Friture Martha

Adelbert van Scharnlaan 8 6226 EG Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Friture Martha

Cecile F.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Voor het eerste frites hier gaan halen. Ze waren in een woord Heerlijk. Wij komen van België en daar kunnen ze nog iets van Martha leren!
Mijn man had een Euro te weinig op zak en wat denk je? Geen probleem, betaal dat volgende keer maar. Wat een service.....dat maak je zelden meer mee. Wij zijn klanten voor het leven.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
In ein woord fantastisch heerlukke friet en zaolige goulash sjoen proper zaak en vruntelikke vrowluij die dao werrikke de weurs fantastisch sjnel gehollupe in ein woord CHAPEAU
Hoirick .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Gewoon de allerbeste frieten. Niets meer, niets minder. Bediening zeer efficiënt. Gezelligheid vind ik niet van belang bij een frituur.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Friture Martha ziet eruit als een operatiezaal die met militaire discipline wordt gerund. Hoe hier bestellingen worden afgewerkt grenst aan het ongelooflijke. Het schouwspel alleen is al de kosten, van een overigens voortreffelijke friet waard.
Er wordt niets opgeschreven, alles wordt opgelepeld en met de drukte is dat een onwaarschijnlijke prestatie. De kwaliteit van alles verklaard waarom het altijd druk is.
Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Lekkere frieten, prima service en altijd vriendelijke en snel geholpen.
Het is altijd druk, dus ook dat is een goed teken!
Ernst R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Prima frites!! leuke bediening : Zegk 't mer! Heerlijk Mestreechs en gooij erpel en schooooooon!
Niet gezellig maar dat verwacht je ook niet in een frituur
Stonex41 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Prima friet, werken ook zeer snel, alleen soms iets te ineffici?nt voor het aantal werknemers.
Altijd druk, dus dat is ook een goed teken.

Enige probleem is dat het zuurvlees volgens mij is aangelengd en dat vind ik voor de prijzen die Martha rekent toch echt te betreuren.
René P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
In één woord geweldig! De klantvriendelijkheid, de service en de representatie van de dames zijn zo goed. Hoe vol de zaak ook staat de samenwerking tussen het personeel is optimaal en goed georganiseerd. De frieten zijn zelf gesneden en dat proef je. Dit is een frituur zoals het hoort!