Friends & Bites

Randmeerweg 8 8071 SH Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Friends & Bites

Niet van toepassing
  • Kom je met de auto?
    Via de brug komt u bij het restaurant
  • : Gratis parkeren op het parkeerterrein bij de receptie

MA Lunch & Diner
DI & WOE Lunch
DO t/m ZO Lunch & Diner

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
S D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten op een nieuw vakantie park zeker een aanrader voor iederden die in de buurt is! Goede prijs, ruime keuze en vriendelijke bediening.
Matthew R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het menu is gevarieerd en de gekozen gerechten smaakten zeer goed. Ook de opmaak en presentatie van de betreffende gerechten zag er zeer mooi en verzorgd uit. Het personeel is enthousiast, kundig en zeer vriendelijk.
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk nieuw restaurant op vakantiepark.
Warme ontvangst in mooi restaurant wat met iets minder (zachter) licht nog gezelliger zou zijn.
Heerlijk gegeten, al had de steak tartaar wat mij betreft iets fijner gesneden mogen zijn, prima carpaccio en hoofdgerechten en... heerlijke toetjes.
De porties ruim voldoende, de borden zien er mooi opgemaakt en verzorgd uit, aardige bediening,lekkere wijn in mooie grote glazen geschonken en een lekker niet zo alledaags bok biertje.
Er is nog geen verlichting op het park omdat het park nog niet af is waardoor het restaurant nu moeilijk te vinden is.
Dank voor uw reactie allereerst, inmiddels is de straatverlichting bijna een feit en straalt de kerstverlichting. Wellicht de moeite waard voor een tweede bezoek.

Alvast fijne feestdagen namens ons team.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
heerlijk restaurant op een nieuw park van europarcs met een geweldige sfeer aan het veluwemeer. Het eten is kwalitatief zeer goed, echt een aanrader. Bediening is snel en attent