Fujiyama

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Fujiyama

Klaas S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Vanavond met mijn gezin wezen eten bij Fuijyama in Groningen. Bij binnenkomst viel meteen de oude wat smoezelig ogende inrichting erg op. Deze inrichting past wel weer goed bij de hot towels want die zijn ook smoezelig en grijs. Na 15 min voor ons uit te hebben gestaard kwam uiteindelijk toch nog de menu kaart. We waren op dat moment al een beetje bang dat ze ons vergeten waren. De bediening was duidelijk veel drukker met zijn telefoon dan met de gasten.

Wij kozen allemaal voor het 5 gangen menu. Ook nu moesten we weer ruim 20 min wachten voordat de eerste gang geserveerd werd. Mijn vrouw had de sashimi van zalm, mijn dochter de sushi en ik de gyosa. Al de gerechten waren bijzonder smakelijk. Hierna begon het lange wachten weer. Mocht nu willen gaan eten bij Fuijyama zorg dan dat u geen haast heeft, dit heeft het personeel daar namelijk ook niet. Het personeel spreekt overigens ook geen Nederlands. Ook de glazen bleven erg lang leeg.

Lang verhaal kort. Het eten was absoluut heel erg smakelijk. De bediening en antourage is een POOR SHOW !
Na de gepeperde rekening voorgeschoteld te hebben gekregen voel ik me toch wat KATERIG na deze ervaring. Aan de biertjes kan dit niet gelegen hebben want die kwamen niet door.
Fuijyama eens maar nooit meer !
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk Japans eten. Het is minder intiem omdat je met meerdere ( onbekende) mensen om de tepanyaki grill zit. Je kiest een menu dat minimaal 5 tot 7 gangen duurt. Met de anderen wacht je samen.. diegenen met meet gangen zie je meer eten. Het stoorde mij helaas na 3 maal bezoek. Wel erg vriendelijke en entousiasts ( real time) bediening. Prijs is middenklasse tot hoog.
Jonna Bo L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekkere teppanyaki en vermakelijk, alleen niet echt Japans. Ook werd er niet duidelijk verteld wat we nou aan het eten waren.
Mik D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In het begin had ik het een beetje koud! Maar dankzij de warme sfeer in dit fanatische restaurant met serveersters die in een michelin sterren restaurant niet zouden misstaan was dit snel vergeten! Het hoofdgerecht begon met het wachten op Tom! De bediening kon dit niks schelen dus we hoefden ons niet te vervelen! De andere gasten in het restaurant irriteerden zich aan ons, om het goed te maken kregen ze bon bon's! Genoeg gelul over ons uitmuntende diner! Fujiyama is meer dan OK!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. Ik was blij verrast dat ze het restaurant grondig hebben verbouwd. Wat is het sfeervol geworden.
Ook de menukaart is aangepast.
Heerlijk gegeten, bediening is erg vriendelijk. Bij elk gerecht krijg je netjes een uitleg en ze houden goed bij of je alweer toe bent aan een drankje.
Verse ingrediënten, helemaal top!
Mel S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij hadden een drie gangen menu via een aanbieding. Het eten was niet heel bijzonder dus een slechte prijs kwaliteits verhouding. Een van de hoofdgerechten was niet smakelijk en men wilde niets hieraan doen.....was een kwestie van smaak beweerden ze. Nu heb ik nog nooit eerder mijn eten laten staan, maar hier helaas wel. Heel jammer dat ze ons niet serieus namen en dat we niet lekker hebben gegeten. We wilden niet boos worden dus hebben het verder laten zitten maar vandaar de matige recensie. Voor ons nooit weer en we raden het restaurant dan ook zeker niet aan!!!
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijke avond met z'n tweetjes gehad bij restaurant Fujiyama. Eenvoudig ingericht restaurant met enkele losse tafels en drie grote Teppanyaki plaatsen. Bediening was opvallend vriendelijk. Moet zeggen dat ik dat in andere Japanse restaurants wel eens anders meegemaakt heb. Hier een vriendelijke lach en attente aandacht. Het eten ( 2x het Tokyo menu) was zeer variërend. Afwisselende vlees en vis gerechten op professionele en vermakelijke wijze op de plaat klaargemaakt door eveneens een vriendelijke en attente kok. Alle gerechten heerlijk van smaak en voldoende qua hoeveelheid. Zelfs aparte, typische Japanse tradities zoals inhoud van de kop van de gamba geprobeerd. Leuke vullende avond genoten. Een aanrader bij een bezoek aan Groningen.
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Afgelopen zondag te eten geweest bij jullie. Nou dat was zeker een traktatie!
We hebben heerlijk genoten van de ambiance en vriendelijkheid van het personeel.
Leuke gerechten klaargemaakt op de plaat en met een warm glaasje sake was dit heerlijk.

Christel S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Weer heerlijk gegeten. De gerechten zijn heerlijk vers en worden voor je aan de plaat bereid. Het vlees was heerlijk mals. We kozen een menu van de kaart en mochten daar zonder problemen een verandering in aanbrengen.
Janpieter1111 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Erg lekker gegeten wat een leuke avond 4 uur allemaal verschillende hapjes voorgeschoteld krijgen die de chef op een grote bakplaat voor je klaar maakt super vriendelijke bediening en prima wijnen
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Leuk restaurant voor lekker eten en een gezellige avond uit. We hebben hier nu 2 keer gegeten en beide keren was het eten erg smakelijk. Van het eten bereiden op de teppanyaki wordt een leuke show gemaakt. Het personeel is vriendelijk. Het is niet goedkoop, maar het eten is wel van erg goede kwaliteit. De eerste keer was het eten iets beter dan de tweede keer toen het wat drukker was. We komen hier graag voor speciale gelegenheden en raden het zeker aan. Het decor is prima en je kan in privacy van de kaart eten of rond de teppanyaki plaatsnemen (leuk met een groepje).
S. H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Vorige week met 4 personen gegeten.
Interactie met de kok was leuk. Heel gezellig. Bediening was alert.
Maar het eten was niet wat we hadden verwacht.
Prijs/kwaliteit vonden we niet in verhouding.
Hebben bij andere Japanse restaurants beter gehad.
Toch hebben we gezellig gezeten en daar gaat het toch om?
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Altijd goed eten hier. Ik heb menu Osaka gehad. Bij de verschillende gerechtjes wordt aangegeven welke saus je erbij kunt eten. Hoewel ik dit vaak niet nodig vind. Kok Raymond had er veel plezier is en maakt er een complete show van.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
Via vakantieveilingen een diner voor twee personen gekocht. We hadden het teppanyaki menu wat op een heel sfeervolle manier werd klaargemaakt door een hele gezellige japanse kok die er zichtbaar plezier in had. Het eten was erg lekker en de bediening was heel snel maar absoluut niet opdringerig. Het was niet druk maar de mensen waarmee we om de plaat zaten waren ook erg gezellig. Al met aleen hele leuke avond gehad.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Twee week geleden bij Fujiyama gegeten met mijn vriend. Hele leuke beleving. Het is niet een standaard restaurantbezoek waar je met z'n tweeën aan tafel zit. Je krijgt een speciaal schort om zit met een groep van 12 rond om de teppanyaki waar het eten bereid wordt. De koks zijn tijdens het bereiden van eten ook nog bezig met het opvoeren van een kleine show. Kunstjes met messen en peper en zout stelletjes hoort er allemaal bij. Het eten is lekker en vers. Het leukste is dat je precies ziet wat er met je eten wordt gedaan, want je zit er met je neus op. Wij hadden het menu Osaka (vis en vlees menu). De botervis was overheerlijk! De bediening was wel ietwat traag, maar het zat die avond ook helemaal vol. Als je leuk gezelschap hebt aan de teppanyaki is het dubbel zo gezellig! Kortom: absoluut een bezoek waard.
Mieke_van_Dijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Altijd weer een feest! Fantastisch eten, hele attente bediening, sfeervolle zaak. Het meest uitgebreide menu gehad met kreeft! Tip: vraag om extra saus bij de kreeft, want die is echt geweldig. Trek er wel een avondje voor uit, het is niet eten en wegwezen, je krijgt een avond vullend programma. Ook leuk met kinderen!
Ruud_Schiedam .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Zakelijk moest ik naar Groningen en toevallig samen met een collega dit restaurant ingelopen. Beide hebben wij het Osaka menu besteld. Naast het gebruikelijke show element (hoge vlammen en gegoochel met messen) was het eten van een goede kwaliteit. Met name de botervis was een bijzondere verrassing. Kortom een buitengewoon plezierige avond gehad in dit leuke restaurant.
Mariam K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Heerlijk eten! Kwaliteit van de producten erg goed en vers, altijd goed op smaak.
Een goed show element aanwezig met zowel vriendelijke bediening als kok.

Als je leuke tafelgenoten hebt aan de teppanyaki staat je een super gezellige avond te wachten. Wel prijzig, maar voor het eten en een hele avond plezier (7 tot 12 gegeten) zeker waard!
Marlinde G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
We hebben hier tweemaal gegeten, een keer enkele jaren geleden en ondertussen een maand geleden. Erg leuk restaurant waar men er een show van maakt om je eten te bereiden. Leuke ambiance, je kunt er gezellig praten met mensen, maar ook rustig je ogen uitkijken als één van de koks weer iets bijzonders doet met je eten. Het eten is lekker, goed van smaak en je hebt vooral het idee dat je iets 'anders dan anders' hebt gegeten nadien, iets wat de prijs van het eten rechtvaardigt.