Fuji Fuji

Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Fuji Fuji

seilennada R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat kan er veel mis gaan. Kaart waar je eten op moet aankruisen kwam niet terug, bier is nagenoeg zonder schuim. Lang wachten (er was iemand ziek...). IJs kwam ruim na de koffie. De 30% korting die geldt via Iens boeken nu moesten we om vragen, de bon mochten we niet meenemen... Zomaar een paar van de missers. Niet voor herhaling vatbaar.
John en gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
ik vond het erg vet qua olie (hoort misschien zo)
Bernadet L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitgebreide keuze en lekker eten. Geen bijzonderheden. Gemak is dat je bedient word. Minpunt is dat het all you can eat is exclusief drank. Maar dat is een keuze,
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker eten en een mooie uitstraling in het restaurant. Sommige personeelsleden hebben echter moeite om een vriendelijk gezicht op te zetten.

Let op: het restaurant is niet goed op de hoogte van de 50% kortingsactie van IENS, iets wat mevrouw aanstaande maandag door wilt communiceren. Na een korte discussie uiteindelijk toch 50% korting gekregen. Dit is dus in de toekomst waarschijnlijk niet de bedoeling.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Slechte, niet verse sushi
nicowal .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Besproken voor 17:30 uur en dat was maar goed ook. Aanvankelijk liep het op rolletjes. De bestellingen kwamen in een prettig tempo, echter na een uurtje werd het al iets minder en na 19:00 uur rende iedereen heen en weer. Er ontstond een enorme wachtrij met nieuwe gasten bij de ingang. Hierdoor bleef de buitendeur lang openstaan, waardoor er te veel frisse lucht mijn rug beroerde. Het eten is prima, maar er is geen sfeer waar je je prettig bij voelt.
Rianne C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben bijna 45 min zitten wachten op de eerste ronde eten en de drankjes. Bediening was erg chaotisch, ze konden de drukte totaal niet aan. Lege bordjes werden ook niet opgehaald als ze een nieuw gerechtje kwamen brengen.
De drukte was ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de sushi.
Brisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima sushi, heerlijke eendenborstfilet. Jammer dat de prijs tijdens de AH-actie wordt aangepast waardoor de tweede persoon niet geheel gratis eet.
koos.vanwanum .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is smakelijk. Ontvangst en bediening laat te wensen over. Gerechten uit eerdere ronde worden laat gebracht. Zit je aan de koffie komen de garnalen door....
koos.vanwanum .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Je wordt naar je tafel gebracht, direct gevraagd of je at wilt drinken. Dus geen gelegenheid kaart te bekijken. Daarna wordt je genegeerd. Geen uitleg tekst of wat dan ook. Sommige gevraagde bestellingen komen niet door of veel te laat. Als je aan het nagerecht zit komen de garnalen van de vorige ronde alsnog door. Met het eten zelf is niets mis...
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gerechten zijn zonder meer goed en smakelijk. Er is een ruime keuze mogelijk. Het blijft echter wat vreemd overkomen, dat met de AH-spaarkaart een ander bedrag moet worden betaald dan de andere gasten die a la carte eten, ook dat het duurder is dan twee eten voor de prijs van één. De tweede persoon betaalt gewoon de opslag op de menuprijs. De prijzen van de drankjes zijn bovendien bovengemiddeld. Door het grote aantal gasten was de wachttijd op de gerechten best erg lang. Sommige gerechten kwamen pas toen we al met de volgende ronde waren begonnen. Door de lange wachttijden was all you can eat niet mogelijk. Of is dat de bedoeling voor gasten met een AH-spaarkaart, want andere gasten (rechts en links naast ons) werden veel sneller bediend dan wij....
ja M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks grote van het pand binnen, kun je redelijk 'knus' beneden aan het raam zitten. Eten erg smakelijk. Wel zoeken naar welke sushi van wie is.
Mooi servies goed.
Prima bediening ondanks de vele gasten.
a B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
dit was weer eens iets anders, ik haalde de 5e ronde niet eens.
je krijgt echt meer dan genoeg en het was echt lekker.
alleen jammer dat je met de ah actie 5 euro meer moet betalen als dat het werkelijk is.
normaal 29.50 met de actie 34.95
als je hier over navraagt krijg je hier geen antwoord op.
het is zeker voor herhaling
cjkoppen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad! En natuurlijk Lekker gegeten! We konden gezellig lang blijven zitten, geen gehaast!
anneliesvandeursen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jammer dat de normale prijs van all you can eat ineens van de normale €27.50 per persoon bij de AH actie plots €34 per persoon is . De reden was echt onzin!
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mijn verwachtingen bij all-you-can-eat concepten zijn meestal niet hoog dus op zich redelijk qua prijs-kwaliteit. De mevrouw die ons ontving zou wel wat vrolijker kunnen kijken, de gasten aankijken, duidelijk praten en af en toe lachen. Nu leek het net alsof ze daar een taakstraf aan het uitvoeren was. Versheid van eerste stuk sushi dat ik at (makreel) viel tegen, maar de rest wel acceptabel. Verder vond ik de soja saus vrij waterig en zonder smaak en als ik een gerecht had met wasabi dan was het wel groen gekleurd maar totaal niet pittig.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was fantastisch! Echt heerlijk zitten genieten, goede kwaliteit sushi.

Bediening was super vriendelijk en kwam voldoende langs. Wel was dot later op de avond wat minder. Toen werden we een kwartier niet gezien.

Het eten kwam echter super snel na het bestellen! Topkeuken
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
eten was heerlijk. bediening was vriendelijk. Soms werd er wel het verkeerde eten bij je neergezet. En moest zelf vragen of ik nog wat te drinken kon krijgen.
mariska118m .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was prima. Bediening laat wel wat te wensen over. Het was druk waardoor bediening haast liep te rennen en ook niet altijd even vriendelijk was en we ook een paar keer moesten vragen om nieuwe drankjes. Bijzonder is ook wel dat het 2e menu gratis zou zijn, maar je normaal in het weekend 30 euro pp betaalt en dit nu met AH 2e persoon gratis bon 35 euro is.