Frittella

Zondag Gesloten

Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vriendelijk ontvangst.
Ruime keuze qua hoofdgerechten, ondanks de drukte toch snel het hoofgerecht ontvangen.
Presentatie prima en smaak uitstekend!
Dessert ook uitstekend maar wel veel.

Wij komen hier zeker terug!
F. B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op een doordeweekse avond hier gegeten. Er is heel veel keus in zoete en hartige pannenkoeken. Vooraf bestelde ik een plankje brood, dit kwam nog warm op tafel met 2 smeersels (kruidenboter en aïoli). Daarna een pannenkoek met stroopwafel en witte chocolade, omdat ik erg van deze chocola houd. De ruime pannenkoek was royaal voorzien van reepjes stroopwafel. Er was jammer genoeg wel weinig witte chocolade op te vinden, hier en daar een kruimeltje..dit kan beter. De bediening was prettig en attent, er werd steeds gevraagd of alles in orde was en en of we nog iets wilden bestellen. De aankleding van het restaurant is typisch pannekoekrestaurant, wel grappig is dat aan het plafond pannen hangen.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
bij de naam frittella zou ik in eerste instantie denken aan frituur maar oke het staat ook erg groot op de gevel pannekoekenhuis. Je maken heel erg veel reclame om de keus van Rob Geus. Rob Geus is dit jaar hier geweest en het als uitstekend aangemerkt en dat zal je weten ook. tercht om trots op te zijn hoor. Het eten is verder prima niet dat je zegt wat een super ongelofelijke pannekoek,het blijft een pannekoek. Wel heel veel keus wel 800 soorten geloof ik. het is er netjes schoon en goede bediening. minpuntje is de prijs van zeker 9.95 tot 16.95 voor een pannekoek. Het blijft maar een pannekoek hoor ! op de maandag en dinsdag goedkoper 4.95 per stuk. Wel een aanrader
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Vandaag gegeten bij LWB Frittella, dus met een t meer dan hier staat vermeld. Het restaurant ligt in het centrum van Papendrecht. We werden vriendelijk ontvangen door een medewerkster in een rolstoel. Aan een gezellig rond tafeltje konden we plaats nemen. We bestelden verse jus d' orange, helaas was deze koud en gezeefd, waardoor hij niet vers leek. De kaart was enorm en buiten de vele pannenkoeken was er nog veel meer keuze. Je kunt er ook lunchen, high tea-en, bear-en en winen-en. Ik koos voor een pannenkoek met stroopwafelstukjes en witte chocolade. Vooraf een heerlijk mandje met warm breekbrood en kruidenboter. De pannenkoek was heerlijk.
Als toetje nam mijn dochter gebakken oreo-koekjes. Heel lekker. De porties waren behoorlijk groot.
Tussendoor werd regelmatig gevraagd of het smaakte en of we nog wat drinken wilde.

Een super goed maatschappelijk initiatief. Pluim!