Fruits de Mer

Herenstraat 16 2271 CG Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Fruits de Mer

Restaurant Fruits de Mer in Voorburg is gevestigd in de gezellige Herenstraat en is een visrestaurant in het hogere segment. Dit merk je niet alleen aan de ambachtelijke verwerking van dagverse producten maar ook aan de persoonlijke aandacht voor de gast. Fruits de Mer is de plek waar je terecht kunt voor gerechten van topkwaliteit, een eenvoudig a la carte diner of juist een uitgebreid menu van de chef dat met zorg is samengesteld met de mooiste seizoensgebonden producten. Neem plaats in ons restaurant voor de meest speciale gin & tonics of mooie wijnen.

Meer informatie over restaurant Fruits de Mer

• : Er is veel gratis parkeergelegenheid in de nabije omgeving

Dinsdag & Woensdag: 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag: 12:00 - 22:00
Zondag & Maandag: Gesloten

• Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Fruits de Mer

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij hadden de duurste plat fruits des mer bestelt daar zou behalve kreeft ook krab opzitten.Geen krab te bekennen. Dus wij hebben een schaal garnalen met ieder een halve kreeft voor 90e gegeten.Ik heb er ook wat van gezegd maar er werd niets aan gedaan.Ik ga er niet meer eten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Modern nieuw restaurant met een mooie inrichting. De gerechten worden gekenmerkt door mooie smaakcombinaties. Jammer dat het hoofdgerecht lauw werd opgediend. Bij het begin van de maaltijd werd gevraagd of ik een broodje wilde. Ja, graag. Broodje en boter smaakte goed. Wanneer je dat dan ad EUR 4,50 terug ziet op de rekening geeft dat toch een beetje bittere nasmaak. Gezien de prijsstelling van dit restaurant zou een broodje inbegrepen moeten zijn. Dan weer naar het goede nieuws. De bediening is vriendelijk en attent. De wijnen waren goed.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Service was traag en onvoldoende informatie over het eten per gang.
Op aangeven dat het koud was kregen we de reactie dat een andere gast het ook had gemeld maar deden hier verder niets mee.
Veel wachttijd tussen de gangen.
Helaas ndanks onze hoge verwachting, volgens eerdere recensies een 9,1 zeer teleurgesteld.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel wisselend. Eerste gang smakeloos, volgende heerlijk! Jammer dat bij twee gangen dezelfde garnering werd gebruikt. Heerlijke wijn en vriendelijke bediening.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! zeker een plek om naar terug te komen.
We zijn voor de plateau gegaan en vooral de kreeft en krabbenpoten waren erg lekker! Zijn met een zeer voldaan gevoel weg gegaan.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prettige sfeer e je voelt je welkom
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, met servicegerichte en prettige bediening.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten,de service was goed en vriendelijk en de inrichting van het restaurant vind ik erg mooi!
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wij hebben heel lekker gegeten. Mooie inrichting, vriendelijke bediening. Vooral het toetje, de tarte à citron, was top!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Fruits de Mer! Het 3-gangen menu klopte van amuse tot dessert. De gerechten waren erg mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. We waren benieuwd naar dit nieuwe restaurant, maar wat ons betreft een aanwinst voor Voorburg!
Liesje83 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier op 30 december geweldig gegeten! Vooraf een GinTonic London genomen, met veel aandacht bereid en erg mooi geserveerd! Voor het menu Fruits de Mer gegaan, 4 fantastisch mooi opgemaakte en heerlijke gerechten. Perfecte bereiding van de vis.
Bediening geeft goed advies, ook over de wijn, en is zeer vriendelijk. Een aanrader voor een lekker avondje uit! Helaas komen we niet uit de buurt anders zouden we hier veel vaker komen...