Fris Traiteur & Catering

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Chantal .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
wat een leuk tentje, vele malen langs gelopen en elke keer dacht ik hier moet ik een keer naar binnen. Eindelijk gedaan en dit was niet de laatste keer! Risotto met gerookte zalm was to die for.. ook een heerlijke salade gegeten met geitenkaas, bietjes en radijs. De prijzen zijn prima voor wat je krijgt
Catharina54 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk gegeten, Boerderij kip in een saus van eekhoorntjesbrood met noedels en groente haricots verts en venkel, mijn vriend viskoekjes met saus en wilde rijst, als groente mix van Paddenstoelen. Lekker huiswijntje erbij en als toetje cheesecake en Lemon Merenque, aardige meid die bediende, bleek achteraf de eigenaresse. prijs is oké voor wat je krijgt
Pasadenaz .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het is een leuk tentje, sfeervol ingericht, service is goed, het eten is OK maar niet heel bijzonder. Bestel er geen risotto, erg drapperig en flauw van smaak, en kijk uit voor hele olijvenpitten die in de salade kunnen zitten!
MyriamWillem .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Na lekker geslenterd te hebben over de Albert Cuyp, liepen we langs Fris. We wilde even lekker lunchen, zagen een heerlijke risotto en pasta in de vitrine liggen. Deze hebben we gekozen en een stuk quiche, we mochten ook twee passende groente gerechten erbij nemen en kozen voor de koolsalade en venkel/boontjes. Waren zeer aangenaam verrast door de zeer goede kwaliteit van de producten en de verse ingrediënten, dit alles vergezeld door een frisse Chardonay/Viognier. De koolsalade was absolute top qua smaak en een aanrader. Heerlijk buiten genoten van alles en zeker de moeite waard om de volgende keer weer langs te gaan.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Omdat ik vlakbij Fris werk en soms geen zin heb om te koken heb ik een paar keer geprobeerd om zonder snelle hap (patat of kroketten etc.) toch lekker te eten.
Helaas is niet kennelijk niet mijn stijl van eten, een paar weken geleden al iets geprobeerd en dat viel tegen.
Gisteren weer, ik had zin in risotto en die was er.
Gelukkig kun je halve porties bestellen om uit te proberen en sorry, ik vond het drab.
Het was een soort dikke hartige rijstebrei waar te veel aan was toegevoegd. De paddenstoelenschotel die ik er bij had was redelijk maar ook hier waren te veel elementen aan toegevoegd jammer genoeg.
De smaken waren best te doen maar (te) zout maar dat kom je vaker tegen, vooral als je gewend bent om zelf redelijk zuinig met zout te werken.
Ik hoor ook van collega's die vroeger regelmatig hun maaltijden bij Fris haalden dat ze het wat minder vinden dan vroeger.
Maar goed, er komt ongetwijfeld een dag dat ik weer geen tijd of zin heb om te koken en dan krijgt Fris nog een kans. En als we het dan wel lekker vinden zet ik direct een positieve reactie op deze site.
Je moet nooit iemand helemaal afschrijven.
EngeltjesOverJeTong .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Afgelopen weekend bij Fris naar binnen gelopen omdat de plek waar we eigenlijk wilden lunchen stampvol zat. Zo zie je maar weer hoe je onverwachte pareltjes kunt vinden. Ontvangst door super vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg over mogelijkheden en gerechten. Halve porties zijn een optie, ook erg prettig. Het eten was werkelijk heerlijk, pure, echte smaken, met liefde gemaakt. Ik had linzensalade (top) en runderstoof (ook top) met gebakken aardappeltjes (overheerlijk). Tafelgenoten hadden een rode curry met garnalen en meerval, die ook erg lekker was. Een lekkere fles Viognier erbij maakte het helemaal af. Toetje: aardbei-rabarber crumble was ook erg lekker. De inrichting is simpel (fris) met enkele mooie accenten, lekker ruim opgezet. Prima toiletgelegenheid ook. Al met al echt niets op aan te merken.
Nikkih1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Dit is de enige traiteur in de Pijp waar ik ook eten afhaal als ik tijd heb om te koken. De gerechten zijn allemaal super lekker en met veel liefde klaar gemaakt. Vooral de lasagne paddestoelen, truffel en kalfsgehakt is echt een aanrader.
Sophie44 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Great place for lunch next to Albert Cuyjp market. I often go there because it has various cooked meals options for a very reasonable price. Last time, I had coq au vin with bulgur and green beans salad. I also love the fact that I can choose half-portions great for a quick lunch away from toasties and broodjes and still affordable. The service is fast and friendly and I like their crockery ! The decor could be a little better. It is sometimes a little messy but it does not take away the pleasure of a good lunch at a fair price.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Vanavond voor het eerst bij Fris geweest (eten afgehaald). Zeker niet de laatste keer geweest: prima eten voor een redelijke prijs. Royale porties. Goede variatie aan gerechten (vlees, vis, vegetarisch, pasta etc.). De eigenaresse is echt bijzonder vriendelijk. In een woord: uitstekend zoals ook blijkt uit de recensies hieronder.