Fuji House

Audioweg 7 1322 AT Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fuji House

W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten weer, met een gast uit Duitsland. Vergeleken met Duitsland is het leuk, want er is hier veel keuze.

De kaart is vernieuwd, er staan een paar Chinese dimsum hapjes op. Die keuzes mogen ze van mij wel uitbreiden. Het is vooral lekker om een beetje te variëren. Je moet je een beetje inhouden om niet teveel te eten, maar dat bepaal je natuurlijk zelf. Aan het maximale aantal hapjes komen wij nooit. Dan weet je in ieder geval zeker dat je genoeg hebt en blij het restaurant verlaat.

Goed bezig Fuji House!
Natasja W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Niets bijzonders, ze hebben van alles op de kaart. Personeel loopt als een malloot rond, overal bakjes neerzetten en ophalen. Vind het restaurant alleen niet heel bijzonder aangekleed. Het is een "gewoon" sushi restaurant.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Dol op sushi, wat ik nergens terug kan vinden dat hebben ze hier. De zure komkommertjes ingelegd met knoflook en pepers. Op de vraag hoe ze deze zo lekker kregen kreeg ik de tips te horen om ze zelf te maken. Samen met Ineke, Robbert, Niel en Alberto was het weer supergezellig.
Sascha89 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Slecht, alles smaakt precies hetzelfde. Zelfde soort zoete saus op alles. Zonde van mijn geld. Totaal niet gekruid, voor sushi alleen ga ik wel ergens anders.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vandaag voor bijna €100 euro eten afgehaald. Wij hadden telefonisch gebeld en konden meteen komen. Bij binnenkomst hebben wij ons meteen netjes gemeld, waarna ons gevraagd werd om te gaan zitten. Na 15 min nog geen eten, op dat moment was het drukker aan het worden (rond 17:00). Na 30 minuten hadden wij nog niks en gingen we vragen waar ons eten bleef. Vervolgens zei die vrouw die ons hielp, van het eten staat al een tijdje klaar. Waarop wij verbaasd reageerde aangezien wij inmiddels al blijkbaar onnodig 30 minuten hebben gewacht. Het eten was bij thuis komst lauw. Er werd geen excuses aangeboden, een oplossing of een eventuele compensatie. Kortom vonden wij de servic erg slecht. Het eten smaakte goed maar was gewoon niet warm genoeg meer wat logisch is als het al een tijd klaar stond.
André D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij zijn hier al vele malen geweest en dat beviel tot nu toe prima. Tot de laatste keer....
Twee dagen na de kerst wilden we hier met z'n vieren eten en nadat de tafel werd toegewezen bleek al dat die niet compleet gedekt was.
Nou ja, goed, kan gebeuren...
De maki die werd geserveerd was veel te oud, i.p.v. knapperig leek de nori wel van rubber, Ik denk dat ze veel te lang van te voren zijn klaar gemaakt, erg jammer want het is toch een van onze favoriete gerechten.
De soep, die normaal als één van de eerste geserveerd wordt kwam nu als laatste in de eerste gang en werd bijzonder chagrijnig op tafel gesmeten, compleet met spatten op tafel.
Ondanks dat het restaurant minder dan voor de helft vol zat schoot het personeel ernstig te kort, we moesten tussen de bestelrondes veel te lang wachten op de volgende ronde, dit is iets waar we normaal gesproken nooit last van hebben gehad (na 3 rondes in 2 uur zijn we maar weggegaan).
Het restaurant is onlangs fors uitgebreid en ik vraag me serieus af hoe ze dit willen gaan managen om de bediening op niveau te houden.
Ik denk dat wij dit restaurant voorlopig maar overslaan en op zoek gaan naar een alternatief.
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
De beste all you can eat van Almere. De gastvrouw is heel vriendelijk en je ziet dat zij bij elke tafel wel een praatje gaat maken. De sushi ebi en spicy tuna zijn onze favoriet net als de lamskotelleten.
Komen hier geregeld en nog nooit zijn wij teleurgesteld. Super!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
eten was goed wel redelijk grootte sushi , met een grootte groep is de service wat aan de slechtere kant , worden sosm verkeerde gerechten gebracht , en met dessert en koffie was het een puinhoop . Toen moest er tot 5 keer gevraagd worden waar de koffie bleef .
decor is leuk en je zit wel ruim .wel jammer van die kunststof leren stoelen , dat zweet toch wel na 2 1/2 uur zitten . jammer dat er geen dessert bij de prijs is inbegrepen .dat zie je toch wel bij de concurrentie. Grappig dat je ook wat chinese gerechten kan bestellen als kipsate en foe yong hai en babi pangang
J R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We kwamen hier terecht vanwege positieve verhalen van anderen en dat was wat ons betreft helemaal terecht. Na een warm welkom kregen we vlotjes een leuk tafeltje en ook in no-time drankjes. Ondanks dat we hier voor het eerst waren was het concept ons bekend, gewoon lekkere dingen bestellen tot je geen honger meer hebt... Als eerste ronde kwamen daar allerlei verschillende sushi's, lekker van smaak en kakelvers. Daarna een ronde divers en daarna nog gewokte en gefrituurde gerechten. Vooral de wonton, de zwarte peper beef en de beef oyster garlic waren heerlijk. Na nog een bolletje ijs waren we klaar. Een prima avondje waarbij ook hier weer opviel hoe efficiënt de bediening weet om te gaan met al die verschillende bestellingen. Werkelijk iedere ronde kwam foutloos (en snel) door.
Chapeau!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Warm welkom bij gastvrouw Lilli. De beste sushi waar ik ooit gegeten heb. Ook de ossenhaaspuntjes zijn favoriet. Het is makkelijk parkeren (vergeet je uit-rij-munt niet). Alles ook de toiletten zijn goed verzorgd. Echt een aanrader!
ifs .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Het restaurant zat vol toen wij aankwamen (19:00). We werden niet echt welkom geheten, dus zijn we maar naar de bar gelopen.. Uiteindelijk lekker gegeten, maar helaas smaakte niet alles even vers.
Klein aandachtspuntje, bij het uitserveren van onze gerechten werd het simpelweg op onze tafel geschoven (er mag best bij gezegd worden wat er wordt uitgeserveerd).
Petra .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Wij hebben hier vorige week voor de eerste maal gegeten. Waren al vaker bij Kimono geweest van de zelfde keten. Ik vond het er altijd aan de buitenkant onaantrekkelijk uit zien. We waren enorm verrast toen we binnenstapten, heel sfeervol, bijzonder vriendelijk personeel en het eten was super!!! Voor ons lekker dicht bij huis. We gaan hier zeker vaker naar toe!!!
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We houden erg van lekker tafelen en fine dining. Vaak bij de betere restaurants, maar eerlijk, ik ben ook dol op dit all-you-can-eat restaurant. Overigens ben ik dan wel kieskeurig, voor een avond comfort food staan er weinig goede restaurants op mijn lijst. Ik probeer wel nieuwe plekken, maar het valt regelmatig tegen.

Wij komen nog steeds regelmatig bij Fuji House. Voor ons is dit het beste Sushi restaurant in Almere. De bediening is vlot en waar mogelijk proberen ze toch wat persoonlijke aandacht te geven. Omdat het een wat massaler concept is dan fine-dining vind ik het logisch dat de persoonlijke aandacht lager ligt dan bij een (bijna) sterren restaurant. Maar relatief is de service hier goed. Hoewel de tijdslimiet officieel 2 en een half uur is, wordt er niet strak op de tijd gelet. Ik heb nooit het gevoel dat ik moet opschieten - dat is voor mij een echte afknapper.

Verder krijg je op tafel wat je verwacht. De menukaart is duidelijk ingedeeld en de gerechten zijn middels een foto goed aangegeven. De smaken zijn goed. Terwijl je weet dat er zoveel mensen tegelijk aan het eten zijn. Dat is knap.

Prettig is ook de ruime parkeergelegenheid en het is makkelijk bereikbaar. Niet midden in de stad, maar dat vind ik juist een voordeel. Dit is een goed gezinsrestaurant voor bijvoorbeeld een verjaardagsfeest. Iedereen kan lekker kiezen wat hij of zij wil en er is meer dan genoeg. Het is ons nog nooit gelukt om de keuzelijst helemaal vol te maken.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Wij komen hier minstens 1 keer per maand en het is nog steeds top. In het weekend zit het er vol maar toch staat het eten snel op tafel. De ossenhaas is altijd mals. De Gyoza vind ik daar wat minder, erg deegachtig. De altijd jonge bediening is snel.
Ydeee00 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Dit is wat ons betreft het beste sushi-restaurant in Almere. Het eten is altijd goed! We hebben hier al vaak gegeten en de service is altijd goed. Het eten komt meestal snel na het bestellen. Een enkele keer vergeten ze iets, maar het is en blijft een all-you-can-eatrestaurant. Heerlijk eten, prima prijs.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Wij werden er niet vriendelijk welkom geheten,maar moesten zelf naar een nogal chagrijnig kijkende meneer lopen,er werd een tafel gewezen en nog voor we zaten,vroegen ze wat we wilden drinken.Het eten is niet vies,maar de sushi lijkt allemaal op elkaar qua smaak en de kip en varkensvlees ook.Eén persoon aan onze tafel zat schijnbaar in de verkeerde hoek,want terwijl hij nog lekker zat te eten werd zijn bakje saus weg gehaald,en bij de volgende ronde ging er zelfs een bakje saus over zijn trui en broek,zo snel werd het van tafel gepakt,bij de vierde en voor ons laatste ronde dachten we de bus nog te kunnen halen,maar de hapjes kwamen maar niet,iemand aangesproken en een poosje later kwam het,voor ons was de lol er af,dit was de eerste en de laatste keer hier!
Vlekkie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Goed eten voor een goede prijs. Kwaliteit en smaak van de sushi erg goed. Eten hier regelmatig of halen af. Weliswaar een groot restaurant, maar toch zo ingedeeld dat je gezellig kunt eten.
Aevin .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Met een aantal collega's hier gegeten. De kaart biedt voor elk wat wils. Net als bij veel andere all-you-can-eat restaurants in dit segment, Aziatisch, is het een mix tussen oudhollands Chinees met een vleugje Japan.

Sushi is ons goed bevallen. Lekker vers waarbij de spicy tuna en de wasabi california er bovenuit sprongen. Door het concept en de drukte zie je overigens dat de shusi altijd wel OK is.

De andere gerechten vond ik wat tegenvallen. De Wakeme salade die voornamelijk bestond uit ijsbergsla met een toefje wakeme was een teleurstelling. Daarentegen was de zure komkommer weer een verrassing, lekkere stukjes komkommer echt uit het zuur. Waarschijnlijk niet van de groothandel maar zelf gemaakt.

De gegrilde gerechtjes konden er net mee door. De zalm was lekker, net iets te gaar en de ossenhaaspuntjes hadden wat mij betreft wat korter en heter gegrild mogen worden.

De gefrituurde hapjes waren niet zo geslaagd. Waarschijnlijk teveel tegelijk gefrituurd waardoor ze wat zompig waren.

De wokgerechten hadden niet zoveel met wokken te maken. Dit waren meer oud-Hollandse Chinese gerechten dan wok gerechten

Toch wel een leuke avond gehad. Het concept slaat duidelijk aan, en door de hoge omloopsnelheid wel lekkere sushi. De snelheid waarmee de kaarten opgehaald werden en nieuwe gerechtjes geserveerd werden is hier ook goed.

Dus als je van dit concept houdt dan een aanrader, anders een traditionele Japanner opzoeken.
Fabienne H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Eerlijk waar heb ik niks aan te merken op mijn bezoek aan dit restaurant. Het is zeker goed bevallen voor een all-you-can-eat-concept. Het eten was lekker, de service was efficiënt, vriendelijk en snel. De bediening was jong, maar wel kundig en erg gericht op de klant(tevredenheid) i.p.v. elkaar zoals je soms in andere restaurants weleens ziet.
Het decor zag er pico bello uit. Ik ben nogal kritisch ingesteld (al schrijf ik het zelf), maar het was gewoon een hele aangename avond in dit restaurant. Nul klachten of verbeterpunten van mijn kant vandaar de tienen. Ik denk dat ik weer eens een keer langskom als ik in de buurt ben.

Mijn complimenten. Hopelijk blijft het zo goed.

Bert O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Heerlijke sushi gerechten gegeten, groot restaurant, de kaart was niet helemaal duidelijk over het aantal gerechten wat bij de bestelling werd geleverd, maar ook de per ongeluk extra bestelde gerechten gingen er prima in. De wakame salade had iets meer wakame gemogen in plaats van normale salade.