Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Delicious Maki Mix (2 sets Sake Chizi, California maki, Unagi maki)
      Fuji Gunkans (5 diverse gunkans)
      Temaki Salmon & Tuna (handrolls)
      Tori Sarada (frisse salade met gefrituurde kip)
  • Hoofdgerechten
    • Chicken Teriyaki (kipdijenfilet van de teppanyaki plaat)
      Duo Salmon Fillet (2 zalmfilet van de teppanyaki plaat)
      Gyu Yaki (biefstukpuntjes v/d teppanyaki plaat)
      Ramchoppu special (4 lamskoteletten v/d teppanyaki plaat)
      Chili Ebi (garnalen v/d teppanyaki plaat met pikante saus)
  • Nagerecht
    • Drie bollen ijs naar keuze met slagroom
      Late Machiato
      Aisu Furai (gefrituurde ijs)

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks
    Lunchmenu in het weekend
    Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Fuji Fuji

Dichtstbijzijnde metrostation is Capelsebrug. Vanaf is het circa. 10 min lopen.
  • : Gratis en ruime parkeergelegenheid voor de deur!

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Ursila G.
Carina W.
Connie L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit goed. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Kom zeker terug.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Jonge bediening is erg aardig en vriendelijk, alleen eigenaresse is niet vriendelijk.
Das jammer.
Verder eet je er prima
Ko K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
waren hier vanwege de AH actie , hebben hier al eerder gegeten , en dat was altijd heerlijk , maar nu met die Ah actie zeer teleurstellend , de porties waren erg klein , zeker niet voldoende voor een normaal etend persoon .
dan is de prijs die er voor gevraagd wordt nog te veel
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
wij zijn met de spaarkaarten van ah gaan eten. We konden kiezen uit een 3gangen keuzemenu (niet echt veelkeuze) of all you can eat twv volgns mij 27,95. Wij kozen voor dit laatste. Helaas kregen we maar 20 procent korting op het all you can eat concept. Vind ik echt niet in verhouding staan, met gratis een 3 gangenkeuzemenu twv 27,95. Gaan dit dan ook niet meer doen
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Jammer dat je maar 20% korting krijgt op de rekening dus uit eindelijk nog best veel geld kwijt. Je kunt voor een menu gaan maar ik bepaal graag zelf wat ik eet. De drankjes waren ook best pittig aan de prijs. De sfeer is goed en het eten is heel goed!!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Zoals altijd lekker gegeten
R.F. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Jammer dat je niet net als vorig jaar all inclusive kunt eten met de AH-kaart. Je krijgt een 3 gangen menu aangeboden. Je mág met de kaart wel all inclusive eten, met 20% korting. Helaas is dit niet zoveel korting als een 2e menu gratis.
Janet D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Jim T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Goed eten. Veel keus. De bediening is snel en vriendelijk.
Joey U.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Leuk restaurant, gezellig, goed en lekker gegeten.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Qua bediening en service kenden ze tot voor kort een enorme dip, maar ze zijn weer goed op weg????????
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Enorm druk en wel half uur wachten tussen de gangen van het eten! De twee meisjes boven rende zich rot en bleven beleefd maar duidelijk voorbeeld van onderbezetting !
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ik ging altijd graag terug naar capelle vanuit gouda voor dit restaurant, maar wat viel het tegen dit keer. Tot 3 keer toe kregen we iets dat we niet besteld hadden en wat we wel besteld hadden duurde én lang én was koud. Jammer. Ik wilde mijn verjaardag en het slagen van mijn zoon vieren met een lekker etentje, maar dat viel dus erg tegen. Klagen heeft niets geholpen helaas :-(
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Veel te druk. Eten was lekker maar veel dingen niet gehad. Ook achter het drinken moesten we regelmatig aan. Hebben een halfuur op een cola zitten wachten en vervolgens kregen we een cola zonder glas. 10 minuten op een glas moeten wachten. Hebben wel eens beter gehad bij Fuji!
Vivienne K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vanavond gegeten bij fuji fuji. Vanwege de recensies hadden wij een goede verwachting.
De sushi was echter matig. Veel lauwwarme rijst en weinig smaak. Verder op de grill gerechten veel saus. Zoveel dat je de rest verder soms niet eens proeft. Gebouw buiten ziet er troosteloos uit maar binnen is het erg mooi ingericht en geeft veel sfeer. Drankjes zijn duur en soms heerst er nogal wat verwarring bij het personeel. Ik hoef de redenen niet te weten waarom ik porties dubbel krijg; ik wil het gewoon niet. Excuses is genoeg. Daarnaast nog vergeten drankjes en als we dan ook nog raar aangekeken worden omdat ik bij de balie sta om te betalen omdat we al 10 minuten op onze rekening aan tafel zaten te wachten... dan kom ik hier niet zo snel meer terug. Gemiste kans! Prijs is verder in de lijn van andere all you can eat tenten.
Eindoordeel: eten is niet slecht maar ook zeker niet lekker. We gingen er met een volle buik weg maar niet echt met smaak gegeten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Kwalitatief minder dan voorheen. Presentatie kan veel beter. Moet geen massa product zijn of lijken.
Led-signaallichtje absoluut een goed verbetering. Blijf wel de papieren bestellijst gedoe vinden tov een ipad voorziening
Su'en V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zou fijn geweest zijn als bij begin we geïnformeerd zouden worden over het AH actie menu