Fuego barbecue restaurant

Dorpsstraat 97B 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fuego barbecue restaurant

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Lisa_1984 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een superleuke tent! Wel een beetje verstopt, dus we moesten even zoeken, maar het was het zoeken meer dan waard! Wat een (verborgen) pareltje in de Dorpsstraat! Vriendelijke bediening, aardige eigenaar en vooral heel erg lekker gegeten! Onbeperkt eten in echt een van de leukste restaurants van Zoetermeer!
Kwadraat .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben onszelf maar weer eens verwend en zijn vorige week weer gezellig gaan BBQ'en bij Fuego. Zoals altijd weer hartelijk ontvangen. Het is zo leuk herkend te worden ook al kom je niet elke maand. Uiteraard weer super lekker gegeten en gedronken en gezellig uitgebuikt met een verwenkoffie. We komen weer snel terug natuurlijk
Mike1986 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Fuego. Vriendelijk ontvangen. Gezellig tafeltje met een barbecue in het midden. Leuk concept. Soep was te eenvoudig; water, bouillon en vermicelli. Weinig keus qua vis en vlees. Dat wat je kon kiezen was ook niet super smaakvol.
Grootste minpunt was dat alles plakkerig aanvoelde. Van de eettafel, buffettafel tot de menukaart. Dit kan wel een sopbeurt gebruiken. De afsluiter was een koffie met een fruitvliegje.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nu maar weer eens met een iets uitgebreider gezelschap dan de laatste keer gaan eten en die waren (net als wij de eerste keer) helemaal enthousiast. Toevallig die dag voor het eerst een leuke en vlotte nieuwe medewerkster in de bediening (past prima in het gezellige team). We hebben weer heerlijk gegeten (persoonlijk ben ik verzot op de voor gegaarde spareribs en de balletjes) in een gezellige omgeving. Op naar een volgende keer dan willen we misschien een keer eens gaan voor het Mexico Menu!
Emiellio .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier tweede kerstdag gegeten met de fam. Het eten was echt goed, en het vlees van hoge kwaliteit. Het is duidelijk een femiliebedrijf en de service durf ik een tien te geven! Moeder en dochter kunnen ook een aardig nootje zingen (geen idee of ze dat elke avond doen.) De ambiance is goed en de sfeer super.
Ze hebben ook verscheidene speciale icetea smaken. Maar het hertenbiefstuk, balletjes en saucijzenworstjes zullen me bijblijven!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Een totaal ongepland etentje in een stukje voor mij tot gisteren onbekend 'straatje' van Zoetermeer. Voldoende keus aan vlees/vis en salades. Super attente en gezellige bediening. En dat we door het ongeplande te weinig tijd hadden ingeruimd en er even tussenuit moesten, geen enkel probleem, onze tafel werd gewoon vrijgehouden. Is altijd wel iets op aan te merken, maar voor ons zeker een keer de moeite waard om terug te komen.
Familiekoning .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker!! En heel gezellig, op het gemak wat toch wel echt fijn was. Er zijn veel vleessoorten , ik denk 10 met biefstuk, kip, varkenshaas enz. En vis. De salades waren smaakvol , alleen de eieren vond ik niet zo super.
Ik wou dat ik plek over had voor een dessert want we zagen Een heel mooi em groot ijsje voorbijkomen ;) volgende keer ! We komen zeker teruh
Toyah B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We hebben hier met een grote groep inclusief 3 kleine kinderen gegeten. De bediening is heel vriendelijk, het wordt allemaal rustig uitgelegd. Het bbq-en aan tafel is erg gezellig, je bent leuk bezig met z'n allen. Ik hou ervan!
Ook voor de kinderen (1, 2 en 2) was genoeg keus, ze hebben heerlijk zitten smullen!
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vriendelijk ontvangen en goede uitleg gehad over het concept wat zij hier hanteren, niet helemaal naar onze verwachting want wij hadden een grilplaat verwacht en vonden het een behoorlijk geknoei met die stokjes waar aan je het vlees moest rijgen. Niet omdat je handen vies werden maar meer door het ontbreken van een goede doek, papieren handdoekjes is dan net even te weinig.
Vlees was redelijk , wat meer keus was aangenaam geweest, maar jammer dat al het vlees was gemarineerd. dat had wat ons betreft niet gehoeven. De vis keuze vonden wij helemaal behoorlijk mager, als deze aangevuld zou worden met zalm of iets dergelijks heb je in mijn ogen meteen een veel ruimer aanbod. Salades waren goed maar zeker niet fantastisch. Decor is behoorlijk sober en mag en kan in mijn ogen best iets vrolijker.
Voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Samen met vrouw en zoon hier gegeten.
Na een snelle en deels onverstaanbare uitleg over de gang van zaken binnen dit concept hebben we gebruik gemaakt van de BBQ aan tafel.

De kwaliteit van het vlees en vis is voor dit concept (nivo bovengemiddeld eetcafe) ruim voldoende tot goed.
Een deel van de salades zijn niet vers gemaakt en komen waarschijnlijk in grote emmers rechtstreeks bij de groothandel vandaan. Kwaliteit van de groente (bijv. de tomaten) kan voor hetzelfde geld (veel) beter.
Vlotte en goede bediening van de consumpties.
Met name voor (grotere) groepen een prima locatie.

Kortom: het concept werkt goed en wij het was gezellig en leuk vertoeven. Redelijke prijzen.

Tip: zet ook de wijnkaart op de website, want de Malbec is/was prima voor dit concept.
Beste Piet64. Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen natuurlijk aandacht aan uw 'tips' besteden. Altijd fijn als een gast de moeite neemt om oprecht commentaar te geven. Wat wij jammer vinden is uw opmerking over de kwaliteit van de biologische groente. Hier wordt door ons speciaal heel veel aandacht aan besteed in termen van puur, dagvers en eerlijk. Niettemin: hartelijk dank voor uw kritiek.

Reactie van proever:

Dank voor uw antwoord. Helaas zegt het woord "biologisch" alleen iets over de manier van produceren en niets over de smaak. De smaak valt nogal eens tegen. En dat laatste bedoelde ik te zeggen. Succes toegewenst met uw aandacht voor mijn tips.
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Al vaker hier gegeten. Het buffet is niet enorm groot (wat naar mij idee ook niet nodig is) maar het is wel goed en lekker. De bediening is top. Super vriendelijk, ook voor de kids.
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Leuk concept maar minder in de praktijk. Het bbq'en ging te traag waardoor het vlees niet echt goed werd gebakken. Smaakvol maar eenvoudig buffet. Ruime keuze aan gerechten. Bediening prima!
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
De bediening is top. Wij kregen het gevoel echt welkom te zijn. De inrichting ruim en gezellig. Het eten, dat in een bar klaarligt, zodat je het naar je tafel mee kunt nemen om te grillen, is keurig verzorgd. Niks op aan te merken. Alleen: het is allemaal niet zo bijzonder, dat eten. En de sauzen zijn van Heinz. Niks mis mee, op zich, maar ik zou graag iets eten dat ik thuis niet zo makkelijk kan maken.
Kwadraat .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Eten bij Fuego is een feestje. Ik heb waarschijnlijk een paar jaar geleden ook al een recensie geschreven maar nog steeds zien ze bij Fuego kans iedere gast het gevoel te geven een speciale gast te zijn. Dat is naast de warme gezellige sfeer die daar gecreëerd wordt nog eens een extra bonus. Kwaliteit van het buffet is nog steeds even goed en natuurlijk erg lekker. In het kort ..... nog steeds mijn favoriete restaurant.
Danielleenroy .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
wij hebben het mexicaanse menu gekozen, want we hadden hier al eens gebarbecued, en dat was er goed bevallen!
In zoetermeer is geen mexicaans restaurant en dit was superlekker! Je kan zelf zoveel taco's en tortila's maken als je wilt, met kip, gehakt, nacho's, avocadodip, bonen enz. Superlekker! Ook soep vooraf en koffie gekregen,
Niet duur voor de hele avond eten!

Blijkbaar is het een nieuw menu zei de eigenaar, dus het was voor hun ook nog uitproberen, maar voor ons is het helemaal top! we komen terug!
Jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Aller eerst een heel schoon restaurant, ook heel gezellig. Vriendelijk personeel. Je begint met een heerlijke soep met stokbrood met kruidenboter. Het buffet is ruim in keuze voor iedereen wat wils. Wat we wel miste was biefstuk of ossenhaas. Als je geen varkensvlees eet ben je aan gewezen op de kalkoenfilet of vis. Het was echt heerlijk en goed verzorgt.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Met 4 personen hebben wij bij dit BBQ restaurant gegeten.

Wij vonden de ingang lastig te vinden. Uiteindelijk zijn wij via een deur (precies achter een tafel waar mensen aan het eten waren) binnengekomen. Dit was trouwens niet de ingang.

Wij werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Aan tafel werd ons eerst het concept uitgelegd, zodat het duidelijk werd hoe het BBQ-en aan tafel moest worden gedaan. Vooraf hebben wij soep genomen. Op het buffet waar het vlees/kip/vis gehaald kan worden stond bij elk ingrediënt precies wat het is en of het al was voorgekookt. Alles was lekker gekruid. Aan tafel kregen wij ook een mandje met stokbrood.

Boven de tafels hangen afzuigkappen, zodat de mensen niet in een BBQ lucht hoeven te zitten. De bediening is erg vriendelijk en niet opdringerig.

Wij hebben hier lekker gegeten, het vlees/kip is van een goede kwaliteit (vis hebben wij niet gegeten) en het is een leuk concept om het hele jaar door te kunnen BBQ-en.
Agaata .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Via vakantieveilingen hier terechtgekomen, en echt een gezellige avond gehad. genoeg keus, lekker en op je gemak.
Las van de toeslag op zondag hieronder, wij wisten dit wel want het staat gewoon op de vakantieveiling site, dat er een toeslag is, 5 euro per persoon. en chocofondue genomen, zalig!! dank je wel fuego, tot snel
Lucien1962 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Restaurant F U E G O Zoetermeer!!

Wij zijn hier via vakantieveilingen gekomen. En dachten goedkoop uit te zijn. Helaas kregen we een toeslag van €20,00 omdat het zondag was boven op de drankjes. Ondanks dat wij telefonisch gereserveerd hebben ( wat volgens de medewerker vermeld had moeten worden !die toeslag! ) is dat niet gedaan. Helaas krijg je dan een naar bot antwoord van ja sorry ik kan dat niet controleren. Absoluut niet netjes en je voelt je dus zwaar genaaid ! Dus mensen die via vakantieveilingen reserveren kijk uit dat u niet net als ons " opgelicht " wordt.. Het is voor ons een kat in de zak! Leuk goedkoop uiteten niet dus!!
Piet .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Gisteren via vakantieveiling hier terecht gekomen.
Vriendelijk ontvangst. Vooraf werdt alles duidelijk uitgelegd en konden we lekker ons gang gaan. Vlees was heerlijk maar ook de saladebar etc. was erg goed. Nadat ik (dit keer geen BoB) een Mambo nr.1 bestelde kreeg ik als verrassing een krans er extra bij. Gelukkig viel ik niet op.
Al met al een heerlijke gezellige avond, een aanrader