Friday Next

Dinsdag t/m Zondag 09:00 - 18:00

6,8
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Lekker en leuk gegeten. Leuk shop in shop concept. Diverse kaart met redelijk veel keuze. Kip tandoori sandwich en quiche zijn aanraders.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Goed eten! Ik had de sandwich met kaas, m'n vriend de hamburger. Erg lekker. Jammer van de slechte service. Duurde lang voordat we onze drankjes kregen. Ook het eten duurde erg lang en toen ik wilde betalen negeerde de niet Nederlandssprekende serveerster met tot 2 keer aan toe. Irritant, nogal hip gedoe.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Leuke omgeving maar helaas werden we na 15 minuten wachten en 1x zelf vragen of we mochten bestellen nog niet geholpen door de bediening. En er waren maar 3 tafels bezet met 2 man personeel...
Gemiste kans, jammer. Dus we zijn onverrichte zaken weggegaan. Toen we weggingen werden we door dezelfde dame die we hadden gevraagd om te bestellen vriendelijk gedag gezegd. Ze had nog niets door... Slecht.
020adam .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Steenworp afstand van het vondelpark even een lekker broodje gegeten en heerlijk bijgekomen op het terras.
Komen zeker weer een keer terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Leuke koffie, ontbijt of lunch plek. Midden in de coole interieurzaak van friday next. Je eet en drinkt op en aan het meubilair dat te koop is. De cappuccino kan beter, is wat waterig. Maar de broodjes zijn goed belegd. De BLAT (bacon, sla, avocado en tomaat) is heerlijk en ook de tuna melt mag er zijn. Bediening is heel attent en vriendelijk.