Fujiyama

Grote Markt 21 9712 HR Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fujiyama

Jouw recensie over het restaurant Fujiyama

Mik D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In het begin had ik het een beetje koud! Maar dankzij de warme sfeer in dit fanatische restaurant met serveersters die in een michelin sterren restaurant niet zouden misstaan was dit snel vergeten! Het hoofdgerecht begon met het wachten op Tom! De bediening kon dit niks schelen dus we hoefden ons niet te vervelen! De andere gasten in het restaurant irriteerden zich aan ons, om het goed te maken kregen ze bon bon's! Genoeg gelul over ons uitmuntende diner! Fujiyama is meer dan OK!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. Ik was blij verrast dat ze het restaurant grondig hebben verbouwd. Wat is het sfeervol geworden.
Ook de menukaart is aangepast.
Heerlijk gegeten, bediening is erg vriendelijk. Bij elk gerecht krijg je netjes een uitleg en ze houden goed bij of je alweer toe bent aan een drankje.
Verse ingrediënten, helemaal top!
Mel S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij hadden een drie gangen menu via een aanbieding. Het eten was niet heel bijzonder dus een slechte prijs kwaliteits verhouding. Een van de hoofdgerechten was niet smakelijk en men wilde niets hieraan doen.....was een kwestie van smaak beweerden ze. Nu heb ik nog nooit eerder mijn eten laten staan, maar hier helaas wel. Heel jammer dat ze ons niet serieus namen en dat we niet lekker hebben gegeten. We wilden niet boos worden dus hebben het verder laten zitten maar vandaar de matige recensie. Voor ons nooit weer en we raden het restaurant dan ook zeker niet aan!!!
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijke avond met z'n tweetjes gehad bij restaurant Fujiyama. Eenvoudig ingericht restaurant met enkele losse tafels en drie grote Teppanyaki plaatsen. Bediening was opvallend vriendelijk. Moet zeggen dat ik dat in andere Japanse restaurants wel eens anders meegemaakt heb. Hier een vriendelijke lach en attente aandacht. Het eten ( 2x het Tokyo menu) was zeer variërend. Afwisselende vlees en vis gerechten op professionele en vermakelijke wijze op de plaat klaargemaakt door eveneens een vriendelijke en attente kok. Alle gerechten heerlijk van smaak en voldoende qua hoeveelheid. Zelfs aparte, typische Japanse tradities zoals inhoud van de kop van de gamba geprobeerd. Leuke vullende avond genoten. Een aanrader bij een bezoek aan Groningen.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Afgelopen zondag te eten geweest bij jullie. Nou dat was zeker een traktatie!
We hebben heerlijk genoten van de ambiance en vriendelijkheid van het personeel.
Leuke gerechten klaargemaakt op de plaat en met een warm glaasje sake was dit heerlijk.

Christel S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Weer heerlijk gegeten. De gerechten zijn heerlijk vers en worden voor je aan de plaat bereid. Het vlees was heerlijk mals. We kozen een menu van de kaart en mochten daar zonder problemen een verandering in aanbrengen.
Janpieter1111 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Erg lekker gegeten wat een leuke avond 4 uur allemaal verschillende hapjes voorgeschoteld krijgen die de chef op een grote bakplaat voor je klaar maakt super vriendelijke bediening en prima wijnen
AlphaLimaSierra .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Een gezellige avond met lekker eten. Aanvankelijk zaten we met z'n twee rond de teppanyaki, uiteindelijk kwamen er nog 12 andere gasten bij. Niet druk, maar dat maakte het juist knus. De prijs: 110 euro voor twee personen. Hadden we wel 3 uur plezier voor.
H B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Met een grote groep heerlijk gegeten bij fujiyama. Het was erg gezellig en we hebben van 19:30 tot 23:45 allerlei kleine hapjes gegeten. De beefrolletjes en verse vis zijn echt een aanrader. Daarnaast vond ik het sesamijs ook een mooie en verrassende afsluiter.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Leuk restaurant voor lekker eten en een gezellige avond uit. We hebben hier nu 2 keer gegeten en beide keren was het eten erg smakelijk. Van het eten bereiden op de teppanyaki wordt een leuke show gemaakt. Het personeel is vriendelijk. Het is niet goedkoop, maar het eten is wel van erg goede kwaliteit. De eerste keer was het eten iets beter dan de tweede keer toen het wat drukker was. We komen hier graag voor speciale gelegenheden en raden het zeker aan. Het decor is prima en je kan in privacy van de kaart eten of rond de teppanyaki plaatsnemen (leuk met een groepje).
ChrisHoudtVanEten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
De eerste keer Fujiyama was 2001. Kom er gemiddeld twee tot 3 keer per jaar.
Het interieur is simpel en functioneel. Niets bijzonders, gezellig en schoon!

Nu voor het eerst dat ik er al bijna een jaar niet geweest was, er leken wat dingen anders.
Het menu leek enigszins aangepast, zoals meestal ging ik voor het duurste Fujiyama menu!

De sushi&sashimi vooraf was veel minder. Erg veel minder. Jammer, gek op goede sushi!
Het welbekende hapje vooraf, de paddenstoel op een stukje ui en courgette was zonder ui.
Over de zeeduivel zat een soort mosterdsaus welke ik niet lekker vond. Voorheen kreeg ik deze zonder saus! Veel beter!
Het dessert was een crêpe met bolletje ijs. Ook dit heb ik wel eens beter gezien.
Verder leken met de porties minder. Normaal kwam ik altijd voldaan hier vandaan, maar nu had ik echt het idee dat ik best wat meer had willen eten.
Ik kom zeker weer, maar hoop dan wel dat er iets met de menu's en hoeveelheden gedaan worden. Wellicht is het bezuinigingen na de crisis, maar ik betaal liever een tientje meer, dan minder eten voor hetzelfde geld!
Lekker-enzo .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Een aantal keer heb ik hier gegeten. Vandaag besloot ik om voor alleen mezelf een sushibox te halen. Het was teveel voor mij, maar ik MOEST het opeten. De smaken zijn perfect. Je ziet aan de kleur en je proeft aan de smaak dat alles super vers is. Ongelofelijk, wat ben ik blij dat Fuji in Groningen zit. De kwaliteit is altiijd hetzelfde. Ik ben zelf een kok met michelin ervaring die het jammer vind dat oosterse restaurants zich 2 keer zo hard moeten bewijzen voor een ster. Qua eten, smaak en presentatie een absolute uitblinker. Als u de Japanse keuken kent weet u hoe verfijnd deze is. Misschien voor de liefhebber een aanrader om de documentaire "Jiro dreams of sushi" te bekijken. Dit gaat over het enige sushi restaurant met 3 sterren op de wereld. Te koop voor 15 euro. Als je ziet hoe gediciplineerd deze koks te werk gaan, snap je ook waar de mooie smaken bij Fuji vandaan komen. Een absolute aanrader.

Ga zo door
S. H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Vorige week met 4 personen gegeten.
Interactie met de kok was leuk. Heel gezellig. Bediening was alert.
Maar het eten was niet wat we hadden verwacht.
Prijs/kwaliteit vonden we niet in verhouding.
Hebben bij andere Japanse restaurants beter gehad.
Toch hebben we gezellig gezeten en daar gaat het toch om?
Lieke- .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Tijdens een weekendje weg zijn we in dit Japanse tepanyaki (eten aan de plaat) restaurant terecht gekomen. Geen prachtige aankleding maar daar draait het hier ook niet om. Het 8-gangen menu met kreeft was meer dan goed, de koks maken de avond met al hun entertainment, fantastisch! Een heerlijke avond uit gehad. Het is niet goedkoop maar dat mag je voor dit alles ook niet verwachten (+/- €70,- p.p.)
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Altijd goed eten hier. Ik heb menu Osaka gehad. Bij de verschillende gerechtjes wordt aangegeven welke saus je erbij kunt eten. Hoewel ik dit vaak niet nodig vind. Kok Raymond had er veel plezier is en maakt er een complete show van.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Via vakantieveilingen een diner voor twee personen gekocht. We hadden het teppanyaki menu wat op een heel sfeervolle manier werd klaargemaakt door een hele gezellige japanse kok die er zichtbaar plezier in had. Het eten was erg lekker en de bediening was heel snel maar absoluut niet opdringerig. Het was niet druk maar de mensen waarmee we om de plaat zaten waren ook erg gezellig. Al met aleen hele leuke avond gehad.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Twee week geleden bij Fujiyama gegeten met mijn vriend. Hele leuke beleving. Het is niet een standaard restaurantbezoek waar je met z'n tweeën aan tafel zit. Je krijgt een speciaal schort om zit met een groep van 12 rond om de teppanyaki waar het eten bereid wordt. De koks zijn tijdens het bereiden van eten ook nog bezig met het opvoeren van een kleine show. Kunstjes met messen en peper en zout stelletjes hoort er allemaal bij. Het eten is lekker en vers. Het leukste is dat je precies ziet wat er met je eten wordt gedaan, want je zit er met je neus op. Wij hadden het menu Osaka (vis en vlees menu). De botervis was overheerlijk! De bediening was wel ietwat traag, maar het zat die avond ook helemaal vol. Als je leuk gezelschap hebt aan de teppanyaki is het dubbel zo gezellig! Kortom: absoluut een bezoek waard.
Mieke_van_Dijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Altijd weer een feest! Fantastisch eten, hele attente bediening, sfeervolle zaak. Het meest uitgebreide menu gehad met kreeft! Tip: vraag om extra saus bij de kreeft, want die is echt geweldig. Trek er wel een avondje voor uit, het is niet eten en wegwezen, je krijgt een avond vullend programma. Ook leuk met kinderen!
Westerma .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Heerlijk gegeten, als je van Japans houdt is dit restaurant in Groningen een echte aanrader. Tip de botervis!! Heerlijk. Bediening, ik vind het vaak wel lang duren voordat het eten geserveerd wordt.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Dit is het beste Japanse restaurant waar ik ooit geweest ben! En dan heb ik het over een echt Japans restaurant en neem ik sushi restaurants voor het gemak niet mee.
Het eten is werkelijk geweldig! Ik heb hier het vis & vlees menu gehad (8 gangen dacht ik) en elke gang is weer een sensatie. Ik heb nog nooit zo'n lekkere kreeft gehad als hier. En het Japans gemarineerde vlees was ook erg goed.
Het leuke is dat je aan een grote langwerpige tafel zit met een kok die voor je neus alles klaarmaakt op een plaat. Het minder leuke hieraan is het feit dat je niet gezellig met 4 tegenover elkaar zit maar op een hoek. Dit klonk voor mij een beetje vreemd maar ik heb desondanks leuk met iedereen kunnen spreken en het was niet een belemmering. Echt interactief eten!
Service is ook top!