Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Delicious Maki Mix (2 sets Sake Chizi, California maki, Unagi maki)
      Fuji Gunkans (5 diverse gunkans)
      Temaki Salmon & Tuna (handrolls)
      Tori Sarada (frisse salade met gefrituurde kip)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken Teriyaki (kipdijenfilet van de teppanyaki plaat)
      Duo Salmon Fillet (2 zalmfilet van de teppanyaki plaat)
      Gyu Yaki (biefstukpuntjes v/d teppanyaki plaat)
      Ramchoppu special (4 lamskoteletten v/d teppanyaki plaat)
      Chili Ebi (garnalen v/d teppanyaki plaat met pikante saus)
  • Nagerecht
    • Drie bollen ijs naar keuze met slagroom
      Late Machiato
      Aisu Furai (gefrituurde ijs)

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks
    Lunchmenu in het weekend
    Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Fuji Fuji

Dichtstbijzijnde metrostation is Capelsebrug. Vanaf is het circa. 10 min lopen.
  • : Gratis en ruime parkeergelegenheid voor de deur!

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
7,2

Jouw recensie over het restaurant Fuji Fuji

W.F. N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was prima, snelle bediening. Niet te dicht bij de deur gaan zitten, deur gaat regelmatig open waardoor je behoorlijk in de kou blijft zitten. Een extra glazenwand bij de deur zou kunnen helpen.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Vind t niet een hele gezellige zaak, sushi vond ik ook niet top! Maar wel gewoon prima gegeten!
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Helaas doet dit restaurant niks met recensies. Na de laatste keer toch maar weer een keer geprobeerd.

Gerechten waren de laatste keer redelijk en sommigen goed. Maar dit keer was het eten niet zo top. En wat betreft de bediening en personeel: Dit is zelfs zwaar achteruitgegaan. Service en kwaliteit mogen hier echt beter. Prijzen van de drankjes zijn te hoog.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Redelijke sushi, groots opgezet, personeel te onervaren. En glimlach zou al veel veranderen. Prijzen van de drankjes veel te duur, zeker als de frisdrank uit een fles komt.
Ravi K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker en goede service
Tülin P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Super lekker eten!!!! Herhaling vatbaar.
Gioia H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het eten is best prima maar niet heet qualitatief. Lang op ons eten moeten wachten tussen de rondes terwijl de helft van het ‘restaurant’ leeg was. Het interieur heeft heel erg weinig sfeer en je zit op je buren gepropt waardoor jij en zij geen privacy hebben. Ik heb ruim een uur met mijn buren mee kunnen luisteren. Mijn partner en ik voeren hier dan ook niet graag een gesprek omdat jan en alleman je hoort.
Anka S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We waren hier met ah-restaurantbonnen 2de menu gratis. Je kon kiezen voor een vast menu waarvan 2de gratis of 20% korting bij all you can eat. Voor het laatste hebben wij gekozen. Hoewel dat niet in verhouding was met de aanbieding 2de gratis. Daarom toch beetje teleurgesteld.
Fam R.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten van de AH actie. We konden kiezen uit een 3 gangenmenu (2e gratis) of voor 20% korting op de sushi (alle you can eat). Wij kozen voor het laatste. Alle gerechtjes waren heerlijk, alleen ging het met de bediening ng wel eens de mist in voor wat betreft het afleveren van de gerechten, maar ach...5 rondes krijgen wij toch niet vol, dus als het de ene ronde niet komt dan vullen we het nog wel een keer voor de volgende ronde in. Er was in elk geval bediening genoeg; we hebben geen enkele keer lang op gerechten hoeven te wachten. Een dikke prima!!
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was heerlijk en goede service. We hadden gereserveerd via iens maar dat was niet door gekomen wat de vorige keer ook al gebeurde.
Danique W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Personeel is vriendelijk en het eten is oké, maar het is geen restaurant waar aandacht besteed wordt aan het eten en waar je graag nog even natafelt. We waren binnen een uur weer weg.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker gegeten en een leuke lieve serveerster. Waren er op een doordeweekse dag en alles verliep vlot....................
Mascha B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk en prima gegeten, vooral de sushi gerechten. Alles vers. We komen zeker nog een keer terug naar dit restaurant.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten in mooi restaurant.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ruim een uur gewacht op de 1e bestelling! 2e bestelling kwam na ruim 3 kwartier, inmiddels was het 21:45 en gaat de keuken dicht. We hadden nog 3 gangen te gaan. Bediening had geen oplossing om de leidingevende gevraagd deze zou komen maar hebben wij niet gezien. Heb absoluut niet het volle pond betaald voor deze avond! Daar waren ze het dan mee eens. Jammer dit maar voor mij nooit meer op zaterdagavond!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na halfuur weggelopen omdat we niet geholpen werden en om ons heen kregen diverse tafels een onjuiste bestelling. Naar huis gegaan en online sushi besteld bij concurrent was heerlijk en binnen een halfuur afgeleverd.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten is prima, alleen de bediening liet te wensen over. We hadden het al you can eat concept. Het bestelformulier werd niet goed afgetekend, waardoor we steeds de producten die we in de vorige ronde hadden besteld nog een keer kregen. Daarnaast vroegen we in plaats van ijs koffie toe en werd dit als extra drank afgerekend. Met twee volwassenen en een kind van vijf waren we €94,00 kwijt voor de maaltijd en ieder twee glaasjes frisdrank en voor de volwassenen een kopje koffie. Prijs is volgens ons aan de hoge kant.
Huis23 W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
2 poke bowls besteld. Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht. Weinig en smaakloze toppings en er zat vooral rijst in.. zonde van je geld
Mahena B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Jammer dat er een paar keer verkeerde gerechtjes werden neergezet. Verder wel lekker eten.