Friends & Bites

Matthew R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fam_Dekker .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk nieuw restaurant op vakantiepark.
Warme ontvangst in mooi restaurant wat met iets minder (zachter) licht nog gezelliger zou zijn.
Heerlijk gegeten, al had de steak tartaar wat mij betreft iets fijner gesneden mogen zijn, prima carpaccio en hoofdgerechten en... heerlijke toetjes.
De porties ruim voldoende, de borden zien er mooi opgemaakt en verzorgd uit, aardige bediening,lekkere wijn in mooie grote glazen geschonken en een lekker niet zo alledaags bok biertje.
Er is nog geen verlichting op het park omdat het park nog niet af is waardoor het restaurant nu moeilijk te vinden is.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
heerlijk restaurant op een nieuw park van europarcs met een geweldige sfeer aan het veluwemeer. Het eten is kwalitatief zeer goed, echt een aanrader. Bediening is snel en attent