Frits

Meer informatie over restaurant Frits

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Frits

Aletta S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk eten, leuke service, prachtige wijnen en een lange, leuke avond. We begonnen om 18.30 en gingen rond 22.00 weg. Uitermate vermaakt en zeer lekker gegeten, in een intieme, rustige setting. Een hidden gem in Rotterdam West! Zeker aan te bevelen!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
zoals altijd was Frits weer heerlijk! we waren er vroeg en toen was alleen een grote groep van 7 aanwezig. later werd het drukker en ook rumoeriger, maar wel gezellig.
sommige combinaties waren voor ons vernieuwend, maar we hebben weer genoten. ook de goede en enthousiaste uitleg was top.
dank je wel voor de geweldige avond en tot de volgende keer!
lawrence H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
ik ben absoluut niet teleurgesteld. alles klopte mijns inziens tot in de details. er is goed over totaal concept nagedacht qua inrichting etc. etc. kan dit restaurant oprecht aanbevelen. het eten was meer dan voortreffelijk en elke duit waard. 8 gangen inclusief sapjes en koffie compleet voor 60 ballen inclusief tip. heel schappelijk fusion food design op je bordje. slechts een klein min punje het tafelwater mag naar mijn idee wel ijs en ijskoud zijn op zo'n warme dag als vandaag.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Superlekker gegeten, klein en gezellig restaurant met goede bediening. Het 8 gangen diner was mooi, zeker met de bijpassende wijnen. Ik ga zeker nog eens terug.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
in 1 woord FANTASTISCH..!!
Heerlijke gegeten.. 8 overheerlijke en verrassende gerechtjes met prachtige bij passende wijnen. Prijs-kwaliteit verhouding helemaal top! echt een aanrader
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Geen 8 gangen menu (de standaard) maar na een wijnproeverij bij Ilja naar Frits voor een (€ 25,-) 3-gangen menu met uiteraard bijpassende wijn. We hebben een leuke middag/avond gehad en vinden het concept geweldig.
Her diner was van prima P/K. we komen zeker terug om het 8 gangen menu te proberen.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Leuke ambiance en leuk concept maar wat mij betreft maakt de keuken het niet helemaal waar. De gerechten vond ik vaak niet helemaal op smaak. Beste gerechtje van de avond vond ik de zoete aardappel curry met vadouvan ijs. Bediening is vriendelijk en attent. Prijs-kwaliteit verhouding is wat mij een beetje scheef, voor deze prijs heb ik beter gegeten in Rotterdam.
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Al weer een tijd geleden dat wij hier zijn geweest. Kwaliteit is nog steeds dik in orde. Het 8 gangen menu was prima maar erg minimalistisch. Met 8 gangen ga je zonder honger naar huis maar het is jammer dat de heerlijke hapjes na 1 of 2 vorkjes op zijn terwijl je meer wilt. Wijnarrangement was top, prima aanvulling op het menu.
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Vandaag met mijn verloofde en een goeie vriend by Frits gegeten. We namen alle 3 het 8 gangen menu en mijn verloofde en ik het wijn arrangement . Wij waren zeer verrast door de prijs kwaliteit verhouding en de gerechten. Frits is zeker geen restaurant waar naar je naartoe gaat als je snel en veel wilt (vr)eten. By Frits kom je om heerlijk op het gemak van hele mooie gerechten te genieten die goed samen gaan met de wijnen die de somalier hierby kiest. Mijn verloofde is vegetarisch. Nou hebben we best in een aantal michelin sterren zaken gegeten, maar zelde heeft zei zo lekker zitten smullen als vandaag. Al vond ik persoonlijk dat 1 van de 8 gerechten niet echt spannend was (als zelf kok zijnde) maar een kok kan nooit koken naar iedereens mond. De bediening was super attent en super vlot, goeie uitleg by de wijnen zowel als by de gerechten. Veel respect voor deze crew en zeker tot de volgende keer!
Marrit Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
In verschillende combinaties eet ik hier een paar keer per jaar, en dat al jarenlang met altijd veel succes. Ik heb Fritschy nu Frits genaamd leren kennis via een vriendin die ook dol is op heerlijk eten. Eten is altijd verassend en goed. Wordt altijd actief meegedacht als er iemand bv zwanger is of iets niet lust, (Zelfgemaakte limo en cocktails zonder alcohol). Bediening heeft kennis van zaken zonder pretentieus te zijn. Daarnaast ben ik ook groot fan van hoe Frits met groenten omgaat en zelfs vrienden die de grootste carnivoren zijn weten te verrassen. Bij Frits heb ik wijn leren waarderen en drinken. De bediening nam het als een uitdaging aan om mij van wijn te laten genieten. Kortom door de vakkundigheid van het personeel wordt eten een waar feest. Ik onderneem elke weer met plezier de reis naar Frits!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hele goede intenties, maar voor ons te veel pretenties.
Locatie, setting, eten en personeel vormde geen kloppend geheel vonden wij. Geen voldaan gevoel na alle kleine gangen; door hoeveelheid maar ook door niet altijd geslaagde smaakcombinaties op het bord.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wat een leuk restaurant! Een beetje verscholen in één van de mooiste delen van Rotterdam.
Na een vriendelijk ontvangst naar onze tafel begeleid. Omdat wij niet echt champagneliefhebbers zijn gekozen voor een wijntje vooruitlopend op het diner waar een rosechampagne ook mogelijk is. Nadat onze 'dieetwensen' zijn doorgenomen begonnen aan het zeer smakelijke 8-gangen menu. De perioden tussen de gerechten is wat ons betreft precies goed; niet te gehaast, niet te lang.De begeleidende wijnen van het wijnarrangement zijn een schot in de roos. Heerlijke wijnen die perfect combineren met de gerechten. Keer op keer is het ronduit genieten! De bediening is vriendelijk en licht zowel de gerechten als de wijnen goed toe. Wij hebben genoten en komen zeker terug!!
R B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten bij frits (chy) voor inmiddels de vierde keer alweer. Mooi gepresenteerde kleine gangen vol smaak met goed geadviseerde bijpassende wijnen. Zelfs huisgemaakt bier bij een van de gangen. Voldaan en tevreden weer naar huis.
Schlimmer .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Niet vaak hebben we zo lekker en apart gegeten als bij restaurant Frits. De acht gerechtjes waren verrukkelijk met zeer goede bijpassende wijnen. Alles is met grote zorg gemaakt en je merkt dat zowel de bediening als de koks trots zijn op wat ze je serveren. Zo hoort het natuurlijk ook. Ook alle lof voor de bediening, die voortreffelijk was. Steeds was er duidelijke uitleg bij de gerechten en wijnen en op een zeer vriendelijke manier. Er hangt een heel goede sfeer en een fijn divers publiek toen wij er waren. Wij komen zeker terug.
Proefmetsmaak .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een bijzondere zaak op een bijzonder plek, een huiskamerrestaurant met 2 verdiepingen. Wij zaten boven.
Bij het opnemen van de drankjes vroeg ik welk bier ze hadden. Ze hadden een huisgemaakt witbier en dat was een feest. Zelden heb ik zo'n fantastisch bier gedronken, mooie schuimkraag, volle smaak en perfect in balans Hulde!!
Ik heb gelijk gevraagd of ik het bier ook kon kopen om mee naar huis te nemen. En met een gelukje mocht ik de laatste 1,5 liter kopen. Voor de volgende weken stond er een huis gebrouwen dubbel bier op de kaart. Zal ook vast fantastisch zijn.
Het 8-gangen menu was fantastisch, niet alleen qua smaak, maar ook qua presentatie. Hier zijn liefhebbers aan het werk. Bij het 8-gangen menu namen wij het bijpassend 8-gangen wijnarrangement en voor de chauffeurs onder ons was er een BOB-wijnarrangement (1/8 glas). Elke gerecht en elke wijn werden vergezeld van een uitgebreide uitleg. Alleen al de uitleg was om van te smullen. Tot Slot nog een huisgemaakte likeur en de avond was TOP. Grote complimenten van de hele groep!
Marloesv1 M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bijzonder lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Lekkere gerechtjes met goede afwisseling van vlees, vis en vegetarisch. Niet te veel, niet te weinig. Precies goed. Leuk detail was het eigengemaakte bier en de huisgemaakte limonades. Zeker een aanrader!
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
gister hier met zijn 3en gegeten. het weer was nog super lekker, dus we zijn buiten blijven zitten.
dit is een top restaurant met een mooi 8 gangen verrassingsmenu. elke gang had weer iets speciaals en eigenlijk te mooi opgemaakt om op te eten.
de enthousiastme van de obers straalde er van af en het was geen probleem om alles in het Engels te vertalen voor een vriendin.
we komen zeker weten weer terug, om dit keer binnen te eten. bedankt voor de superfijne avond!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een hele fijne omgeving. Mooi klassiek ingericht restaurant met deskundige en hartelijke bediening. De toelichtingen op de wijn waren heel goed en het eten was ook erg lekker. Het concept is acht gangen met halve glazen wijn. Op zich prima voor een feestelijke avond maar voor mij zou het nog beter zijn als er ook keuze uit bijvoorbeeld een menu van vijf gangen zou zijn. Nu is het een avondvullend programma en daar heb ik zelf minder vaak tijd voor dan dat ik zin heb om naar dit geweldige restaurant te gaan.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Een acht-gangen verrassingsmenu stond er op het programma. En een verrassing was het. Acht verschrikkelijk lekkere dingen met asperges, vis, zwezerik en nog veel meer lekkere dingen. We hebben niet gekozen voor het wijn-arrangement maar een lekker wijntje bij een bepaald gerechtje gedronken. Prima wijnen waarbij duidelijk is dat er voldoende (wijn)kennis in huis is. Iedere twee maanden is het menu volledig vervangen. Dat is wat ons betreft een reden om hier vaker naar toe te gaan.
Roos A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een leuk restaurant aan een prachtig straatje in Delfshaven. We konden met het lekkere weer buiten zitten en zodra het koud werd konden we naar binnen. Een hele vriendelijke gastheer die de tijd neemt om alle gangen en wijnen toe te lichten. Het eten is voor 35 euro, 8-gangen lekker en je bent lang aan het tafelen. Af en toe mogen er wat meer kruiden worden gebruikt om het gerecht wat op te hemelen. De wijnen paste mooi bij het eten. Kortom, voor een avondvullend programma met lekker eten en een ongedwongen sfeer moet u zeker hier gaan eten.