Fuego Bar & Grill

Haven 35 1131 EP Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Fuego Bar & Grill

Voor wie niet uitgekeken raakt op de Volendamse Haven is Fuego Bar & Grill de aangewezen plek om te genieten van een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Fuego Bar & Grill

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fuego Bar & Grill

Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hadden de plateau, dit was een voor- en hoofdgerecht met diverse vleesgerechten. Erg smakelijk!
De bediening mocht wat vlotter, ons dessert was vergeten en de ontvangst verliep niet helemaal soepel. En de muziek van de DJ vonden wij wat misplaatst qua sfeer.
Ondanks dat komen wij zeker nog een keer terug!
Marij C.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Lekker eten goede bediening en betaalbaar.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Alles naar wens
Ilonka V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
heerlijk eten, wel prijzig! Maar komen zeker terug.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
erg lekker, eens wat anders in het saaie aanbod van restaurants in Volendam.
Dochter eet geen vlees en geen vis, de kok kwam zelf met aanbod van een groentelasagne, erg attent.

Wel mag het aanbod sowieso wat vriendelijker zijn voor de veganisten, er is eigenlijk niets, behalve gegrilde groenten.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Super lekker eten en gezellig
Ann J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel warm ontvangst! Aangenaam inrichting en sfeer! De Tomahawk is echt aan te raden met een wijn van Foissac!
Nadia M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Goed eten
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Erg lekker gegeten ,goede erg vriendelijke bediening,sfeervol restaurant met erg mooi uitzicht op de zee en dijk.
Margareth V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, echt van genoten. Heerlijke smaak aan het vlees door de Josper oven. De ladysreak was ook top en super zacht vlees. Een echte aanrader!
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prachtige zaak aan de haven met prettige bediening en heerlijk eten, Tomahawk was top
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Mooi modern en fris restaurant. Op het eten kan ik werkelijk niets aanmerken. Dat was top! Wat eigenlijk het enige minpunt was is de bediening. Deze kan en moet echt beter. Er was simpelweg te weinig personeel aanwezig, waardoor de wachttijd, vooral aan het begin, best lang was. We werden niet opgevangen toen we binnenkwamen en stonden dus een beetje in het luchtledige te wachten. Ook duurde het (te) lang voordat wij konden betalen, dus uiteindelijk maar naar de bar gelopen. Tevens dienen er standaard servetten te worden neergelegd bij het eten en bij bijvoorbeeld spareribs horen vochtige doekjes voor je handen. Dat was er dus niet. Ik kom zeker nog een keer terug, en dan hoop ik wel verbetering in de bediening te zien.
Ejc T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Fuego is een aanrader we hebben er heerlijk gegeten. Personeel heel vriendelijk. Een mooie kaart anders dan de andere restaurants op de dijk. .
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Wij hadden de volle aandacht van de bediening omdat we de enige gasten waren. Voor het eerst gerechten uit een Josperoven geproefd, en dat was heerlijk. Vooral het desert, gegrilde ananas met chilipepertje en cocosijs was zeer smakelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben met 10 personen gezellig en lekker gegeten. Vriendelijke bediening, gelegenheid om vooraf lekker te borrelen op een mooie locatie.
Rosanne J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Vooraf quesedillas en als hoofdgerecht de Classic burger. Dit beveel ik aan! Ook de service was super goed en het restaurant is erg gezellig ingericht.
henri V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Met 10 ervaren gasten (50+) heerlijk gegeten. Prachtig vlees, eerlijk eten, aardige bediening. Gezellig, ruime tafel. Lekkere wijn, Aanrader.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk .
Margo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Afgelopen weekend hebben we hier gegeten en het is zeker een aanrader. Prachtige locatie, aardige bediening en heerlijk eten. Ons ga je zeker terugzien.