Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vind het een heerlijk en fijn restaurant!!! Het eten was weer top!!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fijne sfeer, goed en lekker eten, leuke inrichting, lieve mensen in de bediening, prijs/kwaliteitverhouding prima.
Zowel de vegan ravioli als het lactosevrije gerecht met kabeljouw, maar ook de bio biefstuk waren erg lekker. Zo ook de drie verschillende nagerechten. Was weer een mooie avond bij Freud. Dit was de zesde keer dat ik er kwam. Was altijd goed en fijn.
Marcel U.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het menu is kort, maar goed gevarieerd. De kwaliteit van het eten is hoog en de bediening vriendelijk en attent. De muur van pallets is erg mooi. Enige minpunt is de roze muur, maar de juiste tafel verhelpt dat probleem snel.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wat leuk om weer terug te zijn bij Freud. Je merkt meteen dat je hier
in een bijzonder restaurant bent. De mensen die er werken zijn
bijzonder vriendelijk en recht voor zijn raap. Veel enthousiasme over
het eten dat ze serveren. De kaart is overzichtelijk. Ook voor
vegetariërs is er iets lekkers: geweldige oesterzwammen. De mezze
vooraf, drie kleine gerechtjes, zijn zeker aan te raden.
Gail H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten is goed van smaak! Inrichting is leuk. Alleen service vond ik wat minder attent. Ik moest 2 keer vragen voor een karaf water, en ons voorgerecht kwam niet samen (eentje was vergeten door de keuken).
Lucita G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ontzettend scherpe prijs voor heerlijk eten. Bediening was snel, vrolijk en heeft mooie uitleg gegeven over het idee bij Freud. De inrichting is met een flinke knipoog richting psychiatrie. Heel tof! Voor herhaling vatbaar.
Bob A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zowel het eten als de bediening was zeer goed! Hier komen we snel weer terug.
yvette S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het was een zeer geslaagde avond in dit bijzondere restaurant met bijzonder personeel. We hebben genoten van de heerlijke gerechten en de professionele bediening.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Samen met een vriendin hier echt heerlijk gegeten. 3 gangen menu incl. Drankjes voor 80 euro vind ik echt een prachtige prijs voor dit niveau eten!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor mijn verjaardag wilde mijn man en zus mij kennis laten maken Restaurant Freud! Onze ontmoeting was er een die de tong streelde , heerlijk eten, mijn hart raakte door hun maatschappelijke betrokkenheid. De wijn was heerlijk, kortom een aanrader! Ik kom zeker terug. Marijke van Schie
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een bijzonder restaurant, weer wat anders. In de bediening nu eens geen jonge meisjes, maar vrouwen van middelbare leeftijd die zeer betrokken zin met hun gasten. Voor en nagerechten zijn speciaal en lekker. Hoofdgerechten zijn redelijk hoewel het vegetarische gerecht met pesto en oesterzwammen wat te zout vonden. Dat hebben we doorgegeven. We hadden wel een heerlijke hoek waar we met ons zessen prima konden zitten en converseren. Fijn dat er geen muziek was. Heerlijk. We komen er graag voor terug.
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het eten is van prima kwaliteit. Het was niet heel erg druk, dus de bediening had genoeg tijd voor een vlotte bediening. Ondanks dat dit 'een sociale onderneming' was het een aangename uit eten ervaring. Top!
Onno van der H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het restaurant Freud is informeel. De bediening doet erg hun best om er een gezellige avond uit van te maken.
Het eten was lekker .Leuk om er weer eens een andere keer af te spreken.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijne plek, fijne mensen en goed eten
steffiedavids .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten weer! Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Mezze waren top en de oesterzwam heel goed op smaak. Komen hier zeker terug!
Inez A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijne sfeer en erg vriendelijke en persoonlijke bediening. Het (vegetarische) eten was erg lekker. Wij gingen geheel tevreden de deur uit. Dank!
J.M. A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was de eerste keer en mijn partner en ik zullen hier zeker weer komen.!
We kwamen later als afgesproken en even gebeld. Was geen probleem. Ontvangst was goed en toen we binnen
kwamen beviel het ons direct.
Personeel was vriendelijk en duidelijk. Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Caroline i Rolf Somann S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We kwamen onaangekondigd met z’n zevenen ipv zes.
Er werden meteen wat tafels aan elkaar geschoven en gedekt .
Voor de lastige vegetariër in ons gezelschap die geen paddestoelen wilde werd een overheerlijk alternatief uit de hoed getoverd. De jarige werd gefêteerd met vuurwerk en gezang en verder was alles heerlijk: zowel het eten als de wijn. Echt een aanrader !
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellig plek! En goede porties, zat lekker vol! Prettige bediening. Fijne avond gehad en zou t restaurant zeker laten. Ben zo wie zo groot voorstander van hun missie.
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor de zoveelste,keer, gingen mijn vriendinnen en ik zeer tevreden naar huis.