Freud

Spaarndammerstraat 424 1013 SZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206885548

Over het restaurant Freud

Liefde voor eten en gastvrijheid

Combineer liefde voor lekker eten met aandacht voor mensen en je hebt Restaurant Freud; een leer-werkbedrijf voor mensen met een afstand op de arbeidsmarkt. Het keukenteam haalt inspiratie uit de mediterrane keuken, maar de kruidige smaken uit het Midden-Oosten zijn ook favoriet. Dit levert een speelse, veelzijdige menukaart op. Naast overheerlijke én betaalbare gerechten, is de aandacht hartverwarmend. Een avond bij Freud is anders dan gewoon

Meer informatie over restaurant Freud

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,1
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lekker eten in een bijzondere omgeving!
marijon L.
heerlijk gegeten!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig knus restaurant met zeer vriendelijke bediening
Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat een fijne plek! Nu voor de tweede keer hier gegeten en dat was zeker niet de laatste keer! “Ik leef in mijn eigen wereldje maar dat ik o.k. ze kennen me hier”
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk verwelkomd, attente serveerster, een aanrader. Heerlijke gerechten, geen standaard, goed glas wijn en heerlijke koffie. We komen zeker nog een keer.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Freud is een erg gezellig restaurant waar je je altijd op je gemakt voelt. De bediening is vriendelijk en de inrichting modern gezellig. Het eten is goed en verrassend.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben verrukkelijk gegeten. Het zag er ook allemaal heel mooi uit. De bediening was uitstekend. Kortom voor herhaling vatbaar.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten bij Freud. Zoals altijd eigenlijk!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Rustige sfeer als er niet teveel publiek is. Daarna wordt het wat lawaaieriger. Verlichting is dusdanig datl je ziet wat je eet, vriendelijke bediening en erg behulpzaam.
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een geweldig concept, een sociaal restaurant waar mensen met psychiatrische aandoening begeleid de kans krijgen een te werken/opleiding te doen. De sfeer is geweldig, met een fijne kleine kaart met goed bereidde gerechten en schappelijke prijzen. Een must visit voor iedereen!
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening bij erg lekkere maaltijden in een leuke, informele sfeer.
Door de 'informaliteit' duurde het soms wat langer maar vervelend was dat niet omdat het zo gezellig is.
henk L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het is een prima plaats om met familie iets te vieren. Lekker eten in een gezellige sfeer

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Cecile G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gevarieerd menu (ook vega), persoonlijke bediening, en lekkere wijn! Lekker rustig zodat je een goed gesprek kunt hebben met je tafeldame of heer. We komen zeker terug!!
dj V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
heel fijn en goed eten waren er voor de tweede keer goede bediening toppie !
Susanna V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Freud is uniek en ik ga zeker weer vaker
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten was lekker, de bediening was vriendelijk en behulpzaam, de ambiance in het restaurant is erg gezellig en kregen we een bon mee voor de volgende keer een gratis tweede hoofdgerecht. Een aanrader!
ida V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Voor de eerste keer bij Freud, lieve ontvangst en heerlijk eten. De biefstuk, we zeiden het meteen, beter dan bij de bekende biefstukkenbakker wiens naam met een L begint! Mooie bijgerechten. En dan nog een heerlijk nagerecht. We waren echt blij verrast en beslist van plan vaak terug te komen!
Kees Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ik vindt het een leuk restaurant met lekker eten en een beetje anders dan alle andere restaurants maar dat maakt het nou juist zo leuk.
Charlotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Freud, de bediening was goed en vriendelijke, de inrichting bijzonder en origineel.
Kortom, een aanrader!
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was buitengewoon goed, ik heb genoten van elke hap. Echt haute cuisine. De bediening was erg aardig en professioneel, en we kregen nog een leuke kortings actie mee voor de volgende keer. Aanrader!