Friet van Piet

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:30
J F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We aten hier de Groningse Friet, (€ 1,65) gemaakt van hele grote aardappelen die in Groningen worden geteeld. De frieten gaan ongeschild in de frituur zodat de smaak optimaal blijft gehouden. Daarbij een huisgemaakte Groningse eierbal, ( € 2,00) aangevuld met Brander mayonaise. Alles dus streekproducten en goed van smaak. De bediening is vriendelijke en snel. Friet van Piet wil de meest duurzame cafetaria van Nederland zijn. Ze verkopen ook veel biologische en glutenvrije producten. Bestellingen worden meegegeven in een papieren zak.
Ronne S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Een van de beste frietzaken in Groningen. Hebben verrassende dingen op de kaart staan (voor een friet zaak) en wat we er ook eten is eigenlijk altijd goed. Menukaart is wat ingewikkeld, maar dat is het enige waarvan ik denk dat het beter kan. Goed eten goede service, en voor een frietzaak, leuke inrichting
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Ik heb een Griekse schotel gegeten bij Friet van Piet. Het viel me erg tegen. Het vlees had weinig smaak en dat gold ook voor de salade. De frietjes waren nog wel lekker, alleen was er geen mayonaise bij. De service ging wel heel vlot en dat was nog een lichtpuntje. Echter over het decor ben ik niet te spreken. Het is erg eenvoudig en in plaats van een cd-speler staat naar mijn idee gewoon de radio aan. Dat maakt de zaak naar mijn mening niet sfeervol. Dus ik denk niet dat ik er nog eens terug kom.