Frietsteeg

31-204426447

Meer informatie over restaurant Frietsteeg

Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na het goede cijfer gezien te hebben, wilde ik de Frietsteeg wel een keer proberen. De eerste keer was het heel goed, ook goede service (het cijfer is dus een gemiddelde). De tweede keer was veel minder: ik vroeg om satésaus, wat degene die bediende nog een keer herhaalde, maar toen ik een eindje verder was gelopen bleek het currysaus te zijn. De patat was helaas lauw, want ik kreeg gewoon opgeschept wat nog in de bak lag, wat er blijkbaar al even lag. Misschien was het dat het de tweede keer hartje zomer was en er vooral toeristen komen, maar ik zou toch een minimum aan kwaliteit verwachten.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Kleine leuke zaak, uitstekende friet, aardig personeel, veel sauzen. En je kan de friet in een bakje krijgen met de saus ernaast. Kom hier graag.
Ren0812 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Beste frietjes van de stad! Ik haal hier regelmatig een frietje. Zijn altijd lekker. Het stinkt er ook nooit naar oud frituurvet. Echt een top tent!
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zonder enige twijfel de lekkerste patat van de stad! Groot assortiment sauzen. Grote porties, niet duur, vriendelijk personeel.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Bij Frietsteeg zijn alleen patatjes te krijgen maar wat een zalige! De lekkerste frietjes ever. En grote porties.
Een hotdog kan er wel bij, en dat is dan meteen ook een heel goede hotdog.
Alles vers bereid. Leuk personeel en behulpzaam. Ik vroeg een zoutloze portie, en wilde de zakjes apart én dubbel ingepakt. Geen probleem, alles kon, met een lach.