Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Delicious Maki Mix (2 sets Sake Chizi, California maki, Unagi maki)
      Fuji Gunkans (5 diverse gunkans)
      Temaki Salmon & Tuna (handrolls)
      Tori Sarada (frisse salade met gefrituurde kip)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken Teriyaki (kipdijenfilet van de teppanyaki plaat)
      Duo Salmon Fillet (2 zalmfilet van de teppanyaki plaat)
      Gyu Yaki (biefstukpuntjes v/d teppanyaki plaat)
      Ramchoppu special (4 lamskoteletten v/d teppanyaki plaat)
      Chili Ebi (garnalen v/d teppanyaki plaat met pikante saus)
  • Nagerecht
    • Drie bollen ijs naar keuze met slagroom
      Late Machiato
      Aisu Furai (gefrituurde ijs)

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks
    Lunchmenu in het weekend
    Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Fuji Fuji

Dichtstbijzijnde metrostation is Capelsebrug. Vanaf is het circa. 10 min lopen.
  • : Gratis en ruime parkeergelegenheid voor de deur!

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Sushi's zijn voortreffelijk, alleen vlees als lamsrack, lamsspies, buikspek en beef is smakeloos.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Goede kwaliteit vriendelijke bediening en gezellig ingericht. Kom er beslist nog eens terug.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Goed smakende en goed klaar gemaakte gerechten. Vriendelijk en vlot personeel.
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Jammer maar wel eerlijk dat ze bij binnenkomst zelf al aangeven dat het keuzemenu (die niet op de website te vinden is) weinig voorstelt en zeer beperkt keuze heeft.

Vervolgens word een voorstel voor het all you can eat gedaan en zou je €5,- korting per persoon krijgen op dit menu. Hier zijn we niet op ingegaan.

Wij zijn terplekke omgedraaid en ergens anderd gaan eten.

Je doet mee met de AH actie of niet! En niet half!
En als je dan ervoor kiest om een special menu daarvoor te hebben zet dit dan netjes online zodat men dit vooraf kan bekijken.
Arjen T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Voortreffelijk gerechtjes. Je moet echt oppassen want je(ik) hebt de neiging om hier te veel te eten. Zeer vriendelijk personeel, ook de dames en heren die aan de tafel bedienen. Een fooienpot, ook voor hen, zou wel op z'n plaats zijn.
Nezahat O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ze hadden ook een andere opte. Ipv drie gangen menu 15 procenr korting. We hebben voordeel echt niet gemerkt. Twee volwassenen en een kind van 8 jaar 82 euro betaald.
We gaan ook met normale prijs daar heen. Kortom, we zagen geen verschil . Het was net zo duur.
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het meubilair krijgt hier en daar slijtage plekken. Maar het etej blijft voor ons nog steeds een prima voldoende. Jammer wel dat ze de AH aktie hier hebben aangepast. Je kunt nu nog kiezen uit een door hun uitgekozen 3 gangenmenu OF tegen normaal tarief all you can eat, maar met 15% korting. Wij hebben voor het laaste gekozen want daar kwamen wij tenslotte voor. Bediening werkt keurig zouden alleen wat vriendelijker mogen kijken ( enkele uitzondering daar gelaten )
J.W. P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Eten was heerlijk! Helaas waren ze onze invullijst kwijt, waardoor we lang hebben gewacht voor niks. Maar, dat heeft bij ons de pret niet gedrukt!
J.C S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekkere verse sushi, vriendelijk personeel. Voor een all you can eat restaurant is dit een van de betere.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Geen minpunten ondervonden! Super aardig personeel en heeeeerlijke Sushi’s! Eerste en zeker niet mijn laatste keer hier.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
leuke zaak groot opgezet. Bediening correct eten word zeer snel geserveerd.
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Goed en lekker eten. Alleen ws het jammer dat we er van uit gingen dat we als lunch hadden gereserveerd en achteraf de dinerprijs moesten betalen..
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De meeste gerechten waar niet warm helaas. Ook duurde het erg lang voor wij ons drinken kregen.
Wij zouden een gerecht opnieuw krijgen en dat gerecht hebben wij niet meer gehad.
Normaal gesproken hebben zij een goede service en goed eten.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima
Ditta H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer goed gegeten erg gezellig nieuw zijn de lichtjes op de tafel als iets wil drinken of weer je lijst met eten wil inleveren de moeite waard
Tinie K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Geweldig gegeten ook als je niet zo gek ben op sushi is er genoeg en gezellig aan tafel je hoeft niet zelf te halen echt aan te bevelen
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Veel keus uit mooie gerechten en een vriendelijke bediening. Gunstige ligging om af te spreken. Niets te duur echt waar voor je geld.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super lief personeel en heerlijk eten hier ook! N aanrader voor iedereen en leuke prijs ook!!
Voor herhaling vatbaar ! Geweldig
Lena D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Sushi is helaas geen sushi, maar veel rijst met minimaal vis, totaal geen smaak. Vis uit blikje.
Grill vis/garnalen erg zwart geblakerd.
Prijs veel te hoog voor de geboden gerechten. Bij kritiek of opmerkingen word helaas niets mee gedaan.
Prijs drankjes goed aan de hoge kant voor (in ons geval ) matige wijn.