Fuiks eten & drinken

Vuykpark 1 2903 LP Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Fuiks eten & drinken

Restaurant Bar Terrassen Fuiks eten & drinken in Capelle aan den IJssel is zonder overdrijven één van de prettigste locaties aan de Hollandse IJssel.

Fuiks staat voor lekker eten en drinken. Een ontmoetingsplaats in de juiste atmosfeer waar verse ingrediënten en variatie, een goed glas wijn en bier de boventoon voeren. Onze gerechten voor een lunch en een diner vernieuwen met regelmaat en met een VANDAAG. bereiden onze chefs vanaf 12.00 uur met seizoensgebonden producten, nose to tail en farm to table de (h)eerlijkste gerechten .

Wil je écht weten Fuiks in huis heeft laat je dan verrassen met een 2 of 3 gangenmenu.

De entourage spreekt voor zich; de allee “scheepshelling”, een houten sculptuur aan het water, de terrassen met prachtig uitzicht, maar in de koudere middagen of avonden de grote stamtafel, de openhaard, verse bloemen op tafel en de zaak vol kaarsen en gezelligheid van onze gasten. Met service raken we misschien wel onze gevoeligste snaar. Geen driedelige kostuums en stijve formaliteiten, maar gevoel en betrokkenheid in het uitdragen van een mooi product, en het creëren van de juiste atmosfeer.

Proef het seizoen! Proef de smaken! Proef ontspannen! Proef genieten! Proef Fuiks!

Meer informatie over restaurant Fuiks eten & drinken

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Fuiks eten & drinken

Marinus B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Werklunch en deal love food, hate waste met wijnen arrangement de perfecte combinatie om het jaar bij Fuiks eten en drinken af te sluiten. Top en tot ziens!
labeug1 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het was een feestje! Onder het motto "love food, hate waste" kregen we een verrassingsdiner voor maar 25 euro om de restanten van de kerst weg te werken. De koks hebben zichzelf overtroffen, alles was voortreffelijk. De bediening voorkomend en hartelijk, de ambiance sfeervol en gezellig.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen jammer dat we niet bij het reserveren te horen hebben gekregen dat het "kliekjesdag" was zoals de ober het noemde, er was dus geen keus in gerechten.
De ober vertelde ons dat de dagen na de kerst alles opgemaakt moest worden en dat noemen we dan een "verrassingsmenu", nogmaals het was lekker, voor ons was er geen gelegenheid meer om elders te gaan eten.
Bediening was een beetje slordig, bij het voorgerecht moesten we om bestek vragen dat we nog niet hadden en servetten moesten we ook om vragen, jammer !!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Was helemaal top, om met de Kerst bij Vuiks te eten, prima gerechten en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar. Niets moet, alles kan bij Vuiks.
dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hadden vooraf besproken en uitdrukkelijk om ronde tafel gevraagd. Bij binnenkomst bleek deze niet beschikbaar te zijn. Heb aangegeven dat dit ons tegenviel. Suggestie gedaan om bezoekers met dit soort verzoeken vooraf in te lichten of dit mogelijk is. Kregen fles water gratis aangeboden. Service en bediening waren zeer goed.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke locatie met een uitzicht over de rivier. Niet dat we die konden zien (donker en sneeuwstorm.)
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Eten was prima. Het gerecht die ik wilde had een paprika saus inbegrepen maar ik lust geen paprika. Dit had ik aangegeven en de kok heeft dit prima opgelost door een andere passende saus te maken.
Wel 2 opmerkingen: (1) terwijl ik naar de toilet was werd de voorgerecht op tafel gelegd. (2) Het duurde best lang voordat het voorgerecht kwam maar de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was te kort.
Verder hebben we een prima avond gehad en ik zou Fuiks wel aanraden.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
met z'n 5 gegeten. was echt top, heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en alles in het tempo wat wij prettig vinden. Komen zeker terug. en als u het nog niet kent Fuiks zeker een keer doen
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Mooie locatie om gezellig te lunchen of te dineren.
Mija D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Alles is altijd perfect, maar de carpaccio is nergens zo goed als bij Fuiks!! Je wordt heel vriendelijk verwelkomd, als je vaker komt weten ze wat je voorkeuren zijn. Alle personeel is erg vriendelijk op een prettige manier. De keuze van het menu os prima en al het eten is altijd heel lekker. Bij het weggaan brengen ze je tot aan de deur en het zijn al die dingetjes die het samen maken dat je graag terug komt.
Lekaquarosa .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Over de prijs-kwaliteitsverhouding kan ik niets mededelen. Ik werd op dit diner getrakteerd.
Een paar minpuntjes: de boter bij het stokbrood was te hard om te smeren.
De temperatuur in het restaurant daalde in de loop van de avond, zodat wij eerder besloten te vertrekken dan
eigenlijk onze bedoeling was geweest. Op deze wijze misten we een lekker kopje koffie als afsluiting van een overigens zeer geslaagd dinertje.
José J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Akoustiek van het gebouw is niet optimaal, waardoor het geheel wat lawaaierig over komt.
Pauline W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende wijn, heerlijk.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker met z'n tienen gegeten. Service was vriendelijk en oplettend. Een foutje in de reservering zeer adequaat opgelost.
Miran D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten , ditmaal met vrienden en is voor herhaling vatbaar .
Zeer nette ontvangst.
Prettige sfeer.
Bekwaam en gemotiveerd personeel
Goede uitleg over de kaart .
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met 15 volwassenen en 6 kinderen hier gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk en het eten was goed. Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke lunch, ruime keuze en lekker klaargemaakt. Vlotte bediening op prettige manier: beschikbaar als nodig maar niet opdringerig.
Bertha B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Jullie hebben voor een geweldige avond gezorgd in een heel gezellige omgeving...bij vrienden uit Zuid-Limburg en Brabant staan jullie op een..
carla S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een zeer teleurstellend bezoek. Het duurde veel en veel te lang. Personeel liep als een kip zonder kop door het restaurant. Duidelijk het overzicht kwijt.
We hadden een vraag/opmerking over een gerecht, waarbij direct al werd gezegd; ja maar, dat doen we altijd zo.
Zeker niet voor herhaling vatbaar!!
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gewoon goed.....
j.W W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Onder de naam Old Fellows opnieuw met oud-collegae gegeten en gedronken bij Fuiks. Helaas niet op het prachtige terras. Opnieuw gekozen vanaf de ruim gesorteerde lunchkaart: brood met garnalenkroketten, clubsandwich met zalm en kipsaté, gecombineerd met een goed glas Grüner Veltliner. Bediening vol aandacht voor klant en gerecht. Top dus!