Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Fuji Fuji

Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Prima om te eten je kan je eigen tempo bepalen.
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het personeel is zeer onbeschoft. Het restaurant zelf is mooi ingericht en sfeervol. Het eten was matig, maar er zaten ook lekkere dingen tussen.
Ik hoop echt dat ze de service en klantvriendelijkheid aanpakken. Als ze dan de gerechten wat verbeteren kan dit een leuk restaurant zijn. Oja en 22:00 sluiten voor een zaterdag vonden wij een beetje te vroeg.
Jip V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was allemaal net voldoende, helaas waren niet alle sushi even smaakvol als we eerder wel gewend waren. Daarnaast moesten wij ze attenderen op niet geleverde sushi. Voor drinken kwamen ze ook weinig vragen. We gaan wel terug want voor prijs/kwaliteit zitten ze goed, je betaalt namelijk ook niet de hoofdprijs. En je bent wel relatief lang aan het tafelen.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Online gereserveerd, alleen wisten de medewerkers dat niet. Verder een prima tafel gekregen. Bediening goed, vaardig en vriendelijk. Diverse hapjes waren goed bereid. Alleen de matcha en mango ijs viel tegen.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik kom hier echt heel regelmatig de sushi is echt super lekker en vers de hoeveelheid is ook prima en de bediening is erg aardig ,soms gaat er wel iets mis maar dat is overal
Marsha V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Altijd prima eten en heerlijk van smaak! Grote keuze en prima service aan tafel.
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vrij snel en heel mooi ingericht!
Voor herhaling vatbaar!
seilennada R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat kan er veel mis gaan. Kaart waar je eten op moet aankruisen kwam niet terug, bier is nagenoeg zonder schuim. Lang wachten (er was iemand ziek...). IJs kwam ruim na de koffie. De 30% korting die geldt via Iens boeken nu moesten we om vragen, de bon mochten we niet meenemen... Zomaar een paar van de missers. Niet voor herhaling vatbaar.
John en gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
ik vond het erg vet qua olie (hoort misschien zo)
Bernadet L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hadden via iens festival 50% korting gereserveerd, maar het restaurant wist nergens vanaf en gaf aan dat het 20% zou zijn. Daar gingen wij niet mee akkoord, en vervolgens zeiden ze 30% korting. Uiteindelijk hebben we dat maar geaccepteerd omdat we geen zin en tijd hadden om nog ergens anders naartoe te gaan.
Prima gegeten maar wij hebben betere adresjes voor goede sushi.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitgebreide keuze en lekker eten. Geen bijzonderheden. Gemak is dat je bedient word. Minpunt is dat het all you can eat is exclusief drank. Maar dat is een keuze,
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lekker eten en een mooie uitstraling in het restaurant. Sommige personeelsleden hebben echter moeite om een vriendelijk gezicht op te zetten.

Let op: het restaurant is niet goed op de hoogte van de 50% kortingsactie van IENS, iets wat mevrouw aanstaande maandag door wilt communiceren. Na een korte discussie uiteindelijk toch 50% korting gekregen. Dit is dus in de toekomst waarschijnlijk niet de bedoeling.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Slechte, niet verse sushi
nicowal .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Besproken voor 17:30 uur en dat was maar goed ook. Aanvankelijk liep het op rolletjes. De bestellingen kwamen in een prettig tempo, echter na een uurtje werd het al iets minder en na 19:00 uur rende iedereen heen en weer. Er ontstond een enorme wachtrij met nieuwe gasten bij de ingang. Hierdoor bleef de buitendeur lang openstaan, waardoor er te veel frisse lucht mijn rug beroerde. Het eten is prima, maar er is geen sfeer waar je je prettig bij voelt.
Rianne C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben bijna 45 min zitten wachten op de eerste ronde eten en de drankjes. Bediening was erg chaotisch, ze konden de drukte totaal niet aan. Lege bordjes werden ook niet opgehaald als ze een nieuw gerechtje kwamen brengen.
De drukte was ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de sushi.
Brisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima sushi, heerlijke eendenborstfilet. Jammer dat de prijs tijdens de AH-actie wordt aangepast waardoor de tweede persoon niet geheel gratis eet.
koos.vanwanum .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is smakelijk. Ontvangst en bediening laat te wensen over. Gerechten uit eerdere ronde worden laat gebracht. Zit je aan de koffie komen de garnalen door....
koos.vanwanum .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Je wordt naar je tafel gebracht, direct gevraagd of je at wilt drinken. Dus geen gelegenheid kaart te bekijken. Daarna wordt je genegeerd. Geen uitleg tekst of wat dan ook. Sommige gevraagde bestellingen komen niet door of veel te laat. Als je aan het nagerecht zit komen de garnalen van de vorige ronde alsnog door. Met het eten zelf is niets mis...
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De gerechten zijn zonder meer goed en smakelijk. Er is een ruime keuze mogelijk. Het blijft echter wat vreemd overkomen, dat met de AH-spaarkaart een ander bedrag moet worden betaald dan de andere gasten die a la carte eten, ook dat het duurder is dan twee eten voor de prijs van één. De tweede persoon betaalt gewoon de opslag op de menuprijs. De prijzen van de drankjes zijn bovendien bovengemiddeld. Door het grote aantal gasten was de wachttijd op de gerechten best erg lang. Sommige gerechten kwamen pas toen we al met de volgende ronde waren begonnen. Door de lange wachttijden was all you can eat niet mogelijk. Of is dat de bedoeling voor gasten met een AH-spaarkaart, want andere gasten (rechts en links naast ons) werden veel sneller bediend dan wij....
ja M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ondanks grote van het pand binnen, kun je redelijk 'knus' beneden aan het raam zitten. Eten erg smakelijk. Wel zoeken naar welke sushi van wie is.
Mooi servies goed.
Prima bediening ondanks de vele gasten.