Fuego Bar & Grill

Haven 35 1131 EP Volendam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Geroosterde paprika-tomatensoep
      Flammkuchen gerookte zalm
      Flammkuchen gerookte spek
  • Hoofdgerechten
    • Black angus lady steak met gegrilde groenten van het seizoen
      Gegrilde kabeljauwrug filet geserveerd met gegrilde groenten van het seizoen Almaars parelgorp en schuim bisque
      _
  • Nagerecht
    • Crema Catalana met sinaasappel en licor 43 geserveerd met kaneelijs en slagroom
      Chocolade moelleux met amarena kersenijs en slagroom

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Fuego Bar & Grill

Voor wie niet uitgekeken raakt op de Volendamse Haven is Fuego Bar & Grill de aangewezen plek om te genieten van een heerlijke lunch of een uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant Fuego Bar & Grill

Dagelijks geopend vanaf 10:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fuego Bar & Grill

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een sfeervol restaurant met uitstekende keuken en nette bediening. Je krijgt hier waar voor je geld. De menukeuze van het AH arrangement is beperkt, maar dat wisten we. Volgende keer gaan we a la carte proberen.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Top locatie top eten zeer vriendelijke bediening goede leuze van het eten
EM S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Mooie locatie aan de wereldberoemde dijk. Prima eten en service.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Vriendelijke bediening. Goed eten.Gezellig aan de haven en centrum van Volendam
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Super gegeten in een mooie omgeving aan de haven
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ik heb erg genoten van de zeebaars. De chef houd rekening met dingen die je liever anders eet. Top tent . Lieve meiden in de bediening. Twister fries zijn 1 van de beste die ik tot nu toe heb gegeten. Het was me een avondje om verliefd te worden. Ik zal dit plekje eeuwig koesteren. Gracias Fuego en Volendam voor een bijzondere avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super lekker gegeten vooral het lava chocoladetaartje was geweldig
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Door Kermis beperkte mogelijkheden met kaart.
Wilko D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
sfeervol restaurant, leuk menu.
Marcel Rene V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Fantastisch aan het water gezeten, echt vakantiegevoel na boottocht Marken. We hebben verrassend lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk en prima geslaagd Albert Heijn menu selectie.. We komen zeker nog een keer terug!!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten leuke sfeer aan de haven gaa zeer nog een keer terug
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten,via AH actie,waren grote portie's,waren niet opdringerig,gezellige muziek,aardig personeel,prijs kwaliteit goed????
Marlissa B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontzettend goed gegeten! Het vlees was fan-tas-tisch. Heerlijke wijn en een gezellige sfeer in het restaurant. Bediening was vriendelijk.
Leny J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Een top restaurant met geweldig eten
Cc.veenboer V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker gegeten, jammer dat ze de ah deal beperkt hebben tot een keuze uit twee gerechten zowel voor hoofd als nagerecht.
Ed P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Mooi restaurant, stijlvol ingericht echter personeel werkt inefficient. Wachttijden lopen onacceptabel op. Hele restaurant was aan het morren. Geen oog voor nieuwe mensen die binnen kwamen. Mensen liepen weer weg. Zelfs drankjes werden heel laat gebracht en tussendoor niet opgenomen. Lichtpuntje: eten was wel goed. Al bleven de meeste daar niet op wachten. Door personeelstekort waren de toiletten vies. Het was voor ons hier de eerste keer met AH bonnen. Dit zou een promotie moeten zijn maar werkt bij ons tegenovergesteld.
Jacolien D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was goed bereidt. Soep verassend lekker. Vlees/vis boterzacht.
Jammer alleen het dessert. Ik had aangegeven noten alergie te hebben. Toch werd er als garnering nootjes gebruikt
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was erg goed, maar de sfeer mag van ons wel wat gezelliger/knusser.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heel gezellig gezeten, het eten was erg lekker.De groenten waren erg weinig, vreemde kleur en geen smaak, de schotel voor 2 personen was erg weinig. De vis was goed en de voorgerechten ook. De bediening mag iets vaker langskomen :)
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Binnengelopen voor een lucht en een drankje. Aardig terras met uitzicht op de haven m.n. de aanlegplaats van de veerboot. De zaak was relatief rustig dus een plaatsje zoek was makkelijk. Het eerste drankje was snel opgenomen en ook redelijk geserveerd. Echter daarna bleef het stil en was het erg lastig om de aandacht te trekken. Toch gelukt en we bestelden Gamba kroketjes en Flammkuchen Zalm. Dit kostte 7,50 respectievelijk 9,25. De verhouding tussen de prijzen / gerechten klopte wel, maar was veeeeeel te duur voor de producten. Ook de tijd tussen bestellen en serveren was heel erg lang.
M.n. de Flamkuchen is best wel vettig. Desondanks werd er bij beide gerechten geen bestek en geen servetten verstrekt. GEEN aanrader, wel een teleurstelling.