Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Corinacpg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten met de AH restaurant actie. leuke en vlotte bediening. Speelkamer voor de kleintjes, alleen geen gelegenheid tot luier verschonen gevonden. Voor een all-you-can-eat restaurant zeer goed.
chun1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijk personeel en lekker gegeten hier. Alleen heb ik het idee dat ze bij sommige gerechten de ingredienten vervangen hebben door iets anders (goedkopers). Zolang niemand hierover klaagt, is dat mooi meegenomen natuurlijk. Twee keer waren ze een gerecht vergeten uit een bestelronde. Ook dat is kassa natuurlijk. Op een moment heb je zoveel gerechten op je tafel, dat je vergeet wat je besteld hebt. Daar gokken ze kennelijk op. Bij het afrekenen stond er drank op de rekening die wij niet besteld hadden. Altijd proberen natuurlijk. Als er ook maar 1 klant is die blindelings betaald, is dat mooi meegenomen. Kortom: gemengde gevoelens, want het eten was wel heel lekker!
Sabrina Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De kwaliteit van het eten is helaas achteruit gegaan. Bij de opening was het eten prima. Komkommer in stukjes gesneden en het eten was heet. Helaas werd dit met de tijd al minder. De komkommers zijn in erg grote stukken gesneden. De warme gerechten waren lauw of koud. Dit gaven wij ook aan bij het personeel en gaven het eten mee terug. Toen we een nieuw portie kregen was het weer lauw. Dit gaf de doorslag hier gaan wij niet meer eten. Helaas want het personeel is vriendelijk en de zaak ziet er goed uit.
MV192 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zaterdagavond hier geweest met een grote tafel, een drukke avond. Teleurstellend.. De kok gaat naar de wc, wat ook de wc voor de klanten is, en loopt weg zonder zijn handen te wassen. Soja saus zit wel in kikkomanflesjes maar is lichter van kleur en smakeloos. Vermoeden al aan het begin van de avond dat het aangelegd is met water. Bevesting volgt aan het eind van de avond als de serveersters de lege flesjes kikkoman vullen op de bar (en public) met de inhoud uit Coca Cola flessen. Daarnaast waren de sojabonen die we kregen als bijgerecht koud, de inkvisrolletjes niet lekker, de gunkan krabsalade vooral heel veel mayonaise, de gebakken champignons helemaal slap en volgezogen met vet. De gefrituurde spullen, zoals garnaal waren doordrenkt van het vet waardoor ze slap i.p.v. krokant waren. Eendenborst was vooral heel zout en smaakte alsof deze van te voren gemaakt waren en opgewarmd waren in de magnetron. De inside-out rollen en de maki's waren redelijk.
Buiten dit alles, duurde het ontzettend lang voordat we alles uit onze ronde kregen en werden lege bordjes bijna niet opgehaald door het personeel.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Als 'vaste' klant van Shabu Shabu maken we nog wel eens een uitstapje naar diverse 'buren'. Zo kwamen we via de AH-actie terecht bij Fuji Fuji. Na het lezen van wat recensies was ik nog wat terughoudend, maar een mens moet ook eens wat durven ;-)
Makkelijk te vinden en ook voldoende (gratis) parkeergelegenheid (tenminste op het tijdstip dat wij gingen). Het personeel was erg vriendelijk en alle gerechten die we bestelden, waren stuk voor stuk heerlijk en deden ons inziens absoluut niet onder voor wat wij door de jaren heen gewend zijn geraakt. Wij hebben al besloten dat dit ook zeker niet de laatste keer zou zijn, dat we Fuji Fuji gaan bezoeken.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten, veel keus, vriendelijk personeel. Het is wel redelijk aan de prijs, met z'n vieren incl drankjes €170.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het concept van Fuji Fuji kan je vergelijken met Sumo of Shabu Shabu. De smaken van de gerechten vind ik echter beter bij Fuji Fuji.
fer S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ach de grouponners weer, wat een vervelend volk is het toch. Ja we kwamen ter kennismaking met groupon...... nee je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En maar klagen dat je achter gesteld wordt. Man man man 90% van de grouponners zijn trieste paupers die het gemiddelde op iens niet merr betrouwbaar maken.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Nu 2 keer achter elkaar heel erg lang moeten wachten op het eten. We gaan hier zeer regelmatig eten maar hadden dit nog nooit meegemaakt. Voor ons even geen fuji fuji meer!! Je moet nu zorgen dat je 3 rondes volledig besteld, anders ga je met honger naar huis!! Het ergste vind ik nog dat andere mensen 2 uur moesten wachten op hun eerste ronde en toen het half tien was hield de keuken gewoon op met sushi bereiden. Het bleek dat er een kok ziek was en dat er een niet was komen opdagen. Heel vervelend maar dan moet je niet je klanten benadelen door te zeggen dat het tijd is (na half tien kun je niks meer bestellen) heel jammer!!!!
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ik heb op 23 oktober met mijn vriendin, een bezoek gebracht aan het bewuste restaurant.
We hadden een resevering van 19:30 tot 21:30. We kwamen een kwartier te vroeg aan en in plaats dat ze ons doorverwezen naar onze (al gedekte tafel) om ons wat te drinken aan te bieden lieten ze ons, al aangestaart door een bediende die de kassa beheerd, aan een onhandig geplaatst tafeltje voor de koude deur wachten tot stipt 19:30.
Precies om 19:30 werd van ons verwacht om op te springen en direct een half rennende bediende te volgen .
We hadden onze jassen (die niet eens even aangepakt waren om aan de daarvoor bedoelde kapstok op te hangen) nog niet eens uit en hadden nog niet eens plaatsgenomen op onze stoel, of we moesten al drinnken bestellen. (Ons was aan de telefoon verteld dat de drankjes gratis waren inbegrepen, later bleek dit niet het geval.)
toen we uiteindelijk onze drankjes kregen, vroegen we aan de gehaaste bediende om uitleg (Geen van ons heeft ooit onbeperkt sushi gegeten, dus we kende het principe en de regels niet.) Geirriteerd vertelde ze ons dat we per bestelling 5 stuks sushi mochten kiezen waarna ze snel weg rende zonder onze bestelling aan te nemen. Vervolgens vulde we netjes onze bestelling in die 10 minuten later werd opgehaald. Vanaf dat moment moesten we 20 minuten wachten op 10 stuks van de meest simpel te bereiden sushi op de kaart. Toen we uiteindelijk onze "eerste gang" kregen waar 3 stuks bestelde sushi aan ontbrak, smaakte alles wel lekker.
Toen een andere bediende uiteindelijk onze borden op kwam halen gaf ik door dat er wat aan onze bestelling ontbrak. Dat werd best netjes opgepakt door het meisje die ook gelijk onze kaart mee nam met daarop onze 2e bestelling. 5 minuten later kwam de bediende aan met het missende deel van de eerdere bestelling. Tegen de tijd dat onze 2e bestelling was afgehandeld Zaten we al bijna een uur in het restaurant. Maar ook de 2e bestelling kregen we niet zonder problemen. Ten eerste Proevde ik dat de vis niet vers was. Ten tweede kregen we het verkeerde product, ik had namelijk een california rol besteld maar kreeg in plaats daarvan nog eens een portie van het eerder vergeten product. Toen bestelde we de derde gang waar we weer nog ietsjes langer op mochten wachten dan de vorige gang, miste er weer een product aan. en was de vis nog minder vers van. Mijn vriendin had een aantal warme producten besteld bij haar derde gang. Alles was veel te vet en de groente waren niet goed gaar. Hierdoor besloot ze na de derde gang niet verder te eten.
Ik koos ervoor nog 1 gang te bestellen, hierbij bestelde ik alleen sushi. Gelukkig kreeg ik deze keer alle bestelde producten. En wat ik kreeg was echt letterlijk vies. Ik had alleen sushi besteld met rauwe vis, maar letterlijk alle stukjes waren lauw. (hoe? geen idee.) en geen van de stukjes sushi was vers.
Ik was hierom ook erg blij met het bolletje ijs in een warm bakje dat 10 minuten op zich liet wachten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Afgelopen zondag waren we met 10 personen diner met groupon bij Fuji Fuji gegeten. De gerechten in het algemeen waren redelijk lekker, maar niet allemaal waren goed zoals: gebakken banaan, sesame Balls, Cha Sieuw, Cripsy Pork, Spareribs & lamsrack. Deze genoemde gerechten waren minder lekker en taai. Bediening waren ok, maar minder snel, wel onder gemiddelde andere AYCE Japanse restaurants. Maar met groupon aanbieding was prijs/kwaliteit verhouding ok.
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met z'n vijfen via Groupon gegeten. Om kwart voor 10 werd aangegeven dat laatste ronde was, we hadden genoeg maar na half 8 reserveren is geen aanrader aangezien we 3 ronden hadden gehad pas. Service was erg langzaam. Ook drinken brengen. We moesten zelf vragen om soja en wasabi. Elke vraag was teveel bij sommige serveersters. Sushi was prima, wat je kan verwachten. Waren paar aparte sushis. We zaten in de wind als de deur buiten opging, wat niet echt fijn is met de kou. Overall indruk redelijk.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten was niet zoals verwacht, geen gare champignons en het vlees was niet mals, maar eerder droog en taai.
Service bij aanspreken hier op was ook erg slecht.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met de Ah restaurantactie hier gegeten. Eten was goede kwaliteit, service was minder. We zaten in de loop, maar we vielen bij de bediening helemaal niet op terwijl er elke minuut minimaal een personeelslid langsliep. Dat was jammer en voor verbetering, maar kwaliteit van eten was goed dus al met al toch een redelijk goede ervaring
Goudhaan56 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afglijdend

Sinds de opening meer dan 25 keer geweest.En eigenlijk werd het vanaf begin deze zomer steeds minder.Slordiger vooral met absolute afname van kwaliteit in bereiden warme Sushi.

Over het algemeen kom je hier redelijke kwaliteit tegen maar is echt beter geweest De biefstuk is rond uit slecht en van zeer goedkope kwaliteit .Al heel lang.Dit natuurlijk besproken met de bedrijfsleider.Geen enkele reactie erop
gekregen Bedrijfsleider is nu weg overigens.

Vaak zijn de ingredienten gewoon niet vers.Alsof het al heel lang klaarstaat.Meerdere keren geheel bruine avocado, taaie makie en vooral uitgedroogde tonijn en Carpaccio gehad.Zo jammer voor het sfeergevoel als je uit eten gaat.

Uit gewoonte,lekker dichtbij, en alles een nieuwe kans willen geven zijn we ondanks onze geventileerde ontevredenheid blijven komen bij Fuij.Maar nu niet meer.

Het personeel is in een situatie van ontevredenheid ook belangrijk.En daar worden de steekjes die vallen niet opgeveegd en weggegooid.Nee joh, mn stapt er gewoon overheen.Lijkt makkelijker maar kost op den duur klanten.

Er zou iets meer welkomsgevoel gekweekt kunnen worden.Gewoon door wat actief met de gast te communiceren.Belangstelling tonen voor hoe men het ervaart bij Fuji.Niet alleen vragen of we nog wat willen drinken!

Tenslotte..

Ik geloof echt dat de keuken van Fuji zijn of haar best doet.Maar er is gewoon iets waardoor het niet smaakt als eerder.Zijn het de eigenaars?De man en vrouw zijn nadrukkelijk altijd wat boos kijkend aanwezig.Of gewoon te goedkoop willen werken?Echt heel jammer want juist op die markante plek hoort een even markant Sushi restaurant.Geen vreetschuur of doorsnee chinees.
En oja...Is er echt geen oplossing voor de vaak vele mensen die staan te roken pal voor.de ingang? Toch geen gezicht en vervelend als.je er tussendoor moet lopen als niet roker
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Kwaliteit gerechten: sushi was prima, behalve die met gefrituurde elementen er in. Hoog tijd dat de frituurpan verschoond wordt. Dit geldt dus ook voor de tempura. Niet fris en trouwens ook niet goed uitgelekt, dus vettig. De gebakken oesters waren erg onplezierig om te eten.
De service: aardig personeel. Wij vonden het bijvoorbeeld erg koud, hebben dat laten weten, er werd direct een oplossing gezocht.
Inrichting is strak. Door de enorme drukte (AH actie?) was het wel een beetje rommelig, maar niet ongezellig. Het was lawaaierig, maar voor ons niet storend. Misschien wel voor slechthorenden.
De wachttijd na onze eerste bestelling duurde ontzettenlang, 3/4 uur! Daarna verliep alles vlot.
Prijs-kwaliteitverhouding: wij vonden het duur in vergelijking met dergelijke restaurants waar we eerder hebben gegeten.
Ruben F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Helaas geen goed ervaring met dit restaurant. Via groupon besteld en bij binnenkomst werd al duidelijk dat de groupon meningte (lagen veel bonnen) bij elkaar werden geplaatst. Dat geeft al te denken.
Het eten was erg matig, de beef was ronduit slecht en de bediening niet altijd vriendelijk, op een paar dames na.
Bediening was traag en het duurde lang voordat het eten er was. Je mag maximaal 2 uur blijven maar een derde ronde bestellen lukte net, en alleen omdat we niet teveel meer wilden bestellen.
Het gaf ons het gevoeld dat, met een groupon, de handrem er op gaat. Begrijpelijk natuurlijk, maar vermeld dat dan, Vooral als er voor de benedenverdieping (de gewoon betalende klanten) er ook nog prijzen worden uitgereikt. Dan is duidelijk hoe ze met de verschillen omgaan.
Wij gebruikten de groupon om kennis te maken, maar de kennismaking geeft voor ons geen aanleiding om terug te komen. Jammer dus.
Nawid W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker eten, snelle leveringen, goed en vriendelijke service!!! goede prijs.
Lekker eten: smaakt vers en goed gebalanceerd
Snelle leveringen: er was geen moment dat onze tafel leeg was en moesten wachten
Goed en vriendelijke service: altijd een glimlach, erg meedenken met de klant(geven voorstellen, als je twijfelt)