Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1
sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was van prima kwaliteit,alleen de bediening komt niet erg professioneel over,,er worden nog al wat vergissinkjes gemaakt, we bestelden 1glaasje wijn (zoete witte huiswijn) er werden 2 glazen (goed gevuld) gebracht en het was een droge wijn ,"we hebben niet anders", cola light was er niet terwijl die wel op de kaart stond,het 3e gangmenu stond wel op de afrekenbon, het werd meteen weer terug gedraait,en toen kregen we de goede nota, er loopt wel een manager (met een slordige spijkerbroek aan) rond die alles in de gaten houdt, al met al waren we niet geheel ontevreden, en was het een leuke ervaring.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Met 4 personen gegeten op een donderdagavond. Heerlijk menu en een sfeervolle, rustige omgeving (geen muziek) om lekker bij te praten. Bediening erg vriendelijk. Een aanrader !!! Te GEK voor woorden.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten wederom bij Freud in een fijne ambiance! Tapwater en een welkomshapje stonden snel op tafel, wat echt een fijne ontvangst maakt. We waren met de ah restaurantactie, en konden ruimschoots kiezen. De wijnen waren ook lekker.
Nicolien Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke en verrassende gerechten gegeten in het AH restaurantactie menu: ik wil nog wel 3x terugkomen om alle 4 hoofdgerechten uit te proberen :-). Heel verrassende combinaties, ik verklap niets, probeer het zelf uit! Een voor- en hoofdgerecht was voldoende qua portie. Maar... een van de toetjes was zo enorm lekker en verrassend van smaken (ananas, kokosijs met o.a. peper, kruidnagel) dat het de slagroom op de taart was!
Personeel was aardig en waren ook nieuwsgierig naar de klanten, waardoor je leuk in gesprek raakt. Bediening was supersnel en attent. Easy going met klasse, gewoon fijn.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten was weer te GEK voor woorden , en compliment voor Roberta!!
Waren hier voor de 2e keer, leuk AH menu , onze verschillende hoofdgerechten heerlijk.
Moeten snel maar eens terug naar deze GEKKE tent.
m-timmermans .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk eten, ontzettend vriendelijke/leuke bediening... kortom een aanrader voor iedereen die een leuk restaurant zoekt!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Geweldig lekker gegeten in een relaxte en aangename sfeer. Wij komen zeker terug en dit was niet ons eerste bezoek!! Freud mag zeker blijven!!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten met de AH actie. Er was een vast voorgerecht van div. salades wat erg lekker en verzorgd was. Het hoofdgerecht en het dessert kon je kiezen van de kaart. We hebben hier prima gegeten. De bediening was erg vriendelijk.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk restaurant. Prachtig concept. Zoals Job Cohen al zei, je was wel gek als je er niet ging eten
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rustige, vriendelijke sfeer. Bediening overlegde plezierig over snelheid van opdienen. Gerechten zorgvuldig bereid, goed gekruid met originele details. Nagerechten uit de kunst. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik kom al regelmatig bij Freud, deze keer met de Restaurantactie geweest. Service was weer super! Altijd een vriendelijke en ontspannen sfeer. In dit restaurant heb je nooit het idee dat ze jouw tafel nog 3x willen bezetten die avond. Freud heeft een simpele kaart maar alles daarop wordt fantastisch klaar gemaakt. Het voorgerecht vind ik altijd geweldig.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het niveau blijft hier behoorlijk constant, alles mooi vers en op beet. De bediening is meer dan hartelijk en goed. Blijvertje dus...
lwboland B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vanavond (4-8-2017) met 3 personen in restaurant Freud gegeten.
Mijn tafelgenoten namen mij mee ivm een vorige goede ervaring kort geleden.
Wel, die deel ik volledig! Heerlijk eten, mooi en verzorgd opgediend, toegewijde vriendelijke bediening, rustige sfeer. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ik kom zeker terug!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
prettige plek met heerlijk en origineel eten. Wij waren hier met de albert heijn actie. Er is een vast voorgerecht van 3 heel lekkere gerechten, voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit 4 mogelijkheden, waaronder ook een vegetarische variant. Ook voor het nagerecht konden wij kiezen van de kaart. Wij vonden het een prima keuze en komen graag nog eens terug
Auke A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heel lekker gegeten en een bijzondere leuke avond. Persoonlijke aandacht van bijzondere mensen. En het eten was heerlijk. Geen gedoe met speciale menu's voor Ah gasten, maar een goed en lekker driegangenmenu voor een goede prijs.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heel fijn restaurant met heel goed eten en attente bediening!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten en een aardige, attente bediening. Het eten was van prima kwaliteit, hier en daar met verrassende combinaties. Bijvoorbeeld watermeloen, geitenkaas en balsamicum, ik zou het niet kunnen bedenken. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Fijn dat Freud ook een sociale onderneming is en dat we door er te eten daar ook nog eens aan mogen bijdragen. Complimenten! We komen zejer nog eens terug.
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals altijd, een heerlijk restaurant, eten was verrukkelijk. De mezes altijd verrassend, en de malse biefstuk mmm... Laat staan de overheerlijke Chocolade truffeltaart.
En de bediening vriendelijk en attent. Blijft een favoriet!
ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik heb samen met mijn dochter gisteravond heerlijk gegeten bij Freud. We maakten gebruik van de A.H. zegels en dat ging prima. Hele aardige bediening, heerlijk vers eten en behoorlijke porties. We hadden hier al een paar keer gegeten en is zeker weer voor herhaling vatbaar.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zoals ook alle vorige keren weer heerlijk gegeten. Voorgerecht de mezze, 3 heerlijke voorgerechtjes en daarna "vis van de markt". Komen zeker terug!