Fuego

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Toevallig terecht gekomen bij dit restaurant. En wat zijn we daar achteraf blij mee. We hebben HEERLIJK gegeten. De tapas zijn echt helemaal heerlijk. Vooral de Ossehaas. Die was echt perfect!
Maar ook de: garnalencocktail, kabeljauw met spek, gevulde champignons en zachtgegaarde zalm zijn een enorme aanrader. Prijs van de drankjes is goed. Het is keurig dat je gewoon kraanwater kunt bestellen mits een een 'gewoon' drankje besteld. We hadden echt trek dus we hebben gevraagd of de tapas snel door mochten komen. Gelukkig gebeurde dit ook. De tapas zijn wel echt heel erg klein. Dus we hadden zeven rondes nodig om gevuld te zijn. Maar dat is een kleinigheid. Het was super lekker. Wat wij wel zouden doen is gewoon brood en salade naast de kaart laten bestellen. Het is een beetje gek om dat tussen de 'gewone' tapas te eten terwijl het echt lekkerder is om het als side dish te eten. Maar echt een enorme aanrader!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We eten heel regelmatig bij Fuego en het is iedere keer heel smakelijk en afwisselend. De recensies die negatief zijn snap ik niet. De tapas zijn kleine schilderijtjes en zijn heel erg lekker, de bediening is attent en vriendelijk, het tempo is perfect, kortom een topzaak, tegen een hele redelijke prijs.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Wij zijn al vaak naar dit restaurant geweest, altijd zeer positief! Helaas deze keer een mindere ervaring gehad, namelijk : wij kozen het maand menu (we waren met 3 personen, 19,00 p.p) hierbij krijg je verschillende tapas, op de lijst aardig wat! Het varieert van Turks brood tot aan ossenhaas. We hadden niks aan te merken op het eten. Was heerlijk! Helaas is het zeer jammer en erg opvallend dat je ruime porties brood en patatas bravas (aardappel) krijgt, maar juist van de 'duurdere' tapas zoals; ossenhaas, asperges een portie krijgt die hetzelfde is als je die voor 1 persoon besteld! (Aangezien wij hier regelmatig eten weten we precies hoe de porties er 'normaal' uitzien) op deze avond kregen we vaak 1 bordje of schaaltje met 3/4 stukjes wat we met zijn 3en moesten delen!
Dit hebben we netjes aangekaart bij de bediening, waarop zei antwoorde: ja maar u kunt altijd bijbestellen hoor. Toen wij nog eens extra benadrukte dat er word bezuinigd op de duurdere gerechten gaf deze dame aan eens te overleggen wat ze nog voor ons kon betekenen. Hierna hebben we helemaal niks meer van haar vernomen. Kortom: waardeloze service in onze ogen! Wij waren alledrie er een beetje klaar mee, wij gaan hier niet meer naar toe.
Fiep_k .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Prima gegeten met mijn zoontje samen. Bediening was vriendelijk, en snel genoeg. Alleen voor dessert moesten we lang wachten.
Vega tapas waren oke, genoeg keuze, maar ik miste een aardig groente-aanbod. (bij marokkaans brood met tomaat had van mij bv wel gewoon echt tomaat mogen zitten ipv een heel dun rood laagje).
Geertcc .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondag avond naar Fuego voor tapas... Wij werden vlot geholpen en heel zakelijk ik vond de dame niet gastvrij en kregen het gevoel dat iedereen snel naar huis wilde ... Tapas moeten op smaak zijn en dat is hier niet zo misschien om het toegankelijker te maken... maar wij vonden het tegenvallen ook niet alles op de juiste temperatuur maar al met al niet super slecht maar zeker ook niet goed genoeg zou simpel beter kunnen !
Tonijn was uitschieter was echt uitzonderlijk lekker !! Dus daarom zeker wel een zes
Met een beetje meer smaak en leuke bediening is het zo een acht
Misschien hadden wij gewoon pech na een druk weekend !
Bosbessen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekker gegeten tegen een redelijke prijs. We wilden voor een compleet menu gaan, maar dat was (op zaterdagavond?) niet mogelijk. Jammer, want dat maakte het etentje duurder dan bedoeld. De kwaliteit was zeer goed; aan ieder onderdeel was zorg besteed! Wellicht iets aan de vette kant. Prettig dat er (op verzoek) een kan kraanwater werd geserveerd. Nadeel vonden we, dat als je verschillende tapas besteld, je ook een verschillende afleveringssnelheid krijgt. Dat maakt het Sàmen eten wat minder leuk.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Prima taps restaurant in centrum Hardewijk. Op weg terug vanuit Emmen kwamen we hier met 2 vrienden terecht. Leuke smaakvolle gerechtjes, redelijk prijzen, en een prima wijntje zorgen voor een topavond met een goede prijs kwaliteit verhouding. Adres om te onthouden!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het eten is prima, niets op aan te merken, maar de wachttijd is echt veel te lang. Van tevoren krijg je wel een waarschuwing dat het wat langer kan duren, maar dit gaat echt de perken te buiten. Volgens mij stond er ook maar 1 kok en aangezien de schaaltjes heel mooi opgemaakt worden (waarvoor een compliment), gaat hier uiteraard wel veel tijd in zitten, dus wel handig om er iemand bij te hebben. Wij waren niet het enige gezelschap die avond (een zondag) die dit als een probleem ervaren hebben. Jammer, want het doet af aan de kwaliteit van het eten.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Voor de zoveelste keer bij Fuego wezen eten. Geen enkele keer stellen ze ons teleur. De gerechten zijn verfijnd van smaak, maar ook prachtige kunstwerkjes op de bordjes. De eigenaren zijn het soort gastheer en -vrouw waar veel restaurants van zouden dromen. Kortom iedere keer een feest! Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Marthe S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na een weekendje zeilen op de randmeren nog met een gezelschap van vier personen wezen eten bij Fuego. Bij het zien van de kaart twijfelde ik een beetje aan hoe Spaans de tapas waren, en om niet zelf te hoeven kiezen de serveerster in samenspraak met de kok de samenstelling van de hapjes voor ons laten bedenken. Iedere ronde die op tafel kwam bracht een uitbundige reactie teweeg in ons gezelschap, de hapjes waren prachtig opgemaakt, zeer verfijnd van smaak en een bevatten zowel klassieke als vernieuwende combinaties. Doordat we alle vier van ieder gerechtje konden proeven was de avond een grote proeverij geworden en hadden we aan het eind heerlijk gegeten.
Jsiegmund .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
De prijs / kwalitieit verhouding is bij Fuego echt prima. Je eet er heerlijke tapas voor niet bijzonder veel geld. Daarbij geeft de kaart je de mogelijkheid om te kiezen tussen tapas in drie verschillende prijsklassen. Van de 8 verschillende gerechtjes die we geproefd hebben viel er geen één echt tegen.

De bediening was erg aardig en behulpzaam toen we aan de late kant aangaven toch graag naar binnen te verhuizen. De gerechtjes laten soms wel wat lang op zich wachten. Dat is zonde, want met een meer gelijkmatige verdeling zouden we er misschien nog wel 1 of 2 meer besteld hebben. Op de kaart staat dat alles uitgeleverd wordt zodra het klaar is, in de praktijk krijg je het meeste gewoon vrijwel tegelijkertijd. Beetje meer spreiding zou prima zijn!

Het terras is - 's avonds althans - geen aanrader. De brommers van de lokale pizza tenten vliegen de hele avond voorbij. Als kers op de taart kwam ook het veegwagentje van gemeente Harderwijk nog een paar keer langs. Kan Fuego weinig aan doen natuurlijk, wel jammer. Binnen is het een stuk beter zitten. Prima sfeer, lekker relaxt. Omdat ze aan de overlast weinig kunnen doen, toch een 8 voor Decor.
Esther_vm .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Wat een geweldig tapasrestaurant! De kwaliteit van de gerechtjes is top! Bij elk gerechtje dat op tafel werd gezet waren we enthousiast over de presentatie en na het proeven nog enthousiaster over de smaak. Bediening is erg vriendelijk. Prijs van de gerechtjes leek wat hoog, in vergelijking met andere tapasrestaurants, maar de gerechtjes zijn erg groot waardoor je er echt goed met twee personen van kan eten. Prijs/kwaliteit verhouding is dan ook prima! Wij komen zeker een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Echt heerlijke tapas en constante kwaliteit! Allemaal smaaksensaties, vooral de coquilles, tonijn en ook van een rundercarpaccio maken ze een feestje! Echt een favoriet restaurant!
Vanessa En Linda B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Heerlijk gegeten. Kleine kaart, maar alles smaakt perfect. Bediening is vlot en attent. Entourage is simpel maar gezellig.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Fuego is een laagdrempelig tapasrestaurant. De bediening is zeer vlot, alle gerechtjes komen vlot door volgens afspraak: per persoon of per groep zodat je kunt delen en proeven van elkaars gerechten. De gerechten zijn zeer afwisselend en in 3 prijsgroepen verdeeld. Er komen hierdoor plaatjes van gerechten langs, zoals groene asperge op een puree van knolselderij, maar ook de gehaktballetjes in tomatensaus. De smaken zijn zeer divers en men schuwt ook de scherpte niet. Kortom: een aanrader. Inclusief bier, wijn en fooi kwamen wij op 40 euro de man. Niet goedkoop, maar dit is inclusief wijn en bier.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Ik ben niet zo snel zo positief over een restaurant! We hebben hier gister zo goed gegeten, 2 jaar geleden ook hier geweest maar (ook toen tevreden) de zaak heeft een grote positieve ommezwaai gemaakt! Wij hadden een aantal kritische mensen aan tafel (chef 's) deze waren ook zeer te spreken over het eten. Het ziet er niet alleen allemaal als een plaatje uit (bijna Michelin ster waardig) maar alles was zo goed bedacht qua combinaties en en zelfs kleur! De smaak was top! Boter Malse ossenhaas met ketjap roomsaus. Coquilles prachtig opgemaakt en heerlijk op smaak met kleine stukjes chorizo quinoa en nog veel meer! Zalm rolletjes met champagne schuim heerlijk! Maar de favoriet was de tonijn! Weer geweldig opgemaakt en top op smaak! Inrichting gezellig. Muziekje aan en een super ongedwongen sfeer, bediening ook prima en cocktails top!
ArCo70 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Gisteravond heerlijke tapas gegeten. Goede hoeveelheden, mooi geserveerd door vriendelijke bediening en uitstekend van smaak.
Jammer genoeg was het niet druk. Deze zaak verdient meer klandizie!
Je krijgt echt waar voor je geld!
Potros A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Wauw wat een goede tapas. In Amsterdam waar wij vandaan komen vindt je zulke lekkere tapas niet. Volgens mij hebben wij zeker 60/70% van de kaart genomen en alles smaakte perfect!
Kirsten G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Gisteravond bij Fuego gegeten. Was een groot genot! Lekkere sangria en heerlijke gerechtjes. Vooral de tataki van runderlende, de ossenhaaspuntjes en de gamba's pil pil vielen bij ons goed in de smaak. De bediening was vriendelijk en vlot, niks op aan te merken. Kortom een zéér geslaagde avond en echt een aanrader!
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Leuke sfeer op een rustige avond. Aardige bediening en de tapas waren lekker vooral de rauwe tonijn en ossehaaspuntjes waren erg lekker.