Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

6,6
7,2
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Als 'vaste' klant van Shabu Shabu maken we nog wel eens een uitstapje naar diverse 'buren'. Zo kwamen we via de AH-actie terecht bij Fuji Fuji. Na het lezen van wat recensies was ik nog wat terughoudend, maar een mens moet ook eens wat durven ;-)
Makkelijk te vinden en ook voldoende (gratis) parkeergelegenheid (tenminste op het tijdstip dat wij gingen). Het personeel was erg vriendelijk en alle gerechten die we bestelden, waren stuk voor stuk heerlijk en deden ons inziens absoluut niet onder voor wat wij door de jaren heen gewend zijn geraakt. Wij hebben al besloten dat dit ook zeker niet de laatste keer zou zijn, dat we Fuji Fuji gaan bezoeken.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten, veel keus, vriendelijk personeel. Het is wel redelijk aan de prijs, met z'n vieren incl drankjes €170.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het concept van Fuji Fuji kan je vergelijken met Sumo of Shabu Shabu. De smaken van de gerechten vind ik echter beter bij Fuji Fuji.
Fer S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Ach de grouponners weer, wat een vervelend volk is het toch. Ja we kwamen ter kennismaking met groupon...... nee je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En maar klagen dat je achter gesteld wordt. Man man man 90% van de grouponners zijn trieste paupers die het gemiddelde op iens niet merr betrouwbaar maken.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Nu 2 keer achter elkaar heel erg lang moeten wachten op het eten. We gaan hier zeer regelmatig eten maar hadden dit nog nooit meegemaakt. Voor ons even geen fuji fuji meer!! Je moet nu zorgen dat je 3 rondes volledig besteld, anders ga je met honger naar huis!! Het ergste vind ik nog dat andere mensen 2 uur moesten wachten op hun eerste ronde en toen het half tien was hield de keuken gewoon op met sushi bereiden. Het bleek dat er een kok ziek was en dat er een niet was komen opdagen. Heel vervelend maar dan moet je niet je klanten benadelen door te zeggen dat het tijd is (na half tien kun je niks meer bestellen) heel jammer!!!!
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ik heb op 23 oktober met mijn vriendin, een bezoek gebracht aan het bewuste restaurant.
We hadden een resevering van 19:30 tot 21:30. We kwamen een kwartier te vroeg aan en in plaats dat ze ons doorverwezen naar onze (al gedekte tafel) om ons wat te drinken aan te bieden lieten ze ons, al aangestaart door een bediende die de kassa beheerd, aan een onhandig geplaatst tafeltje voor de koude deur wachten tot stipt 19:30.
Precies om 19:30 werd van ons verwacht om op te springen en direct een half rennende bediende te volgen .
We hadden onze jassen (die niet eens even aangepakt waren om aan de daarvoor bedoelde kapstok op te hangen) nog niet eens uit en hadden nog niet eens plaatsgenomen op onze stoel, of we moesten al drinnken bestellen. (Ons was aan de telefoon verteld dat de drankjes gratis waren inbegrepen, later bleek dit niet het geval.)
toen we uiteindelijk onze drankjes kregen, vroegen we aan de gehaaste bediende om uitleg (Geen van ons heeft ooit onbeperkt sushi gegeten, dus we kende het principe en de regels niet.) Geirriteerd vertelde ze ons dat we per bestelling 5 stuks sushi mochten kiezen waarna ze snel weg rende zonder onze bestelling aan te nemen. Vervolgens vulde we netjes onze bestelling in die 10 minuten later werd opgehaald. Vanaf dat moment moesten we 20 minuten wachten op 10 stuks van de meest simpel te bereiden sushi op de kaart. Toen we uiteindelijk onze "eerste gang" kregen waar 3 stuks bestelde sushi aan ontbrak, smaakte alles wel lekker.
Toen een andere bediende uiteindelijk onze borden op kwam halen gaf ik door dat er wat aan onze bestelling ontbrak. Dat werd best netjes opgepakt door het meisje die ook gelijk onze kaart mee nam met daarop onze 2e bestelling. 5 minuten later kwam de bediende aan met het missende deel van de eerdere bestelling. Tegen de tijd dat onze 2e bestelling was afgehandeld Zaten we al bijna een uur in het restaurant. Maar ook de 2e bestelling kregen we niet zonder problemen. Ten eerste Proevde ik dat de vis niet vers was. Ten tweede kregen we het verkeerde product, ik had namelijk een california rol besteld maar kreeg in plaats daarvan nog eens een portie van het eerder vergeten product. Toen bestelde we de derde gang waar we weer nog ietsjes langer op mochten wachten dan de vorige gang, miste er weer een product aan. en was de vis nog minder vers van. Mijn vriendin had een aantal warme producten besteld bij haar derde gang. Alles was veel te vet en de groente waren niet goed gaar. Hierdoor besloot ze na de derde gang niet verder te eten.
Ik koos ervoor nog 1 gang te bestellen, hierbij bestelde ik alleen sushi. Gelukkig kreeg ik deze keer alle bestelde producten. En wat ik kreeg was echt letterlijk vies. Ik had alleen sushi besteld met rauwe vis, maar letterlijk alle stukjes waren lauw. (hoe? geen idee.) en geen van de stukjes sushi was vers.
Ik was hierom ook erg blij met het bolletje ijs in een warm bakje dat 10 minuten op zich liet wachten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Afgelopen zondag waren we met 10 personen diner met groupon bij Fuji Fuji gegeten. De gerechten in het algemeen waren redelijk lekker, maar niet allemaal waren goed zoals: gebakken banaan, sesame Balls, Cha Sieuw, Cripsy Pork, Spareribs & lamsrack. Deze genoemde gerechten waren minder lekker en taai. Bediening waren ok, maar minder snel, wel onder gemiddelde andere AYCE Japanse restaurants. Maar met groupon aanbieding was prijs/kwaliteit verhouding ok.
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Met z'n vijfen via Groupon gegeten. Om kwart voor 10 werd aangegeven dat laatste ronde was, we hadden genoeg maar na half 8 reserveren is geen aanrader aangezien we 3 ronden hadden gehad pas. Service was erg langzaam. Ook drinken brengen. We moesten zelf vragen om soja en wasabi. Elke vraag was teveel bij sommige serveersters. Sushi was prima, wat je kan verwachten. Waren paar aparte sushis. We zaten in de wind als de deur buiten opging, wat niet echt fijn is met de kou. Overall indruk redelijk.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Eten was niet zoals verwacht, geen gare champignons en het vlees was niet mals, maar eerder droog en taai.
Service bij aanspreken hier op was ook erg slecht.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Met de Ah restaurantactie hier gegeten. Eten was goede kwaliteit, service was minder. We zaten in de loop, maar we vielen bij de bediening helemaal niet op terwijl er elke minuut minimaal een personeelslid langsliep. Dat was jammer en voor verbetering, maar kwaliteit van eten was goed dus al met al toch een redelijk goede ervaring
Goudhaan56 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afglijdend

Sinds de opening meer dan 25 keer geweest.En eigenlijk werd het vanaf begin deze zomer steeds minder.Slordiger vooral met absolute afname van kwaliteit in bereiden warme Sushi.

Over het algemeen kom je hier redelijke kwaliteit tegen maar is echt beter geweest De biefstuk is rond uit slecht en van zeer goedkope kwaliteit .Al heel lang.Dit natuurlijk besproken met de bedrijfsleider.Geen enkele reactie erop
gekregen Bedrijfsleider is nu weg overigens.

Vaak zijn de ingredienten gewoon niet vers.Alsof het al heel lang klaarstaat.Meerdere keren geheel bruine avocado, taaie makie en vooral uitgedroogde tonijn en Carpaccio gehad.Zo jammer voor het sfeergevoel als je uit eten gaat.

Uit gewoonte,lekker dichtbij, en alles een nieuwe kans willen geven zijn we ondanks onze geventileerde ontevredenheid blijven komen bij Fuij.Maar nu niet meer.

Het personeel is in een situatie van ontevredenheid ook belangrijk.En daar worden de steekjes die vallen niet opgeveegd en weggegooid.Nee joh, mn stapt er gewoon overheen.Lijkt makkelijker maar kost op den duur klanten.

Er zou iets meer welkomsgevoel gekweekt kunnen worden.Gewoon door wat actief met de gast te communiceren.Belangstelling tonen voor hoe men het ervaart bij Fuji.Niet alleen vragen of we nog wat willen drinken!

Tenslotte..

Ik geloof echt dat de keuken van Fuji zijn of haar best doet.Maar er is gewoon iets waardoor het niet smaakt als eerder.Zijn het de eigenaars?De man en vrouw zijn nadrukkelijk altijd wat boos kijkend aanwezig.Of gewoon te goedkoop willen werken?Echt heel jammer want juist op die markante plek hoort een even markant Sushi restaurant.Geen vreetschuur of doorsnee chinees.
En oja...Is er echt geen oplossing voor de vaak vele mensen die staan te roken pal voor.de ingang? Toch geen gezicht en vervelend als.je er tussendoor moet lopen als niet roker
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Kwaliteit gerechten: sushi was prima, behalve die met gefrituurde elementen er in. Hoog tijd dat de frituurpan verschoond wordt. Dit geldt dus ook voor de tempura. Niet fris en trouwens ook niet goed uitgelekt, dus vettig. De gebakken oesters waren erg onplezierig om te eten.
De service: aardig personeel. Wij vonden het bijvoorbeeld erg koud, hebben dat laten weten, er werd direct een oplossing gezocht.
Inrichting is strak. Door de enorme drukte (AH actie?) was het wel een beetje rommelig, maar niet ongezellig. Het was lawaaierig, maar voor ons niet storend. Misschien wel voor slechthorenden.
De wachttijd na onze eerste bestelling duurde ontzettenlang, 3/4 uur! Daarna verliep alles vlot.
Prijs-kwaliteitverhouding: wij vonden het duur in vergelijking met dergelijke restaurants waar we eerder hebben gegeten.
Ruben F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Helaas geen goed ervaring met dit restaurant. Via groupon besteld en bij binnenkomst werd al duidelijk dat de groupon meningte (lagen veel bonnen) bij elkaar werden geplaatst. Dat geeft al te denken.
Het eten was erg matig, de beef was ronduit slecht en de bediening niet altijd vriendelijk, op een paar dames na.
Bediening was traag en het duurde lang voordat het eten er was. Je mag maximaal 2 uur blijven maar een derde ronde bestellen lukte net, en alleen omdat we niet teveel meer wilden bestellen.
Het gaf ons het gevoeld dat, met een groupon, de handrem er op gaat. Begrijpelijk natuurlijk, maar vermeld dat dan, Vooral als er voor de benedenverdieping (de gewoon betalende klanten) er ook nog prijzen worden uitgereikt. Dan is duidelijk hoe ze met de verschillen omgaan.
Wij gebruikten de groupon om kennis te maken, maar de kennismaking geeft voor ons geen aanleiding om terug te komen. Jammer dus.
Nawid W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker eten, snelle leveringen, goed en vriendelijke service!!! goede prijs.
Lekker eten: smaakt vers en goed gebalanceerd
Snelle leveringen: er was geen moment dat onze tafel leeg was en moesten wachten
Goed en vriendelijke service: altijd een glimlach, erg meedenken met de klant(geven voorstellen, als je twijfelt)
Ted1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Niet echt een aanrader deze zaak.Goedkope inrichrichting en geen warm, toegankelijk personeel.Meer een sfeer die kenmerkend is voor een chinees restaurant.

De kaart is standaard zo.der verrassingen.Of het moet de Carpaccio Sushi zijn.Wij zijn hier eerder geweest en twijfelde toen.Helaas is het er niet beter op geworden.Bief is van slechte kwaliteit en de de Sushi is recht toe recht aan.Prijs kwaliteit vinden wij niet correct.Te.duur voor supermarkt kwaliteit.

Wil.je veel en snel iets eten ,vooral doen.Wil je genieten, hier niet heen gaan.
Selleck1989 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het Eten was zoals altijd lekker. Zoals je bij een All you can eat tent kan verwachten.
De service was goed en snel. En het restaurant is mooi open en schoon. De gebakken Banaan is echt heerlijk! en gelukkig hebben ze hier ook een heleboel lekkere gerechten voor mensen die iets minder dol zijn op VIS!

Enige nadeel was dat de manager nogal nerveus de gehele tijd naast onze tafel stond.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wezen shoppen in capelle en geeindigd bij fuji een sushi tent. Grote zaak mooi ingericht maar sfeerloos. Duurt even voor iemand helpt en vraagt wat we komen doen ???? Eh eten ? Dus plekje gevonden en het invullen van het lijstje kan beginnen. De sushi is lekker, de tonijn is mooi zacht en de zalm goed geschroeid de combinatie met banaan en meloen slaan we maar over
T warme deel is ook niet slecht hoewel de tomatensoep wat zurig overkomt ( japans recept denk ik) en de eendenborst volledig dood gebakken is is de rest redelijk
Leuk voor een keer maar t blijft massa niet voor herhaling wat ons betreft
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Al twee meer gaan eten bij Fuji Fuji. Het eten is goed en komt snel op tafel. Je bestelt op een kaart die je dan vervolgens aan ern serveerster of ober geeft. Leuke tent
Frenkcarpmania V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
gisteren avond bij Fuji Fuji gegeten met Groupon.
was bijna te laat met boeken via internet want ik wou heel graag zaterdag op mijn verjaardag daar eten maar na een telefoontje was ik toch van Harte Welkom, dit was sowieso al Super!!!
had helaas al best wat mindere recensies op deze site voorbij zien komen en aangezien wij uit Den Haag komen....ik bedoel Qua afstand!!!
Maaaaaaar, niets was minder waar, al bij binnenkomst WauW, wat een leuke modern ingerichte zaak met 2 verdiepingen ziet er echt heel druk uit maar daar heb je helemaal geen last van echt perfect ingericht.

de bediening was Super, alles werd heel snel bedient zowel drank als het eten.
vanaf de trap naar boven heb je een inkijk in de open keuken en dit laat ook zien waardoor alles zo snel gaat.....ongelofelijk wat een goeie en snelle roulatie bij het maken van de Sushi's zo ben je gelijk overtuigd over de versheid van het maken, echt heel leuk om te zien.
mijn kinderen en natuurlijk ook ikzelf zijn wat dat betreft best wel kieskeurig voor wat betreft een sushi restaurant gezien het aanbod wat je tegenwoordig hebt maaaaaar een restaurant als dit kan zich best plaatsen tussen de bekendere zaken zoals Sumo of Shabu Shabu, dit is in ieder geval onze eerste indruk!!!
zelfs toen wij klaar waren met eten kwam de eigenaresse ons nog vragen of wij een kopje koffie van het huis wilde, TOP!
een echte aanrader voor wat betreft de gerechten is moeilijk te noemen want alles was gewoon lekker, wat ook nog heel leuk is dat ze bij het dessert een vitrine kast hebben waar wat nagerechtjes in staan zoals spekkoek, soesjes taart enz..en natuurlijk ijs (zelfs 2 bolletjes als je wilt)

1 ding is zeker wij hebben gisteren avond genoten gaan hier echt nog een keertje terug ongeacht de afstand.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Kwaliteit van het eten is matig, bediening erg vriendelijk , bij reservering ondanks drukte toch een tafel op gewenste tijd kunnen krijgen. Het bestelde eten kwam erg laat en net te lange tussenpozen waardoor je niet wist of het nog kwam of niet.