Fu-Kwei

Molengang 74 1761 BW Anna Paulowna Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Fu-Kwei

Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Ik vind het eten heel goed en goede service.
Verder werkt er zeer vriendelijk personeel,
Grote porties, dus zeer aan te bevelen!!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Erg gezellige Chinees. Er waren op deze zaterdagavond erg veel mensen, iets wat wij bijna nooit meer meemaken bij de Chinese restaurants in het land.
Heel gastvrije en vriendelijke bediening. Wij maakten gebruik van het buffet en dat was prima. Niet verrassend, de basisgerechten hadden wellicht ietsje smaakvoller gemogen (bami en nasi waren redelijk smaakloos, foe jong hai en babi pangang wat te zoet vanwege alle saus), maar de extra gerechten aan de rechterzijde van het buffet waren heerlijk. Lekkere sauzen, heerlijk mals vlees.
We hebben er dus zeker van genoten! En de sfeer was erg goed. Een aanrader.
Valentin L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
maandmenu afgehaald alles goed warm en heerlijk niet lang hoeven wachten .klant vriendelijk.we gaan er zeker vaker heen toppie