Friends

Meer informatie over restaurant Friends

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Chrissee .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een gezellig eetcafe met vriendelijke bediening. De borden worden leuk opgemaakt en we hebben er lekker gegeten.........
Etenstijdje .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Leuke, laagdrempelige plek om een hapje te eten. Simpel maar goed. Attente bediening met goede tips ???? vooral de biefstuk is een aanrader!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
het is gelukt ! gisteren kwam ik hier en had slechts 20 minuten en wilde dus een snelle hap (saté o.i.d.). de allervriendelijkste dames achter de bar zeiden: JA, dat lukt in 20 minuten dus dat is geen probleem, maar we hebben wel een advies. dat advies was: neem de biefstuk in jus. voor mij is de echt (zonder overdrijven) de beste biefstuk die ik in jaren gegeten heb. een prima formaat, bijzonder mals en een zalige licht pikante jus. verse/goede frites erbij en een standaard sla. als er een lijst zou zijn voor de "beste eetcafés van Nederland" dan maakt deze club een goede kans voor de top 3.
L V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Lekker eetcafe voor een snelle hap. Saté was erg goed, mals met lekkere satésaus en een frisse salade die ook goed heeft gesmaakt.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Als je gewoon even lekker snel een goeie maaltijd wilt eten, dan ben je hier aan het juiste adres. Vooral de biefstuk is een topper.... hiervoor hoef je echt niet naar Loetje met zijn befaamde biefstuk! :-) Het personeel is zeer vriendelijk en je wordt goed en snel geholpen.
In de zomer kan je ook heerlijk buiten zitten op het grote terras aan de kolk....genieten.