& Friends Lunch & Lounge

Meer informatie over restaurant & Friends Lunch & Lounge

Voordelig
Macadamia .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een dinsdag hier geluncht. Dronken twee juices; bijzondere ingrediënten met krachtige smaken. Leuk om te weten dat je deze sappen kan kopen in 'The Juice Lab' aan de Lange Hofstraat nr 27. Open woe-zat van 10-17. Mijn broer nam soep met kip en Zutphense mosterd en een broodje pastrami & tuna. De soep was lekker en je kan er zelf van alles in doen (zeer royaal). Persoonlijk vond hij de soep iets te romig. Ik had een heerlijk broodje chicken en curry. Locatie is prachtig en het is er knus, ze moeten wel oppassen voor tocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We hopen dat dit concept aanslaat in Zutphen!
Don-chris .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fantastische locatie midden in het centrum. Het eten was van zeer hoge kwaliteit; je ziet in alles de Schultenhues stempel terug. De bouillabaisse was rijkgevuld en de presentatie erg uniek. De salades due je zelf kan maken zijn een leuke vondst. Leuk ook dat ze lokale producten en wijnen serveren. Wij gaan vaker terug komen.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Kleine lunchroom aan het historische 's Gravenhof. Aan de zijkant, tegen de stadsmuur aan, een klein maar gezellig terras. Gevarieerde kaart met prettig geprijsde broodjes, salades, soepen. We kozen voor een broodje pastrami met tonijnsalade. Er werd knapperig turkse brood in 3 hoeks vorm geserveerd, net uit de oven, royaal belegd, het smaakte overheerlijk, evenals de cappucino en de verse jus d'orange. Vriendelijke bediening. Open van dinsdag t/m zondag van 10-18.00 uur. Een aanwinst voor Zutphen.
Elze B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ze zijn net open, en nu al een duidelijke aanwinst voor Zutphen. Snelle en leuke lunchgerechten, verse sappen-met-iets extra's, taart van Dudok, goede wijnen. En dat op een prachtige plek, in hetzelfde pand als grote broer het Schulten Hues. Je kunt buiten zitten en zelfs picknicken. Dat gaan we volgende keer eens proberen.
Wij aten twee salades, allebei vega. Mijn zoetzure worteltjes barstten van de smaak, net als de veelvoud aan groene blaadjes die samen de salade vormden. Grappig idee om pitjes, groene kruiden, croutons en extra dressing in kleine potjes naast de basissalade te serveren. Mix 'n match! Wat opviel was de schijnbare eenvoud, die maar al te vaak in restaurants tot teleurstelling leidt. Hier niet. Hoe simpel om kraakverse sla en kruiden te combineren tot een prachtig geheel. Klein puntje: Voor mij was de grote salade net niet voldoende, misschien omdat granen en peulvruchten ontbraken en er weinig brood bij werd gegeven. De dressing met verse lavas van mijn tafelgenoot smaakte verrukkelijk, net als de halfgedroogde tomaatjes in zijn salade. Een stevige cava completeerde de lunch, die we afsloten met een stuk taart.