Friends

Dorpsstraat 5 3433 CH Nieuwegein Nederland Kaart

Over het restaurant Friends

In het historische Vreeswijk vindt u bar/eetcafé Friends, het gezellige middelpunt van het oude vissersdorp.
In onze bar voel je de levendige historie van dit mooie dorp en oer Hollandse gezelligheid staat voorop.

U kunt bij ons terecht voor een koud biertje met een bitterbal, maar ook zeker om lekker te eten. De delicate biefstuk Friends is het toppunt van onze menukaart.
Natuurlijk kunt u ook voor een heerlijk broodje, een kipsaté’je of een salade bij ons terecht. De drankenkaart gaat ook een stuk verder dan een Hollands biertje.
Onze wijnen zijn speciaal voor u geselecteerd en de verschillende speciaal bieren liegen er niet om, maar kom deze gerust zelf proberen!

Kom ’s zomers heerlijk genieten op ons grote terras aan het water van een lekker drankje of hapje terwijl u uitkijkt over het oude dorp.
Onze gezellige barmannen en vrouwen staan voor u klaar om er een fantastische dag van te maken!

Meer informatie over restaurant Friends

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Friends

Etenstijdje .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Leuke, laagdrempelige plek om een hapje te eten. Simpel maar goed. Attente bediening met goede tips ???? vooral de biefstuk is een aanrader!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
het is gelukt ! gisteren kwam ik hier en had slechts 20 minuten en wilde dus een snelle hap (saté o.i.d.). de allervriendelijkste dames achter de bar zeiden: JA, dat lukt in 20 minuten dus dat is geen probleem, maar we hebben wel een advies. dat advies was: neem de biefstuk in jus. voor mij is de echt (zonder overdrijven) de beste biefstuk die ik in jaren gegeten heb. een prima formaat, bijzonder mals en een zalige licht pikante jus. verse/goede frites erbij en een standaard sla. als er een lijst zou zijn voor de "beste eetcafés van Nederland" dan maakt deze club een goede kans voor de top 3.
L V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Lekker eetcafe voor een snelle hap. Saté was erg goed, mals met lekkere satésaus en een frisse salade die ook goed heeft gesmaakt.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Als je gewoon even lekker snel een goeie maaltijd wilt eten, dan ben je hier aan het juiste adres. Vooral de biefstuk is een topper.... hiervoor hoef je echt niet naar Loetje met zijn befaamde biefstuk! :-) Het personeel is zeer vriendelijk en je wordt goed en snel geholpen.
In de zomer kan je ook heerlijk buiten zitten op het grote terras aan de kolk....genieten.