Fruits de Mer

Herenstraat 16 2271 CG Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fruits de Mer

Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg lekker eten. Het was erg druk en daarom duurde het redelijk lang voordat de gerechten door kwamen maar dit werd netjes opgelost. Een fijn restaurant.
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Ontvangst dik in orde, eten op de oesters na echt van TOP kwaliteit. Helaas ben ik erg ziek geworden van 1 of meerdere oesters. Heel erg jammer, want de kwaliteit van al het andere eten was echt heel goed.
A V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was een warme avond en helaas waren de tafels in de tuin niet schoon en niet gedekt, onvoorstelbaar!
In de hele Herenstraat zaten de terrassen vol!
Een serveerster heeft de tafel toen snel schoongemaakt en voorzien van servet, bestek en kaars. Het restaurant ernaast FOX zat heel gezellig helemaal vol!
Gelukkig wilde er nog een echtpaar buiten zitten en zaten we niet alleen!
Het eten was goed.
Beatrice H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekkere vis, snelle bediening
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alles was prima. Lekker gegeten, goede service. uiterst vriendelijk personeel. gezellig druk op een doordeweekse woensdag. alleen benieuwd waar de kapstok is.
Gea B.
Heerlijk gegeten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten, Zaterdag erg druk zagen dat de bediening het zwaar had, des al niet te min een fijne avond gehad en goed bediend
Anu H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Meestal lekker eten en cocktails maar helaas was mijn kabeljauw een beetje smaakloos. Klantenservice was te langzaam voor een high-end restaurant. We hebben 45 minuutjes zelfs voor de menukaarten gewacht.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Vooral voorgerecht tonijntartaat was super. Ook de rosé was top
stefan L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gezellige avond, hebben lekker gegeten bediening uitmuntend wijnkaart uitgebreid met diverse top wijnen.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Voor de 2e keer binnen een maand hier gegeten. Eerste keer liet de bediening wat steken vallen, maar dat konden nog beginners fouten zijn, vandaag was de bediening traag, er werd niet gevraagd of we nog een nagerecht wilden en we moesten vragen om koffie die vervolgens niet te drinken was. Eten was minder dan vorige keer. Vis niet goed gaar en erg vet, inktvis was meer deeg dan inktvis en zielloze frieten. Heel jammer, een derde keer zal er niet meer van komen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was de 2e keer dat wij hier dineerden. En weer was het verrukkelijk. Prettige bediening, heerlijk eten, fijne wijnen! Kortom, mochten wij weer in de buurt zijn, dan komen wij zeker terug!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De service was goed, mooi restaurant. Het eten viel mij heel erg tegen. Het was niet zo bijzonder en niet wat ik ervan had verwacht. Voor mij dus helaas niet voor herhaling vatbaar.
Zoe K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Kwalitatief goed eten, maar ook aan de prijs. Bediening vriendelijk, maar totaal geen kennis van fruits de mer.
Toetjes telerustellend: een dame blanche op "moderne"manier.
Houd het klassiek, dat werkt beter
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Met AH arrangement hier gegeten.
Keuze à la carte was een aangename verassing. Kaart niet heel uitgebreid, maar prima in balans . Gerechten smaakvol en kwantiteit prima. Bediening professioneel, niet opdringerig en vlot. Komen zeker nog een keer terug.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
tijdens een event in de omgeving hier te recht gekomen. een mooie restaurant dat vanaf buiten erg duur oogt. eenmaal binnen en op de kaart gekeken te hebben viel dit reuze mee. we hebben hier heerlijk gezeten en zullen indien we weer in de buurt zijn zeker nog eens terug komen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten met familie met de AH spaaractie, prima visgerechten, ruime keuze en ook de vleesliefhebber in ons gezelschap was blij
Fiona P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Zand in mijn vongole, traag en unvriendelijk service. Voor de rest OK.
Paterick V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
even snel tijdens de vlietdagen hier geluncht, werden netjes ontvangen en goed bediend. Het eten was prima van smaak en de kwaliteit was goed.
Proever D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
zaterdag avond heerlijk gegeten in dit restaurant. al een keer eerder geweest en toen ook zeker goed bevallen. de keuken is constant en de bediening uitermate vriendelijk. komen zeker snel weer langs