.
Excuses voor de service. Dit is zeker niet de bedoeling. We zullen onze team hierop aanspreken.
Roger .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Full Moon City serveert typisch chinees eten uit de Kantonese keuken, dus babi pangang en kip saté met pindasaus niet, maar wel: gestoomde coquilles met mie en knoflook, oesters met zwarte boontjes, Peking eend met flensjes en hoisin saus, verse kreeft, zachtjes gegaarde boerderijkip met gember, dimsum hapjes, ...

Ik kwam hier voor het eerst en met 6 personen aan een grote ronde tafel zaten we vorstelijk.

Alle gerechten zijn gewoonweg uitstekend, met name de eend die perfect geroosterd is, niet vet, het velletje lekker knapperig en niet verbrand. En de kreeft die wel zo lekker was, om je vingers bij af te likken. Complimenten voor de koks !

De bediening is vriendelijk en correct ondanks de grote drukte. De Nederlandse taal is voor de obers lastig, maar ze doen allemaal erg hun best.

Toen we binnenkwamen rond 18:00 uur (via de roltrap) was het restaurant nog nagenoeg leeg, toen we vertrokken was alles bezet en stonden we zeker 20, 25 personen te wachten op een tafeltje.

Vraag gerust om plastic bakjes (doggy bag) om mee te nemen wat over is gebleven. Dat is voor Chinezen de gewoonste zaak van de wereld en dit doen ze allemaal ! Anders gaat het de vuilnisbak in, en nu heb je nog een lekker lunch hapje voor de dag erna.

Goed adres in Den Haag voor de authentiek Chinees Cantonese keuken.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het is een drukke bedoening op deze zondagavond in het Haagse Full Moon City. Vrijwel alle tafels in dit behoorlijk grote restaurant zijn bezet door een bond gezelschap van Chinese en andere gasten. Bedienend personeel rent af en aan. In deze gezellige drukte lukt het nog net om een tafel voor twee personen te vinden. De bestelling wordt vlot opgenomen en even zo vlot uitgeserveerd. Mijn gezelschap en ik kiezen voor enkele dim sum gerechten (waaronder haaienvinnen pasteitjes, lekker hoor!) en combineren dit met de gerechten gestoomde spek met taro (een plant uit de aronskelkfamilie) en zeevruchten met kai laan. Dit laatste gerecht is naar eigen zeggen een Full Moon City specialiteit. Heerlijk, alleen de kai laan bleek dit keer vervangen door groene asperges. Jammer want kai laan, ook wel Chinese broccoli genoemd, is één van mijn favoriete Chinese groenten. Hopelijk een volgende keer beter en die volgende keer komt er zeker!
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met een grote groep hier gegeten op zaterdagavond. Prima locatie in de binnenstad van Den Haag. Het was goed vol, maar bediening is vlot. Heel veel keuze aan gerechten. Goede 'echte' Chinese smaken waar ik in ieder geval erg blij van werd.

Ook een topper als je last hebt van allergieen of als je vega bent: ze hebben een compleet boek waarin alle allergie-informatie staat per gerecht, echt netjes. Ook voor het budget hoef je het niet te laten: wij waren voor 15 p.p. echt goed vol.
Friman1994 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Het eten is zoals altijd super lekker! Bediening is prima. Vroeg om een tafel met een draaiplateau en die werd ook prompt geregeld.
dit is geen doorsnee chinees zoals we die kennen voor de zondagavond Studio Sport. Hier krijg je gewoon goed chinees eten en het is best betaalbaar! Kom graag vaker terug!
LiekeO .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag door een vriend van Chinese afkomst meegenomen naar Full Moon omdat hij hier met zijn familie eet. Wij waren erg benieuwd en het eten viel dan ook niet tegen! Onze vriend had allerlei verschillende dim sum en een paar schotels besteld, veel te veel, maar we hebben alles weten te proeven en bijna alles viel in de smaak (alleen de jacobsschelpen waren iets te gaar). We gaan hier zeker terug komen voor het eten.

Het decor is erg saai en de tafels staan dicht tegen elkaar, maar wij waren druk genoeg om daar geen last van het hebben. De bediening was vlot en behulpzaam. Enige minpuntje is dat het zo efficient is, dat we na anderhalf uur al weer buiten stonden. Maar goed, we hadden wel een tas vol restjes bij ons die we van de week heerlijk op gaan warmen, want die zijn nog wel goed voor minimaal 2 maaltijden!
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gewoon een van de beste dim sum/yum cha restaurants in NL. Kan zeker tippen aan wat je in Azië tegen komt (S'pore/HK). We hebben met een familie-groep van 10 (inc. 4 kids) echt heerlijk gelunched!
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
We eten hier wel vaker met de familie en meestal smaakt het eten ons prima, maar vandaag was echt een tegenvaller. Als eerst kwam het eten heel rommelig op tafel. De sintjacobsschelpen waren veel te gaar en taai. De koeloekai was taai en er was amper kippenvlees. Ook de gefrituurde zout en peper tofu, wat vorige keer zo lekker was, was dit keer niet naar onze smaak. Leek wel of ze in verouderd olie gebakken waren. De kalfsribbetjes waren wel lekker. Het is jammer dat de kwaliteit van het eten niet constant is. Het heeft vanavond over het geheel niet gesmaakt. Misschien dat we het nog een keer zullen proberen, maar waarschijnlijk niet. We hadden wel vriendelijk personeel.
Hartelijk dank voor uw recensie. Wat jammer om te horen dat bij uw vorige bezoek het eten niet voldeed aan uw wensen. We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit minder is dan wat uw normaal gewend bent. We zullen dit zeker bespreken met onze chef kok om verbeteringen aan te brengen waar nodig is.
Fijnproevert1 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten waarbij o.a. de grand dessert aan te raden is, tevens vriendelijk personeel, maar wel onprettig dat je bij een aantal tafels erg in de tocht zit!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten is hier prima in orde. Erg lekkere dim sum voor schappelijke prijzen. Een minpunt: bij de tafel waar wij in eerste instantie geplaatst werden was het erg tochtig. Pas na herhaaldelijk vragen werd onze klacht serieus genomen.
Excuses Martines voor het ongemak. Jammer om te horen dat onze medewerkers pas na herhaling tot oplossing over gingen. Ik zal dit bespreken met onze manager als verbeterpunt op onze service niveau.