Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163
7,6 /10
225 recensies

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Restaurantprijzen

Drankprijzen

  • € 9,95
    Fles mineraalwater
  • € 3,7
    Glas wijn
  • € 2,5
    Koffie

Menuprijzen

  • € 22,5
    Lunchmenu doordeweeks
  • € 22,5
    Lunchmenu in het weekend
  • € 22,5
    Dinermenu doordeweeks
  • € 22,5
    Dinermenu in het weekend
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Fuji Fuji

Openingstijden

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Services

  • Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar
7,6 /10
  • 10
    8
  • 9
    38
  • 8
    61
  • 7
    49
  • < 7
    69
Eten
8
Service
7
Decor
7,6
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Kort
205/225 recensies

Jouw recensie over het restaurant Fuji Fuji

Kissykirsten M.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Prima om te eten je kan je eigen tempo bepalen.
SV. J.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
2
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het personeel is zeer onbeschoft. Het restaurant zelf is mooi ingericht en sfeervol. Het eten was matig, maar er zaten ook lekkere dingen tussen.
Ik hoop echt dat ze de service en klantvriendelijkheid aanpakken. Als ze dan de gerechten wat verbeteren kan dit een leuk restaurant zijn. Oja en 22:00 sluiten voor een zaterdag vonden wij een beetje te vroeg.
Jip V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Het was allemaal net voldoende, helaas waren niet alle sushi even smaakvol als we eerder wel gewend waren. Daarnaast moesten wij ze attenderen op niet geleverde sushi. Voor drinken kwamen ze ook weinig vragen. We gaan wel terug want voor prijs/kwaliteit zitten ze goed, je betaalt namelijk ook niet de hoofdprijs. En je bent wel relatief lang aan het tafelen.
Jessica L.
Meesterproever
(56 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Online gereserveerd, alleen wisten de medewerkers dat niet. Verder een prima tafel gekregen. Bediening goed, vaardig en vriendelijk. Diverse hapjes waren goed bereid. Alleen de matcha en mango ijs viel tegen.
Alex D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik kom hier echt heel regelmatig de sushi is echt super lekker en vers de hoeveelheid is ook prima en de bediening is erg aardig ,soms gaat er wel iets mis maar dat is overal
Marsha V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Altijd prima eten en heerlijk van smaak! Grote keuze en prima service aan tafel.
Lucien S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, bediening was vrij snel en heel mooi ingericht!
Voor herhaling vatbaar!
seilennada R.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Wat kan er veel mis gaan. Kaart waar je eten op moet aankruisen kwam niet terug, bier is nagenoeg zonder schuim. Lang wachten (er was iemand ziek...). IJs kwam ruim na de koffie. De 30% korting die geldt via Iens boeken nu moesten we om vragen, de bon mochten we niet meenemen... Zomaar een paar van de missers. Niet voor herhaling vatbaar.
John en gerrie V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
6
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
  • Online gereserveerd
ik vond het erg vet qua olie (hoort misschien zo)
Bernadet L.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hadden via iens festival 50% korting gereserveerd, maar het restaurant wist nergens vanaf en gaf aan dat het 20% zou zijn. Daar gingen wij niet mee akkoord, en vervolgens zeiden ze 30% korting. Uiteindelijk hebben we dat maar geaccepteerd omdat we geen zin en tijd hadden om nog ergens anders naartoe te gaan.
Prima gegeten maar wij hebben betere adresjes voor goede sushi.
Reggy L.
Meesterproever
(13 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Uitgebreide keuze en lekker eten. Geen bijzonderheden. Gemak is dat je bedient word. Minpunt is dat het all you can eat is exclusief drank. Maar dat is een keuze,
Nienke V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker eten en een mooie uitstraling in het restaurant. Sommige personeelsleden hebben echter moeite om een vriendelijk gezicht op te zetten.

Let op: het restaurant is niet goed op de hoogte van de 50% kortingsactie van IENS, iets wat mevrouw aanstaande maandag door wilt communiceren. Na een korte discussie uiteindelijk toch 50% korting gekregen. Dit is dus in de toekomst waarschijnlijk niet de bedoeling.
Lisanne V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Slechte, niet verse sushi
nicowal .
Expertproever
(7 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Besproken voor 17:30 uur en dat was maar goed ook. Aanvankelijk liep het op rolletjes. De bestellingen kwamen in een prettig tempo, echter na een uurtje werd het al iets minder en na 19:00 uur rende iedereen heen en weer. Er ontstond een enorme wachtrij met nieuwe gasten bij de ingang. Hierdoor bleef de buitendeur lang openstaan, waardoor er te veel frisse lucht mijn rug beroerde. Het eten is prima, maar er is geen sfeer waar je je prettig bij voelt.
Rianne C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
2
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
  • Online gereserveerd
We hebben bijna 45 min zitten wachten op de eerste ronde eten en de drankjes. Bediening was erg chaotisch, ze konden de drukte totaal niet aan. Lege bordjes werden ook niet opgehaald als ze een nieuw gerechtje kwamen brengen.
De drukte was ook duidelijk te merken aan de kwaliteit van de sushi.
Brisa S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Prima sushi, heerlijke eendenborstfilet. Jammer dat de prijs tijdens de AH-actie wordt aangepast waardoor de tweede persoon niet geheel gratis eet.
koos.vanwanum .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eten is smakelijk. Ontvangst en bediening laat te wensen over. Gerechten uit eerdere ronde worden laat gebracht. Zit je aan de koffie komen de garnalen door....
koos.vanwanum .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Je wordt naar je tafel gebracht, direct gevraagd of je at wilt drinken. Dus geen gelegenheid kaart te bekijken. Daarna wordt je genegeerd. Geen uitleg tekst of wat dan ook. Sommige gevraagde bestellingen komen niet door of veel te laat. Als je aan het nagerecht zit komen de garnalen van de vorige ronde alsnog door. Met het eten zelf is niets mis...
Marijke W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
  • Online gereserveerd
De gerechten zijn zonder meer goed en smakelijk. Er is een ruime keuze mogelijk. Het blijft echter wat vreemd overkomen, dat met de AH-spaarkaart een ander bedrag moet worden betaald dan de andere gasten die a la carte eten, ook dat het duurder is dan twee eten voor de prijs van één. De tweede persoon betaalt gewoon de opslag op de menuprijs. De prijzen van de drankjes zijn bovendien bovengemiddeld. Door het grote aantal gasten was de wachttijd op de gerechten best erg lang. Sommige gerechten kwamen pas toen we al met de volgende ronde waren begonnen. Door de lange wachttijden was all you can eat niet mogelijk. Of is dat de bedoeling voor gasten met een AH-spaarkaart, want andere gasten (rechts en links naast ons) werden veel sneller bediend dan wij....
ja M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Ondanks grote van het pand binnen, kun je redelijk 'knus' beneden aan het raam zitten. Eten erg smakelijk. Wel zoeken naar welke sushi van wie is.
Mooi servies goed.
Prima bediening ondanks de vele gasten.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.