Fuiks eten & drinken

Lekaquarosa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
José J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Akoustiek van het gebouw is niet optimaal, waardoor het geheel wat lawaaierig over komt.
paulinewerner64 W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende wijn, heerlijk.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker met z'n tienen gegeten. Service was vriendelijk en oplettend. Een foutje in de reservering zeer adequaat opgelost.
Miran D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten , ditmaal met vrienden en is voor herhaling vatbaar .
Zeer nette ontvangst.
Prettige sfeer.
Bekwaam en gemotiveerd personeel
Goede uitleg over de kaart .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met 15 volwassenen en 6 kinderen hier gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk en het eten was goed. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke lunch, ruime keuze en lekker klaargemaakt. Vlotte bediening op prettige manier: beschikbaar als nodig maar niet opdringerig.
Marinus B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Fantastisch, een aanrader! Locatie, sfeer, service en het eten & drinken is altijd goed. Helaas op de maandagen gesloten.
Bertha B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jullie hebben voor een geweldige avond gezorgd in een heel gezellige omgeving...bij vrienden uit Zuid-Limburg en Brabant staan jullie op een..
carla S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een zeer teleurstellend bezoek. Het duurde veel en veel te lang. Personeel liep als een kip zonder kop door het restaurant. Duidelijk het overzicht kwijt.
We hadden een vraag/opmerking over een gerecht, waarbij direct al werd gezegd; ja maar, dat doen we altijd zo.
Zeker niet voor herhaling vatbaar!!
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon goed.....
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Onder de naam Old Fellows opnieuw met oud-collegae gegeten en gedronken bij Fuiks. Helaas niet op het prachtige terras. Opnieuw gekozen vanaf de ruim gesorteerde lunchkaart: brood met garnalenkroketten, clubsandwich met zalm en kipsaté, gecombineerd met een goed glas Grüner Veltliner. Bediening vol aandacht voor klant en gerecht. Top dus!
dick D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Met oud-collega's hadden wij dit keer gekozen voor onze lunchafspraak bij Fuik's. Mooie ambiance gelegen aan de Hollandse IJssel. I.v.m. verbouwingen aan de wegen in de omgeving redelijk goed bereikbaar. Hartelijke en vriendelijke ontvangst. Keurige ronde tafel (vooraf gereserveerd) aan het raam. Uitstekende en gezellige vlotte bediening. Prima keuze in aangeboden lunch gerechten. Kortom een echte aanrader
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Een mooie lokatie, lekker aan het water, was toen ik er zat 29 augustus mooi weer dus het terras was tip. Helaas houden hier de positieve punten op. Eten was goed maar niet super. Bediening.... totaal geen structuur!!! Te weinig mensen. 30 minuten gewacht op een spa blauw, uiteindelijk zelf maar aan de bar gehad. Personeel lied overduidelijk op hun tandvlees!!! Helaas als kippen zonder kop!! Kortom, eerst een goede sturen aannemen daar!!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met 12 collega's gegeten. Eerst een borrel op het terras. Wat onzekere en ondeskundige bediening in het begin. Nadat we naar binnen zijn gegaan, een meer ervaren ober die goed wist te verkopen. (Broodjes, bruchetta, flessen water) Allemaal a la carte, best knap dat alles gelijk en warm werd uitgeserveerd. Prima gerechten. Ondanks niet zo'n sfeervolle locatie wel een aanrader als je niet door het centrum van Rotterdam wilt. Gratis parkeren en binnen 5 minuten weer op de snelweg.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Voor de tweede keer met drie personen hier gegeten. Bediening top, vriendelijk en sfeerbepalend. Eten was wederom een genot. De locatie gezellig en sfeervol. We begonnen met een aperitief en namen als voorgerecht de bisque, de bruschetta en de coquilles. Als hoofdgerechten 2 maal de kabeljauw en 1 maal het lam (van de dagkaart). Smullen! Als nagerecht 2 maal die van de dagkaart en 1 maal het kaasplateau met de portproeverij. Uiteraard werd dit afgesloten met een prima bakje koffie. Voor herhaling vatbaar en een aanrader!
Maurice N.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wat een gezellige avond moest zijn met collega, werd een regelrecht drama. Op het terras werden de bestelde bitterballen nooit geleverd. Het bier bleek lauw, want de tap bleek "stuk". Alles duurde steeds langer dan gebruikelijk. Er werden in plaats van 8, 9 voorgerechten geleverd. Niet ernstig, maar wel slordig. Het hoofdgerecht werd verkeerd uitgeserveerd. 2 van de 8 gerechten waren fout. Men probeerde ons toen de gerechten aan te smeren. Daarin gingen we slechts deels mee. 1 gerecht werd nieuw gemaakt. Dat gerecht werd uitgeserveerd toen iedereen al bijna klaar was met eten. De bestelde patat werd ook pas na aandringen opgediend en bleken gewoon krap gebakken. Te laat uit het vet? Ik geloof niet dat we hier ooit nog gaan eten.
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lang wachten op drankjes of er kwam helemaal niets. 4 x hapjes waarvan 2 met varkensvlees. Veel mensen eten dat niet en niet alleen om religieuze redenen. Buikspek??? Sorry maar ik was gek op Fuiks maar nu niet meer. Dit was voor zo'n zaak zeer slecht.
Voorbeeld: ik vroeg waar mijn drankje bleef. Oh, gewoon vergeten werd mij gezegd. 15 tot 20 min.op een drankje wachten??
Dit kan echt niet hoor.
Hoop dat u hier wat mee gaat doen.
Wil Posthuma
F. D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op 13 april 2017 met onze familie wezen dineren. Zoals altijd perfect. Goed eten, super bediening. Een plek om je op je gemak te voelen. Super!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Al eerder willen schrijven... Fuiks heeft '26 april' mede onvergetelijk gemaakt voor ons. Op die dag ontving mijn vrouw een koninklijke onderscheiding uit handen van de burgemeester van Capelle aan den IJssel in het Van Capellenhuis. Na afloop van deze plechtigheid met 35 gasten lopend naar Fuiks, dat die middag alleen voor ons ter beschikking stond,

We werden ontvangen met een glas prosecco. Vervolgens een lunch met keuze tussen vis of vlees voor zowel voor- als hoofdgerecht. De menukaarten waren feestelijk opgemaakt en voorzien van een afbeelding van de koninklijke onderscheiding.

Efficiënt werken voor de bediening zorgde ervoor, dat de lunch op tijd was afgelopen en dat het restaurant klaar was voor de receptie, die door zo'n 100 personen werd bezocht.

Allerwegen lof gehoord over de adequate bediening van de drankjes en de hapjes en de vriendelijkheid van het personeel. Tijdens de receptie werd gelegenheid geboden voor een muzikaal intermezzo door harp en dwarsfluit.

Inmiddels weer aantal malen bij Fuiks gegeten: aanrader blijft de catch of the day met bijpassende wijn.