Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

• Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Eten was erg lekker
Bediening ging snel
Vriendelijk personeel
Hebben al een paar keer hier gegeten
Gaan gauw weer
Een aanbeveling
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van het eten gingen verzadigd naar huis ook leuk dat er weer anderen dingen op de kaart stond top heerlijk
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Jammer dat er steeds weer moeilijk gedaan wordt over een glas water ondanks dat je verteld dat het voor medicijnen is. En soms gaat het mis met hits ervaren, dan krijg je een gerecht wat voor een andere tafel bestemd is.
Nils K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben bij andere sushi all-you-can-eat restaurants beter gegeten. De stoelen ý nog half ingepakt, de lege boordjes werden langzaam afgeruimt, de rauwe vis smaakte niet vers, sausjes waren te zoet en we moesten twee keer naar de rekening vragen voordat we hem eindelijk kregen.
Wen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De dame in een witte blouse ontving ons totaal niet vriendelijk. Er kon geen glimlach vanaf. Dit hebben wij haar dan ook gemeld. De meiden in de bediening doen hun best maar ook bij hen is geen glimlach te bekennen. Het eten of drinken wordt zo snel mogelijk neer gezet in de hoop dat je niet tegen ze praat. Het eten was weer goed.
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was weer erg lekker en dus voordelig met de restaurantzegels van de AH ook complimenten voor de snelle bediening!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Voor het eerst gegeten bij Fuji Fuji in Capelle aan den IJssel. Het is niet tegengevallen. Vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht. Deze tafel stond wel haaks op een tafel van 11 personen, waarvan 3 kinderen in een kinderstoel en een andere tafel met een groep van 14 personen. Best wel een drukke omgeving om zelf rustig te kunnen eten. Hadden we niet verwacht op maandagavond. Het eten is goed en er is een ruime keuze. Na drie keer te hebben besteld, is de maag wel gevuld. De prijs is exclusief de best wel prijzige drankjes, waardoor de totale rekening voor 2 personen uiteindelijk hoog uitvalt.
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben lekker gegeten en meer dan genoeg alleen jammer dat bij het afrekenen je achteraf meer moet betalen omdat je met een albert heijn bon komt . Wij waren met 6 personen en 3 bonnen dus naar mijn idee 3 x 27,50 maar nee hoor voor 3 menu rekenen ze 104 euro klopt niets van maar lees je de resensies zijn we niet de einige . Wel vreemd als je met een bon komt en ze gaan andere prijzen handhaven . Dus ben klaar met Fuij Fuij . Mensen jullie zijn gewaarschuwd met een bon betaal je meer .
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bekend met Fuji Fuji, eten is altijd goed en de wachttijd kort.
Ook nu weer goed gegeten.
Helaas wel een grote ergernis ervaren, namelijk een playlist van 5 nummers die herhaald werd.
Dit tot drie keer aangegeven, twee keer mondeling en een keer zelfs via onze bestelkaart maar blijkbaar kon dit aangepast worden.
Een personeelslid veronderstelde dat dit wel vaker in restaurants wordt gedaan om de klanten sneller te laten vertrekken !?!
Bij afrekenen werd ons verzoek/ ergernis wel door de gastvrouw benoemd en bood zij hiervoor excuses aan.
Dit vonden wij heel netjes maar helaas wel mosterd na de maaltijd ;)
Annette1984 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik ben een grote liefhebber van Japans eten! Kom regelmatig bij sushi restaurants en ben ook meerdere keren bij Fuji Fuji geweest. In vergelijking met de andere zaken vind ik de prijs-kwaliteit verhouding bij Fuji Fuji het slechts. Het eten is wisselend. Sushi is lekker, maar de overige gerechten vallen tegen. Service in de zaak kan ook beter. Zaak zelf ziet er wel netjes uit en er is ook voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt. Maar voor de kwaliteit van het eten gaan wij liever naar een ander sushi restaurant!
Jim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Keuze genoeg bij Fuji Fuji of je nou sushi of vlees wil.. voor ieder wat wils. Wij vonden het heerlijk. Enige min puntje was dat de vrouw die de betalingen doet (ik denk een leidinggevende) een beetje chagrijnig was. Eerst aan tafel met het ophalen van de kaarten. Daarna met afrekenen sloeg het pin apparaat op hol en gaf ze ons de schuld daarvan.. gelukkig kwam er een jonge man die gewoon het apparaat deed resetten en het probleem was opgelost. Maar verder een leuke avond gehad met heerlijk eten.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Nog steeds een goede en gezellige locatie om lekker te eten!

Restaurant om nog steeds graag naar toe te gaan, eten is prima, bediening doet zijn best.
Bianca .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eerste keer dat we hier waren, maar we komen terug. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en snel. Alleen moeten we nog een beetje oefenen met stokjes te eten. Uiteindelijk is ook dat gelukt .
Manfred T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vrijdag met de familie gaan eten met 2 AH actiebonnen 1+1 gratis. Vriendelijk ontvangen en eten en bediening eas redelijk tot goed. Echter bij het afrekenen ging het fout. Onbeperkt eten kostte 27,50 per persoon. Met de 2 bonnen verwachtte ik 55 euro te moeten afrekenen. er werd echter 68,50 in rekening gebracht. Bjj navraag eerd er echter een vaag verhaal opgehangen. Na enige discussie waarbij ik nog steeds geen goede verklaring kreeg voor het verschil, werd mij te kennen gegeven dat ze voldoende klanten hadden en geen nieuwe nodig hadden. Volgens mij is dit toch een van de doelen in ieder geval voor de meeste deelnemende restaurants. Vervolgs werd ik gewoon genegeerd. Dus hier gaan we nooit meer naar toe. Er zijn in omgeving genoeg vergelijkbare restaurants met een betere service en prijs/kwaliteitsverhouding. Aan een ieder die dit restaurant overweegt. NIET DOEN. Kijk even verder.
Mariandel T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
En goede eetgelegenheid. Het is erg gevarieerd eten. De smaken zijn erg gevarieerd. Laat je lekker verrassen.
Goede en vriendelijke personeelsleden! De moeite waard!
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Sushi was erg lekker. Vleesgerechten vond ik wat minder.
Hele nette en vriendelijke service.
Fin dat er een speelgoedje is voor de kids. Ook prettig dat je patat en frikandellen kunt bestellen voor de kids.
Jolanda Ricardo R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten is echt uitstekend daar komen we zeker nog een keer voor terug.
De bediening neem je dan op de koop toe want die zijn nog zo jong dat ze niet om hun geen kijken en maar een ding tegelijk doen.
De stoelen mogen wel nieuwe bekleding krijgen zijn erg versleten.

Maar we kwamen om te eten en dat was echt uitstekend!!!
Leontine K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten zoals altijd. De bediening liet te wensen over. Onze tafel werd telkens vergeten terwijl het echt niet druk was, tafel werd tussendoor niet altijd afgeruimd en we bleven met lege glazen zitten. Ook bijzonder dat de 1 persoon's prijs door de AH actie ineens met €5,- omhoog gaat. Maar nogmaals het eten is fantastisch, we gaan snel weer terug
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Dit is niet de eerste keer dat we bij FujiFuji waren. Het eten is altijd goed. De prijs vergelijkbaar met andere Sushi-ketens. Gisteren was de bediening ook erg snel, nauwelijks wachttijd bij de bestellingen.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was zoals altijd super lekker, de bediening was weer top en de muziek keuze was perfect.
Al met al een prachtig ervaring.