Fruits de Mer

Herenstraat 16 2271 CG Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Fruits de Mer

Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Met mijn familie, 80 jarige verjaardag van mijn vader, gevierd. Heerlijk 3 gangen lunch, a la carte kan je alles kiezen. Coquilles, calamares, spiering ( die was wel erg veel voor voorgerecht) en zeebaars, pasta vongole en ander lekkers. De salade fruits de mer was heel goed gevuld met schelpjes en scheermessen, heerlijk en dan nog geen zandkorrel ook in de scheermessen.. lekkere sauvigon en aardige serveerster. Onze middag kon niet meer stuk. Dank voor de heerlijke vezorgde lunch, top.
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Heerlijk gegeten met de AHbon. Ik kom zeker nog eens terug.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
om nog eens terug te komen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
oesterplateau onwijs mooi opgediend. kreeften goed bereid en wijnen goed uitgelegd. een warme zaak waar je prettig zit en waar we zeker terug komen
Jo G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Zaterdag 24 november hier gegeten met vrienden. 4 personen van een Social Deal aanbieding met keuze uit de hele kaart.

Het is een visrestaurant, maar bij de voor- en hoofdgerechten staan respectievelijk Carpaccio en Bavette als vleesgerechten voor wie echt geen vis wil eten.

Het eten was erg lekker en we hadden beslist niet de indruk dat de porties aan de aanbieding aangepast waren. Voor gerechten: zie de kaart van het restaurant.

Bediening was vriendelijk en over lang wachten hoefden we ook niet te klagen. We vroegen zelfs om even met het nagerecht te wachten.

We hadden wijn besteld en we kregen 2x een karaf met kraanwater erbij. Netjes!

Enige tip voor het restaurant: schaf nog 1 of 2 soorten dessertwijn aan. Je kunt (tegen € 4,00) bijbetaling een kaasplankje bestellen en daar past port prima bij. Maar bij ons lekkere, warme chocoladetaartje met ijs had een andere dessertwijn beter gesmaakt.
Jeannie D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Leuke ontdekking zeker voor herhalng vatbaar!
Proever D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
het was weer lekker genieten, begonnen met de oesters en als hoofdgerecht de kreeft. prima porties voor een goede prijs.
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
vanaf buiten een donkeren zaak. maar bij binnenkomst een hele goede sfeer. een homarium met verse oesters en kreeften.
een goede ontvangst en goed eten de oesters en kreeft waren top!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Gegratineerde oesters als voorgerecht besteld, kregen oesters met wat bechamelsaus maar niet gegratineerd en dus teruggestuurd. Vervolgens kwam het hoofdgerecht en tijdens het hoofdgerecht opnieuw niet gegratineerde oesters. Wonderlijk dat een kok niet kan gratineren, overige gerechten haalde net een voldoende. Na ons bezwaar werden de oesters toch van de rekening gehaald.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
even snel geluncht bij fruits de mer, een mooie zaak maar tijdens de lunch erg rustig. komen hier ook wel is dineren en ook dan smaakt alles goed. een mooie open keuken waar je de koks hard ziet werken.
c.toet T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Eten was prima Goede prijs-kwaliteitverhouding . Maar service matig ! Voorgerechten werden niet gelijkertijd opgediend .Bij de soep werd het brood vergeten , stond wel op de kaart . Het gevraagde water wed vergeten .
Water L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
lekker gegeten in een ongedwongen sfeer, goede wijnen en een goede uitleg bij de gerechten. komen zeker nog een keer terug
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We zijn bijzonder hartelijk welkom geheten, we hadden een perfecte plek om te kunnen eten en gezellig praten met elkaar en het eten heeft heerlijk gesmaakt. Mooie wijn erbij. Plaatje was compleet!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
leuk en goed ingerichte zaak. een mooie kleine kaart en goede wijnen de service is prima en het eten smaakt voortreffelijk
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Prima eten, fijn personeel en goede sfeer.
Svzuiden V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
eten is voortreffelijk maar men moet erg lang wachten voordat men eten krijgt
Proever D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een mooi nieuw restaurant in Voorburg, En ook zeker een aanwinst.
heerlijke oesters en goed bereide kreeft. wij komen zeker terug
Karlien K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het is een knus restaurant waar je in een pijpenla naast elkaar zit. Modern ingericht in turquoise. De kaart staat vol lekker ogende gerechten. We waren allebei blij met onze keuze. Zeer smaakvol! De service hield wel wat te wensen over. Zo werd de wijn meteen ingeschonken zonder dat één van ons het eerst mocht proeven. De jonge knul heeft nog wel wat te leren. De dames in het restaurant deden het wel heel goed. We komen zeker terug!
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg lekker eten. Het was erg druk en daarom duurde het redelijk lang voordat de gerechten door kwamen maar dit werd netjes opgelost. Een fijn restaurant.
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Ontvangst dik in orde, eten op de oesters na echt van TOP kwaliteit. Helaas ben ik erg ziek geworden van 1 of meerdere oesters. Heel erg jammer, want de kwaliteit van al het andere eten was echt heel goed.