Fujisan Sushi Huis

Service7,5/10
Decor7,2/10
Stefanie K. 1e beoordeling (1 recensie) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geheel andere schotel gekregen dan besteld. Telefonisch navraag gedaan en omdat de tonijn op was hadden ze maar alternatieven in de schotel verwerkt, zonder overleg. Oude Fujisan was top, maar nu is het nog maar een fractie van wat het was wat betreft kwaliteit en voorkomen. Sushi is grotendeels in de prullenbak verdwenen.
NijmeegseEter . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Was een goede sushistent, maar sinds aantal maanden is de kwaliteitecht gedaald. De gebruikte tonijn en zalm ruikt en smaakt niet goed. Het lijkt er op alsof wisseling van eigenaar deze zaak geen goed doet.
Maarten_88 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Met afstand de beste sushi van Nijmegen. Ik haal hier regelmatig af en met name de verschillende rollen zijn erg goed. Je kunt aan de manier waarop het personeel met de sushi omgaat zien dat ze respect hebben voor het product en de bereiding van de sushi. Een echte aanrader wanneer je in Nijmegen echt goede sushi wilt eten.
Suja C. Gastronoom (88 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Ik haal hier vaak sushi af en het is altijd heerlijk. De sushi word dezelfde dag voorbereid en in de vitrine gelegd. Je kan zo meteen uitkiezen wat je wilt. Ik ga altijd voor de verschillende rollen. Vandaag bestelde ik de ocean roll, californie roll, hawai roll, tempura maki roll en een kleine rol met tonijn en zalm. Erg lekker en goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt! Service is correct en vriendelijk.
Shiryl93 . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Hier laatst sushi afgehaald en het was heerlijk. De sushi wordt voor je neus klaargemaakt en het personeel gaat zeer hygienisch te werk. De sushi was zoals het hoort op kamertemperatuur en ook de prijs was prima voor de kwaliteit die je krijgt. Ik kom hier zeker vaker sushi halen!
Eddie12 . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Al jaren de lekkerste sushi van Nijmegen. Altijd vers en smaakvol. Hier kunnen de sushifabrieken een voorbeeld aan nemen!
Stefanievs . Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Regematig en al sinds jaren kom ik bij Fujisan. Nu ik zwanger ben geniet ik van de heerlijke vegetarische sushi combo. Alles altijd met zorg bereid en een enorm vriendelijke bediening die voor je klaarstaat. Het decor is wat minder maar ach, soms is het ook net zo gezellig om het mee naar huis te nemen en daar op te eten.