Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

Angel V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Sommige serveersters hebben geen oog op de tafel zelf. Nemen geen lege borden mee, na het nuttigen van onze ijsje leek het wel oorlog op onze tafel.
truusvanachteren .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Hebben veel getwijfeld alvorens we hier gingen eten gezien de recensies van sommige overige gasten maar toch de gok maar gewaagd en gelukkig maar - want heerlijk gegeten!
De ontvangst (door de eigenaresse?) was wat rommelig maar eenmaal gezeten aan een tafeltje ging alles 'n stuk beter. De bediening gaat erg vlot (wel steeds ander personeel) en je hoeft dus niet lang te wachten op je drankjes en/of gerechten.
We begonnen met de sushi's en die waren naar mijn idee veel te groot maar wel prima van smaak. Ook de overige gerechten waren goed van smaak, temperatuur en kwaliteit - op 2 gerechtjes na die ons niet konden bekoren en dat was de garnalensalade en de tatami (geloof dat het zoiets heette) - moest licht gegrilde biefstuk zijn maar was doorbakken, taai en koud - en dat was niet alleen bij ons zo want zag dat de "overbuurvrouw" deze ook mee terug gaf.
Maar al met al heerlijk gegeten en met de AH actie ook nog eens leuk van prijs!
Houd overigens wel rekening met de pittige prijs van de drankjes 2,90 voor een frisdrank is best behoorlijk.
Maar als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker nog keer.
Shirley C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Iedereen was heel vriendelijk en het eten was heel lekker. Het eten werd heel snel gebracht ook, maar na de derde ronde hadden we heel lang op de bediening moeten wachten.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Via de AH actie waren we hier met zijn drieën. Gezellig gegeten, maar de drankjes vind ik echt duuuuuur! Verse muntthee 3,75?! Water 2,90? Glas wijn 3,75 (nou vooruit, dat kan wel). Wanneer gaat de horeca nu eens over op kraanwater naast je gewone drankje. Daarmee bedoel ik dus niet dat je de hele avond op gratis water gaat zitten, maar dat je, als je drankjes bestelt, gewoon een karaf kraanwater op tafel krijgt. Het eten was echt okee voor een "all you can eat". Ik ga echt nog wel een keer terug naar deze "japanner om de hoek". O ja, de rekening was voor drie (met inbegrip van de AH actie) 94 euro, dus zonder de actie was ik duurder (114 euro) uitgeweest, en dat vind ik best pittig voor dit soort etentjes.
Phia S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
In het restaurant was het koud deze dag. Alles was redelijk. Was hier voor de 1e keer. Ging niet met het gevoel weg kom hier snel terug.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Meerdere keren al bij Fuji Fuji wezen eten en we komen graag terug. Zegt genoeg
Melissa Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Fuji Fuji, zoals altijd. Het eten wordt snel gebracht en de lege bordjes blijven ook niet lang staan. Ze komen niet te snel aan je tafel voor een nieuw drankje. Je kan lekker op je gemak eten. Bedankt voor de goede service! We komen hier zeer zeker terug
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hier met de AH actie wezen eten. We eten vaak sushi bij verschillende sushi restaurants (duurdere en AYCE) en waren benieuwd naar Fuji Fuji. Helaas viel dit erg tegen en waren we met een uurtje weer weg. Zowel de sushi als de andere gerechten waren gewoonweg vies! Daarbij was de bediening erg aanwezig en bijdehand, rende en schreeuwde over de vloer. In onze ervaring het slechtste AYCE restaurant waar we tot nu toe geweest zijn.
Eline L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Ziek geworden van het eten. Daarnaast smaken ook niet zoals ik deze gewend ben, rijst te zoet en weinig vis. Jammer. Bovendien onwijs koud in restaurant door tocht van de deur.
I. R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wij waren hier met zn 4en, en opzich helemaal niets op aan te merken. Vriendelijkheid goed, bestellingen waren optijd en prijs van de drankjes zijn betaalbaar. Toilet was schoon ;-)
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vind de drankjes erg duur, dat zou toch wel lager mogen.
Bediening is vriendelijk.
Keuken zou wel wat sneller mogen. Moet soms lang wachten.
nicowal .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We moesten toch wel een half uur wachten op ons drankje tussen de maaltijdrondes door.
Ook was het eten soms erg lauw en de nori van de temaki niet erg vers.
Tot slot zaten we telkens erg vervelend in de wind als er mensen binnen kwamen of weg gingen.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gisteren gegeten met de Groupon , naar aanleiding van de negatieve recensies met dubbel gevoel naar binnen en met opzet de eerste zitting van 17:00 gereserveerd . Maar we zijn verrast ! Sushi's smaakten vers , heel veel keus vooral de gefrituurde banaan sushi is een aanrader . Bediening vlot en vriendelijk , wij zijn niks tekort gekomen en hebben een heerlijke avond gehad .
bo C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten
Fleur N.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
De online reservering via Iens was niet doorgekomen. Maar dat was geen probleem. Mijn baby die redelijk wat rijst op de grond liet vallen kreeg wel wat geirriteerde blikken, maar daar bleef het bij. Ik heb het ook zelf opgeruimd. Het eten was lekker en werd snel gebracht.
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Redelijke sushi, warme gerechten smaken allemaal het zelfde
Had 3 stukjes sushi over en at de vis toppings er van en moest vervolgens 3 euro bij betalen terwijl we nog ruim een uur en div rondes zouden kunnen eten en bestellen
Beetje jammer
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Het eten is goed, maar de bediening kan slecht communiceren. Ze doen wel hun best en werken hard, maar kunnen niet vertellen wat ze komen brengen, het verkeerde gerecht aan het ons tafeltje brengen en zich slecht verstaanbaar kunnen maken. Erg jammer want het restaurant op zich is een aanrader .
Frans E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was heerlijk maar, waarschijnlijk door de drukte, gingen enkele bestellingen dubbel.
Naast ons zat een stelletje wat héél erg aanwezig was.