Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon.

Wel reserveren, anders wordt het een gekkenhuis.

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

soeteklaas .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten van het nieuwe menu! De chef houdt ook goed rekening met vegetariërs. Leuke, attente bediening! Aanrader!
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooie verfijnde gerechten met prachtige smaken.
Bediening heel attent en aardig. Kortom, een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
geweldig restaurant, zowel het eten (mezzes, zee baars, vissoep),drinken prima huiswijnen, heel prettige bediening van personeel met een psychiatrisch verleden (of heden), zeer ontwapenend.
Waar doen ze net van !
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
De tweede keer dat ik hier eet en wederom heerlijk gegeten. Dit keer op een zondag was rustig. Fijne lichte inrichting. Leuke bediening. Dit zal niet de laatste keer zijn!
Lieke T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Vers gebakken frites, vlees goed medium. Goddelijke chocoladetaart.
Ontzettend Vriendelijke bediening.
HMW Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Op een dinsdagavond hier gegeten. Het was rustig en misschien dat het mede daardoor zo goed toeven was bij Freud. Het eten (we begonnen met vegetarische mezze, gevolgd door een vegetarisch hoofdgerecht en vis van de markt) zag er prachtig uit en was ook echt heel erg lekker.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Leonie C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Bij Freud serveren ze gerechten die je waarschijnlijk nog niet eerder hebt gehad, en ze zijn nog lekker ook. Prettige sfeer!
Sieta K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend leuke kaart en de verschillende gerechten waren heerlijk bereid.
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heel vriendelijke bediening, goede sfeer, lekker eten en prima wijn. Gewoon water op tafel dat ook werd bijgevuld, heel attent.
We moesten nogal lang wachten op ons hoofdgerecht maar daar werd uitleg over gegeven.
Gaan zeker nog eens terug!
Lieve V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Uitstekend bediend en heerlijk eten!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gisterenavond bezochten wij voor het eerst restaurant Freud, maar zeker niet voor het laatst!! Wij komen terug om te genieten van het geweldig leuke, attente personeel, de zorgvuldig opgemaakte borden met gewoon goede gerechten.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We werden hartelijk ontvangen, met een kwinkslag en een knipoog. We konden kiezen waar we plaats wilden nemen en er stond snel een welkomsthapje en een fles water op tafel. Ze hebben een prima wijnkaart en de keuze was snel gemaakt. Als voorgerecht hadden we de Metze van drie heerlijke hapjes en toen die waren genuttigd kregen we de vraag of we klaar waren voor het hoofdgerecht, of dat we nog even wilden wachten.
We hadden de Eendenborst en de Bio biefstuk, heerlijke salade en lekkere groenten, uitstekende espresso met een choco taartje toe. We gaan hier zeker terugkomen, Anneke en Herman
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte ambiance. Een aanrader! Het concept om met mensen te werken die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben maakt het een nog specialere ervaring. Ga zo door, en we komen zeker nog eens terug.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Was weer een prima maaltijd zoals altijd bij Freud. Blijft een favoriet.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ons eerste bezoek aan Freud,via de AHactie, bleek een geweldige ontdekking! Het heerlijke eten,de prettige sfeer (zachte of geen muziek),de uitermate vriendelijke bediening,kortom er was geen minpuntje te vinden.Aan het publiek konden we zien dat jong en oud hier graag komt.In elk geval behoort Freud nu bij onze favorieten!
Veel succes en ga zo door!
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer!
caroline V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
wat een prettige plek en bediening! De sfeer was heel relaxt en het eten superlekker.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel plezierig, verrukkelijke smaken stemden tevreden, attente bediening. Er was een misverstand over bonnen wat elegant werd opgelost. Alleen bij het afrekenen kregen we de hint dat er best iets bovenop het bedrag mocht, dat was het enige minpuntje. Hadden we zonder aanmoediging ook gedaan. Succes!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
heerlijk gegeten en prima geen muziek een geslaagde avond!
sidney H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance (geen muziek!) en bijzonder vriendelijk bediend. We komen zéker terug!