Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Afhandeling met betalen verliep rommelig. In eerste instantie hoefden we niks te betalen vanwege een voucher. Daarna werd ik gebeld met de vraag of het nog mogelijk was om 10,50 euro te komen afrekenen. Dit was apart, maar we zijn niet te beroerd om terug te gaan. Dit was een klein puntje, dat met alles in overweging genomen te hebben, nik af deed aan de geweldige, gezellige, sfeervolle avond die we gehad hebben. Top!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Restaurant Freud was erg lekker. Simpele goed bereide gerechten met verse ingrediënten. Ze hebben een leuke, alerte bediening en een heel gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
mariska32 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Was erg gezellig en heerlijk eten. Wij waren er met de AH actie op mijn verjaardag dus het was nog erg voordelig ook. De bediening was erg leuk en behulpzaam! Voor mijn verjaardag hadden ze een kaarsje bij mijn toetje gedaan.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuk restaurant. Enthousiaste en vrolijke bediening met humor. We hebben een erg leuke avond gehad.

Het drie gangen diner was ook superlekker.
Kwietje T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gezellige sfeer. Het voorgerecht bestond uit drie verschillende hapjes. Allemaal even lekker. Het hoofdgerecht was een dorado. Jammer dat het wat tegen viel. Het dessert was heel lekker. De bediening was heel vriendelijk. Het was een heerlijke avond en we komen zeker terug.
G V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
een goed restaurant met een erg plezierige en humorvolle bediening
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
een kleine, maar goed doordachte, kaart. Gerechten prima verzorgd. Hoofdgerecht met ruime bijlagen.
Een enthousiaste bediening.
Kortom: prima!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuke plek!! Het was een beetje rumoerig vanwege een grote groep die naast ons zat maar echt mooi ingericht, super service, hele vriendelijke bediening en het eten was heerlijk en zeker genoeg!!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Freud. Enthousiaste mensen ontvangen je gastvrij, vertellen in geuren en kleuren wat ze voor je in petto hebben, en presenteren vervolgens vol trots een heerlijk driegangenmenu.
Een selectie van drie kleine hapjes vooraf, voor mijn disgenote een prachtige dorade (een forse, maar ze maakte hem moeiteloos helemaal soldaat) met krieltjes in de schil, voor mij een malse (biologische) biefstuk met pepers in een heerlijke saus, met aardappelpuree en geroosterde groente. Een heerlijk stuk (truffel-chocolade) taart toe!
Gemoedelijke sfeer en een lekker rustig tempo van serveren. De vrienden van Freud zijn terecht trots op hun restaurant.
Voor de mensen die mijn aanbeveling willen volgen: Houd er rekening mee dat je even een plekje voor de auto of (in ons geval) de fiets moet zoeken. Is dat eenmaal gelukt, dan is het daarna genieten geblazen! :-)
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Lekker en gezellig
roos V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Echt een vondst. Lekker eten, goede service, frisse ambiance met mix van hip en gezellig. En ook erg lekker voor vegetariers.
Cappucino pavlova als dessert een aanrader!
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Zaten op het terras, prima buurtrestaurant, leuke bediening. Gratis water als je het vraagt, lekkere koffie.
Eten heerlijk op smaak, kortom een aanrader.
MAX R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Uitstekend restaurant. waren met 8 personen , Erg goede bediening.
hebben ons laten adviseren en het resultaat een drie gangen menu was perfect.
Voorgerechten cijfer 10. Hoofdgerecht perfect . Lekkere venkel erbij Klasse Freud
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Gezellige uitstraling. Zeer vriendelijk en attent personeel. Diverse aparte voorgerechtjes heel verrassend lekker. Hoofdgerecht keuze uit dorada filet bio biefstuk en vegetarisch taart super lekker en de nagerechten geweldig van smaak en alles mooi opgediend. De Spaanse wijn door de ober geadviseerd was heerlijk. Een dikke 10 voor dit super team. Wij komen zeker snel weer terug.
aad B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Mijn criterium is: kan ik dit zelf ook in mijn eigen keuken klaarmaken en hoe delicaat en verfijnd is de smaak van het gerecht.
Aan dat criterium voldoet Freud volledig. Zeer verfijnd en delicaat. Gewoon heerlijke gerechten en alles klopt. Bediening is ook top. Ze zijn gewoon superlief voor de gasten.
Freud is een toprestaurant !!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Verrassende inrichting. Zeer attente bediening. De frietjes maar vooral de merenque met pavlova was heerlijk. Qua hoofdgerechten is de keuze niet groot maar een ieder vindt er wel iets tussen. Erg netjes dat er zonder een prijskaartje aan te hangen, een fles water op tafel komt!
e.kamphuis6478 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De sfeer en het eten waren prima. Het interieur, waarvan een wand bestond uit halve pallets met een soort schoenendozen, vonden we onrustig.
Rowin A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat een prettige sfeer, heerlijk intiem en zulk aardig personeel. Eten is goed, het decor ontzettend leuk met kleine Freud grapjes. We komen zeker terug!
astridvandort .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De voorafjes waren heerlijk, super makreelballetje, het had qua grootte portie wel wat minder gemogen.
Het Stilton taartje was zeer gevarieerd qua smaak. Bediening los en gezellig!
Amsteldijk G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden een 3 gangenmenu, alles was heerlijk.De 3 voorgerechtjes alledrie zeer verschillend van smaak, maar goed bij elkaar passend.De biefstuk van het hoofdmenu was supermals en zeer goed gebakken en lekker die venkel en courgettes erbij. Het nagerecht van honingparfait met gebrande suiker en nootjes erbij was ook heerlijk. Dit alles tegen een redelijke prijs.De bediening was correct, vriendelijk en niet opdringerig. De entourage was eenvoudig maar gezellig . Dit restaurant is een aanrader!