Fu-Wah

Meer informatie over restaurant Fu-Wah

• Af te huren
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Ook ik wil heeeeel soms wel eens afhaal- of bezorgchinees. Als echter zowel de ku lo yuk als de loempia's in oude olie zijn gebakken, kom ik niet meer tot een voldoende. Jammer.
Eriko100 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
De beste afhaalchinees die ik ken. Nog nooit iets gekregen dat niet goed smaakte. Vandaag weer de kiploempia gegeten; je eet er nooit meer een uit de diepvries. Ze zijn altijd vers en knapperig en met naast de groentes veel kip en omelet. Een absolute aanrader!
Maaikevanleur .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Heerlijk eten, ruime porties, veel verse groenten en vooral de vegetarische loempias zijn verrukkelijk! We halen er maandelijks eten.