Full House

• Catering
Voordelig
Annechien D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Wij hebben vanavond voor het eerst gegeten bij Full House. Je word hartelijk ontvangen en ondanks dat we niet gereserveerd hadden toch een plekje kunnen bemachtigen, maar wel tot half acht want toen kwamen de gasten voor onze tafel. Maar geen probleem voor ons.
Gastvrouw ontzettend vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. We hebben echt heerlijk gegeten en genoten! Zeker voor herhaling! Prima prijs/ kwaliteit verhouding en zeker een aanrader voor iedereen.
Kenneth S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij komen hier met enig regelmaat. De kaart is wel al heel lang hetzelfde, maar wat je ook kiest, het is altijd goed! De bediening is lekker 'vrij'. Het echte eetcafé en de bediening is wel iets waar je van moet houden, geen 'Sjiek de Friemel'. Als je langer blijft zitten, wil de muziek nog weleens een tandje harder gaan.
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Full House is een aanrader. Het eten is goed, de prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. De bediening is erg goed en erg gezellig. Je moet er wel rekening mee houden dat het een écht eetcafé is.
Laurientje .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We eten hier regelmatig en het is altijd heel lekker en heel erg veel. Hier is de prijs kwaliteit onvoorstelbaar goed. Ook de bediening is snel, attent en heel gezellig. We blijven terugkomen.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Nou. een tien hoor !

Geweldig gegeten hier gisteren ! Snelle bediening van een zeer gedreven Jan (heet de baas geloof ik) en een zeer vriendelijke en correcte bediening van personeel. GEWELDIG ! Zo'n heerlijke en GROTE heilbot had ik nog niet eerder gegeten ! Gebakken aardappeltjes ! Prima ! Patat geweldig ! Salade, uit de kunst ! Ik zeg: Doen dit eetcafe ! APPLAUS !!!
Bdegraaf .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Uitstekend restaurant in prettige atmosfeer met geweldige kwaliteit en kwantiteit voor een eerlijke prijs en attente bediening. Wij aten vooraf de Zuiderzeeballade met paling, zalm , Hollandse garnalen en krabsticks met fijne saus stokbrood en garnituur. Een maaltijd op zichzelf. Aansluitend een Surf en Turf, Ossehaas en Gamba's met Gorgonzola saus en partner een Ossenhaas Saté. Begeleid met gebakken krieltjes, brocolli, frites, salade. En dat samen met een heerlijk biertje. Super. Wij komen zeker terug voor meer uitdagingen op de kaart.
Ovano .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Het was veel, heel veel eten. Maar ja, kleine eters, dus dan is het al snel veel. Maar wel lekker en compleet en ruime keuze! De bediening was goed, snel, gezellig, we voelden ons snel op ons gemak. Het decor is inderdaad gedateerd, maar dat is nu JUIST zo gezellig en leuk! Ze hadden de kerstversiering net hangen, dus wellicht dat het mede daaraan lag dat het supersfeervol was. De alfapraatjes van de Oud-Amsterdamse kaartspelers op de achtergrond maakte het helemaal af. Kortom; een sfeervol buurtcafé met goed eten voor relatief weinig geld en een prettige bediening!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Geregeld komen we hier om lekker te eten. Laag prijsniveau maar kwalitatief gezien kunnen vele restaurants hier nog veel van leren. Bediening altijd vriendelijk, vragen altijd of je een stokje kruidenboter wil. Dit keer hadden we spare ribs. Geserveerd met 2 sausjes, frites, mayonaise, salade en gebakken aardappeltjes met spekjes. Pluspunt, wordt vaak vergeten, een extra plate om je botjes op te leggen, een bakje water met citroen om je handen schoon te maken. Spareribs goed vlezig, in ketjap gekookt dus vielen zo van het bot af. Naar mijn smaak iets te ketjap achtig. Grote portie. We zaten zo vol dat er geen plaats meer was voor een dessert. Aanraders in dit restaurant vinden wij de saté, diverse soorten, kip, ossehaas, varkenshaas of een mix van deze 3. De beste saté van de omtrek. Wij zijn echte liefhebbers van saté dus durven dit echt te beweren. Ook de sliptong, lamshaasjes, gamba's en pangasius zijn aan te raden.
De entourage is gezellig, echt een volksbuurt eetcafé, bruine inrichting, altijd volk aan de bar en altijd gezelligheid. Zeker aan te raden om te reserveren, zeker in het weekend. Voor ons een geliefd restaurantje.
Raybakker .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Full house is een leuk restaurant, informele sfeer, ambiance gedateerd. De bediening was goed.
Het is geen sterrenrestaurant, maar het eten was goed en de prijs/kwaliteitsverhouding is ook goed. Zeetong gegeten voor weinig geld. De ambiance is gedateerd. Het is vaak druk dus reserveren lijkt me verstandig.
Later (25 juli) zijn we teruggegaan en hebben moeten constateren dat er nu weer gerookt wordt. Asbak op de bar met meerdere peuken erin. Het restaurant gedeelte was erg rokerig. We zijn daarna meteen weggegaan. Een e-mail gestuurd om ons te beklagen over de rook. Hierop geen reactie gehad. Erg teleurstellend
Wizah .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Op een zaterdag geweest om te eten. Maar helaas het was eigenlijk te druk in de bar om gezellig te kunnen eten. We hebben 1 uur moeten wachten op ons eten maar dat was wel heel lekker.
Ik vind het een goed restaurant maar er moet wel wat planning komen in dit restaurant. Want je zag de serveerster gewoon rennen met alles maar kon het niet bijbenen.

Conclusie : eten is goed maar vol = vol je kan niet gezellig eten als je andere mensen om je tafel hebt staan alleen om te eten.

Hans C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
prima en lekker gegeten ook voor de kinderen is het hun stamkroeg en nu komen we er met veel plezier met onze kleinkinderen Full House 10 met de griffel
Thanks
met vriendelijke groet
Fam. Cornelissen
MarcelDeGroot .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Het eten is goed en vooral veel en goedkoop!! de bediening erg gezellig maar iets te amicaal, maar dat hoort bij de formule van dit eetcafe denk ik, de inrichting iets te gedateerd maar het mag de pret niet drukken, kom hier nog wel een keer terug
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Volle bak, maar we kregen een plekje aan de bar. Gezellig, leuke mensen, bediening erg goed. De Visfilets waren goed van smaak, volle borden en zeer prima van kwaliteit. Heerlijke huiswijn om het geheel af te maken. Oftewel, hier komen we zeker nog eens terug om heerlijk te eten tegen een eerlijke prijs!
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Samen met een ander echtpaar heel smakelijk gegeten. Zowel voor- hoofd- en nagerecht kwalitatief uitstekend en smakelijk bereid. De verschillende gerechten werden gelijktijdig opgediend met stokbrood, salade en mooi garnituur.
De (bruin cafe) eenvoud van de zaak wordt ruimschoots goed gemaakt door de attente en vriendelijke bediening. Een zaak om meermaals terug te komen.
HarmSpaan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2012
Een paar keer geweest de afgelopen maanden en me altijd prima bevallen. Leuke bediening, goed eten. Kom hier graag weer terug.
Een aanrader
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wij komen hier al jaren en met heel veel plezier. Een eetcafe beoordeel je als eetcafe en niet als een Michelin sterren restaurant en in haar categorie is dit zo'n beetje het beste wat Flevoland te bieden heeft.

Sfeer laagdrempelig inderdaad zoals iemand al eerder aangaf en wat ook wel klopt is het hoge gehalte aan zonnebank bruin en tatoos, maar het heeft ook een functie als buurtkroeg, wie daar niet tegen kan, moet vooral niet gaan.

Kaart is gevarieerd en het eten is lekker vers; prima kok die er wat leuks van maakt.
De slakken zijn een aanrader.