Fuji Fuji

Rhijnspoor 280 2901 LC Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart
31-102020163

Over het restaurant Fuji Fuji

Bij Fuji Fuji kan je onbeperkt dineren voor een vast bedrag in een sfeervol ambiance. Kom genieten van de traditionele Japanse keuken met heerlijke kleine gerechten die elke dag vers door de topkoks worden bereid. Er is niet alleen sushi, maar ook grill, vis, vlees, vegetarische gerechten en kindergerechten!

Menuprijzen

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Fuji Fuji

Jur V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gewoon een doorsnee sushi restaurant, niets bijzonders. Alles staat binnen no-time op je tafel, dus weet je dat alles al is voorbereid. Niet echt vers. Dat zie je, dat proef je. Drank aan de overdreven hoge kant geprijsd. Geen aanrader als je iets bijzonders wil eten en drinken.
HH V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten was minder lekker als anders.
Je gaf het aan werd verder niets mee gedaan.
Moest zelf vragen of de tafel werd afgeruimd.
A V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Eten was simpelweg niet lekker.. Zonde van ons geld. We hebben vaker all you can eat gegeten maar dit was gewoon fors onder peil. Personeel introvert, vies glas gekregen enz.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is top
Anissa G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Top restaurant ????
Joriek V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vond de versheid van de rijst een beetje tegenvallen. Verder goede verse sushi. Jammer dat ze echt hameren op het drinken, in ongeveer 5 minuten kwamen er 4 mensen vragen of we wat wilde drinken, heel storend.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
In de regel ben ik een grote Fuji Fuji fan: lekker eten (zeker met een groupon actie is de prijs meer dan prima!!), snelle bediening, veel gevarieerde gerechten en uitgesproken smaken (de Spicy Tuna Roll is dan ook echt Spicy. Ik houd ervan ;-)). De laatste paar maanden vind ik echter de bediening vele malen minder gezellig en efficient worden en wordt de wachttijd té lang. Soms komen gerechten niet - en als je dan twee rondes verder bent, wordt alsnog het eerder bestelde gerecht geleverd :-(. Met Valentijnsdag was het logischerwijs érg druk - maar ik vind het heel bijzonder dat als ik gereserveerd heb voor een tafel om 19:00 uur, ik tot 19:45 uur moet wachten tot onze tafel beschikbaar is. Een drankje van het huis was leuk geweest. Lieve mensen van Fuji Fuji: zorg dat jullie de boel weer op orde krijgen, anders kom ik hier niet meer met plezier terug!

Noot aan de restauranthouder: het damestoilet is EXTREEM koud. Je vriest nog net niet aan de bril vast. Wellicht een radiator plaatsen in de toiletruimte?
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten....maar vaak kwamen de bestelde keuze.s niet... maar het was wel gezellig
Silvia Heuvelman H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Handig die nieuwe lampjes voor als je wat wil bestellen!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
21 januari met 4 personen hier gegeten. Ontvangst was matig. Er waren weinig mensen binnen. De zitjes waren modern. Het eten smaakte veelal het zelfde door de kruiden die werden gebruikt.
zag er schoon uit.
Als na is de keuze uit maximaal 2 bolletjes ijs maximaal 2 bakjes vruchten en uit de koeling soesjes, donuts en spekkoek. De donuts waren droog. Voor ons niet een zaak om nog eens terug te komen.
Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Prima om te eten je kan je eigen tempo bepalen.
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het personeel is zeer onbeschoft. Het restaurant zelf is mooi ingericht en sfeervol. Het eten was matig, maar er zaten ook lekkere dingen tussen.
Ik hoop echt dat ze de service en klantvriendelijkheid aanpakken. Als ze dan de gerechten wat verbeteren kan dit een leuk restaurant zijn. Oja en 22:00 sluiten voor een zaterdag vonden wij een beetje te vroeg.
Jip V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was allemaal net voldoende, helaas waren niet alle sushi even smaakvol als we eerder wel gewend waren. Daarnaast moesten wij ze attenderen op niet geleverde sushi. Voor drinken kwamen ze ook weinig vragen. We gaan wel terug want voor prijs/kwaliteit zitten ze goed, je betaalt namelijk ook niet de hoofdprijs. En je bent wel relatief lang aan het tafelen.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Online gereserveerd, alleen wisten de medewerkers dat niet. Verder een prima tafel gekregen. Bediening goed, vaardig en vriendelijk. Diverse hapjes waren goed bereid. Alleen de matcha en mango ijs viel tegen.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik kom hier echt heel regelmatig de sushi is echt super lekker en vers de hoeveelheid is ook prima en de bediening is erg aardig ,soms gaat er wel iets mis maar dat is overal
Marsha V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Altijd prima eten en heerlijk van smaak! Grote keuze en prima service aan tafel.
Lucien S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was vrij snel en heel mooi ingericht!
Voor herhaling vatbaar!
seilennada R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wat kan er veel mis gaan. Kaart waar je eten op moet aankruisen kwam niet terug, bier is nagenoeg zonder schuim. Lang wachten (er was iemand ziek...). IJs kwam ruim na de koffie. De 30% korting die geldt via Iens boeken nu moesten we om vragen, de bon mochten we niet meenemen... Zomaar een paar van de missers. Niet voor herhaling vatbaar.
John en gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
ik vond het erg vet qua olie (hoort misschien zo)
Bernadet L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hadden via iens festival 50% korting gereserveerd, maar het restaurant wist nergens vanaf en gaf aan dat het 20% zou zijn. Daar gingen wij niet mee akkoord, en vervolgens zeiden ze 30% korting. Uiteindelijk hebben we dat maar geaccepteerd omdat we geen zin en tijd hadden om nog ergens anders naartoe te gaan.
Prima gegeten maar wij hebben betere adresjes voor goede sushi.