Fuego Bar & Grill

Haven 35 1131 EP Volendam Nederland Kaart

Over het restaurant Fuego Bar & Grill

Voor wie niet uitgekeken raakt op de Volendamse Haven is Fuego Bar & Grill de aangewezen plek om te genieten van een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Fuego Bar & Grill

Maandag t/m donderdag: geopend vanaf 17:00
Vrijdag: geopend vanaf 15:00
Zaterdag: geopend vanaf 10:00 (keuken vanaf 11.30)
Zondag: geopend vanaf 10:00 (keuken vanaf 11.30)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fuego Bar & Grill

Margo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Prima
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Afgelopen weekend hebben we hier gegeten en het is zeker een aanrader. Prachtige locatie, aardige bediening en heerlijk eten. Ons ga je zeker terugzien.
Kimberley S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Helaas was de menukaart niet heel uitgebreid en waren de sausjes aan de prijzige kant voor wat je krijgt. Ondanks dat hebben wij een hele gezellige avond gehad, heerlijk gegeten met een gezellige sfeer. Moderne inrichting en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
dick H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Hebben erg lekker gegeten bediening is erg vriendelijk dessertkaart kan uitgebreider was weinig keuze om te kiezen.Fuego ziet ons zeker terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
hebben heerlijk gegeten met vrienden en was ook zeker kwa smaak wel weer een heel iets anders dus super tevreden. kaart mag wel iets meer uitgebreid worden zeker voor de niet echte uit eter wat liever iets simpels willen
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Alles wat we hebben gegeten was erg lekker. Alleen een beperkte keuze. En zeker voor kinderen. Was er geen keuze. Heel jammer. Geen kindermenu. Heel jammer. Vond het geheel best prijzig. Bediening was een 10. Super vriendelijk en snel.
Een bakje bearnaise saus zo groot als een vingerhoed. 3,50. ????.
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Irritante deur ! Te koud en veel lawaai bij sluiten ! Eten was heerlijk maar vind mini bakje mayo voor 2,50 aan de prijzige kant . Bediening was goed en vriendelijk . Alleen was de rosé 3 dag na opening niet meer verkrijgbaar .
Kell K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Misschien is het wel een tip om wat kinder gerechtjes op de kaart te zetten met een portie gewone patat en een frikandel en kipnuggets.

Verder was het eten geweldig en een mooie ambiance echt een meerwaarde voor de dijk op volendam
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Een aanwinst voor de Dijk, erg goede bediening en lekker eten. Een echt steakhouse met een prachtige ambiance. Een aanrader.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Supermooie nieuwe tent. Black Angus was geweldig en de ceasar salad ook heel goed. Verlichting zou wat hoger kunnen.
Bediening was prima.