Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

Len D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
hgdewee .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima gerechten. Alleen jammer dat bij elke gang er wel 1 of 2 gerechten niet geserveerd werden. Verder was de bediening een beetje chaotisch, maar wel vriendelijk. Lege schaaltjes werden bijna onder je neus weggegrist, maar op zich was dat wel praktisch omdat de tafeltjes eigenlijk te klein waren voor alle gerechtschaaltjes en -bakjes.
Hier en daar wiebelende tafeltjes, die ondanks enkele verwoede pogingen van de bediening met de bekende bierviltjes niet stabiel werden. Doordat er metde Ah actie kon worden gegeten viel de rekening nog wel mee, maar de drank is erg prijzig. De vloer naar het toilet (boven) is plakkerig en lijkt niet te zijn schoongemaakt.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten...niets op aan te merken.
Alleen jammer dat degene die deze avond de leiding had zeer onvriendelijk en ongeïnteresseerd was. Toch een beetje een domper op de avond.
José L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Van alle all you cat eat formules is dit de beste. Kip smaakte naar kip, beef was goed gebakken en smaakte naar beef. De sushi is goed van smaak en heel veel variatie. Alleen jammer dat je met de AH bon meer betaalt dan de gewone gast. Ze kenden ook de extra bon die ik via de mail ontvangen heb met 5 zegels niet.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
lekker gegeten, vlotte bediening, keurig ingericht restaurant, kortom een prima keuze geweest om onze AH bon daar in te wisselen.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fuji Fuji. s een gezellig familie restaurant. Wij zijn gaan eten met de ah actie. In het weekend is het 5 euro duurder .
De gerechten zijn zeer smaakvol, en veel. Het personeel is heel vriendelijk en snel. Het restaurant is groot opgezet. Ondanks dat het groot is, is het er wel gezellig. Veel mensen maar weinig kabaal. Echt een aanrader.
marian_dolman .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik vond het niet echt bijzonder. De sushi waren erg groot, dat ze nauwelijks in je mond pastte. En de warme gerechtjes smaakten allemaal erg naar de knoflook. Ik zou hier niet nog eens gaan eten.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
redelijke suhi, genoeg keus, wel de eerste ronde nog hete garnalen, de tweede ronde lauw en de derde ronde waren ze bijna koud toen ze geserveerd werden. Aantal dingen echt niet lekker, we gaan hier niet nog eens naar toe.
Yvo D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gaan vaker hier uit eten. Nu met AH actie gereserveerd, stonden helaas niet op de lijst bij aankomst.
Bleek niet enkel bij ons het geval te zijn... geen idee of dit aan deze site of het restaurant ligt?
Zoals altijd goed gegeten!!
Tekkeljill K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met 4 personen wezen eten met de AH restaurant bon alles was goed voor de prijs.
Het aanbod op de kaart is zeer goed.
We gaan hier zeker nog een keer eten.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten , door de week gaat het super goed in het weekend vinden wij het tedruk .
Nieuwe tafels en stoelen zag er prima uit .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met AH actie bij Fuji Fuji gegeten en we zijn veel Japanse restaurants gewend die ook goed zijn, maar deze is toch wel 1 van de betere all you can eat restaurants in de omgeving van Rotterdam.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Jammer dat het restaurant zo vroeg sluit. Verder goede bediening en lekker eten. ......................
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Vlotte en vriendelijke bediening. Prima prijs/prestatie verhouding.
Kortom
:war wil een mens nog meer?
Corina T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We gaan regelmatig bij Fuji Fuji eten en het is altijd weer heerlijk. Verse sushi, vlotte bediening. Echt een aanrader! !
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten met de AH-actie...en het wordt bijna saai, maar het was weer gewoon hartstikke goed!! :-) Hartelijke ontvangst, aardige bediening en heerlijke gerechten!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gastvrij en een prima bediening. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug.onze vrienden zijn dat ook vast van plan.
r.remeeus .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
lekker gegeten, zijn bij andere sushi zaak een tablet gewend om te bestellen, maar met handmatig invullen hier ging het ook heel snel, goede service, aardige bediening, eten was goed, komen hier zeker terug
Silvia H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd super eten daar !
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Net zoals de vorige keren gezellig en lekker gegeten. Aanbod meer dan voldoende, snelle service, vriendelijke mensen en ondanks drukke bezetting rustige omgeving. Prijs-kwaliteit verhouding prima. Geen verschil tussen AH-zegel menu en normaal menu.